Şimdi Ara

Harici/USB Bellek Yazma Korumasını Kaldırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
5
Favori
191.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 51
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 26
  • Ortalama Mesaj Aralığı 22 gün 20 saat 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 24
  • Favoriye Eklediklerim 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MRT_ (26 mesaj) lnfds (7 mesaj) mehmet1995592 (4 mesaj) mynisan (3 mesaj) türbinbakım (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (27 mesaj) Mobil (10 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> USB bellek/Harici Depolama >> Harici/USB Bellek Yazma Korumasını Kaldırma
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    13 Mesaj
    gördüğüm tüm bilgisyarlarda deniyorum windows 7'den windows vistaya hepsini denedim hiçbirinde görünmedi yinede teşekkür ederim.
  • Yüzbaşı
    988 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet1995592

    gördüğüm tüm bilgisyarlarda deniyorum windows 7'den windows vistaya hepsini denedim hiçbirinde görünmedi yinede teşekkür ederim.

    hocam eğer şeyşeyi, her yolu denediğini düşünüyorsan ve belleği atma noktasına geldiysen sana bi tavsiyem var. Aynı dertten bende muzdariptim atacaktım tam fakat, ya herru ya merru dedim son seçeneği denedim. belleğin içini aç, usb ye tak be beyinde iki tane ayağa metal deydirerek kısadevre yaptır. Yanlız deydirip bekletme, dokun çek hemen. Ben bu şekilde kurtardım belleği. Sadece ilk 10 mb lık kısımda biyerde bad sektör oluştu, onu da acronis ile hatalı sektörden sonrasını tekrardan boyutlandırarak çözdüm. Ne olur ne olmaz diye o bölümü 100 mb olarak ayırdım, anlıyacağın sadece 100 mb lık kayıpla kurtardım belleği. Bilgisayara kısadevre yaptırırım diye korkma hiçbişey olmaz. Artık anakartların hepsinde usb güç koruması var zaten. Atacağına dene derim, ama yeniyse ve garantisi varsa hiç deneme direk garantiye ver değiştirsinler.
    |
    |




  • Er
    13 Mesaj
    Kardeşim senin dediğin yolu deniycem usbyi çıkarrtım şuan sadece çipli kısım kaldı bunu yaparken elektirik çarpma veya usbnin yanması gibi olay olabilirmi? herhangi bir sorun olur mu yani
    |
    |
  • Er
    8 Mesaj
    MRT kardeş bende 32gb sandisk flaş var ne atarsam korumalı falan filan diyo.Disk annemin ve evde dayak yemek istemiyorum.Neyse gelelim sadede ben usb'yi taktığımda usb disk kaç olur.bana çok acil cevap lazım
    |
    |
  • Er
    8 Mesaj
    yok kardesim usb'yi buldum dediğini yaptım bir şey değişmedi ama cevap için saol
    |
    |
  • Er
    9 Mesaj
    @MRT_ hocam kaç gündür neler neler denedim. Ne taklalar attım. Allah tuttuğunu altın etsin. Olay buymuş. Teşekkürler :)
  • Yarbay
    9116 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Rica ederim, işinize yaradığına sevindim
    |
    |
    blacksado kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_

    Resimde gördüğünüz gibi yazma korumalı bellekten yazma korumasını kaldırdım.



    Nasıl yaptım anlatıyım.

    cmd.exe (enter)
    DISKPART (enter)
    LIST DISK (enter)
    SELECT DISK 2 (enter) (Yazma Korumalı diskiniz kaçıncıysa onu seçin bende 2 numaralı disk'di)
    ATTRIBUTES DISK (enter) (Yazma korumasının olup olmadığını kontrol etmek için bu komutu girin istemiyorsanız bi alt komuta geçin)
    ATTRIBUTES DISK CLEAR READONLY (enter)

    İşlem bu kadar. Korumanın kalktığını merak ediyorsanız ATTRIBUTES DISK komutu ile kontrol edebilirsiniz.

