Şimdi Ara

Guncel bir superonline deneyimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    "Taahhut bitti!, Elveda TTnet" diyerek Superonline a gectim. Butun surec su ana kadar telefon uzerinden ilerledi.

    TTnet'te ki aboneligim, 8mbit + 24 ay taahhut ----------45 tl + 25 telefon 70TL iken;
    Superonline ADSL de ise; karsiliginda 16mbit download, 75gb A.Q.K. alani ve superonline telefon hatti , ayda 100 dk hediye; arti 24 ay ucretsiz digiturk uyeligi(bkz. guncelleme #2)-------64 TL oldu


    Eski anilarmidir bilinmez, Superonline'a olan sempatim azalmamis! Ancak problemlerden de bahsetmek gerek!



    Benim icin en buyuk problem su; getirilen modemin bozuk olmasi ve benim, bu modemi onlara kendim elimle teslim edip yenisi almak zorunda birakilmam.
    Bu konuda cok rahatsizim ve sonuna kadar direnecegim malesef... Bana kontrol ederek modemi vermeliydiler, sonucta uzerinde cizikler ve darbeler olan bir modem. Bu hata onlara ait neyse. Kendilerine bir sikayet postasi attim...

    **************************************************************************************************************************
    "Su anda aktif olan 2******** nolu telefon hatti uzerinde kullanmakta oldugum ADSL (yalin internet) servisi icin adima tahsis edilmis "Airties" marka "AT109132********" seri numarali modem; tarafima hasarli ve islevsiz olarak teslim edilmistir.

    Bu ariza konusunda Superonline yetkililleri bilgilendirilmis ve gerekli kayit alinmistir ancak:
    Hasarli modem'in tarafimca yetkili servisinize bizzat teslim edilmesini kabul etmemekteyim, taahutnamemdeki sartlar geregi tarafima calisir durumda olan bir modemin teslim edilmesi, Superonline A.S. 'nin yukumluluklerinden biridir.

    Sikayet olarak bu mesaji iletmemin bir diger sebebi, uyeligimin suresinin henuz 2 haftayi asmamis olmasina ve musteri hizmetlerindeki personelin kibar ve iyi niyetli davranislarina ragmen Superonline abonesi olmanin yeterince kusurlu ve vazgecirici olmasidir.

    Temennim; Superonline ADSL hizmetiniz deki teknik ve koordinasyon bozuklugundan olusan sikintilarin kisa zamanda giderilmesi ve kullanicilarinizi, yukaridaki bahsettigime benzer angarya problemlerden sakinmaniz ve cagi yakayabilen Turk firmalarinin arasinda yer almanizdir."
    ***********************************************************************************************************************

    Bu mektubu yazmadan once , musteri hizmetlerini arayarak gelen modem'in arizali oldugu konusunda bi kayit actirdim fakat ne hikmetse ariza kaydini modem'e degil, hatta acmislar, hat acik olunca da kapatmislar (cozmusler problemi :))


    8mbitlik baglantiyi 3 gundur 16 mbit e cikartmadilar gerekceyi de 3-4 gorusme sonrasi verebildiler( Telefon hattim TTnetden nakil olunca 16mbit e cikartacaklarmis, bir isler donuyor ama...)

    SMS ile bilgilendirmeleri ve web siteleri iyi calisiyor, hatta bundan sonraki butun musteri hizmetleri yerine web sitelerini kullanacagim, gostermelik bir sistem ise, buradan size de iletirim.

    Daha yeni bir ADSL hizmet sagayicisi olarak bakiyorum kendilerine, sonucta

    GUNCELLEME #1 - 08-04-2014
    Hala 8mbit, hala bir caba var , herkes kayit aciyor, kontol ediyor , bilgilerimi ekrandan bekliyor ama ilerleme yok!
    "Sistemimizde 16bit gozukuyor ama santral de 8mbit olarak takilmis"
    "Kayit aciyorum bir saniye"
    tamam son 1 haftadir kayit aciyorlar ve biraz once de telefon gelmis, size ulasamadik, bilgilendirilmek icin 0850 222 0 222 yi arayin.
    Ariyorum ve ilk once ki cevabin aynisi ve "kayit aciyorum" safsatasi...
    Problem giderilmediyse...neden ariyorlar kardesim. Ustune birde anket doldurtmak icin otomatik bir sistem kullanarak beni ariyorlar...Anketi cevaplamaya calisirken yine telefon geliyor... yine anket!:)) spam! belki duzelir...

