|
Haklı olarak işten ayrılan birisi var mı? Nelere dikkat etmem lazım neyi yapmazsam sorun çıkabilir. Mesela noter zorunlu değil yazıyor internetteki bilgilerde gitmeden halledersek ilerde sorun çıkar mı? Yada başka ne yapmam laızm < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






