Şimdi Ara

Hava sıcaklığı düştüğü an kış lastiği kullanılmalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kış lastiklerini trafikte sürüş emniyetinin bir parçası olarak gören Brisa, hava sıcaklığının düştüğü her an tüm araçlarda kış lastiği kullanılması gerekliliğine dikkat çekiyor.

    Türkiye lastik pazarının lideri Brisa, kış koşullarında emniyetle seyahat etme imkânı sunan kış lastiği alışkanlığının kazandırılmasıyla, özellikle İstanbul ve Ankara gibi büyük şehirlerde her yıl kış koşulları sebebiyle yaşanan trafik kazalarının, can ve mal kayıplarının azalacağına dikkat çekti.

    Haberin devamı: http://www.autoparts.com.tr/haber-detay/1080/brisa-kis-lastiginin-farkini-test-surusuyle-kanitladi



    _____________________________




  • şuan hava sıcaklığı çok düştü dışardayım resmen yakında don olacak aman dikkat, kışlık lastikler takılsın

    Yola ve hayata iyi rot balansla ve doğru lastiklerle tutunabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    beni donanımforumda mağdur ettiler corona olasınız, hesabıma kötülük yapanlar arabanızı çizsinler kamyonlar ezsin
  • istanbulda senede iki defa 7 derecenin altına düşer sıcaklık. 30 aralık salı günü bu kışın ilk sıcaklık düşüşü gözlemlenecek.
    _____________________________
    "vazgeçmek bir seçenek değildir."
  • peki sıcak havada kış lastiği kullanmanın bir sakıncası var mı ? ben taktırdığımdan beri hava 11-14 derece civarında seyrediyor
    _____________________________
    Doyacak kadar aşın varsa,
    başını sokacak bir damın,
    insanoğluna kulluk etmiyorsan,
    başkasının sırtında değilse geçimin,
    tamam, güneşli günler içindesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çölde bir kum tanesi

    peki sıcak havada kış lastiği kullanmanın bir sakıncası var mı ? ben taktırdığımdan beri hava 11-14 derece civarında seyrediyor


    normal havalarda sorun olmazda yazın yüksek sıcaklarda asfaltında yandığı zamanlarda yaz lastiği bile zor dayanıyor, kışlastiği çabuk eriyor aşınıyor yol tutuş kalmıyor, illaki yaz lastiğine geçmek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    beni donanımforumda mağdur ettiler corona olasınız, hesabıma kötülük yapanlar arabanızı çizsinler kamyonlar ezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanoto


    quote:

    Orijinalden alıntı: çölde bir kum tanesi

    peki sıcak havada kış lastiği kullanmanın bir sakıncası var mı ? ben taktırdığımdan beri hava 11-14 derece civarında seyrediyor


    normal havalarda sorun olmazda yazın yüksek sıcaklarda asfaltında yandığı zamanlarda yaz lastiği bile zor dayanıyor, kışlastiği çabuk eriyor aşınıyor yol tutuş kalmıyor, illaki yaz lastiğine geçmek gerekiyor.

    baharda yaz lastiğine geçeriz zaten ama hep bir 7 dereceden bahsediliyor da , 14-15 derecede kış lastiği kullanmanın yakıt tüketimi haricinde bir dezavantajı olur mu diye sormak istedim . Ben 3 haftadır bu şekilde kullanıyorum istanbulda hava 10-15 derecelerde seyretti genelde , olumsuz bir şey yaşamadım gerçi yağmurda da kullandım.
    _____________________________
    Doyacak kadar aşın varsa,
    başını sokacak bir damın,
    insanoğluna kulluk etmiyorsan,
    başkasının sırtında değilse geçimin,
    tamam, güneşli günler içindesin.




  • 14-15 derecede kış lastiği sorun olmaz vede çamurda daha iyi olur diş derinliği fazla olduğu için, 20 derece üzerinde sorunlar çıkar yol tutuş zayıflar, kış lastiği pahalı muhafaza etmek aşınıp bitmesini önlemek için kış sonu çıkarmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    beni donanımforumda mağdur ettiler corona olasınız, hesabıma kötülük yapanlar arabanızı çizsinler kamyonlar ezsin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanoto

    14-15 derecede kış lastiği sorun olmaz vede çamurda daha iyi olur diş derinliği fazla olduğu için, 20 derece üzerinde sorunlar çıkar yol tutuş zayıflar, kış lastiği pahalı muhafaza etmek aşınıp bitmesini önlemek için kış sonu çıkarmak lazım


    bu ölçüler, Bridgestone lassa goodyear prelli petlas gibi Dünya ekvator kuşağı civarı üreticiler için geçerli,
    Dünya Kuzey yarım kürede Norveç de üretilen Nokian adeta buz pistinde arabanızı kullanmanızı sağlamayı amaçlamışlar, bu nedenle ısı değerleri daha düşük erken çıkarmalısınız yoksa lastik eridi bittti gitti diyorlar.
    iklimi soğuk Polonya üretimi goodyear sava debika bunlarda aşırı yumuşak ısı değerleri biraz düşük erken çıkarılmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 27 Aralık 2014; 17:42:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    beni donanımforumda mağdur ettiler corona olasınız, hesabıma kötülük yapanlar arabanızı çizsinler kamyonlar ezsin




  • Kış lastiği sadece karlı havada kullanılır diye bir imaj yaratılmış, yanlıştır. Kış lastikleri hamurları yumuşak olarak üretilip soğuk havalarda esnekliği koruyarak yol tutuşu sağlar. Daha iyi tahliye kanallarıyla da suyun lastikten kolay uzaklaşmasını sağlar.
    _____________________________
    İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    - 2005 Citroen C4 VTS 2.0 16V 180HP
  • Salı ve Çarşamba günleri kış lastiğinin önemini daha iyi anlayacaksınız Istanbul'da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oturduğum apartman hafif yokuş olan bi cadde üzerinde. ilk yağmurda bütün ticari araçlar yokuşta patinaj çekmeye başlıyor, birçoğu pes edip geri geri salıyor aracını, haliyle trafik iyice kitleniyor. trafikte en çok yer kaplayan bu araçlar daha ideal lastik kullanmıyorken bir de kış lastiği mi düşünecekler. bence tüvtürk muayene sistemi herşeyi bıraksın önce lastik dişlerinden başlasın. bütün bu kabak lastikler her an hepimiz için bir tehlike
    _____________________________
    iNSaNLaRı iNaNDıKLaRı ŞeYLeRDeN VaZGeÇiRMEK, BiRŞeYe iNaNDıRMaKTaN DaHa ZoRDuR..ernest renan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antique

    oturduğum apartman hafif yokuş olan bi cadde üzerinde. ilk yağmurda bütün ticari araçlar yokuşta patinaj çekmeye başlıyor, birçoğu pes edip geri geri salıyor aracını, haliyle trafik iyice kitleniyor. trafikte en çok yer kaplayan bu araçlar daha ideal lastik kullanmıyorken bir de kış lastiği mi düşünecekler. bence tüvtürk muayene sistemi herşeyi bıraksın önce lastik dişlerinden başlasın. bütün bu kabak lastikler her an hepimiz için bir tehlike

    Ticari araçların fabrika çıkış lastiği c tipi lastik oluyor. Bunlarda yük için olduğudan sert yapıdalar. Ilk yağmurun verdiği kayganlık, bi de kabak lastikse debelenip dururlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Tuketime yonlendirme taktigi bunlar. Yilda 3 gun kar yerde kaliyor, kis lastiginin avantaji yalnizca karli zeminde. İsindiktan sonra yaz lastigi islak zeminde kis lastiginden iyi.. Bu arada, kis lastigim var fakat taktirmiyorum. Kar yagdiginda aracimi cikarmiyorum.
    Soguk iklimde yasayanlar icin gereklidir ama İstanbul, Bursa, İzmir icin gereksiz geliyor bana. Eksiler gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    Tuketime yonlendirme taktigi bunlar. Yilda 3 gun kar yerde kaliyor, kis lastiginin avantaji yalnizca karli zeminde. İsindiktan sonra yaz lastigi islak zeminde kis lastiginden iyi.. Bu arada, kis lastigim var fakat taktirmiyorum. Kar yagdiginda aracimi cikarmiyorum.
    Soguk iklimde yasayanlar icin gereklidir ama İstanbul, Bursa, İzmir icin gereksiz geliyor bana. Eksiler gelsin.

    Aynen katılıyorum, sıcak ve ılıman iklimlerde sürekli araç kullanma zorunlulugu yoksa zaten karın yerde kalma süresi kısa o yüzden kış lastigi çok gerekli değildir.
    _____________________________
  • lastik satacaklar diye
    _____________________________
  • Michelin'in sitesine baktığımda, yağışlı hava koşullarında aracım için önerilen kış lastiğinin aldığı puan "C" iken yaz lastiğinin aldığı derece "A". Diğer markaların da farklı bir sonuç göstereceğini sanmıyorum. Hal böyleyken bu lastklere "kış lastiği" yerine "kar lastiği" demek daha doğru bence.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.