    GUNCELLEME #2 - 15-04-2014
    HIZ: Basvurumdan 12 gun sonra 16 mbit e gecebildim, eski baglantimda 8 mbit gosterirdi ve 7 mbit performans alirdim; simdi 16 mbit gosteriyor ve 14mbit elde ediyorum yani her 8 bit ten bir biti aradaki haberlesim e gidiyor. Burada problem yok.

    SERVIS: Modem bozuk ve hala telefon ozelligini kullanamiyorum(cunki calisanini getirmiyorlar, ben gelip alcakmisim).
    Kotu olmayan bir detay daha, basvurdugum kapmanya guncellenmis, o yuzden telefon ettiler; kabul ettigim taktirde ustune 24 ay ucretsiz digiturk uyeligi(canak kurum, ethernet girisli receiver, hdmi kablo toplam 30 tl) da eklenmis oldu.

    Sanirim benzer firmalarin kampanyalariyla esitlemis oldular.

    GUNCELLEME #3 - 23-04-2014
    Uyeligimin ikinci haftasinda , Bir musteri temsilciniz aradi ve "digiturk hediye edelim" dediler.
    Islemler sonunda 16mbit lik baglantim, 8mbit e dusuruldu, KAMPANYA'ya uyum saglamak icin(mis).

    Simdi Superonline merkezini ariyorum ve 16mbit olmasini istiyorum dedigimde "Oyle bir kampanya yok" deniliyor. HALBUKI!

    Digiturk ten extra film kanallari satin alabiliyorum(parasini odeyerek) ve onlarin "Kampanya SINIRLARI" gibi bir derdi yok. Superonline Neden bana kampanya ya ek olarak 16 mbit veremiyor?

    Yani acikcasi, Superonline, cok kotu yonetiliyor. Musteri temsilcileri, Getirdikleri modemin calisip calismadigi umurlarinda degil, bozuksa git gotur Taaa ATASEHIR e yada KAGITHANE ye ugras dur... ISKI den beterler...

    Internet hizinisi yukseltmek icin bile TTnet operatorlerine bagimlilar ki o yuzden iki hafta surebiliyor...

    Musteri temsilcilerinin yetkisi SINIRLI ve yetkili bir kisi ile gorusmek mumkun degil.

    Kendilerine hizmet@superonline.net yoluyla bir eposta gonderdim

    Iki hafta icinde cagi yakalayamazlar ise BYE BYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi origins -- 23 Nisan 2014; 15:19:59 >







  • origins O kullanıcısına yanıt
    Modem airTies 6372 mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • conqueror0619 kullanıcısına yanıt
    Evet 6372. guzel bir modeme benziyor(uzerindeki etkietler haric) ama DSL kablosunu (telefon) baglayinca baglanmamis gibi davraniyor, hic bir fark yaratmiyor...
  • origins O kullanıcısına yanıt
    superonline o modemi bana da vermişti sayfalar felan yüklenmiyodu birden internet yavaşlıyodu mh yi arıyodum bizde sorun yok diyolardı en son düşüne düşüne sorunun modemde olabileceği geldi aklıma evde airTies 5343 modemim vardı onu denedim internet tıkır tıkır çalışıyo sonra mh yi aradım böyle böyle diye, kayıt oluşturdular gidip modem değiştirebilirsiniz diye gittim değiştirdim ama halen air 5343 modemimi kullanıyorum daha hoş duruyo son olarak da o modeme duvardan gelen kabloyu direk takıcaksın yoksa çalışmıyo telefonu phone girişine takıcaksın öyle cins bi modem uzay aracı gibi duruyo zaten
  • aynı modemi kullanıyorum değiştirdim ilk modemde aynıydı sorunludur dedim.Yine aynı modemi verdiler ve sayfalar dolmuyor bazen çekmiyor falan kafasına göre takılıyor çok bela bi modem
  • onun dışında farklı bi modemin varsa dene onla
  • Uploadınız be kadar acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baska modem kullaniyorum mecburen asus dsl-n12u.

    upload 600kbit
    Bu arada , benim hattim in attenuation degelerleri U:5 DL:5.5 yani inanilmaz iyi, verseler 22mbit hiza ulasabilecek bir tazelikte...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: origins

    Baska modem kullaniyorum mecburen asus dsl-n12u.

    upload 600kbit
    Bu arada , benim hattim in attenuation degelerleri U:5 DL:5.5 yani inanilmaz iyi, verseler 22mbit hiza ulasabilecek bir tazelikte...

