Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.281
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 23 Temmuzda Kurban Bayramı için ÖZELLİKLE dikkat edip SATICININ HEPSİBURADA olduğu LG marka

    buzdolabı aldım Hepsiburada üzerinden Sipariş verdim.24 Temmuz kargoya çıkacağı 30 temmuzda teslim olacağı görünüyordu bende ona güvenerek sipariş verdim.

    Edit:Ürünü piyasadan çok ucuza aldım gibi bir durum yok ortada N11'de aynı ürün hali hazırda 4,186 tl ye satılmakta yani fark 286 tl.

    Sipariş ve Tahmini teslim süresi görseli:

    HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI


    25 temmuzda kargonun halen çıkmamış olduğunu görünce müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetleri depoya ürünün acil olarak gönderilmesi için kayıtl oluşturdu.29 Temmuzda yani bugün sabah Hepsiburada.com dan ücret iadesi yapıldığına dair mesaj aldım.Oysaki ben iptal talep etmemiş siparişimin acil gönderilmesini talep etmiştim.Müşteri hizmetlerini aradığımda siparişin benim tarafımdan iptal edildiğine dair saçmaladılar resmen.(Daha önce başka bir ürün alıp aldıktan sonra iptal etmek istediğimde.Ürün faturası oluştuktan sonra iptal seçeneği olmadığını elime ulaştıktan sonra iade etmem gerektiğini sipariş iptali yapmamışlardı.Saçmalayan temsilciyle görüşmeyi sonlandırıp, yeniden aradım ikinci temsilci sırf hava almak adına sipariş iptali istemediğime dair sözde kayıt açtı ama hakem heyeti haricinde çözüm olacağını sanmıyorum.Muhtemelen başka bir yerden sipariş geçip aradaki fiyat farkı için hakem heyetine gideceğim.Başka tavsiyesi olan arkadaşların fikirlerini bekliyorum.

    Hepsiburada.comdan gelen mesaj:

    HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI


    Açılan Acil gönderme kaydına gelen cevap:

    HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI


    Ürün Faturası:

    HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allforfun -- 29 Temmuz 2020; 16:2:38 >







  • Artık adını hepsirezalet.com olarak değiştirse yeridir. Müşteri hizmetlerindeki adamların hiç bir yetkisi yok. Sadece yazıyla bilgi geçiyorlar. 19 Haziranda aldığım monitörü 24ünde iade başvurusunda bulundum 3 Temmuzda İzmirden İstanbula hepsijet rezaleti yüzünden anca gitti.Arızalı çıkan bir monitörde cayma hakkımı kullandırtmadılar, istemeye istemeye servisten rapor bekledim,süreç uzamış oldu. 21 Temmuzda servisi aradım, 14 Temmuzda iade/değişim raporunu hepsiburadaya ilettiklerini söylediler. Hepsiburadaya geri döndüm durumu anlattım. Haber vereceğiz dendi ve devamlı sanki yasalara çok uyuyorlarmış gibi yasal sürecin 20 iş günü olduğunu ve bu sürecin 8 Ağustosta son bulacağını,bu tarihten önce işlemimin sonuçlandığını söyleyen mesaj atıyorlar. 20ye kadar saymayı mı bilmiyorlar? yada kaç gün beklettiler de servise gönderdiler bu kadar geç 20 iş günü hesaplanıyor anlamadım. Üzerine kaç defa telefonla konuştuğumu hatırlamıyorum 27 Temmuzda para iadem yattı. Bir görüşmem de para iadesi istemediğimi yeni ürün istediğimi kampanyadayken aldığımı şuan fiyatın 500₺ kadar arttığını söylememe rağmen para iadesi yaptılar. Şikayetvara girerseniz rezaletleri göreceksiniz. Bence verilmiş sadakanız varmış ve paranızı kurtarmışsınız bu heriflerden. Hele ki beyaz eşya gibi vuruk çıkma ihtimali çok yüksek olan bir üründe gidin mağazalardan alın derim. En azından karşınızda gerekirse bağırıp çağırabileceğiniz,muhattap bulabileceğiniz insanlar var. İnternet alışverişinde yetkisiz müşteri hizmetlerinden başka kimse yok. Bu alışverişim bana iyi bir ders oldu amazon harici büyük meblalı ürün almamam gerektiğini.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.