Şimdi Ara

Hearts of Iron III (2009) [ANA KONU] (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
442
Cevap
2
Favori
59.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler 1.3 Update'i çıktı... İndirmek için:

    http://r@pidshare.com/files/304550779/hoi3_1.3.exe.html

    @'i a yapmayı unutmayın...
  • Yamayı kuranların izlenimlerini alalım.
  • ilk izlenimler oldukça iyi paradox forumlarından aldığım.

    henüz kurmadım ama 46 mb lık bu yama birçok sorunu çözmüş. Sanırım hoi3 şimdi başlayabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Commander41©

    benim pc açmadı hoi2 ye devam

  • HoI3 v1.4 Yaması ve İçeriği

    Müttefikler Arası Koordinasyon:Yapay Zeka kontrolündeki ordumuz artık müttefik cephelerini de bir tehdit olarak görecek ve ordu yollayacak.Barbarossa öncesi İtalyan Ordularını, Fransa savunmasındada İngiliz Ordularını göreceğimizi belirtiyorlar.Müttefikler yardımlaşması oldukça iyi duruma gelecekmiş

    Yapay Zeka:Yapay Zeka'nın ordu kontrolü iyileştirilecek.Çıkarma sırasında overstacking(Küçük bir bölgeye çok fazla birlik toplama) yapması önlenecek. Yedek birlikleri kontolü iyileştirilecek.

    Çok fazla piyade üretip Manpower'ı bitirmesi önlenecek

    Değişiklikler

    Kara

    -İstihkamcıların savunma kabiliyeti artırıldı
    -Destek tugaylarının güçleri iyileştirildi
    -Çarpışmaların, birimlerin gücüne etkisi %20 azaltıldı
    -Paraşüt birliklerinin subay ihtiyacı artırıldı ve "hard attack" güçleri azaltıldı
    -HQ'lara tank birlikleri ekleyerek etki alanlarının genişletilmesi artık mümkün olmayacak
    -Denizaşırı supression etkisi hatası düzeltildi
    -Anti Aircraft'ların piyadeye saldırı gücü artırıldı
    -Dağcı birliklerinin, dağcı teknolojilerinin gelişimden aldıkları bonuslar artırıldı
    -Tümenlere yapılan saldırılar yanlızca organizasyona değil, moralede etki edecek

    Supply:Supply sistemi geliştirildi ve daha dengeli hale getirildi.

    -Supply üretimi olmayan bölgelere, mümkün ise Müttefik devletin supply sistemi ulaşacak
    -Supply'ı tükenen birliklerin günlük olarak güçleri azalacak-
    -Nakliye Uçaklarının supply taşıma kapasitesi azaltıldı

    Modlama:Modları ve mod yapımcılarını seviyorlarmış,bu nedenle mod yapımını daha basit hale getirmişler.

    Donanma:

    -Uçak gemileri artık diğer düşman filolarını yakalamaya çalışmayacak, ama düşmanın daha hızlı bir filosu bizim uçak gemimizi yakalayabilir
    -Devriyedeki gemilerimiz, savunma yada pasif pozisyondaki düşman gemilerini es geçecek
    -Uçak gemilerinin IC'si düşürüldü fakat üretim süreleri gerçek uçak gemilerinin üretim süreleri kadar olacak
    -Düşmanın ele geçirdiği limanlardan kaçış sorunu giderildi(Cebelitarık,Panama..)
    -Görüş mesafesi 1'in altına düşmeyecek
    -Donanma ve CAG'larla ilgili menzil sorunları düzeltildi

    Teknoloji:


    Avustralya,Belçika,Bulgaristan,Kanada,Çekoslavakya,Danimarka,Finlandiya,Yunanistan,Hollanda,Macaristan,Norveç,Polonya,Portekiz,Romanya,Milliyetçi İspanya,Cumhuriyetçi İspanya,İşcev,Türkiye ve Yugoslavyanın başlangıç teknoloji seviyeleri yükseltildi

    -Teknolojik geliştirmeler sonucu meydana gelen Benzin ce Supply tüketimlerindeki artış artık bütünsel değil orantısal olarak gerçekleşecek
    -Benzin tüketimi bütün birimler için %15 oranında artacakmış
    -Tam leadership ayırmadığımız teknolojiler artık tamamlanmayacak
    -"Araştırma Etkinliği"'ni artıran teknoloji uygun şekilde çalışacak

    Arayüz Değişiklikleri:Yeni başlayanların ve tecrübeli oyuncuların Supply işlemlerinin nasıl işlediğini daha rahat görmeleri
    için pek çok kısayol eklenecekmiş.

