Şimdi Ara

**GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
424
Cevap
4
Favori
37.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
674 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun.Benimde verilmiş sadakam varmış.Tam monitör bakarken fiyatı gözüme çok uygun gelmişti.Tam kredi kartından 6 taksite bölerken fahiş vade farkı nedeniyle vazgeçip hepsiburada üzerinden almıştım.Her işte bir hayır var derler ya
  • Ben de son alışverişimi geçen aylarda yaptım bir daha yok. 1 Ay önce aldığım Klavye Maus set yerine başka bir maus gönderdiler. Ürünü geri yolladım. Yolladığım günden beri kargoya verilmek için bekliyor :D 1 ayı geçti 40 güne doğru gidiyor maşallah.
  • Livingelectro53 kullanıcısına yanıt
    Sen ne diyorsun Hocam geçmiş olsun bende 4 mayısta kulaklık siparişi verdim akşam vakti uykudan kalktığımdan dalgınlıkla eski adrese verdim kayıtlı adreslerden ertesi sabah daha ürün hazırlanma aşamasındayken arayıp söyledim bakın önce eski adrese ordanda iade ile güncel adresime gelecekse iptal edelim yeniden sipariş ederim ben diye öyle birşey olmucak kargoya verilince arayın güncellicez adresi dediler akşam aradım güncelledik bugun kargoyu arıyorum eski adresime gitmiş Kütahyaya bide oradan dönücek istanbula incehesabı arıyorum diyorum kardeşim ben size dedim böle böle olucaksa iptal edeyim en başta bidaha geçeyim diye oda diyor biz size eksik bilgi vermedik iade işlemleri şu kadar şu kadar sürüyor yav paranın yatması değil derdim sen iptal edersin benim limitim vardır bidaha sipariş ederim hemen ,bir hafta sonra yatsın kartıma sanane dimi elemanları arıyorum 8 kere mesaj atıyorum sölemiyorlar sonrada siz iptal etseydinizde bu işlem bir haftayı bulucaktı zaten demeye getiriyorlar iş kargoya geçtikten sonra söylüyorlar şimdi aras kuryeyi arıyorum Kütahyadan size tahmini salı gününü bulur gelmesi diyorlar gelde silkme böle müşteri hizmetlerini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sunset58 -- 7 Mayıs 2020; 17:39:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • İncehesap beni gerçekten şaşırttı yani örnek veriyorum arkadaşın aldığı kart 3k diyelim 3klık kartı değiştirmek yada iade etse Dh'de verdiği reklamdan bu konu üzerinden algıyla daha güzel reklam yapabilirdi ama onlar naptı hala arkadaşa ulaşmayarak işi yokuşa sürerek bende dahil burada bir çok sistem toplayacak kişilerin vazgeçmesine sebep oldu evet belki arkadaş incehesap sebebiyle mağdur oldu ve kaybetti ama asıl kaybeden incehesaptır bizimle değilsin incehesap
  • kendilerinden oyuncu koltuğu aldık 1800 tl den koltuğu göndermek yerine başkasının rx570 ekran kartını gönderdiler sağolsunlar, sonra iadesi yaptık 20 gündür para iadesi yapacaklar bekliyoruz 20 kere müşteri hizmetlerine aptala anlatırmış gibi anlattım 30 tane mail attım halen sonuç alamadık, ayrıca 1 ay önce bir ram satın aldım ücreti 2 defa çekildi 1 aydır halen sorunu çözemediler adamlara artık ekstrelerime varana kadar herşeyi gönderdim halen bekliyoruz bukadar rezillik olmaz binlerce liralık alışverişim var halen sorunu çözeceklerde bla bla bla, hiçbiri amazonun tırnağı olamaz, aynı sıkıntı hepsiburada firmasındada yaşadım ürünü aldık 20 gündür ürün gelmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@FKASYALI -- 7 Mayıs 2020; 18:28:30 >
  • K@FKASYALI kullanıcısına yanıt
    Şuan enteresan bir şekilde hiçbir firmaya ulaşmak mümkün değil. Sistem maliyeti düşürmek için birkaç platform birden kullandım hepsi ayrı ayrı olunca uğraşması da o kadar zor oluyor. N11, hepsiburada, incehesap, sahibinden. Ürünleri sipariş edeli üç gün oldu ama hiçbirine ulaşamıyorum. Hepsi suçu kargoya atmış açıklamalarında. Hele n11 hepten bela! Kafayı yemek üzereyim sisteme bütçe olsun diye laptopu da sattım telefonla uğraşıyorum bir de bunlarla. Elbet bu günler geçecek bizde birşeyler yaparız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Bu gibi durumlarda 14 gün iade süreci önemli. Baktın çözüm yolu yok direk iade edeceksin. Hiç beklemeyeceksin
    Öyle şey yok incede hocam, hazır sistemleri iade almıyorlarmış. Çok yerde okudum bunu, paşalarımız hazır sistem iadesi almıyorlar.
  • Bende işlemci soğutucu aldım 26 nisanda, geçen hafta kargolamadılar sayfada hızlı kargo yazıyor! cumartesi aradım iptal edin dedim depoya ileticez dedi, iki gün önce mesaj yazdım depoyla iletişim kuracaz dedi. Kargo paketleniyor hala. Daha kargoya verilmemiş illaki kargoya kadar oyalayıp kargo gelecek gidecek iade işlemi vs uğraştıracaklar belli ki.
  • Başlık konu uyumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün incehesaptan birisi aramış uyurken. Aradım tekrar beni aramışsınız diye yarın yeniden arayacaklar nihayet aramak akıllarına geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzer sorunu arkadaşım yaşadı sağlam diye geri gönderdiler bugün elimize ulaştı denemek için kendi pcme taktım kart sorunsuz çalışıyor. İlginç sorunu bizde anlamaya çalışıyoruz.
  • Ürün msi garantili değil mi, incehesapla alakası ne anlamadım
  • Adı "İnce hesap" ama ince hesap yapmayı bile bilmiyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok saçma gelebilir ama ekran kartı takılı iken Windows u baştan yüklemeyi denerdim. Çözüm olabileceğini düşündüm . Bu arada satıcıdan önce üreticiye bahsettiğiniz bellekteki bilgileri gönderme fikri de mantıklı . Sonuçta satıcı ürünü denese problemi görse bile çözüm bulabileceğini düşünmüyorum. O da başkasından almıştır çünkü direk üreticiden değil . İnşallah çözüm bulursunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnce hesap mı aman uzak dursun.Geçmiş olsun hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rezn0v.dll