    Hocam,
    Modem değiştirince attenuation değerlerinde bir değişiklik oldu mu?
    Bende de 6372 belası var, lanet ettim. N destekli diye geçiyor ama yalanın önde gideni. Modem 1 metre mesafede ama 75mbps yi geçmiyor bağlantı. Sürekli internet kopuyor. Yan odadan 3 diş anca çekiyor vs.
    Superonline şimdi modeminizi değiştirebilirsiniz dedi ama modem sayfalarından anladığım kadarıyla 5 farklı airties,1 tane de zyxel modem var. Airties hep sorunlu modem üretiyor, o yüzden onu almak istemiyorum ama zyxel modelini nasıl bilemiyorum.


    http://www.superonline.net/yardim/modemler


    Eskiden fiber kullanıyorduk bir önceki evde, huawei hg253 vermişlerdi 50mbps ile. Mükemmel bir deneyimdi. Laptopla 300mbps kablosuz bağlantı yapıyordu. Çekim gücü mükemmeldi vs..




  • Hayir , degisiklik olmadi, modemden bagimsiz attenuation...

    Iyi bir modem istiyorsan, airties 5341 ! 60 tl ye mi ne almistim, bembeyaz cirkin bir sey ama inanilmaz iyi bir wi-fi ozelligi var, ayarlarina girip wifi gucunu 100% getirdim ve !!!!!!!!!!!!tek antenli olmasina ragmen!!!!!!!!! bu asus n12u (iki dev antenli sik bir modemdir kendisi)nu ikiye katladi! tekrar ediyorum airties 5341 hem cook ucuz ve wi-fi si iki antenlilere tas cikartiyor, tek kotu yani gorunusu! dial up zamanlarini hatirlatan bir tipi var :)

    Dostum bu wireless N ler zaten 70 -75 mbps verir en fazla , 1200AC ler filan var ama onlar icin oteki uctaki wireless cihaz da AC desteklemeli... 300 mbps yazmasinin sebebi sanirim birden fazla kullanicinin ayni anda kullanmasindandolayi modemin toplam verebilitesi (bkz. Verebilite)
  • Eskişehir'de olsa direkt geçecem de daha gelemedi superonline...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GUNCELLEME #3 - 23-04-2014
    Uyeligimin ikinci haftasinda , Bir musteri temsilciniz aradi ve "digiturk hediye edelim" dediler.
    Islemler sonunda 16mbit lik baglantim, 8mbit e dusuruldu, KAMPANYA'ya uyum saglamak icin(mis).

    Simdi Superonline merkezini ariyorum ve 16mbit olmasini istiyorum dedigimde "Oyle bir kampanya yok" deniliyor. HALBUKI!

    Digiturk ten extra film kanallari satin alabiliyorum(parasini odeyerek) ve onlarin "Kampanya SINIRLARI" gibi bir derdi yok. Superonline Neden bana kampanya ya ek olarak 16 mbit veremiyor?

    Yani acikcasi, Superonline, cok kotu yonetiliyor. Musteri temsilcileri, Getirdikleri modemin calisip calismadigi umurlarinda degil, bozuksa git gotur Taaa ATASEHIR e yada KAGITHANE ye ugras dur... ISKI den beterler...

    Internet hizinisi yukseltmek icin bile TTnet operatorlerine bagimlilar ki o yuzden iki hafta surebiliyor...

    Musteri temsilcilerinin yetkisi SINIRLI ve yetkili bir kisi ile gorusmek mumkun degil.

