Şimdi Ara

GT5 TEAM CHAMPIONSHIP - KAYITLAR BA$LADI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.074
Cevap
0
Favori
45.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arda__tirmas bende katılırım psn' den de ekle yarışırız

    sıralama turu 3-5 tur yeterli olur, hasarın hafif düzeyde açık olması şart bence çünkü açık olunca daha dikkatli sürüş olmak zorunda, yardımlardan patinaj önleme kuvveti hariç açık olabilir çünkü patinaj önleme yardımı arabayı yavaşlatmıyor ve lastiğin aşınmasını önlüyor
  • 8 / F0rtress/ O_Kale / 23

    Yarışlar Cumartesi akşam 9-10 gibi olsun bence..Tüm yardımlar kapalı, lastik sınırlamasız olabilir..

    Diğer yapılmaya çalışılan turnuvada 16 kişi birden yüklenince çok kopmalar yaşanmıştı bende bağlanamayanlardan biriydim..Sanırım 16 kişi biraz ağır geliyo serverlara..
  • Merhabalar ben yeni başladım oyuna hiç ayarlamadım yardım falan dolayısla default da ne geliyorsa o otomatik vites oynarım vites attırma ile ugrasamıyorum (DFGT nn sabitleme bacagı kırıdıgı icin)

    Birde arkadan çarpmalarda ben adamın rüzgar koridorundayım basmısım gidiyorm adam pat diye erken fren yapıyor burda durma ihtimalim yok carpmama ihtimalim de yok saga sola kacıp duvara vuruyorm arada ama yine adama da carptıgım oluyor bu konuda ki tutum nedir ? Dürüstlük ve güven olacak mı böyle durumlarda ??? Yada zamanla birbirimizi tanıyınca böyle pozitif mi yaklaşacagız .

    Vites ve ayar konusunda kabul edilirsem.

    Nick : J_Constantine
    Psn : memoreysUK
    Yaş:21
    Headsetden kasıt BT Kulaklıgı alıp tanıtmaksa bende var kullanıyorum da ama Official PS3 headseti yok belki onun farklı özelliği vardır diye belirmek istedim.

    Zaman aralığı için birşey söyliyeyim arkadaşlar hem çalışıyorum hemde akşamları okuldayım eve gelişim 22:00-23:00 haftaiçi pek randımanlı olamıyorum katılamama aksatma gibi olaylarım olabilir. Ama Cuma gecesi , Cumartesi Tüm gün ve Pazar akşam saatlerine (Max.23:00) kadar istenilen zamanda aksatmadan yapabilirm.




  • PSN İsim : tarikyildiz
    Yaş : 25
    Kulaklık : Var
    Direksiyon : Var
    Oyun Tecrübesi : Acemi
  • @Arda , sıralama turları en az 20 dakika olsun ki tur zamanı 3 dk olan pistlerle karşılaşırsak 6-7 tur atabilelim.
    mekanik hasarın açık olmasını ben de düşündüm ancak şöyle bir durum var. arkadan çarpan kişi , ceza tipi ağır olacağı
    icin zaten 8-10 saniye yavaşlayacak.mekanik hasar açık olursa çarpan kişinin aracının ön tarafında hasar oluşacak. hem
    saniyeden hem araçtan ceza yiyecek. peki ama çarpılanın da arka tarafında hasar oluşcak. çarpılanın günahı ne? amaç
    kasti çarpanlara ceza verip temiz yarışanları korumak . TCS olayını bilahare konuşuruz.

    @ Fortress , ilk turnuvamız olacak. ortamımızı kuurp pekiştirdikten sonra yarışların arkası gelir. ileride bütün yardımlar
    kapalı olarak tekrar düzenleriz. şimdilik insanların alışma devresinde herşeyi profesyonel yapmayalım. Lastik sınırlaması yok.
    isteyen istediği set lastik ile yarışabilir. ben cuma ve cumartesileri de çalışıyorum. yarışlar pazar akşamları veya perşembe
    akşamları olursa (21:00 - 24:00 arası) ve diğer arkadaşlara da uyarsa böyle yaparız. zaman konusunda ortak bir gün bulacağımıza
    inanıyorum.

