DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Grup İlkesi Sorunu (Oturum Açamama Sorunu)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
10
Cevap
1
Favori
18.865
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> Grup İlkesi Sorunu (Oturum Açamama Sorunu)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      133 Mesaj
      02 Temmuz 2010 18:06:44 Konu Sahibi
      Laptopda kendi oturumumu açmak istediğimde şu hata ile karşılaşıyorum:

      Grup İlkesi İstemcisi hizmeti oturum açamadı.
      Erişim Engellendi.

      daha sonra tamam deyince oturumu kapatıyor tekrardan. Naptım ne ettimse çözemedim. Recovery de sonuç vermedi. Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler şimdiden.



      _____________________________

    • Yarbay
      8177 Mesaj
      02 Temmuz 2010 22:32:45
      Eğer ulaşılabiliyorsa windows + R tuş kombinasyonu ile çalıştır kutusunu açıp services.msc yaz oradan Grup İlkesi İstemcisi ni başlat ve başlatma şeklini otomatik seç.


    • Teğmen
      133 Mesaj
      03 Temmuz 2010 11:29:01 Konu Sahibi
      Farklı bir kullanıcı ile girebiliyorum 2 kullanıcı var kendi kullanıcımla girerken o hatayı veriyor, bu girebildiğim kullanıcı oturumuyla dediğini yapayım dedim ama zaten başlamış ve otomatik olarak görünüyor. Kısacası işe yaramadı Çıldırıcam 4 gündür aynı şeyle uğraşıyorum ilk defa gördüm böyle bir hatayı :S Yinede teşekkür ederim uğraştığın için


      _____________________________

    • Çavuş
      70 Mesaj
      01 Şubat 2011 17:45:30
      Bende de bu sorun vardı. Ama ben bilgisayarı biraz kurcaladığım için olmuştu. çözüm:
      Bir oturuma girebiliyorum demiştin. o oturumu aç. başlat-çalıştır'a şöyle yaz : gpedit.msc

      windows ayarları-güvenlik ayarları-yerel ilkeler-kullanıcı hakları
      yanda görülenlerin hepsine teker teker bas ve giremediğin hesabın kullanıcı olanların hepsini sil. not:everyone yazanları falan silme!
      sonra bilgisayarı yeniden başlat(umarım şifreyi unutmamışındır.)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-_g-_e-_ -- 21 Haziran 2011; 11:27:01 >
      _____________________________

    • Onbaşı
      31 Mesaj
      23 Temmuz 2011 13:57:05
      arkadaşlar benim pc güvenli modda dahi girmiyo misafir hesabı yok ben hiç giremiyorum ne yapmam gerek


      _____________________________

      mirza
    • Onbaşı
      31 Mesaj
      23 Temmuz 2011 14:16:09
      yardım edecek kimse yok mu acill pc hiç açılmıyo formatta atamıyorum çünkü cd veya dvd sürücüsü yok


      _____________________________

      mirza
    • Onbaşı
      31 Mesaj
      23 Temmuz 2011 15:28:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: FK Designer

      Farklı bir kullanıcı ile girebiliyorum 2 kullanıcı var kendi kullanıcımla girerken o hatayı veriyor, bu girebildiğim kullanıcı oturumuyla dediğini yapayım dedim ama zaten başlamış ve otomatik olarak görünüyor. Kısacası işe yaramadı Çıldırıcam 4 gündür aynı şeyle uğraşıyorum ilk defa gördüm böyle bir hatayı :S Yinede teşekkür ederim uğraştığın için


      ben farklı bir kullanıcı ile bile giremiyorum oturum hiç açılmıyo bu hata çıkıyo sürekli lütfen yardım



      _____________________________

      mirza
    • Yarbay
      2462 Mesaj
      10 Ocak 2012 22:10:47
      usb disk oluştur onla format at


      _____________________________

      i7 7700k,MSI Z270 Pro Carbon,MSI GTX 1080 Gaming X , Arctic Freezer 240,Gskill Ripjaws CL15 3000 Mhz , Samsung 850 EVO 500 GB,Seasonic X-850 PSU, AOC P2460PG G-SYNC
    • Yüzbaşı
      355 Mesaj
      11 Ocak 2012 12:20:15
      Farklı kullanıcıdan oturum açabiliyorsan. Regedit ten değişiklik yaparak açabilirsin.


      _____________________________

      GIGABYTE GA-EP45-UD3LR Q9300@3.2 6GB Sapphire HD3850 Creative Audigy 2 , High Power 500W Powersupply
      2.5 TB HDD
    • Yarbay
      12251 Mesaj
      11 Ocak 2012 12:32:14
      mirza72

      tam masaüstü gelecekken oturum kapatılıyor yazıp başa mı dönüyor?



      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      02 Temmuz 2014 13:11:05
      arkadaşlar ben hiçbirine giremiyorum 3 kullanıcı var 2 sinde hata veriyor 3.de yönetici ondada şifre var güvenli mod dan çalıştıra gpedit.msc
      yazıyorum fakat hata veriyor



      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.