    Kendilerine hizmet@superonline.net yoluyla bir eposta gonderdim

    Iki hafta icinde cagi yakalayamazlar ise BYE BYE




  • superonline şikayetler artmaya başladı, acaba kullanıcı sayısı fazlalaştı da kapasite yetmiyormu ki her yerde umumi bir şikayet var, anlamadım gitti tam geçecekken..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: origins

    Hayir , degisiklik olmadi, modemden bagimsiz attenuation...

    Iyi bir modem istiyorsan, airties 5341 ! 60 tl ye mi ne almistim, bembeyaz cirkin bir sey ama inanilmaz iyi bir wi-fi ozelligi var, ayarlarina girip wifi gucunu 100% getirdim ve !!!!!!!!!!!!tek antenli olmasina ragmen!!!!!!!!! bu asus n12u (iki dev antenli sik bir modemdir kendisi)nu ikiye katladi! tekrar ediyorum airties 5341 hem cook ucuz ve wi-fi si iki antenlilere tas cikartiyor, tek kotu yani gorunusu! dial up zamanlarini hatirlatan bir tipi var :)

    Dostum bu wireless N ler zaten 70 -75 mbps verir en fazla , 1200AC ler filan var ama onlar icin oteki uctaki wireless cihaz da AC desteklemeli... 300 mbps yazmasinin sebebi sanirim birden fazla kullanicinin ayni anda kullanmasindandolayi modemin toplam verebilitesi (bkz. Verebilite)

    Tesekkurler yorumunuz için.

    Asus n55U aldim. Attenuation değişmedi dediğiniz gibi. ama bir problem yok suan.

    300Mbps olayina katilamiyorum cunku N teknolojisiyle bagli olan her pc sinyal guclu olduğu surece 300 ile baglaniyor. bizzat test ettim, sorun yok. Yanliz 300 ile bağlanmak için modemden hariç baglandiginiz cihazin da cift anten ozelligi olmasi gerekiyor. Tek antenle 144 ile baglaniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VeNoM

    superonline şikayetler artmaya başladı, acaba kullanıcı sayısı fazlalaştı da kapasite yetmiyormu ki her yerde umumi bir şikayet var, anlamadım gitti tam geçecekken..

    Hocam Superonline in olayi fiberdir. ADSL aldiginiz zaman hat TTNET ile ayni oluyor. Diger sikayetler de genel olarak modemlerle alakali. Fiber bile alsaniz huawei modem vermediler mi isiniz is. Bana airties modem verdiler. Her zamanki gibi sorun yasadim.
  • Burada sorun, o veya bu modem olması değil, işini düzgün yapmayan insanların hatalarını düzeltmeye de gönüllerinin yanaşmamaları. Modem bozuk gitmiş, yenisini göndereceksin, Servislerinde eksik ve kusurlar var, düzelteceksin...

    Onların tek yaptığı, "memnuniyetsiz kullanıcı" kısmına bir çertik daha atmak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi origins -- 24 Nisan 2014; 15:47:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: origins

    Burada sorun, o veya bu modem olması değil, işini düzgün yapmayan insanların hatalarını düzeltmeye de gönüllerinin yanaşmamaları. Modem bozuk gitmiş, yenisini göndereceksin, Servislerinde eksik ve kusurlar var, düzelteceksin...

    Onların tek yaptığı, "memnuniyetsiz kullanıcı" kısmına bir çertik daha atmak...

    Modem bozuk falan geldiğinde hemen değiştiriyorlar. Daha önceden fiber kullanirken 20mbps den 50'ye geçtiğimde 2 gun içinde N destekli bir modem gelip değiştirdiler. Simdi de adsl'de modemden memnun olmadigimi söyleyince tekrar degisim yazdilar başka bir model ile değiştirmek için.
    Ben aciksasi cok memnunum Superonline hizmetlerinden. FIber kullanirkende de internette zaman zaman kesilmeler olduğunda yârim saat içinde birini gönderip problemi gideriyorlardı. 3 yil boyunca bir kere memnuniyetsizlik yasamadim.




  • Sanırım dediğiniz "Superonline", "o" günler de kalmış. 1 aydır modemin bozuk olduğunun kayıdı açılmış durumda bekliyor... tekrar yenilettim ve iki hafta geçti...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.