    Merhaba dedilkerinizi aynen uyguladim sonuna kadar sorunsuz geldi disk oznitelikleri basariyla degisti dedi fakat tekrar attribute diskdeyip kontrol ettigimde current read only state yine yes olarak gorunuyor bu sorunu cozemedik regedit de ide yaramadi yardimci olursaniz sevinirim iyi geceler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    9116 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Başka bir bilgisayarda ayni işlemleri yapıp deneyin. Yine sorun çözülmezse aklıma başka bir şey gelmiyor. Üzgünüm. Kolay gelsin.
    |
    |
    türbinbakım kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    114 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_

    Başka bir bilgisayarda ayni işlemleri yapıp deneyin. Yine sorun çözülmezse aklıma başka bir şey gelmiyor. Üzgünüm. Kolay gelsin.

    ilginize tesekkurler denedik maalesef durum ayni yinede cok sagolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: MRT_
  • Yarbay
    7336 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_

    Resimdeki komutları aynen uygula inş düzelir.

    Önemli Not: list disk komutundan sonra sizin flash diskinizin sayısal değeri kaçsa select disk'e onu yazınız.



    Bunları yapıp clean dediğim de "yazma koruması var " " sistem olay günlüğüne bakın " diyor
    |
    |




  • Yüzbaşı
    686 Mesaj
    bende kacgundur bu sorunla ugrasıyorum ama olmuyor hangı yontemlerı denemedımkı yok olmuyor
    device not found verıyor

    ama dısk sorunsuz acılıyor ne yazılabılıyor nede bıcımlendırılebılıyor kısaca bu sekılde kaldı
    |
    |
  • Çavuş
    62 Mesaj
    Beyler yardım edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    Arkadaşım 2 gündür yerli yabancı bir süre siteye baktım çözüm için. çevrimiçi bir programla yapmıştım ama dediğini deneyince de oldu. ya 3. parti bir yazılıma gerek duymadan yapmanın yolunu aradım sen karşıma çıktın :D ya usb kuzenimin benim olsa sorun değil de şimdi aldık bozduk öyle geri vermeyelim diye çabaladık işte. Tekrardan teşekkürler. Çok mu uzun yazdım acaba
    |
    |
  • Er
    5 Mesaj

    Yazma korumalı 64gb sandisk flash bellekte dediklerinizi uyguladım ancak görüldüğü gibi koruma kalkmıyor.


    |
    |
    MRT_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Er
    10 Mesaj
    Ben bu işlemlerin hepsini yaptım. Koruma kalktı diyor ama kalkmıyor.
    Halen işlem yapamıyorum. Lock yerinide acıp kapatıyorum ama hala çözüm bulamadım.
    Bilginiz varsa bununla ilgili yardımcı olabilir misiniz?

    Teşekkürler.
    |
    |
  • Çavuş
    88 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_

    Resimde gördüğünüz gibi yazma korumalı bellekten yazma korumasını kaldırdım.



    Nasıl yaptım anlatıyım.

    cmd.exe (enter)
    DISKPART (enter)
    LIST DISK (enter)
    SELECT DISK 2 (enter) (Yazma Korumalı diskiniz kaçıncıysa onu seçin bende 2 numaralı disk'di)
    ATTRIBUTES DISK (enter) (Yazma korumasının olup olmadığını kontrol etmek için bu komutu girin istemiyorsanız bi alt komuta geçin)
    ATTRIBUTES DISK CLEAR READONLY (enter)

    İşlem bu kadar. Korumanın kalktığını merak ediyorsanız ATTRIBUTES DISK komutu ile kontrol edebilirsiniz.

    bu yöntemi denedim sorun aynen devam ediyor başka ne yapmalı ?
    |
    |




  • Çavuş
    91 Mesaj
    bende de aynı problem mevcut arkadaşlar lütfen yardım.
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj
    Hiç biri olmuyorsa CDye yada başka bir USB belleği MaxBlast Yükleyin boot olarak başlatın maxlastı daha sonra ordan sıfırlayın %100 açılır. (Profosyoneller için )
    |
    |
  • Er
    6 Mesaj

    ne yaptıysam olmadı birçok program denedim cmd yi denedigimde de oldu diyor fakat "şu anki salt okunur durumu = evet" yazıyor anlam veremiyorum varmı bir çözümü ?




    |
    |
    MRT_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.