    -Portlardaki supply işlemlerini görmemiz için yeni bir kısayol eklenmiş
    -Supply harita modu renklendirilmiş ve yeni ayarlamalar yapılmış
    -İsyan haritası renkleri, isyan oranlarına göre yeniden renklendirilmiş

    -Seferberlik butonunda artık seferberlikte ne kadar Manpower ihtiyacımız olduğunu göreceğiz
    -Üretimi tamamlanan birliklerin kısayolunda bu birliklerle ilgili detaylarda artık yer alacak
    -"National Unity" simgesinde artık aylık değişimi detaylarıyla göreceğiz

    -Para artış simgesi geliştirildi
    -Ticareti Otomatik yaptıysanız, ticaretle ilgili mesajlar gelmeyecek
    -Üretim sekmesindeki, kaynaklarla ilgili simgeler geliştirildi
    -Liderlik ve Üretim çubuklarındaki bazı hatalar düzeltildi
    -Üretim sekmelerinin sıfırın altına düşmesi düzeltildi

    -Teknolojik gelişme mesafları artık toplam durum yerine, son teknolojinin sana katkısını gösterecek


    Denizaltılar:Denizaltılarla ilgili pek çok değişiklik yapılmış

    -Daha kötü konumlanacaklar
    -Denizaltı Mürettebat Teknolojisi, Organizasyon ve Morali daha fazla artıracak
    -Akustik torpido teknolojisi konumlanmayı artıracak
    -Denizlatılara karşı "Sea Attack" daha etkili hale geldi
    -Denizlatıların uçaksavarları geliştirebilir hale getirildi
    -Denizaltıların IC maliyeti biraz azaltıldı
    -Görüş açısı, gövde(Hull) teknolojisine bağlı hale getirildi
    -Hull teknolojisi "Sea Defence"i artırmayacak
    -Hull teknolojisinin teknolojik zorluk seviyesi artırıldı
    -Sonar teknolojisinin zorluk seviyesi artırldı
    -Hafif kruvazörlerin, Smalwarship-Asw teknolojisiyle denizaltılara ypacağı saldırı puanı azaltıldı
    -Denizaltı teknolojilerinin zorluk seviyeleri artırıldı
    -Seawolf yeteneğinin etkisi %100 artırıldı

    Üretim:

    -Nükleer tesisler ve Roket Deneme Tesislerinin inşası, çok daha fazla üretim pratiği puanı verecek(Her yeni üretim bir sonraki
    üretimin süresini daha fazla kısaltacak)
    -Eskort ve Konvoy gemilerinin üretim maliyeti biraz artırldı
    -Rezerv birlik üretimi maliyeti yüzdelik olarak ayarlandı
    -Gemi üretirken, seri üretim yapıyorsak, Manpower artık serinin tümü için baştan düşecek

    Manpower&Liderlik

    -"Service by Requirement" seçeneği artık çok daha fazla Manpower verecek
    -Sovyetler birliği "decision"ları artık eskisinden çok daha fazla Manpower verecek
    -Sovyetler Birliğinin başlangıç manpower'ı %25 artırıldı
    -Hollanda,Belçika,Kanada,Avustralya,Norveç,İsveç,Danimarka,Finlandiya,Çekoslavakya ve Macaristan'ın,
    başlangıç Leadershipleri artırıldı

    Diplomasi:

    -Diplomasi üçgeninde uçlara yaklaşırken, devlerin birbirlerine yakınlığının etkisi artırıldı
    -Bir devletin kaybettiği toprakları geri alma isteği,artık kaybettiği toprağın "Victory Point"ine göre değişecek,eğer kaybettiği toprağın VPsi fazlaysa daha fazla,VP'si azsa daha az istek gösterecek.
    -Çarpışmaların ve Üretimin tehdit seviyesine etkisi azaltıldı
    -Savaşta olduğunuz devlete karşı uyguladığınız ambargoyu kaldırma artık mümkün değil
    -Artık bağımsızlığını garanti ettiğimiz devlete savaş açabileceğiz
    -Askeri Geçiş iznine sahip olduğumuz ülkelere direkt olarak savaş ilan edebileceğiz

    Hava Durumu:

    -Kış sıcaklık seviyeleri daha soğuk hale getirildi
    -Soğuk hava artık birliklerin ilerleyişlerini daha fazla zorlaştıracak ve saldırı etkinliğini biraz daha fazla düşürecek
    -Çok soğuk havalarda saldırı yapmanın olumsuz etkisi artırıldı

    Komutanlar&Bakanlar:

    -Komutanların yetenek katkıları ikiye katlandı
    -Nehir Geçme yeteneği,Komutanlar otomatik-atanırken dikkate alınacak
    -Pigheaded Isolationist bakanlar artık, tarafsızlık yerine yatkınlık etkisine sahip

    Partizanlar&İsyanlar:

    -Partizanlar artık daha falza çıkacak
    -Partizan oranı Supply maliyetini çok daha fazla artıracak
    -İsyan oranı, artık o bölgenin kaynaklarını, insangücünü ve IC'sini azaltacak
    -Gelişmiş polis birliklerinin, supression gücü biraz artırıldı
    -Polis birlikleri üretiminin manpower ihtiyacı biraz azaltıldı
    -Supression artık 2 böge öteye kadar etki edecek
    -İşgal politikaları, kaynak getirisinede etki edecek
    -Ilımlı işgal politikaları artık; daha aza insangücü ve liderlik getirecek

    Hava Birlikleri:

    -Düşmanın ele geçirdiği bir toprakta üstlenen hava birlikleri aynı gün içerisinde üsse dönerse kaçabilecek yoksa HoI 2'deki gibi yok olacak
    -Sabit uçaksavarlar biraz daha güçlendirildi
    -Stratejik Bombardımanın etkileri önemli ölçüde azaltıldı
    -"Close Air Support" ve "Tactical Bomber"lar eskisinden iki kat daha iyi hale getirildi
    -Tümenlere bağlı uçaksavalar biraz daha iyileştirildi
    -Hava savaşları daha kanlı hale geldi(Hava savaşlarının birimlerin gücüne etkisi arttı)
    -Nükleer Bombardıman görevine bazı kısıtlamalar getirildi

    Stratejik Savaş:

    -Konvoylara yapılan saldırılar "National Unity"i etkileyecek
    -Konvoylara sürekli saldırının "National Unity"e etkisi artırıldı
    -Konvoylara saldıran birimler artık güç değil organizasyon kaybına uğrayacaklar
    -ASW görevinin denizaltılara etkisi azaltıldı
    -Casuslarla partileri desteklemek artık daha etkili

    Çeviri: KHAN



    kaynak




  • Ticaret anlaşmaları sadece para ile yapılabiliyor 2'deki sistem daha iyiydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Codest

    Ticaret anlaşmaları sadece para ile yapılabiliyor 2'deki sistem daha iyiydi.


    Zaten 3'ü tam sevemedim 2 daha iyiydi. Arsenal of Democracy baya güzel olmuş mesela hoi 3'e göre
  • manpower nasıl arttılır bilgisi olan eger tarımsel üretimse nasıl yapılır
  • türkiyeyi alan herkesin ilk işi yunanlar dogrumu? 1.değil ama 2.de işgal ettim ama suriyeyi yani fransa alıyodum attı oyun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feverfire

    Sanırım bu oyunu oynayan çoğu Türk'ün ilk hedefi Yunanistan işgali...
    Bugünden itibaren 1.2 yaması ile başlıyorum oyuna. Gelişmeleri yazarım..


    aynen katılıyorum sana ilk hedef yunanistan sonra güneyde fransa
  • zaten o zamanki türkiyenin gücü anca balkanlara yetiyor yunanistan bulgaristan ve yugoslavyayı aldığınızda oyun bitmiş oluyor
  • oyunu yeni edindim forumdaki konuşmalara bakılınca c*ack kullanılıyor gibi. bende 1.3 patch i indiricem ancak eski .... ile çalışırmı? yani ... lazım mı?
  • merhaba arkadaşlar ben bu oyunu sadece bir kez oynadım oda cok eskidendi karısık geldigi için silmiştim ama söylenenlerden kafa patlatmaya değer bi oyun gibi geliyor ben ilk defa baslıcam oyuna ilk olarak 1. oyununu mu alim yoksa 2.sini alarakmı basliyim öğrenmeye :
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih_efendi

    hoi2'de merak ettiğiniz bir şey olursa çekinmeden sorabilirsiniz event'lere kadar biliyorum wilhelm 3'ü görmüşlerdenim


    hocam bende yeni baslıcam bu oyuna nerden baslıyım ve hangi yamalarını indiriyim söylersen memnun olurum...
  • yokmu yardım edecek
  • ya bu allahın cezası fransayı nasıl alırım almanlarla ceklere dalınca durduk yerde savaş actılar şerefsizler yaa
  • askerler görünmüyo ya deli oldum ona .. 2 nin delisiydim buna pek ısınamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qlas1x

    askerler görünmüyo ya deli oldum ona .. 2 nin delisiydim buna pek ısınamadım

    Evet Yaff...
    Önceki Sayfaları Okumadım Belki Çözümü Verilmiştir Ama Bilen Arkadaşlardan Tekrar Söylemelerini Rica Ediyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuque -- 16 Nisan 2010; 13:15:01 >
  • oyun 1.4 le adam oldumu? ai hala sacmaliyormu ? durum nedir yoksa baska yama beklemeye devammi ?
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.