Şimdi Ara

Hepsiburada.com online alışverişte yeni bir sayfa açtı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

     

    Hepsiburada.com

    online alışverişte yeni bir sayfa açtı!

     

    Türkiye''nin en büyük online alışveriş merkezinde

    bugünlerde değişim rüzgârları esiyor.

    Hepsiburada.com, milyonlarca ziyaretçisini

    yenilenen yüzüyle karşılıyor.

     

     

    Aylık ortalama 5 milyon 500 bin tekil kullanıcının ziyaret ettiği, Türkiye''nin

    en çok tercih edilen alışveriş sitesi Hepsiburada.com, artık yepyeni bir sayfa açıyor.

    Online alışverişin kolaylığını yaşamak isteyen herkese 36 farklı kategoride

    300 binden fazla ürün sunan site; web sitesinin tasarımını baştan sona yeniliyor!

     

    Ana sayfadan başlayan bu yenilenme süreci, Hepsiburada.com müşterilerine daha şimdiden pek çok kolaylık sağlıyor. Minimalist ana sayfa tasarımı sayesinde sitede dolaşırken gözünüz yorulmuyor, alışveriş yaparken kafanız karışmıyor. Kullanımı

    kolay menülerle aradığınız ürüne hızla ulaşıyor; kampanya ve özel fırsatları daha

    ilk bakışta görebiliyorsunuz.

     

    Görünen o ki; Hepsiburada.com''un ana sayfasındaki görsel değişim, önümüzdeki günlerde diğer sayfalara taşınacak; anlatım dilinin de sadeleşmesiyle artık online alışveriş yapmak daha kolay ve daha eğlenceli hale gelecek.

     

     

    Hepsiburada.com

    Kurulduğu 1998 yılından beri online alışveriş sektörünün lideri olan Hepsiburada.com, 4500 m2''lik modern tesislerinde çalışan 160''ı aşkın genç ruhlu profesyonelle, 2 milyonun üzerinde kayıtlı üyeye hizmet veriyor. Aylık ortalama 5 milyon 500 bin tekil kullanıcının ziyaret ettiği online alışveriş merkezinde bilgisayardan ev elektroniğine, tekstilden mobilyaya; toplam 36 kategoride 300 binden fazla ürün satışa sunuluyor. Hepsiburada.com, Deloitte ve Türkiye Bilişim Derneği gibi saygın kuruluşlarca elektronik ticaret sektörüne ilişkin verilen; ''son 5 yılın en hızlı büyüyen şirketi", ''en iyi online mağaza" gibi alanlarda çok sayıda ödülün de sahibi.

     

     

     

     

     

     

     








  • Web sitesini yenilemek neyi değiştirecek?
    Stokta gösterdikleriniz her zaman doğru çıkmıyor, anlaşılabilir bir durum.
    stokta görünen bir ürün için mail atıp stokta var mı diye soruyorum, var deniliyor.
    Alıyorum, 3 gün sonra kargolanmayınca soruyorum, aa yokmuş deniliyor.
    Sevgilinin doğumgünü de geçiyor bu arada.

    Büyümek web sitesi tasarımı ile olmaz. Sizinle alışveriş yapmamış ya da henüz kötü anıları olmayan kesimle büyümeye bir süre daha devam edebilirsiniz, ama elbet sonu gelecektir. müşteri 1 sorun yaşar, 2 sorun yaşar üçüncüsünde gelmez.

    Kendinizi web sitesi tasarımından çok geri gelmeyen müşterilere ve şikayetlere odaklarsanız, kat kat fazlasını elde edebilirsiniz. Biraz zahmetlidir yanlız...
  • Gösteriş yerine sisteminizi değiştirmeniz biz müşterilerinize daha hızlı daha güvenlir hizmet vermeniz inanınki görünümden çok daha önemli,bir kaç ay önceye kadar benim için online alışveriş sitelerim sırasında 1. sırada olan hepsiburada şuan yerini başka sitelere bıraktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Gösteriş yerine sisteminizi değiştirmeniz biz müşterilerinize daha hızlı daha güvenlir hizmet vermeniz inanınki görünümden çok daha önemli,bir kaç ay önceye kadar benim için online alışveriş sitelerim sırasında 1. sırada olan hepsiburada şuan yerini başka sitelere bıraktı

    +1
  • Web sitesi yerine öncelikli olarak; ürünleri stokta varmış gibi satmasını bilen ama 15 günde kargoya veremeyen zihniyetinizi değiştirmeniz daha fardalı bir hizmet olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkforce -- 5 Kasım 2009; 21:51:52 >
  • yeni görünümü hayırlı uğurlu olsunda fiyatlarıda değiştirseler çok iyi olur... bence birçok ürün normalden daha pahallı,
  • Arkadaşlara aynen katılıyorum bende 2002 den beri alış veriş yaptığım hepsiburada yerine başka yerlere yöneldm.

    Kaybeden kendileri oluyor ama farkında bile değiller mesajlara her zaman baştan savma cevaplar veriliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    Web sitesi yerine öncelikli olarak; ürünleri stokta varmış gibi satmasını bilen ama 15 günde kargoya veremeyen zihniyetinizi değiştirmeniz daha fardalı bir hizmet olurdu.


