Şimdi Ara

hangisinin yol tutuşu iyi? [amaç ne]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yav arkadaşlar anlamıyorum focusmu jettamı astramı konular açılıyor hergün bunları bir kenara bırakalım.
    hangisi size yakın geliyorsa hangisi sizi daha çok cezbediyorsa onu alırsınız.
    ama focusun yol tutuşumu astramı v.s v.s. tarzı konu nedir.
    rallimi yapıcaksın. git modlu araç al ozaman yol tutuşundan beklediğiniz ne.
    her aracın bir sınırı vardır. sen bunu zorluycaksan binek araç alma.can taşıyorsun sonuçta
    git spor araba al astra gtc opc,focus rs falan al leon fr v.s.
    ama tutuş konusunda c sınıfı araçlarda öyle uçuk bir fark olduğunu sanmıyorum.
    hangisi kafanıza uygun geliyorsa onu alın.

    bu başlığı açmamdaki amaç ise hergün aynı başlıklar açılıyor,görüyor ve tartışıyoruz.

    ayrıca bu tutuş olayını niye abartıyorsunuz aracınızı düşürün (yükseklik olarak yayla) ve görüntüyüde güzel yapıcak jantlar takın.daha kalın tabanlı lastikler kullanın.
    bakın ozaman hangi aracın tutuşu daha iyi.

    ben modifiye sevmem derseniz orjinal aksesuarlar kullanarak yaparsınız bu işi.







  • Yol tutuşundan ziyade viraja girerken verdiği güven veya güvensizlik hissidir.Civic,astra,linea,jetta,corolla,lancer,fluence,megane veya elantra hangisi ile viraja rahatlıkla girersiniz hangisinde tedirgin olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede insanlar herşeyin fanatiği olmuş durumda. Araba markası fanatiği telefon markası fanatiği futbol takımı fanatiği...

    Kimse objektif bakmıyor bakamıyor çünkü genelde insanlarımız zar zor araç alıyor krediyle vs sonra da madem bu kadar para verdim en iyisi benimdir diye düşünüyor halbuki sorsan kendi aracından başka aracı 100 kmden fazla kullanmamıştır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Türkiyede insanlar herşeyin fanatiği olmuş durumda. Araba markası fanatiği telefon markası fanatiği futbol takımı fanatiği...

    Kimse objektif bakmıyor bakamıyor çünkü genelde insanlarımız zar zor araç alıyor krediyle vs sonra da madem bu kadar para verdim en iyisi benimdir diye düşünüyor halbuki sorsan kendi aracından başka aracı 100 kmden fazla kullanmamıştır

    sonuna kadar haklısınız.+1
  • Tabi ki binek bir otomobilden sınırları zorladığınız her durumda tam anlamıyla bir yol tutuş performansı beklenmez ama c sınıfında bu konuda focus lider gibi görünüyor. Geçenlerde yol tutuş değerleri paylaşılmıştı focus f30a yakındı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Türkiyede insanlar herşeyin fanatiği olmuş durumda. Araba markası fanatiği telefon markası fanatiği futbol takımı fanatiği...

    Kimse objektif bakmıyor bakamıyor çünkü genelde insanlarımız zar zor araç alıyor krediyle vs sonra da madem bu kadar para verdim en iyisi benimdir diye düşünüyor halbuki sorsan kendi aracından başka aracı 100 kmden fazla kullanmamıştır

    +1
    Sizinle aynı fikirdeyim.Adamın aracının rakiplerine göre - yanlarını söylüyorsun.Yok bu daha iyi rakiplerinin arasında her yönden en iyisi kafalarına giriyor.Halbuki bunu senin baban üretmiyor sonuçta Üreten firma insanların ihtiyaçlarını veya hobilerini herneyse karşılaması için üretmiş önce bunu öğrenmeleri gerek.Adam'ın 2010 Dizel corolla'sı var bu araç kompakt sınıf bir araç diyorum bana ne diyor biliyormusunuz LÜKS Sınıfı bu araç diyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: move00

    Yol tutuşundan ziyade viraja girerken verdiği güven veya güvensizlik hissidir.Civic,astra,linea,jetta,corolla,lancer,fluence,megane veya elantra hangisi ile viraja rahatlıkla girersiniz hangisinde tedirgin olursunuz.

    güven ve güvensizlik bence başka bir şey hocam.
    sizin bahsettiğiniz güven olayını direksiyon v.b. aksamlarda etkiliyor.

    tutuş dediğimiz olay yere tutunmayla alakalı.bunuda süspansiyon sistemleri,jantlar yanaklar lastik tabanı v.s etkiler
    yumuşak araçlar malesef çok esnek bir yapıya sahip olacaklarında konforlu fakat tutunma konusunda yeteneksiz olur hani
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Amaç en kötü senaryo (kaza anı) durumunda can güvenliğimizi sağlamak. Önünüze bir aracın kırdığını ve sizin de direksiyonu kırıp toparlayamadığınızı düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rubelhizb

    Tabi ki binek bir otomobilden sınırları zorladığınız her durumda tam anlamıyla bir yol tutuş performansı beklenmez ama c sınıfında bu konuda focus lider gibi görünüyor. Geçenlerde yol tutuş değerleri paylaşılmıştı focus f30a yakındı.

