Şimdi Ara

Güldür güldür izleyip gülen var mı cidden

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 20
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • İnspiredTiger (20 mesaj) Vict0ry (2 mesaj) LittleWorld (2 mesaj) Brotha (2 mesaj) Aydinölü (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (29 mesaj) Mobil (8 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Güldür güldür izleyip gülen var mı cidden
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Öncelikle zevkler ve renkler tartışılmaz herkesin espri anlayışı farklı olabilir. Ama güldür güldürü genelde hiç izlemiyorum sadece denk geldiğimde tv'de birşey yoksa bakıyorum. Yapılan skeçlerin hiç birisi komik değil, özellikle bazı kişilerin oyunculuğu hiç güzel değil. Bir espri oluyor herkes yarılıyor 2 saat gülüyorlar bende mimik oynamıyor. Kendimi sorgulayıp lan ben mi anlamadım yoksa espriyi diyorum, ama o da yok. Bazıları izlerken kahkaha atmaktan nefes alamıyor şaşırıyorum.

    Bir komedi programı hiç mi güldürmez aga ? Özellikle bazı espriler çok klişe ve yapmacık geliyor.

    Benim görüşüme katılan var mı ?




    |
    |
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    Gülmek ortak bir kanı değil ben dramalara bile gulebiliyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sizdeki tamamen yapınızla alakalı ama bazen bende drama sahnelerinde gülüyorum o anki moduma bağlı olarak değişiyor.

    Güldür güldür hakkında çoğu kişi hiç komik değil neye gülüyolar anlamıyorum tarzında yorumlar yapıyor. Ki gerçekten öyle.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    Şu an beni güldür güldür den iyi güldürdün 😊



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1925 Mesaj
    Uzun zamandır izlemiyorum ama izlerken de severek izlerdim. Ha gülüyor muydum hayır ama ben zaten kolay kolay gülmem izlediğim şeylere. Film, dizi olarak en son yazın Monty Python: Life Of Brianda bir sahneye çok gülesim gelmişti gecenin bir yarısı olduğu için tutmak zorunda kalmıştım. Bir de It Crowd'da bir bölümde bayağı gülmüştüm ama kahkahalarla değil tabi. Yine de eğlenerek izledim her bir bölümünü.
    Absürt komediyi seviyorum genel olarak



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bazı doğrular komik olabiliyor hocam :D

    |
    |
    Serkan4554 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Önceden gülerdim

    Bu sabah da açtım kafami dağıtsın diye

    Seviyorum ben valla. Yabancı şeylere pek şey olamiyorum icine giremiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LittleWorld -- 16 Kasım 2020; 23:22:49 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bende herşeye gülmüyorum sadece ince espriler daha komiğime gidiyor. Güldür güldürün sorunu bu olabilir. Bir espri yaparken mala anlatır gibi espri yapıyorlar. Gülmem için tek kelime bile yetebilir aslında ama güldür güldür de bu hiç olmuyor ne yazık ki.

    |
    |
    Einar Solberg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yabancı programları bende pek sevmiyorum. Arkadaşım hoşgeldin'i seviyordum ama artık o da zevk vermiyor.

  • Uzaklaştırılmış 11 gün cezanın, 10 gün 15 saat 52 dakika kadarı kaldı.

    genelde boomerlar çok gülüyor.

  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: İnspiredTiger

    Yabancı programları bende pek sevmiyorum. Arkadaşım hoşgeldin'i seviyordum ama artık o da zevk vermiyor.

    Arkadaşım hosgeldin cok yapaydi ya

    Onceden belli lozan anlasmali yönetemene laf sokuyor sadece

    Tabii zevkler renkler



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aynen hocam bir zaman sonra yönetmene sürekli laf sok sok o da bıktırdı. Önceden iyiydi.

    |
    |
    LittleWorld kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    çok doğru xd

    |
    |
    Bisikletçi76 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1261 Mesaj

    ben gülüyorum

  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    hayrullah.tr


    Kaliteli oyunculuk gören bu programı izlemez, oyunculuklar çöp. Aynı şey ÇGHB2 için de geçerli. Skeçler üzerinde düşünülmemiş izleyici aptal yerine koyan bir yapısı var.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    tamam

    |
    |
    -RAUL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    aynen çghb2 de çöp. Aradığım yorum

    |
    |
    hayrullah.tr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2165 Mesaj
    güldür güldür izleyen varsa beni bloklasın acil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    738 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    martzj9


    hiçbirşeye gülmüyorum çok coolum bu espriler için çok zekiyim diyen tipler bi bitmediniz

  • Teğmen
    206 Mesaj

    güldür güldürün ne kadar cringe olduğunu sadece adana adliyesi skecini izleyerek bile anlayabiliriz. ne kadar rezil olduğunu görmek için açmış 1 dk bile dayanamamıştım. inanılmaz kötü ve utanç verici

    |
    |
    martzj9 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Bitcoin Alım Satım
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.