  • google a ikinci tasarim faciasi yazip bakiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nEO147 -- 6 Kasım 2009; 15:56:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nEO147

    google a ikinci tasarim faciasi yazip bakiniz



    yuh ya harbiden birebir aynı. yazıklar olsun!!
  • aynısı !
  • hepsiburada'nın (ç)alıntı tasarımı blog, sosyal ağlarda da konuşuluyor.

    http://friendfeed.com/w00f
    http://ayberkkimsesiz.com.tr/2009/11/hepsiburada-com-calinti-tasarim/
    http://www.dmry.net/yenilenen-tasarimi-ile-hepsiburada-com

    normalde hep çinliler kopyalar ama bu kez çinlilerden kopyalanmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersint79

    Web sitesini yenilemek neyi değiştirecek?
    Stokta gösterdikleriniz her zaman doğru çıkmıyor, anlaşılabilir bir durum.
    stokta görünen bir ürün için mail atıp stokta var mı diye soruyorum, var deniliyor.
    Alıyorum, 3 gün sonra kargolanmayınca soruyorum, aa yokmuş deniliyor.
    Sevgilinin doğumgünü de geçiyor bu arada.

    Büyümek web sitesi tasarımı ile olmaz. Sizinle alışveriş yapmamış ya da henüz kötü anıları olmayan kesimle büyümeye bir süre daha devam edebilirsiniz, ama elbet sonu gelecektir. müşteri 1 sorun yaşar, 2 sorun yaşar üçüncüsünde gelmez.

    Kendinizi web sitesi tasarımından çok geri gelmeyen müşterilere ve şikayetlere odaklarsanız, kat kat fazlasını elde edebilirsiniz. Biraz zahmetlidir yanlız...

    hocam kesinlikle haklısınız,

    resimde görüp alıyorum bir ürünü kutudan farklı birşey çıkıyor. Acaba deyip siteden kontrol ediyorum o resim yerine başka resim var, tesadüf o resim kutumdan çıkanla aynı şey, peki benim aldığımı sandığım ürün nerde? bir üst kategoride 2 kat fiyat farkıyla satılmakta. Sonuç; bu ay yaptığım 3. iade oluyor elbette ..

    Tabiki olur iyi niyetimi bozmuyorum, ısrarla aynı siteden alışverişlerime devam ediyorum ve sevgilim için birşeyler almak istiyor ve 10 gün önceden sipariş veriyorum. 7. gün kutulanıp kargolanıyor. demek 4-5 gün önce versem günü geçecek :) sormak istiyorum, 7 günde nerden geliyor bu ürün? Burası sınırda yaşayanlar topluluğu mu savaşta mıyız hayırdır? Hepsiburada için söyleyebileceğim şey işlerinin ciddiyetlerini yavaştan bozmaya başladıkları. Şımarmak da diyebiliriz buna elbette.

    Dün Bir gitar sipariş verdim bakalım sonumuz hayır olur inş.

    Son Faciaları da çalıntı website. Devam Devam :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersint79

    Web sitesini yenilemek neyi değiştirecek?
    Stokta gösterdikleriniz her zaman doğru çıkmıyor, anlaşılabilir bir durum.
    stokta görünen bir ürün için mail atıp stokta var mı diye soruyorum, var deniliyor.
    Alıyorum, 3 gün sonra kargolanmayınca soruyorum, aa yokmuş deniliyor.
    Sevgilinin doğumgünü de geçiyor bu arada.

    Büyümek web sitesi tasarımı ile olmaz. Sizinle alışveriş yapmamış ya da henüz kötü anıları olmayan kesimle büyümeye bir süre daha devam edebilirsiniz, ama elbet sonu gelecektir. müşteri 1 sorun yaşar, 2 sorun yaşar üçüncüsünde gelmez.

    Kendinizi web sitesi tasarımından çok geri gelmeyen müşterilere ve şikayetlere odaklarsanız, kat kat fazlasını elde edebilirsiniz. Biraz zahmetlidir yanlız...


    klavyene sağlık




  • Utanmadan bir de burda reklam yapıyorlar.Hepsiburada'dan çektiğimi bir ben biliyorum. Şımarmış bunlar. Kimse almayacak ki silinsin gitsinler. Mesajlara otomatik cevap.Tedarik ettikleri halde ürünleri geç yollama.Sipariş verdiğim dört ürünü hazır olmasına rağmen birer gün arayla yollamaları.Değişime gönderdiğim ürünü teslim aldıkları halde almadık deyip 6 gün sonra işleme koymaları.
    İnşallah o firma yetkilisi bunları okuyordur. Hoş bişeyler düzelmeyecek ama.Okuyanlardan birileri alışveriş yapmaktan vazgeçer belki.
  • Yukardakileri de okuduktan sonra kesinlikle artık alış veriş yapmam.Elimden geldiğince de etrafıma almamaları için telkinde bulunurum.
    Ayrıca bir firma yetkilinin burda reklam yapmasını kınıyorum.Büyük firma ve şirketler böyle yerlerde yazı yazmaz ve reklam yapmazlar.Siz hiç gördünüzmü bu forumda Bosh ,arçelik Sony .... gibi firmaların yetkililerinin burada yazı yazdıklarını.Bu da onların henüz kurumsallaşıp büyüyemediklerinin göstergesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nEO147

    google a ikinci tasarim faciasi yazip bakiniz



    harbi aynı
  • Görünümünden çok hizmet kalitesi iyileştirilirse daha da memnun oluruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BR.YILMAZ -- 15 Kasım 2009; 17:40:55 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.