Şimdi Ara

GTR 2 FIA GT Racing Game (2006) [ANA KONU] (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.904
Cevap
6
Favori
219.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam eğer senin dediğin gibiyse bu güne kadar hep yanlış yapmışız demektir
    yarın modu denerken senin dediğin gibi yapayım bakalım ne olacak

    aşağıya setup guide ve engineer handbook denen gtr setupları ile ilgili 2 dosya ekledim bir bak bakalım senin ingilizcen var...


    http://rapid+share.com/files/212706155/gtr2_guide_and_engineers_handbook.rar.html




  • Ön yayları sertleştirince:
    Önden kayma artar,virajda yol tutuş azalır,engebeli yolda yol tutuş azalır,ön lastiklerin aşınması azalır,araç direksiyona daha kolay tepki verir.

    Arka yayları sertleştirince:
    Arkadan kayma artar,virajda yol tutuş azalır,engebeli yolda yol tutuş azalır,arka lastiklerin aşınması azalır,araç direksiyona daha kolay tepki verir.

    Ön ve arka yayları sertleştirince:
    Önden ve arkadan kayma artmaz,virajda yol tutuş azalır,engebeli yolda yol tutuş azalır.ön ve arka lastiklerin aşınması azalır,araç direksiyona daha kolay tepki verir.

    Ön yayları yumuşatınca:
    Arkadan kayma artar,virajda yol tutuş artar,engebeli yolda yol tutuş artar,ön lastiklerin aşınması artar,araç direksiyona daha zor tepki verir.

    Arka yayları yumuşatınca:
    Önden kayma artar,virajda yol tutuş artar,engebeli yolda yol tutuş artar,arka lastiklerin aşınması artar,araç direksiyona daha zor tepki verir.

    Ön ve arka yayları yumuşatınca:
    Önden ve arkadan kayma artmaz,virajda yol tutuş artar,engebeli yolda yol tutuş artar,ön ve arka lastiklerin aşınması artar,araç direksiyona daha zor tepki verir.




  • gtr evolotuion diye bir oyun daha var daha sonra mı çıktı bu

    hangisine başlıyayım
  • Bendeki sorun şu: Yüksek hızla viraja yaklaşırken vites küçültürken başlıyor arkadan kaymaya... Gel de toparla Hele bi de direksiyonu çevirmeye başlayınca topaç misali dön babam dön. Ferrariyi kullanmak çok zormuş. Neyse öğrenicez artık... Gerçekten heyecan verici... Gözüme çarpan bi nokta: Pit çıkışında bir Mercedes Safety car duruyor
  • hocam bunları bulduğuna göre yaylar sayısal olarak indirincemi yumuşuyor arttırıncamı?bununla ilgili bir şey yokmu o setup dosyalarında kafalar çok karıştı

    birde power,coast ve preloadın tam ne işe yaradığını bulabilirmisin?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KırıkKılıç

    gtr evolotuion diye bir oyun daha var daha sonra mı çıktı bu

    hangisine başlıyayım


    gtr evo sonra çıktı ama boşver gtr2 daha iyi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erulu

    Bendeki sorun şu: Yüksek hızla viraja yaklaşırken vites küçültürken başlıyor arkadan kaymaya... Gel de toparla Hele bi de direksiyonu çevirmeye başlayınca topaç misali dön babam dön. Ferrariyi kullanmak çok zormuş. Neyse öğrenicez artık... Gerçekten heyecan verici... Gözüme çarpan bi nokta: Pit çıkışında bir Mercedes Safety car duruyor


    hocam bu modda benim anladığım öncelikle klasik f1 sürüşünü kafandan sileceksin,70 metre kala sert fren ve seri vites düşüşü yok.

    gt araçlarının yağmurda verdiği tepkilere benzer tepkiler veriyor araçlar,yani virajlara çok daha yavaş ve kontrollü girmek gerek.

    vites değiştirmeler ise ayrı bir problem.günümüz f1 araçlarında vitesler otomatik geçiyor,bunda ise debriyajlı geçiş hissini vermeye çalıştıklarından devir vites geçişlerinde düşüyor buda aracın tepkisinin değişik olmasına yol açıyor...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erulu

    Bendeki sorun şu: Yüksek hızla viraja yaklaşırken vites küçültürken başlıyor arkadan kaymaya... Gel de toparla Hele bi de direksiyonu çevirmeye başlayınca topaç misali dön babam dön. Ferrariyi kullanmak çok zormuş. Neyse öğrenicez artık... Gerçekten heyecan verici... Gözüme çarpan bi nokta: Pit çıkışında bir Mercedes Safety car duruyor