    Bugün incehesaptan birisi aramış uyurken. Aradım tekrar beni aramışsınız diye yarın yeniden arayacaklar nihayet aramak akıllarına geldi
    Son durum nedir ?

    Umarım bi' şekilde çözülür de, rahata kavuşursunuz.

    Dahili Bileşen müdavimleri beni anlayacaktır; bu işlerle uğraşıyorsak/uğraşmayı seviyorsak, çoğumuzun başından en az bir kere bu gibi süreçler geçmiştir/geçiyordur. TR şartları maalesef ki zorlu süreçleri kamçılıyor olsa da dünyanın hemen her yerinde benzer süreçleri yaşayanlar olabiliyor.

    Birçok arkadaşın dile getirdiği gibi, bu tarz servis süreçlerinde en sağlıklı yol direkt dist. veya marka servisi ile görüşmektir. MSi'ın TR'deki servis durumunu tabii ki biliyorum. Bu konudaki çekincenizin de farkındayım merak etmeyin.

    Maalesef ki ülke ve dünya olarak çok zor zamanlardan geçtiğimiz de yadsınamaz bir gerçektir. incehesap.com'un da süreci olumlu sonuçlandıracağı kanısındayım.




  • İncehesap ve itopya konularini gorunce korktum acikcasi. Sanirim 100-200'e bakmadan gidip vatan'dan alacagiz. Baska onerileriniz varsa alirim arkadaslar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killyex

    İncehesap ve itopya konularini gorunce korktum acikcasi. Sanirim 100-200'e bakmadan gidip vatan'dan alacagiz. Baska onerileriniz varsa alirim arkadaslar.
    Malum durumlardan dolayı sıkıntıya girdiklerini düşünüyorum. İki firmanın ve benzer firmaların da kapasiteleri belli.

    Tabii Vatan gibi firmalar çok büyük ölçekliler. Fakat onlarda da herhangi bir sorun çıkmayacağı garantisini kimse veremez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: REDSTONE

    Son durum nedir ?

    Umarım bi' şekilde çözülür de, rahata kavuşursunuz.

    Dahili Bileşen müdavimleri beni anlayacaktır; bu işlerle uğraşıyorsak/uğraşmayı seviyorsak, çoğumuzun başından en az bir kere bu gibi süreçler geçmiştir/geçiyordur. TR şartları maalesef ki zorlu süreçleri kamçılıyor olsa da dünyanın hemen her yerinde benzer süreçleri yaşayanlar olabiliyor.

    Birçok arkadaşın dile getirdiği gibi, bu tarz servis süreçlerinde en sağlıklı yol direkt dist. veya marka servisi ile görüşmektir. MSi'ın TR'deki servis durumunu tabii ki biliyorum. Bu konudaki çekincenizin de farkındayım merak etmeyin.

    Maalesef ki ülke ve dünya olarak çok zor zamanlardan geçtiğimiz de yadsınamaz bir gerçektir. incehesap.com'un da süreci olumlu sonuçlandıracağı kanısındayım.

    Alıntıları Göster
    Hakem heyetine başvurum savunma istendi aşamasında bekliyor. Gelişmeler oldukça buradan bilgilendireceğim. Ha birde incehesap kartı yetkili servise gönderiyor hocam elimde servis point raporları mevcut yani direk servisle de bağlantı kursam birşey değişmeyecek


    Asko hocam bu arada bahsettiğiniz driverı clean up ile kaldırdım internet bağlantısını kesip önce dediğinizi sonra amd chipset driverı kurdum 2 gündür cs go denedim hata almadım ancak bugün furmark ile test ederken 30. Dakikada kart yine göçtü malesef . Ddu ile son driverı da kurmuştum (amd siyah ekran sorunlarını fixlediğini belirttiği driver) ama yine aynı, mini dump dosyasına baktım yine atikmpag, nx ve dx ile başlayan dll dosyaları hataya sebep olmuş ne yazık ki başka bir öneriniz var mı? Bu arada kartı bu sefer daisy chain yerine ayrı ayrı güç çıkışları besledim bilginiz olsun @asko56



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 8 Mayıs 2020; 4:2:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.