    @J_Constantine , vites seçimine karışmıyoruz zaten. o kişisel tercihin.ayar konusunda ortak ayarları kullanmak durumundasın.
    rüzgar koridorunda dikkatli git o halde :) ceza tipi ağır olduğu için arkadan çarparsan ceza alırsın.




  • PSN: High_Summoner

    Kulaklık var. Turnuvada ben de yer alabilirim.
  • Birinci mesajdaki katılım listesi güncellendi.

    @Jericho , PSN adresin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala


    @J_Constantine , vites seçimine karışmıyoruz zaten. o kişisel tercihin.ayar konusunda ortak ayarları kullanmak durumundasın.
    rüzgar koridorunda dikkatli git o halde :) ceza tipi ağır olduğu için arkadan çarparsan ceza alırsın.



    Ortak ayarlar hangileri nerden yapılır listesi varmı şu şu şöyle olucak diye ona göre deniyeyim ayrıca f1 de bile o güzelim araçları parçalıyorlar bu tamamen olan bişi dikkatle alakası yok adamın bastıgını gördügün an sende bazsan fren e gercek hayatta bile duramıyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: J_Constantine

    Ortak ayarlar hangileri nerden yapılır listesi varmı şu şu şöyle olucak diye ona göre deniyeyim ayrıca f1 de bile o güzelim araçları parçalıyorlar bu tamamen olan bişi dikkatle alakası yok adamın bastıgını gördügün an sende bazsan fren e gercek hayatta bile duramıyorsun



    TCS şu an belirsiz.
    yol çizgileri , ABS , ASM açık. Lastik sınırlaması yok.

    haklısın. kaza her tür yarış kategorisinde oluyor. o kadarına biz de birşey yapamayız. ama gerçek hayatta dediğin gibi , arkadan çarpan kişinin aracında hasar oluşuyor ve bir nevi ceza almış oluyor. önündekinin erken fren yapması sürüş stilinden de kaynaklanabilir. he aniden fren yapayım da arkamdaki gelsin bana çarpsın gibi bir düşünce olursa birisinde onun önüne şu an geçemeyiz. çok çok yarışın tekrarını izlerken karar verebiliriz.




  • Benide yazın.. Fair-play bir yarışa her zaman varım

    devilers96 / psn: devilers_96 / 28
  • arkadaşlar bende 4 gb kotalı 8mbit internet var yarişlara katılsam sorun çıkarmı?(kotadan dolayı)
  • Arkadaşlar kulaklık sanırım Wireless olmalı değil mi , biraz tarif ederseniz ucuz yollu birşey alırım.
  • @Kygt , bluetooth kulaklık alman lazım. Jabra BT 2035 kulaklık 30-39 TL arası fiyatlarla satılıyor. işini görür.

    @Smurf1971 , bu konuda bir bilgim yok. yani GT5 oyununun online yarışlarda ne kadar data kullandığını bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zala

    @Arda , sıralama turları en az 20 dakika olsun ki tur zamanı 3 dk olan pistlerle karşılaşırsak 6-7 tur atabilelim.
    mekanik hasarın açık olmasını ben de düşündüm ancak şöyle bir durum var. arkadan çarpan kişi , ceza tipi ağır olacağı
    icin zaten 8-10 saniye yavaşlayacak.mekanik hasar açık olursa çarpan kişinin aracının ön tarafında hasar oluşacak. hem
    saniyeden hem araçtan ceza yiyecek. peki ama çarpılanın da arka tarafında hasar oluşcak. çarpılanın günahı ne? amaç
    kasti çarpanlara ceza verip temiz yarışanları korumak . TCS olayını bilahare konuşuruz.

    @ Fortress , ilk turnuvamız olacak. ortamımızı kuurp pekiştirdikten sonra yarışların arkası gelir. ileride bütün yardımlar
    kapalı olarak tekrar düzenleriz. şimdilik insanların alışma devresinde herşeyi profesyonel yapmayalım. Lastik sınırlaması yok.
    isteyen istediği set lastik ile yarışabilir. ben cuma ve cumartesileri de çalışıyorum. yarışlar pazar akşamları veya perşembe
    akşamları olursa (21:00 - 24:00 arası) ve diğer arkadaşlara da uyarsa böyle yaparız. zaman konusunda ortak bir gün bulacağımıza
    inanıyorum.