    Tamam hocam diyorum vitesleri cart curt diye arka arkaya değiştirmeyin,araç uçuyor,arada 1-1.5 saniye fark bırakın,vites küçültmek için de gereken zamanı frenaj noktasına gelmeden freni ayarlayarak sağlayın.Normal f1 deki gibi vites değiştirilmiyor,bunlar debriyajlı vites,işte debriyaj olmadığından sorun oluyor özellikle yüksek devirlerde,g25,fanatec veya frex olsa daha iyi oynanır.Ayrıca 3. turdan önce arabayı zorlamayın çünkü lastikler soğuk.Direksiyonu da hemen kırmayın,o zamanda uçuyor araç yani bu modda pisti bilmek çok önemli,öyle bir ayarlamak gerekiyor ki viraj girişini ki araç uçmasın.Ben Kyalami de 1.13 yaptım valla.O verdiğim setupları kullanın.Ben lastik ısıları için tekrar camber ayarı yapacağım,vereceğim buradan.

    Ayrıca arka yayları ön yaylardan sayı olarak daha yüksek konuma getirin.140-180 gibi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: solaytekin

    hocam bunları bulduğuna göre yaylar sayısal olarak indirincemi yumuşuyor arttırıncamı?bununla ilgili bir şey yokmu o setup dosyalarında kafalar çok karıştı

    birde power,coast ve preloadın tam ne işe yaradığını bulabilirmisin?



    Valla ben sayısal olarak arttırınca yumuşar diye biliyorum.Setup dosyalarına baktım göremedim bunula ilgili birşey.Dediğim gibi ikisinin birbirine orantısı asıl önemli olan,ikisi arasında uyumu sağlamak lazım çünkü birini fazla kaçırınca önden ve arkadan kayma yapıyor.

    Diferansiyel güç verilen tekerleklerin birbirlerinden ayrı olarak farklı hızlarda dönmesini sağlar.İki amacı vardır:Viraja girerken frenaj sonrasında stabiliteyi sağlayıp viraja dengeli girmek ve viraj çıkışında dengeli bir akselerasyon sağlamak.Kilit yüzdesi yüksekse sert frenajda arkadan kayma çok olmaz ama araç daha yavaş hızlanır.Yüzde düşükse arkadan kayma yaşanır ama araç virajdan daha kolay hızlanarak çıkar.

    POWER - Viraj çıkışında hızlanırken aracın içte ve dışta kalan tekerleklerine verilen
    güç miktarıdır.Araba viraj çıkışında hızlanırken önden kayma yapıyorsa azaltın,hızlanma
    az ise arttırın.

    COAST - Viraj girişinde fren yapıp hız kesince aracın içte ve dışta kalan tekerleklerine
    verilen güç miktarıdır.Araba frenajda önden kayma yapıyorsa azaltın,arkadan kayma
    yapıyorsa arttırın.

    PRELOAD - Tam emin olmamakla beraber frenajdan hızlanmaya geçerken verilen gücün
    etki etme hızıdır.Eğer geçişte stabilite bozuluyorsa azaltın,az tepki veriyorsa arttırın.

    Bu diferansiyel ayarı piste göre çok faklılık gösteriyor,belli bir pistte kullanılan hiçbir ayar başka piste uymuyor özellikle f1 de.Ben genelde power ile coast arasında 10-15 fark bırakıyorum,coast yüksek oluyor.Çok fazla denemek lazım bu diferansiyel ayarlarını.




  • Kyalami79 GP79 Brabham BT49 1.12.6xx no aids

  • galganus hocam setuplar güzel olmuşkıç eskisi gibi çok atmıyor

    setuplarda bir kaç rötuş yaptım kendime göre sürmesi çok zevkli vede stresliarka taraf ha şimdi kaydı ha şimdi kayacak derken insan geriliyor

    bazı araçlar 5 bazı araçlar ise 6 vites enteresan bir durum

    moda biraz çalışmak lazım


    bu kyalami çok kötü bir pist kerblere en ufak bir temasta tarlaya atıyor

     GTR 2 FIA GT Racing Game (2006) [ANA KONU]



    osterreich bu pist ise aksine çok hoşuma gitti aslında tam driftlik pist...