    ben focusun tutuşunuda çok iyi biliyorum ve focusa bişi demiyorum zaten fakat hergün aynı başlıklar açılıyor.
    günümüzdeki otomobilleri çoğu belli bir standartlar altında üretiliyor zaten
  • 8 sene boyunca kullandığım ve sattığım focus c max aracımda esp nin devreye girdiğine 3 kere şahit oldum onda da yolda kar vardı. Kullandığım diğer tüm araçlarda kuru zeminde 80-90 la bir viraja girdigimde bile tartartar sesler. Konu basit yol tutuş demek güvenlik demektir. Bence boş bir konu değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçlar ve yakıt pahalı olduğu için hesaplar ince ve keskin oluyor. Kavuşmak zorlaştıkça gerilim yükseliyor. Adam evliliği bile bu kadar ince düşünmez kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesincır

    Araçlar ve yakıt pahalı olduğu için hesaplar ince ve keskin oluyor. Kavuşmak zorlaştıkça gerilim yükseliyor. Adam evliliği bile bu kadar ince düşünmez kesinlikle.

    http://capsizm.com/capsler/iste-aradigim-mizah-capsi-2870.jpeg
  • adamlar bu iyidir diye dusunup almıyor o onlar icin bi marka olmus diyor aa volswogendir iyidir kafasına gidiyor mesela
  • astranın da focusunda yol tutuşu iyi ,, yıllar önce toyota corolla kullanmıştım (terra sol) yol tutuşunu hiç beğenmemiştim, ondan sonra araba alırken toyota hiç seçeneklerim arasına girmedi,, yeni corollada belki düzeltmişlerdir denemedim
  • Bizim gibi sıradan sürücüler ve hatta profesyonel sürücüler bile arabayı defalarca pistlerde kaydırarak, hatta kazalar yaparak, arabanin limitlerini aşarak denemediği müddetçe arabalarin yol tutuşlarını karşilaştiramazlar. Aslında bu tür ifadelerle bahsedilen arabanın yol tutuşu değil, VERDİĞİ YOL TUTUŞ HİSSİDİR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    8 sene boyunca kullandığım ve sattığım focus c max aracımda esp nin devreye girdiğine 3 kere şahit oldum onda da yolda kar vardı. Kullandığım diğer tüm araçlarda kuru zeminde 80-90 la bir viraja girdigimde bile tartartar sesler. Konu basit yol tutuş demek güvenlik demektir. Bence boş bir konu değil.

    C maxla yuksek hizlarda viraja girmediginden dolayidir. Veya kullandiginiz diger araclar tirttir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac

    Bizim gibi sıradan sürücüler ve hatta profesyonel sürücüler bile arabayı defalarca pistlerde kaydırarak, hatta kazalar yaparak, arabanin limitlerini aşarak denemediği müddetçe arabalarin yol tutuşlarını karşilaştiramazlar. Aslında bu tür ifadelerle bahsedilen arabanın yol tutuşu değil, VERDİĞİ YOL TUTUŞ HİSSİDİR.

    Evet olayın özeti budur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac

    Bizim gibi sıradan sürücüler ve hatta profesyonel sürücüler bile arabayı defalarca pistlerde kaydırarak, hatta kazalar yaparak, arabanin limitlerini aşarak denemediği müddetçe arabalarin yol tutuşlarını karşilaştiramazlar. Aslında bu tür ifadelerle bahsedilen arabanın yol tutuşu değil, VERDİĞİ YOL TUTUŞ HİSSİDİR.

    limitlere çıkmaya korkan bir milletiz aslında. heleki önden çekişli araçlar kaydığı zaman netarafa gideceği belli olmuyor sonra kalkıp konuşuyoruz.
    işte aradığım yorum tam olarak buydu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy


    quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    8 sene boyunca kullandığım ve sattığım focus c max aracımda esp nin devreye girdiğine 3 kere şahit oldum onda da yolda kar vardı. Kullandığım diğer tüm araçlarda kuru zeminde 80-90 la bir viraja girdigimde bile tartartar sesler. Konu basit yol tutuş demek güvenlik demektir. Bence boş bir konu değil.

    C maxla yuksek hizlarda viraja girmediginden dolayidir. Veya kullandiginiz diger araclar tirttir.

    Farkında iseniz aynı hızlardan bahsediyorum. Passat in bile önü arkası böyle bir durumda ayrı oynuyor. Benim kanaatim başkaları katılmayabilir en iyi direksiyon ve yol hissi ford araçlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence biraz kişinin bedensel ve zihinsel olarak kendini eksik hissetmesinden kaynaklanan bir konu tıpkı araçta yumuşak plastik kullanımı gibi.


    Kişinin ne eğitim başarısı vardır, ne fiziksel başarısı vardır, ne iş hayatında başarısı vardır ne de başka herhangi bir şeyde başarısı vardır. Böyle olunca kendi eksikliğini benim aracımın maksimum hızı seninkinden 3 yüksek, benim arabam 160 dan sonra geçer, benim arabam yumuşak plastik vs gibi yollarla kapamaya çalışıyor.

    Renault ne güzel alay etmişti türk milleti ile "sizin arabada bu var mı" reklamı ile. Hepimiz gülüp geçmiştik ama ülkenin gerçeği bu.

    https://www.youtube.com/watch?v=-QOj3M7Z7hU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 1 Eylül 2014; 11:23:09 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.