    @J_Constantine , vites seçimine karışmıyoruz zaten. o kişisel tercihin.ayar konusunda ortak ayarları kullanmak durumundasın.
    rüzgar koridorunda dikkatli git o halde :) ceza tipi ağır olduğu için arkadan çarparsan ceza alırsın.




    Benim başıma geldiği için söylüyorum;
    Circuit de la Sarthe'de Arnage olarak geçen 90 derece virajda ben kontrollü fren yaparken arkadan vurdu bir arkadaş, dolayısıyla kontrolü kaybeden aracımın burnu dosdoğru bariyere yapıştı.
    Geri vitese tak aracı doğrult derken o arkadaş benim sayemde -saniye cezası dahi alsa- hem frenlemesini yaptı hem de virajı rahat aldı, kaybettiği o saniyeleri beni duvara çarptırarak kazandı.
    Simdi hasar kapalı diyoruz da -hasarın açık kapalı olması ile alakası yok anlattıklarımın ama- bu gibi durumlarda benim gibi madur duruma düşen yarıştan düşüyor, o arkadaşa istenildiği kadar ceza verilsin.
    İnsanın morali de bozuluyor otomatik olarak.
    Çift şeritli bir yolda yüksek hızdan dolayı meydana gelen kontrol dışı yanal hafif sürtüşmeleri onaylarım da bu gibi çarpmaları onaylayamıyorum şahsen.
    Bu nedenle viraja yaklaşırken hava koridorunda dahi olsam önümdeki arkadaşın her an fren yapabileceğini hesap ederek ya güvenli mesafede durmaya çalışıyorum ya da yan şeridinde sürüyorum.
    Kimseyi suçlayamayız erken fren yaptı falan diye. Burda bize düşen, önümüzdeki aracı her türlü durumu düşünerek takip etmek, hatta sürüş tekniğinden neler yapabileceğini kestirmeye çalışmak.
    Tabii ki dümdüz bir yolda öndeki aracı yakın takip edebiliriz hava koridorundan yararlanmak için, bunda yanlış birşey yok. Lakin yaklaşan bir virajı fark ettiğimizde çok da yakın gitmemek lazım diye düşünüyorum.
    Kimseyi kötü sürüyor veya virajlarda hata yapıyor diye suçlamıyorum, ben de ön saflarda sürmüyorum sonuçta yanlış anlaşılmasın, hiçbirimiz profesyonel sürücüler değiliz.
    Ama bu oyunun sıradan bir oyun olmadığını ve bir simülasyon olduğunu düşünürsek 250 ile giden bir aracın kokpitindeki bir sürücü nasıl sürüyorsa biz de biraz öyle sürmeye çalışmalıyız, hem kendimizi hem de önümüzdeki arkamızdaki arkadaşlarımızı tehlikeye atıcak kontrolsüz hareketlerden ve kasıtlı ihlallerden kaçınmalıyız bence, GT5'in güzelliği burada.
    Amaç saygılı bir ortamda yarışa başlayıp bitirebilmek olmalı, derece yapacağım diye saygısızca hamleler yaparak rakipleri egale etmek olmamalı.
    Yeni başlayacak bu turnuvanın havasını bir öncekinde olduğu gibi bozmamak için lütfen herkes bu işin bilincinde olarak katılsın, varın sonuncu olun ama bileğinizin hakkıyla, alnınız açık bir şekilde olun
    Sürç-i lisan ettiysem affola
    Saygılar arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KYgt

    Sanırım işimi görür :)

    http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=145051478&CS_Category=_AKSESUAR214&CS_Catalog=_TELEKOM#




    Görür kesinlikle.. Bekleme süresi vs. de fena değilmiş..

    Tabi ben yinede şahsen Zala'nın da bahsettiği Jabra'yı tavsiye ederim. 2 senedir kullanıyorum hala daha kesintisiz 6 saat civarı gidiyor konuşma süresi.




  • Fiyatı çok ucuz arkadaşlar kıllandım şahsen , bariz şekilde sağlığa zararı falan olmasın?
  • Kulaklık olmadığı için kötü oluyor bende jabra alıcam galiba en kısa zamanda aranıza katılırım.
  • 30 a kadar çıkarsam Nokia alırım arkadaşlar , hem telefonuma da tam uyum sağlar , ne dersiniz?

    http://www.bimeks.com.tr/urun/113222/nokia-bh-105-bluetooth-kulaklik.aspx
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.