Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Grundig GSB 150 Bluetooth Hoparlör 99 TL idi. Kampanya bitmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Queenie Daha Az
1 Kayıtlı Üye
96
Cevap
5
Favori
9.445
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Grundig GSB 150 Bluetooth Hoparlör 99 TL idi. Kampanya bitmiş
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    475 Mesaj
    arkadaşlar merhaba,

    hepsiburadada grundig gsb 150 bluetooth hoparlör ürünü için geri sayım başlatmışlar. Yarın geri sayım bitiyor.
    https://www.hepsiburada.com/staticPage/321132820749201




    Bu ürünü daha önce dayım 229 TL'den satın almış. Aldım dinledim ürünün ses performansı beni tatmin etti. JBL Go 2 ile kıyaslayacak olursak aralarında pek fark yok gibi hatta bu ürün yarım tık daha iyi olabilir ama yine de 229 TL fiyat bu ürün için biraz tuzlu bence geri sayım yaptıklarına göre fiyatı agresif yapma ihtimalleri var. 129-149 TL arası fiyat olursa alınır.

    Buda bendeki ürünün fotoğrafları, zaman bulabilirsem video çekip ekleyeceğim.

    EDİT: Geri sayım bitti fiyatı 99 TL oldu arkadaşlar. Fiyat gerçekten de çok iyi












    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodrap -- 10 Temmuz 2019; 9:27:8 >



    |
    |
    _____________________________
    Kanı Sarı-Lacivert--iPhone 8 Plus Kullanıcısı//i7-7700K//MSI GTX1060 6GB Armor//MSI Pro Carbon Z270//16GB RAM//NZXT Kraken X42 Sıvı Soğutma//NZXT S340 Elite//Has Arnavut/




  • Emekli Yönetici
    16105 Mesaj
    sepete attım bakalım ne olacak fiyat saati kurup beklicem.
    |
    |
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene

  • Binbaşı
    1037 Mesaj
    6w lık hoparlörden çokta birşey beklemeyin bence.
    |
    |
    _____________________________
    Ordu Üniversitesi-Elektronik Teknolojisi---8 Plus ---https://steamcommunity.com/id/dolandiriciyim
  • Yüzbaşı
    385 Mesaj
    Stereo mu?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1110 Mesaj
    Vasat bir ürün. Bakalım ne fiyat koyacaklar bu kadar geri sayım yaptıklarına göre 80-100 olması lazım...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Me[S]uT

    Fiyat 99 TL olacak diye duydum
    oha olursa çok iyi fiyat nerden duydun hocam
    |
    |
    _____________________________
    Kanı Sarı-Lacivert--iPhone 8 Plus Kullanıcısı//i7-7700K//MSI GTX1060 6GB Armor//MSI Pro Carbon Z270//16GB RAM//NZXT Kraken X42 Sıvı Soğutma//NZXT S340 Elite//Has Arnavut/
  • Yüzbaşı
    475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Me[S]uT

    Hb'de çalışan arkadaşım var, emin olmamakla beraber sanırım 99 tl yapacaklar dedi.
    İnşallah olur hocam, cidden çok iyi fiyat 99 TL
    |
    |
    _____________________________
    Kanı Sarı-Lacivert--iPhone 8 Plus Kullanıcısı//i7-7700K//MSI GTX1060 6GB Armor//MSI Pro Carbon Z270//16GB RAM//NZXT Kraken X42 Sıvı Soğutma//NZXT S340 Elite//Has Arnavut/
  • Teğmen
    204 Mesaj
    Renk seçimleri mok gibi olmuş. griye sarı koymuşlar maviye pembe. Ulan bir siyah kalıyor geriye. mavi ile pembeyi kombine eden tasarımcının ben... :D
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    149 yapacaklar gibi geliyor bana. ara ara böyle satsınlar güzel oluyor, ihtiyacı olana güzel. bende var zaten hoparlör ama 149 ve altı olursa hediye olarak alacağım. hadi bakalım
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj
    Kaçtan verdiler hocam ben göremedim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1865 Mesaj
    Yerli ve milli höparlormüş yerli üretimmiş. höparlor, bluetooth çipi ve pcb devre kartı ve elemanlarını üretmeye ne zaman başladık?

    Bataryası kaç mah'lık o bile verilmemiş? çinden al logo bastır al sana yerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erco35coast -- 9 Temmuz 2019; 10:51:7 >
    _____________________________
    (...-e(RC)o-...(..._35_1/2_KarŞıyaKa_...) Önder Teknikwww.izmirimteknikservis.com -www.onderteknik.com - Oyun Belgesel Pc bilgisayar telefon konsol hastası... steam ekle; eonder87...
  • Binbaşı
    1110 Mesaj

    Her şeyi geçtim yerli marka olarak 60-70 TL edecek özellikteki bir hoparlöre 320 TL gibi saçma bir fiyat çekip sonra indirim yaptık diyecekler,yersen...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    erco35coast kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Paykasa
üniversite
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.