|
Telekoma tahhüt verdim. 3 gün sonra Turkcell de daha güzel kampanya var diye geçiş yaptım. Telekom bana 2400 tl fatura çıkarmış. Olması gereken kullanılan indirim ile kullanılmayan indirim karşılaştırıldığı zaman tüketici lehine olan cayma bedeli olarak yansıtılır ibaresi var. Kaldı ki mesafeli satışlar sözleşmesi de geçerli diye biliyorum. 14 gün içerisinde sözleşmeden cayma hakkım var diye biliyorum ama neyse önemli değil o kadar. Tüketici hakem heyetine başvuracağım. Ama fatura detaylarına ulaşamıyorum. Müşteri hizmetleri sesli yanıt sisteminde döndürüp duruyor. Müşteri hizmetlerine ulaşmanın bir yolu var mı? ya da fatura detaylarına ulaşmanın bir yolu. maillerime baktım görünmüyor faturalar. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






