Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

GTA : San Andreas iOS İçin Çıktı!! + Karşılaştırma !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
68
Cevap
1
Favori
2.013
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Diğer >> GTA : San Andreas iOS İçin Çıktı!! + Karşılaştırma !!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5955 Mesaj
    GTA : San Andreas iOS İçin Çıktı!! + Karşılaştırma !!




    Mobil oyunculuğun günümüzde önemli bir yer edinmesinden sonra birçok oyun geliştiricisi, PC ve konsollardaki oyunlarını mobil platformlar için uyarlamıştı. Geçtiğimiz günlerde ise Rockstar Games; Max Payne, GTA 3 ve GTA: Vice City'den sonra GTA: San Andreas'ı da mobil platforma getireceğini müjdelemişti.
    Rockstar Games elini çabuk tuttu ve bugün GTA: San Andreas'ı iOS platformu için yayınladı. iPhone ve iPad için kontrolleri ve grafikleri yeniden ele alınarak geliştirilen GTA: San Andreas şimdilik sadece Yeni Zelanda App Store'unda satışa sunuluyor.

    Uluslararası saat farkından dolayı ülkemizde henüz indirime sunulmayan GTA: San Andreas'ın, yarın öğle saatlerinde App Store'da yer alacağını tahmin ediyoruz. Oyunun Android ve Windows Phone sürümleri ise önümüzdeki günlerde uygulama mağazalarındaki yerini alacak.
    GTA: San Andreas'ı iOS için 9.99 Dolar karşılığında buradan satın alabilirsiniz.






    =Karşılaştırma =


    iPhone 4 - 6.1




    iPhone 4 - 7.0.4




    iPhone 4S - 7.0.4




    iPhone 5 - 7.0.4




    iPhone 5 - 6.1.4




    iPhone 5C -7.0.4




    iPhone 5S - 7.0.4




    iPad Air - 7.0.4




    iPad Mini 2 - 7.0.4





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenix66 -- 13 Aralık 2013; 2:43:00 >



    |
    |
    _____________________________
    iPhone 6 64 GB Gold - iOS 8.1.2 JB




  • Yarbay
    4735 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Parayı çekti verdim indirdim atıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apple-Apple -- 2 Ağustos 2014; 18:34:05 >
    _____________________________
    ☆☆☆Samsung Galaxy A70☆☆☆
  • Yüzbaşı
    802 Mesaj
    İnterneti kapattırmam kötü oldu



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2842 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Ben suanda indiriyom ..25 ten

    Fiyatı nekadar bide boyutu nekadar hocam



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5517 Mesaj
    ıphone 5 ve s4 larşılaştırması
    http://forum.donanimhaber.com/m_85067394/f_//tm.htm#85067394



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Consciousness -- 11 Aralık 2013; 19:27:10 >
    |
    |
    _____________________________
    ITU|Manufacturing Engineer
    Lorem ipsum dolor sit amet
  • Yüzbaşı
    802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Ben suanda indiriyom ..25 ten

    Fiyatı nekadar bide boyutu nekadar hocam

    10 $ 1.5gb



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4735 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Ben suanda indiriyom ..25 ten

    Fiyatı nekadar bide boyutu nekadar hocam

    Fiyatınıyazmış arkadaş



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ☆☆☆Samsung Galaxy A70☆☆☆
  • Yarbay
    2842 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DrOetker


    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Ben suanda indiriyom ..25 ten

    Fiyatı nekadar bide boyutu nekadar hocam

    10 $ 1.5gb

    Boyut iyi güzelde
    Türkiyede 20₺ olur
    Yine itunes gift card almak zorunda kaldım
    Hesapta 14 tl var :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MADjohny -- 11 Aralık 2013; 19:37:21 >
    _____________________________




  • Yarbay
    3651 Mesaj
    Yılbaşında fiyatı düşer. 10$ nedir arkadaşlar bu oyun için. GTA Vice City 1$ oldu aldım hiç oynamadım doğru düzgün. Diğerlerini de aldım. Yani para verilir ama 20 tl de verilmez bu oyuna telefon için bence. Bekleyin bari 3 dolar falan olsun öyle alın derim
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny

    quote:

    Orijinalden alıntı: DrOetker


    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Ben suanda indiriyom ..25 ten

    Fiyatı nekadar bide boyutu nekadar hocam

    10 $ 1.5gb

    Boyut iyi güzelde
    Türkiyede 25₺ olur
    Yine itunes gift card almak zorunda kaldım
    Hesapta 14 tl var :(

    Neden 25 ₺ olsun ki 20 ₺ olur dolar 2.5 lira mı



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2842 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DrOetker


    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny

    quote:

    Orijinalden alıntı: DrOetker


    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Ben suanda indiriyom ..25 ten

    Fiyatı nekadar bide boyutu nekadar hocam

    10 $ 1.5gb

    Boyut iyi güzelde
    Türkiyede 25₺ olur
    Yine itunes gift card almak zorunda kaldım
    Hesapta 14 tl var :(

    Neden 25 ₺ olsun ki 20 ₺ olur dolar 2.5 lira mı

    Yanlış yazmışın duzeltim



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3276 Mesaj
    Boyutu ne kadar arkadaşlar. Telefonda yer açayım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple MacBook Pro Retina Display 2.6Ghz 15'' / Apple Watch Sport 42mm / iPhone 7 Plus 256 GB Space Gray / iPad Pro 128 GB Wifi 3G / Apple TV 3
  • Binbaşı
    1643 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vapors

    Yılbaşında fiyatı düşer. 10$ nedir arkadaşlar bu oyun için. GTA Vice City 1$ oldu aldım hiç oynamadım doğru düzgün. Diğerlerini de aldım. Yani para verilir ama 20 tl de verilmez bu oyuna telefon için bence. Bekleyin bari 3 dolar falan olsun öyle alın derim


    +1
    Noeldi yilbasiydi derken indirim olabilir. Alacak olanlar acele etmesin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5955 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: soulmate

    Boyutu ne kadar arkadaşlar. Telefonda yer açayım.

    Boyutu : 1.63 GB
    |
    |
    _____________________________
    iPhone 6 64 GB Gold - iOS 8.1.2 JB
  • Yarbay
    4136 Mesaj
    İstek listeme ekleyeyim hemen :D



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2095 Mesaj
    Daha vice cityi bitirememiştim
    |
    |
    _____________________________
    Hello, I am Mr. Meeseeks.
  • Yarbay
    2634 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: MADjohny


    quote:

    Orijinalden alıntı: Apple-Apple


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fenix66

    GTA San Andreas New Zellenda İçin Çıktı!!


    Link : https://itunes.apple.com/nz/app/grand-theft-auto-san-andreas/id763692274


    İçerik Güncellenecek..


    Ben suanda indiriyom ..25 ten

    Fiyatı nekadar bide boyutu nekadar hocam

    Fiyatınıyazmış arkadaş

    Arkadas 25 derken fiyatini degilde korsan olarak indirdigini yazmis bence.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    946 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: technical death metal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vapors

    Yılbaşında fiyatı düşer. 10$ nedir arkadaşlar bu oyun için. GTA Vice City 1$ oldu aldım hiç oynamadım doğru düzgün. Diğerlerini de aldım. Yani para verilir ama 20 tl de verilmez bu oyuna telefon için bence. Bekleyin bari 3 dolar falan olsun öyle alın derim


    +1
    Noeldi yilbasiydi derken indirim olabilir. Alacak olanlar acele etmesin

    Noelle yilbasi ayni hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Gibson Les Paul Studio Satin
  • Yarbay
    5517 Mesaj
    İniyor arkadaşlar
    |
    |
    _____________________________
    ITU|Manufacturing Engineer
    Lorem ipsum dolor sit amet
  • Yarbay
    2842 Mesaj





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MADjohny -- 11 Aralık 2013; 19:49:10 >
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Masal
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.