Hatalı port servisi



-
-
Servis saglayiciniza sikayet kaydi olusturun kutuda yanlış port aktivasyonu yapılmiş sabirim modemlik degil ankastreden cozecekler. Şikayet edin durumu hatalı port durumunu onlar hallederler..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
(Anlattıklarım modem türk telekomun modemi ni kullanıyorsanız geçerli)
Ankastre kutusunda hattınız karışmış olabilir. %90 şimdiye kadar siz komşunuzun hattını komşunuz sizin hattınızı kullanıyor. Modemi tekrar resetleyin hatta bağlı şekilde kendi kendini kurar zaten o zaman intarnet e girerse bilin ki komşunuz ile hattınız karışmış.
Şimdi tekrar modemi fabrika ayarlarına çevirin ve siz kurulum yapmayın kendi kendini kursun biraz bekleyin fabrika ayarlarına çevirdikten sonra kurulur. Sorun düzelir ise hattınızı ankastreden bir kontrol edin.
( Türk telekom modemi kullanmiyorsanız)
Müşteri hizmetlerini arayın hattınızı tekrar etiketlesin ve evinize gelen kablo o mu kontrol etsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_Bilal -- 14 Mayıs 2021; 16:47:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 14 Mayıs 2021; 21:47:40 > -
Yanlış porta bağlanılmış olabilir. Altyapısal bir durum, servis sağlayıcınız ile iletişime geçin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim başıma da geldi. Yanlış kabloyu hattı eve bağlamışlar. Türk Telekom ekipleri tekrar gelip doğru kabloyu bağlayınca düzeldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gerekli bilgileri arkadaşlar iletmiş zaten :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tamamdır hocam. :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X