Şimdi Ara

HB.Com Kutudan Kırık Çıkan Kasanın Servise (!) Yönlendirilmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com dan 1 Eylül tarihinde aldığım bilgisayar kasası (satıcı da kendileri), kutudan kırık çıktı.
    Geri gönderim için Sürat kargoyu 4 defa aradım. Gelip almadılar.
    1 hafta sonunda kendim teslim ettim kargoya. (7 Eylül)
    Anlam veremediğim bir şekilde, ürünün servise gitmesi gerektiğini söyledir. Sıfır ürün, kutudan kırık çıkıyor, kutuda hasar yok.
    Neden teknik servise gitmesi gerekiyor, anlamış değilim.
    Maksimum 20 gün beklersin dediler.
    Bugün 34. gün.
    Ben bulaştım, siz bulaşmayın. #hepsiburada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillForYou! -- 11 Ekim 2019; 8:49:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 27 Aralık 2020; 12:55:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pc kasası. Kutuda hiç bir darbe yoktu.
    Ya kutuya kırık konulmuş, ya kırılıp iade edilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillForYou! -- 23 Eylül 2019; 17:36:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KillForYou! kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 27 Aralık 2020; 12:55:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 27 Aralık 2020; 12:55:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-86G53N200

    .
    Eyvallah, sağolun.
    Yıllardır alışveriş yaparım, bugüne kadar bir mağduriyetim olmadığı için pek dikkat etmedim. Bundan sonra daha dikkatli olup, seramoniyle açmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillForYou! -- 23 Eylül 2019; 17:47:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KillForYou! kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 27 Aralık 2020; 12:55:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ve hala bir sonuç yok.
    Böyle sorumsuzluk görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.