Şimdi Ara

GTA V ve FIFA gibi popüler oyunların 1 dakikada ne kadar para kazandıkları açıklandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • GTA V ve FIFA gibi popüler oyunların 1 dakikada ne kadar para kazandıkları açıklandı



    Tencent, Activision Blizzard, Electronic Arts ve diğer büyük şirketler, her yıl projelerinin finansal başarılarıyla övünmekteler. Bu konuda ilgi çekici veriler yayınlayan NetBet, popüler oyunların son 24 aydaki satış ve kazanç verilerini analiz etti ve her birinin 1 dakikada ne kadar para kazandırdığını gözler önüne serdi.



    Ayrıca Bkz.Apple, iPhone 13 kamera bileşenlerinde tasarrufa gidiyor: Peki fiyatlar düşecek mi?



    Oyunlar para basıyor



    Shareware projeleri arasında lider 4.661 dolarlık bir sonuçla Tencent'ten Honor of Kings oyunu oldu. Ardından, aynı şirketten Game for Peace adlı PUBG Mobile'ın Çince versiyonu geliyor: Dakika başına kazancı 4.414 dolar. Roblox Corporation'dan Roblox, ilk üçü 4.357 dolarlık bir gösterge ile kapatıyor ve ilk beşi ise sırasıyla 4.052 ve 3652 dolarlık göstergelerle Free Fire ve Pokemon GO tamamlıyor.



    GTA V ve FIFA gibi popüler oyunların 1 dakikada ne kadar para kazandıkları açıklandı



    Premium (ücretli) PC ve konsol oyunlarının puanları çok daha düşük. Bunlardan Call of Duty: Modern Warfare, 3.634 dolarlık bir gösterge ile en kârlı oyun oldu. Ardından dakikada 2.055 dolar kazanan FIFA 20 geliyor. Üçüncü sırada 1.733 dolarla Grand Theft Auto V ve dördüncü sırada ise 1.691 dolarlık gelirle NBA 2K21 var. Call of Duty: Black Ops Cold War ise ilk beşi 1.290 dolarlık kazançla kapatıyor.




    Kaynak:https://www.netbet.co.uk/gaming-superdata/







  • Benden kazanamadıkları kesin.

  • bezos veya bill gates gibi adamların dakikada kazandıkları paralar çok daha fazla. düşünün koca koca oyun şirketlerinin oyunlarından daha fazla kazanıyorlar. servetlerini tahayyül edebilmemiz için bir ölçek.

  • Ne başarılı insanlar var helal olsun.

  • Bu onlinedan da dönen para yüzünden oyunlar kalitesiz oluyor npc ler 5 senede hiç mi gelişmez story oyunlar tek tük çıkıyor artık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Para verip aldığın oyuna tekrardan para vermek?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aref6

    Bu onlinedan da dönen para yüzünden oyunlar kalitesiz oluyor npc ler 5 senede hiç mi gelişmez story oyunlar tek tük çıkıyor artık

    Npc'lerin gelişmesi kullanıcıların işlemci gücüne bağlı.

    Yıllar önce Ubisoft geliştiricisi "Oyunlardaki yapay zekayı çok zeki ve gelişmiş yapabiliriz; ama kullanıcıların donanımlarının işlem gücü buna yetmez" demişti.


    Zaten dikkat etmişseniz herhangi bir oyundaki, bir harita içinde npc sayısı artınca işlemci tüketimi de artıyor.

    Ne kadar karışık algoritma, o kadar işlem yükü demek sonuçta.

  • MehmetNY kullanıcısına yanıt

    oyunu online yapıp npcleri kendi sunucularında çalıştırsınlar altyapıları mı yetmiyor sanki...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowWyvern

    oyunu online yapıp npcleri kendi sunucularında çalıştırsınlar altyapıları mı yetmiyor sanki...

    Bir oyunu 500 dolara alır mıydınız? Ya da aylık 15 dolara abonelik alır mıydınız? Bunları kendinize bi sorun önce.

    Yarım milyon oyuncu oyunu oynamaya başlasa, tek sahnede 20 Npc bulunsa oyunun sunucularına binecek yükü düşünebiliyor musunuz?

    Oyundaki tepki süresinin, gecikmenin sunucudan dolayı ne kadar büyük olabileceğini düşündünüz mü hiç?


    Böylesine büyük bir riske girip milyonlar harcayıp, sonra başarısız olma ihtimali yüksek bir yatırımı kimse yapmaz.


    Hem oyun başına sunucuda bir işlemcinin ayrıldığını düşünün. Şimdiki sunuculardan çok daha işlem gücü isteyecek bir oyun olacaktır elbet. Bu maliyeti kim karşılayabilir...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MehmetNY kullanıcısına yanıt

    multitenant kullanıma gidilebilir bu sayede işlem yükü düşecektir. Ayrıca oyun başına npc çalıştırmaktansa toplu şekilde oyuncuların birbirine vurmayıp görmediği ortamlar açılabilir. Yaratıkların zeka seviyesi cidden arttırılmalı etrafında döne döne yaratık kesmek sıkıyor. Yeni bir soluk getirilmeli...


    Örneğin bir bölgede 100 oyuncuya NPCler aynı tarzda yanıt ve karşılık verecek 1 hesaplamadan yola çıkarak. 2. Bölgede diğer 100 oyuncu farklı NPC tavırları görecek o gün için bu sayede oyun belki yapay zeka açısından çok zeki olmayacak ancak sürekli farklı davranışlar karşısında şaşırtıcı hal alacak monoton olmayacak...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShadowWyvern -- 15 Ağustos 2021; 17:14:28 >
  • ShadowWyvern S kullanıcısına yanıt
    yaparsa senin hayrına yapmayacak onu sonuçta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrsimseek M kullanıcısına yanıt
    reklam linkini olduğunu anlamadık sanıyorsun değil mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • e hangi oyunu hayrına yapıyorlar anlamadım? Hangi şirket hayrına çalışıyor? Vakıf kuruluşu mu sandın...

  • Roblox nedir her yerde bu konuşuluyor. Mobil oyunlara çok uzak kalmışım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.