     GTR 2 FIA GT Racing Game (2006) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulusalonur -- 24 Mart 2009; 19:26:00 >




  • hocam videolar çok güzel araç hiç savrulmuyor sende,ben hala tam hakim olamıyorum.son videoda hayalet araç var o ne hocam
  • hocam bu hayaleti merak ettim ilk defa görüyorum nasıl çıkıyorki bu meret

    hasar olayı benimde dikkatimi çekti çok kolay hasar alıyor.zaten tetenek kulanıyoruz aracı kaydırmayalım diyebirde sağa sola çarptırmamak için uğraşıyoruz,kyalamide kerblerde bile fazla gidince aracın ön takım dağılıyor.

    mod hakikaten çok güzel biraz daha grafikleri iyi yapsalarmış çok daha iyi olurdu,ki yapabilme imkanları var uğraşmamışlar.kendi aracını sürerken diğer araçları görünce grafiklerin basit olduğunu anlıyorsun.kaportada yansıma olaylarına hiç girmemişler.

    senin setuplarda aracın yüksekliği düşüktü,kerblerden dolayı en yükseğe alıp oynadım,aracı yükseltince hızdan kaybedermi?




  • Evet grafikler çok iyi değil ama kokpitten oynayınca o kadar kötü gelmiyor bana zaten tek kokpitten oynadığım mod bu Grafikleri daha iyi yapsalarmış daha iyiydi,belki yeni patch çıkarırlar.

    Arabayı çok kaldırırsan hızdan da kaybeder dengeden de kaybeder,çok fazla kaldırma,yere yakın olursa yol tutuş artar zaten pistlerin çoğu engebeli değil,zıplatmıyor.Ben ön 2.5-3 arka 3.5-4 arası kullanıyorum.Kerbleri kullanmamaya çalış,kerbin üzerinden değilde yanından sıfır geçmeye çalış zaten üzerinden gidince direk ön taraf dağılıyor,rot ayarı bozuluyor aracın.

    Abi hayaleti nasıl görmedin Ben iki senedir bundan kurtulmaya çalışıyorum Kapanmıyor herhalde bulamadım çünkü nereden kapatılacağını.Sende harbiden çıkmıyor mu hayalet???Ben time-trial da oynuyorum çıkıyor,normal yarışlarda çıkmaz.Sende time-trial da çıkmıyor mu??

    Son zamanlarda oynadığım en sağlam mod diyebilirim




  • Ben de automatic clutch ı on yaptım, vites düşürürken ki savrulmalar gitti. Monza kasıyorum şu sıralar. Ciddi çok heyecan verici bir modmuş bu!
  • @solaytekin

    Hocam Power And Glory v2.0 moduna baktın mı??
  • baktım hocam bir kere kurdum sonra kaldırdım araçlar yavaş olunca sarmadı ayrı bir menüsü falan var bağımsız oyun gibi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: galganus12

    Evet grafikler çok iyi değil ama kokpitten oynayınca o kadar kötü gelmiyor bana zaten tek kokpitten oynadığım mod bu Grafikleri daha iyi yapsalarmış daha iyiydi,belki yeni patch çıkarırlar.

    Arabayı çok kaldırırsan hızdan da kaybeder dengeden de kaybeder,çok fazla kaldırma,yere yakın olursa yol tutuş artar zaten pistlerin çoğu engebeli değil,zıplatmıyor.Ben ön 2.5-3 arka 3.5-4 arası kullanıyorum.Kerbleri kullanmamaya çalış,kerbin üzerinden değilde yanından sıfır geçmeye çalış zaten üzerinden gidince direk ön taraf dağılıyor,rot ayarı bozuluyor aracın.

    Abi hayaleti nasıl görmedin Ben iki senedir bundan kurtulmaya çalışıyorum Kapanmıyor herhalde bulamadım çünkü nereden kapatılacağını.Sende harbiden çıkmıyor mu hayalet???Ben time-trial da oynuyorum çıkıyor,normal yarışlarda çıkmaz.Sende time-trial da çıkmıyor mu??

    Son zamanlarda oynadığım en sağlam mod diyebilirim



    ben race weekend ten oynuyorum hiç time-triale girmedim dikkatimi çekmedi.

    modda yarışan araçlar bizim yaptıklarımızdan 5-6 saniye daha iyi dereceler yapıyorlar daha çok çalışmak lazım

    kerblere yakın gitmemeyi öğrendim,yalnız çıkan pistler çok kötü en iyisi modern ve iyi grafikli pistlerde yarışmak...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: galganus12

    @solaytekin

    Hocam Power And Glory v2.0 moduna baktın mı??

    v2.0 modunu ben bulamıyorum nereden indirdin
  • teşekkür ederim çok makbul geçti
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.