Şimdi Ara

Hepsiburada.com Telefon İadesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
12
Favori
38.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim süreç farklıydı ama yinede yazayım belki işine yarar. C7 telefon almıştım aradan 1 ay geçtikten sonra tel kapanıyordu. Garantiye 3 kere gönderildi ve para iadesi yapılacağı söylendi. Telefon garanti servisinde iken oradaki yetkili kişi hepsiburada üzerinden iade başlatın dedi ve bana servis raporu verildi. Üzerinde iade işlemleri ile ilgili yazılar vs vardı. Sonra hepsiburada üzerinden iade oluşturdum raporu gönderdim vs. Sonra sistem kargo no verdi . O no üzerinden boş bir sayfa gönderdim. (tel serviste olduğu için boş kargo gönderdim sisteme düşsün diye. ) hepsiburadada iadeyi kabul edip hesabıma telefonun değeri kadar hediye kuponu verdi Eğer kullanmak istemeyip nakit olarak almak istiyorsam iban girilmesini söylediler ve iban girildşkten 3 gün sonra para hesaba geçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar da tez canlı olmayın arkadaş 4 gün boyunca cevap gelmedi diye stres yapmayın kendinize.
  • Su forumda 1000 kez soyledim online alisveris yapmayin online alis veriste firmalar dukkanlarinda satamayacaklari bozuk ayipli defolu musteriden geri donmus grey ne arasaniz onu satiyolar diye ama forumun profesorleri yok oyle birsey sen becerememissindir dediler halbuki kendi aldiklari cihazlari magazadaki calisan bir ornegiyle karsilastirsalar farklari gorurler 300-500 ucuz olacak diye bu is yapilmaz kisacasi turkiyede online alisveris yapilmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aslında servis işini hb’nin yapması lazım sonuçta ürünü satıp üzerinden komisyon alırken iyi sonra müşteriyi ortada bırakmaması lazım.Batanpisiyi çok eleştiriyoruz ama bu konuda servis işini üstleniyor(Şuan yapmıyor olabilir uzun zamandır bulaşmadım)
    İhtalatçı garantili ürün almak risktir bunu bilip satın aldığınızı varsayıyorum.Servis sizi uğraştırıcak cihazda sorun yok onarıldı tamir edildi vs yazıp geri göndericekler , siz de tekrar göndericeksiniz servise ve sonunda thh yolu gözükecek derken 5-6ay uğraşıp hem paranızdan hem cihazdan hemde zamanından olacaksın
    Bu yazdığım kötü senaryo umarım böyle olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rajeesh kullanıcısına yanıt
    Hocam mesele 4 günde cevap gelmesi değil ama 2 iş günü deyipte 4e 6ya çıkarırlarsa yaparım kimse kusura bakmasın. Ne yazıyorsa o olmalı.
  • cokbaska kullanıcısına yanıt
    Cihaz Meizu Türkiye Garantili olarak satılıyordu hocam, suç bende aslında arkasını pek araştırmadan aldım ama kvk'da baştan savmazlar diye umuyorum.Zaten şuan cihazın nerede olduğu da belli değil. Herhangi bir bilgilendirme de yapılmadı.

    Ayrıca iade talebinin reddi üzerine sikayetvar.com'dan başlık oluşturup, THH'ye başvurumu yaptım ve hepsiburada'yı mesaj yoluyla bilgilendirdim. Bakalım devamında ne gibi gelişmeler olacak.
  • burakdc B kullanıcısına yanıt
    8-10 kere cihaz aldım hb, n11 vb sitelerden. Kendime, tanıdıklarıma, arkadaşlarıma vs.

    1 kere bile sorun çıkmadı. Şans işte.
  • Grimwood kullanıcısına yanıt
    Hocam Meizu çok iyi bir şirket aslında ama TR operasyonu tam bir arapsaçına dönmüş durumda. KVK ve Biztech arasında dava durumu var diye duydum ben.

    Meizu yerine başka cihaz bakın derim.


    Oppo'da bir heves geldi o da elinie yüzüne bulaştırdı yüksek fiyatlar ile. O da ayrı alem.
  • Hocam sonuçta çin çöpü
    Tarihte hiç bir zaman ucuz olupta kaliteli olan bir şey olmamıştır olmazda
    Konuya gelecek olursak
    Büyük bir ihtimal sizi servise yönlendirecek Ler
    Bozacinin şahidi siraci olduğu için serviste siteyi onaylayarak süreci aleyhinize sonlandıracaklar
    İade sekliniz önemli
    Beğenmedim diye verirsen iade alıyor biz aldığımız Nokia telefonu öyle yapmıştık
    Ama sorunlu diye iade etmişsen bol maceralı günler seni bekliyor
    Servisti şuydu buydu diye oyalayip duruyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 4 yıl önce aldığım laptopun ekranında 1 ay sonra arıza çıkmıştı, sürekli şehir dışında olduğum için 5 ay geçtikten sonra servise verebildim ve servis 1 ay içinde getirseydim değişim olabileceğini ama artık olamayacağını söyledi tabi benim kanunu bildiğimi bilmiyordu.
    Kanunu yüzüne vurunca değişim veya iade talebi yazmak zorunda kaldı ve sonucunda ücret iadesi aldım. Peşini bırakmayın muhakkak alırsınız hakkınızı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son bir yılda hepsiburada 2, amazon 3, n11 1, gittigidiyor’a 1 olmak üzere 7 tane telefon iadesi yaptım. Hiçbir site bana zorluk çıkarmadı.
    Acaba alışveriş limitine göremi tolerans gösteriyorlar, çünkü yüklü alışveriş yapıyorum.
    Son bir yılda, hepsiburada 63k
    Amazon 47k
    N11 58k
    GittiGidiyor 55k alışveriş yapmışım.
    Toplam 223k ürün almışım, senin sayende merak edip hesapladım.
    Ekleme yapayım, elektronik iadelerinde kusurlu ayıplı mal diye açıklama yapmayın. Direk beğenmedim, beklentimi karşılamadığı için iade etmek istiyorum diye belirtin, iade daha kolay gerçekleşir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakdc

    Su forumda 1000 kez soyledim online alisveris yapmayin online alis veriste firmalar dukkanlarinda satamayacaklari bozuk ayipli defolu musteriden geri donmus grey ne arasaniz onu satiyolar diye ama forumun profesorleri yok oyle birsey sen becerememissindir dediler halbuki kendi aldiklari cihazlari magazadaki calisan bir ornegiyle karsilastirsalar farklari gorurler 300-500 ucuz olacak diye bu is yapilmaz kisacasi turkiyede online alisveris yapilmaz
    Komple bırakın demek mantıksız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: General.

    Son bir yılda hepsiburada 2, amazon 3, n11 1, gittigidiyor’a 1 olmak üzere 7 tane telefon iadesi yaptım. Hiçbir site bana zorluk çıkarmadı.
    Acaba alışveriş limitine göremi tolerans gösteriyorlar, çünkü yüklü alışveriş yapıyorum.
    Son bir yılda, hepsiburada 63k
    Amazon 47k
    N11 58k
    GittiGidiyor 55k alışveriş yapmışım.
    Toplam 223k ürün almışım, senin sayende merak edip hesapladım.
    Ekleme yapayım, elektronik iadelerinde kusurlu ayıplı mal diye açıklama yapmayın. Direk beğenmedim, beklentimi karşılamadığı için iade etmek istiyorum diye belirtin, iade daha kolay gerçekleşir.
    Hocam ticaret mi yapıyorsunuz :) 220k çok büyük bi rakam. Bizim sülalenin internet alışverişlerini ben yaparım ama o kadar olmadi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • General. kullanıcısına yanıt
    Hocam insan başına gelince öğreniyor işte. Dürüst olunca olmuyormuş onu anladım, beğenmedim desem birkaç gün içerisinde çözülürmüş sorun onu öğrendim artık. Bir daha başıma gelirse ki umarım gelmez, bu şekilde hallederim.
  • kendi sitelerindeki şu tarihte şu departman teslim aldıktan sonra iade başlıyor,
    defalarca aramak zorudansınız,
    ben alıp 1 hafta kullandığım simkart taktım hatta kulaklığını çöpe attım,
    sonra birebir aynı kulaklığa sahip huawei mate 20 lite aldım ve gelen kulaklığı bunun iade kutusuna koyup gönderdim,
    bilmem kaç gün sonra cuma günü akşam 9 gibi para iadesi yaptılar (bu saatte para iadesi gelmesi apayrı bir olaydı zaten)

    açıkçası darlamadığınız sürece iade işi yalan hepsiburada 'da,
    belki 50 kez aramışımdır.
  • daha önce söyledik ürün arızalı falan demeyin ,beğenmedim deyip iade edin diye
    yani insanı zorla yalancı yapıyorlar ama suç bizim değil

    arızalı dediğiniz an hemen servise gönderiyorlar ve beklemek zorunda kalıyorsunuz ,servisler ise anında kullanıcı hatası diyor (otomatiğe bağlamışlar)
  • Hepsiburada kanuna uymuyor. Sim kart takılmış, iade almıyorum deme lüksü yok. Sim kart takmadan telefonu normal olarak kullanamazsın, ki zaten sim kart takılmış telefon iade edilemez diye kanunda da yazmıyor. Yerinizde olsam telefonu tekrar geri almaz ve direkt tüketici hakem heyetine başvuru yapardım.

    Servis süreciyle uğraşmak tüketicinin görevi değildir. Sen iade etmek istiyorsun, sebebi ne olursa olsun iade almaları gerekiyor. Yok kutusu açılmışmı?, yok sim kart takılmışmı?, yok kullanılmışmı?. Bunlar tüketicinin derdi değil. İade aldıktan sonra anlaşmalı olduğu firmaya gönderip inceletsin, değiştirtsin, paketletsin; anlaşmasını ona göre yapsın. Sağlam ve caydırıcı cezalar olmadığı için bu eziyeti yapabiliyorlar. Bizim devletimiz şu anda para babalarından yana, yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ay amazondan mate 20 lite aldım sim kart takıp bir hafta kadar kullandım. İade açtım kabul ettiler hemen parada 2 güne yattı. Hb kendi kafasına göre iş yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende daha önce telefon aldım hb üzerinde kamerasından leke filan vardı içinde buyuk ihtimal fabrikasyon hatasiydi. bende sim kart takmamistim iade ettim aldılar. Sıfır diye aldığınız ürünlerle böyle uğraşmak çok sıkıntı verici.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Grimwood kullanıcısına yanıt
    bir de meizu'ya yazın. sorununuzu oraya anlatın. hepsiburada her ne kadar kıllık yapıyor olsada bence meizu sattıgı malın arkasında durur. destek olmak için elinden geleni yapar diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.