Şimdi Ara

Hangi jant+lastik daha dışarıda kalır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 17" 7j
    17" 8j

    arkadaşlar yukarıdaki hangi jant lastik grubu daha dışarıda kalır?
    offset'leri ve et kalınlıkları aynı gibi düşünebiliriz
    bana, 8j olduğu için 1 inç kadar, ilk jant dışarıda kalır gibi geliyor doğru mu hesaplıyorum? yoksa ikisi de dışarıda aynı kalır ama 8j biraz daha içeriye mi sürter, çamurluk iç tarafına?

    peki 7j ile 8j arasındaki genişlik farkı ne kadar offset'e veya et kalınlığına denk geliyor?



  • Lastikleri jantlara Takmadan belli olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunun bir hesabı olmalı, taktıktan sonra olmadı deyip aldığım dükkana geri mi vereceğim :)
  • yok mu arkadaşlar teknik/tecrübeye dayalı bilgilendirme yapabilecek
  • 8 J daha dışarıda kalır.
    Benim bildiğim offset açısıyla J denilen jant genişliğinin de doğrudan bir alakası yok. Sallıyorum 195 lastik 8j ile 195 lastik 7 j arasındaki farkı görmek için lastikleri janta takıp bakmak lazım çünkü burada lastik yanakları bombe yapacaktır, hesaplamak imkansız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parker48 -- 10 Mart 2014; 15:03:03 >
  • ikisine de aynı taban lastik takarsan hiçbirşey farketmez ..
  • 7.0 j 215 genişlik lastik için uygundur 0.5 'lik değişimler lastikte 10 'luk değişim yaratır örneğin 6.5 j 205 , 6 j ise 195 için en uygundur fakat
    7.0 'a 205 lastikte takabilirsiniz sadece jant biraz daha dışarıda görünür jant dışarıya çıkmaz. kaldırıma yakın bir şekilde yanaşırken lastikle beraber
    jantı sürtme ihtimaliniz artar.
    Önemli olan en uygun ebatı kullanmaktır 8.0 için en uygun ebat 235'tir et değeri aynı olduğunu düşünürsek 235 lastik kullanmanız gerektiği için
    8.0 j daha dışarıda kalır ve diğer janta göre yakıt ve yol tutuş biraz fazla olacaktır, eğer iki janta 'da aynı genişlikte lastik takacaksanız ikiside aynı olur
    biri daha dışarıda olmaz . jantın içeri dışarıda olmasını etkileyen en önemli faktör et değeridir , örneğin;
    7.0 j , et:35 lastik 215-55-16 olsun diğeri ise ;
    7.0 j et:50 lastik 215 55 16 olsun 1. lastik daha dışarıda ve tutuşu daha fazla olacaktır fakat yol tutuşu artsın daha farklı gözüksün diye et değeri
    aracın orijinal jantından farklı bir değer takmak hem aracı yorar hem de alt takıma daha fazla zarar verebilir aracın orijinal et değerinde jant takmak
    çok önemlidir




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.