Ağustos ayında aldığım Minton MP3 player arızalandı.Ben de ürünü garantiye gönderdim. 5 Eylül tarihinde Hepsiburada.com sitesindeki yetkililerden arızalı ürünün ellerine geçtiğine dair mail geldi. 3 Ekim de ürünün durumu ile ilgili mail attım. ve cevaben ürünün garantiden geldiğini ve göndereceklerini söylediler. Ürün geldiğinde ise gözlerime inanamadım. Ben ürünü aldığım gibi göndermiştim, yani tüm aksesuarları, kabloları, kitapçıkları ile beraber. Ama bana sadece MP3 player gönderilmişti. MP3 player ı denedim. bir şarkının ortasında kapandı, ben de bu durumu pilin yetersiz olmasına bağladım. 3-4 ayrı pille denememe rağmen daha sonra MP3 player`ın kendi dahili hafızasına ulaşamadım. hafız kartı ile çalışıyor sadece. Onu da geri göndericem en kısa zamanda. Buradan hepsiburada.com sitesinden alışveriş yapacaklara sesleniyorum "Bir ürünü satmak kadar, satış sonrası destek vermek de önemlidir ve bu destek Hepsiburada.com da yok.Bu siteden alışveriş yapmayın ve alışveriş yapacağınız siteler hakkında fikir sahibi olmak içinwww.sikayetvar.com da araştırın."
eeee para tatlı geliyor adamlara ...geri vermekse acııı...
hayret bisi yaw
Tekrar yetkililere danıştınmı bence peşini bırakma genelde hepsiburada.com dan alışveriş yaparım bu güne kadar sadece bir kere çiçek yollarken geciktiler onunda parasını iade edip aynı çiçeği ertesi güne yerine götürdüler tüketici olarak hakklarımızı aramayı ve kullanmayı öğrenmemiz lazım, hepsiburada.com genelde iyi çalışan bi yer ama telefon desteği ve elemanları bana hep yetersiz geliyor, kendilerini toparlamazlarsa yakında seyyar satıcı olabilirler anca.
Arkadaş Hepsiburada sadece satıcı firma Sen arçelikten bekodan vestelden sonyden bir ürün alınca arızalandığı zaman aldığın mağazaya mı götürüyorsun yoksa yetkili servisine mi? Aldığın cihazı türkiyeye hangi firma getiriyor servisleri nerede araştırma yaptın mı neden aldığın yere yollandın da servisine kendin götürmedin ben ce servisine kendin götürmeliydin hem aksesuarların sende kalırdı hem işin daha çabuk görülürdü ayrıca internetten alacağın malı görmeden alışveriş olur mu AYDIN DOĞAN A GÜVEN OLUR MU
[Deleted by Admins]
@morcin 1-Ürünü daha önce bir arkadaşta gördüğüm ve o memnun kaldığı için aldım.
2-Ben bir ürünü alırken yetkili servisi ile mi muhatap oluyorum yoksa mağaza ile mi? Servisi benim değil mağazanın tanıması lazım. Önceki çalıştığım firma Türkiye`de birçok ürünün satışını, distribütörlüğünü yapan büyük bir firmaydı. Orada da son kullanıcı/bayi sadece bizim firmayı bilirdi.Gidip yetkili servis aramazdı.
3-Yine de servis noktalarına da baktım, ama bana yakın yerde(en yakını 60-70 km) yoktu.
4-Ürün arızalı değildi sonradan arızalandı, bozuk çıkmadı yani.
geçen sene benim anakartımı yediler. Önce geri göderiyoruz dediler. Sonra hediyeçeki vereceğiz onu kullanın dediler ama hiç birisi olmadı tabi.Doğan işte
Benim bir problemim olmadı Arızalı ürünü gönderirken kargosunu bile onlara ödettim. Siz tutmuş aksesuarlarını yollamışsınız.
[Deleted by Admins]
quote:
Orjinalden alıntı: comp_mad
2-Ben bir ürünü alırken yetkili servisi ile mi muhatap oluyorum yoksa mağaza ile mi? Servisi benim değil mağazanın tanıması lazım. Önceki çalıştığım firma Türkiye`de birçok ürünün satışını, distribütörlüğünü yapan büyük bir firmaydı. Orada da son kullanıcı/bayi sadece bizim firmayı bilirdi.Gidip yetkili servis aramazdı.
BENİM SORDUĞUMA CEVAP DEĞİL BU DOĞUBANKTAN VESTEL BULAŞIK MAKİNASI ALINCA BOZULUNCA DOĞUBANKA MI GÖTÜRÜYORSUN BUNA CEVAP VER?
Markayı kimin getirdiği biliniyorsa veya servis ağı yada üretici kullanım klavusunda/garanti belgesinde yazarsa hb ye gönderilmez tabi. Ama hb den aldığınız kaç üründe garanti belgesi yada klavuzu çıktı? Elimizde resmiyet bir hb faturası
[Deleted by Admins]
Bu kaçıncı burada hep aynı sorun hepsiburada hepten sorun neler oldu neler yaşandı o kadar okudum satın alanlarıda feci sorun.İyiki alışveriş yapmıyorum.
Biraz da şans işi,bir çok alışveriş yapıp hiç sorun yaşamayanlar da var.Ama genel olarak hepsiburada.com un imajı hiç iyi durumda değil,bunu düzeltmek için de çaba sarfedildiğini sanmıyorum.Adamlar doymuş desek çok da yanlış olmaz.
şimdiye kadar hepsiburada dan ve bascuda(yeni adıyla bidolu) dan alışveriş yaptım. toplam aldığım şeyler 1 milyarı geçmiştir. şimdiye kadar da bir sorunum çıkmadı
abi defalarca söyledik"eğer garantiye gönderiyorsanız sadece cihazı gönderin,aksesuarları koymayın kutuya". bu hepsi için geçerli sadece hepsiburada için değil...
Ayıp Etmişler....
YAzık valla onları biz zengin ediyoruz onlar bize bunları yapıyorlar