Şimdi Ara

Group B Ralli Hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
15
Favori
4.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
49 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • murat8361 kullanıcısına yanıt
    Aslında Wrc'ye ilgi her geçen gün azalıyor gibi. Şu an yeniden gelmesi için tam zamanı. Daha iyi güvenlik önlemleri alınabilir.
  • Güzel bir yazı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Atatürkçüler Birliği
    LG NEXUS 4 KULLANICISI(YDI)
    XPERIA Z5 KULLANICISI

    Steam: F Major
    Captain Teemo on duty.
  • Renaultun 1.4 notoru + edc gelse keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatay_igci

    Renaultun 1.4 notoru + edc gelse keşke

    Hocam güldüm

    Audi ye de dsg ooo yeaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "V40 bu segmentte Linea ile birlikte anılan bir araç. İlla Mercedes A olmayacaksa Audi A3 de düşünebilirsiniz. " ......................... Senersongur
  • emeğine sağlık güzel konu
    _____________________________
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    Fazlasiyla yetti emin olabilirsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • çok güzel yazı olmuş elinize sağlık zevkle okudum
    _____________________________

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    Zamanında nasıl bir mücadale varmış, Peugeot 205 GTİ kullanmak isterdim.


    Hocam Ralli de aslında Sebastian Loeb girdikten sonra pek bir mücadele kalmadı. Allah'tan emekli oldu da biraz çekişme başladı .


    Sevmediğimden söylemiyorum Sebastian Loeb bence sadece yarış için değil Dünya'daki tüm spor dalları arasında gelmiş geçmiş en başarılı Sporcudur. Ne Roger Federer, Ne pele, ne michael phelps, ne Michael Jordan, ne Michael Schumacher... Hiç biri Sebastian Loeb kadar bulunduğu dalı domine etmedi. Adam sokakta yürür edasıyla araba sürüyor. Direk Allah vergisi bir yeteneği var başka bir açıklaması olamaz.

    Arkadaşlar gülün diye anlatıyorum. Adam Wrc'den emekli olduktan 1 ya da 2 sene sonra tamamen show amaçlı Monte Carlo Rallisine katıldı. En yakın rakibine 12 saniye fark atarak birinci oldu. Ulan 2 yıldır wrc yapmıyordun sen.

    Bu adamla ilgili o kadar fazla hikaye varki: Durun başka bir tanesini anlatayım gülün: Citroen C4 rally'i geliştirmiş. Bilgisayar simülatörü ile ralli etabını parçalara bölmüşler. Sonra her parçayı olabilecek en hızlı şekilde sürmüşler araba ile. Aracın sınırlarını maksimum zorlamışlar. Sonra Loeb'e demişlerki hedef bu süreyi yakalamak. Ki bunu yapmaktaki asıl amaç Loeb'ün arabayı zorlaması ve alışması. Yoksa Citroen yetkilileri de biliyorlarmış, normal bir insanın o simülasyondaki süreyi yakalamasının imkansız olduğunu. Sonra Loeb aracı sürmüş ve simülasyon süresinden iyi bir süre elde etmiş. Hiç süreyi sormadan arabadan inmiş arkasına bakmadan yüzünde bir gülümseme ile yürümüş. Kendi de farkındaymış çok iyi bir süre elde ettiğinin. Zaten bu hadiseden sonra kendisine Citroen mühendisleri Le Patron yani The Boss demeye başlamışlar. Yani patron lakabı bu hadiseden geliyor.

    Bir de bunun, hayatında daha önce hiç rally cross yapmamış olmasına rağmen, daha ilk yarışında Ken Block'u felan geçip daha doğrusu madara edip 1. gelmişliği var. Sistem Bug'ı gibi eşoğlueşek. Nereye gitse 1. hep. Neyse daha anlatılacak çok şeyi var da susayım ben konu dağıldı. (MAlum yarış 2013 amerika rallycross etabı şu an youtube'a giremediğimden link veremiyorum.)

    Yani çekişme olmamasının sebebi biraz bu adam Samimi söylüyorum Rally Cross'da Peter Solberg gibi kaliteli adamların olmasının sebebi bu herif. Kimse Wrc'de bunula yarışmak istemiyor. Birde şunu belirteyim 205 gti demişsin ama Group B'deki araç 205 t16 . 200 beygirlik bir yol versiyonu daha sonra Peugeot tarafından üretildi. Gti değil yani.

    Saygılar.

    Evet, forumdaş ama o zamanlar bu kadar marka düşkünlüğü görünmüyor iyi yarışan alıyor ve şimdiki gördüğümüz markaların ne kadar geliştiğini görüyoruz.
    _____________________________
    Her zaman aslanları severim çünkü güçü hiç birseye değişmem | 308 e-HDi 1.6 115HP | Sportium




  • Elinize saglik hic sıkılmadan okudum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Güzel derleme tebrik ederim
    _____________________________
  • Kardeş yine efsane yazı
    Eline emeğine sağlık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dovahkiin

    Eline sağlık hocam çok keyifli bir yazı olmuş.

    Bu arada dediğin rally x şu sanırım.



    Hocam mesajınızı yeni gördüm

    Evet bu yarış bahsettiğim hadise. Vakti olan şu video'ya bir baksın. Sebastien Loeb'ün hayatında RallyCross yapmadığını belirteyim.

    İşin komiği Rally Cross pilotlarının ekserisini Wrc'de Loeb'e karşı tutunamayan pilotlar oluşturuyor. Şimdi Loeb yarışmadan önce kendilerince düşünüyorlarki " ahanda fırsat yılların intikamını alma vakti " fakat Loeb yine bunları madara ediyor.

    Ken Block'un Loeb'den iyi olduğunu düşünen kalmaz sanıyorum bu videodan sonra.

    Saygılar




  • Blogunuz filan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Şimdiki ralli araçları hiç ilgi çekmiyor ...şöyle olsa nasıl olur acaba mesela 3000cc sınırı olsa ve turbo yasak olsa ..atmosferik olucak güç sınırı olmayacak 3000 cc den nekadar güç çıkarır acaba markalar ...atmosferikle birlikte motor sesleride ilginç ve yüksek olucaktır ..500 hp üretseler baya keyifli olurdu ....aracın dış tasarımındada limit olmayacak kanat vs ile daha çekici olucak araçlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • calamityeas kullanıcısına yanıt
    Hayır yok hocam. Ancak forum dışından biri sitesi için yazarlık teklif etti, lakin öyle pro yazar felan değilim veya bu işi tam zamanlı yapmadığım için kendisine cevap yazmadım.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat8361

    Şimdiki ralli araçları hiç ilgi çekmiyor ...şöyle olsa nasıl olur acaba mesela 3000cc sınırı olsa ve turbo yasak olsa ..atmosferik olucak güç sınırı olmayacak 3000 cc den nekadar güç çıkarır acaba markalar ...atmosferikle birlikte motor sesleride ilginç ve yüksek olucaktır ..500 hp üretseler baya keyifli olurdu ....aracın dış tasarımındada limit olmayacak kanat vs ile daha çekici olucak araçlar..

    Hocam formula bile küçük motor turboya döndükten sonra, şahsi kanaatim söylediğiniz yakın zamanda pek mümkün görünmüyor. Şu an herkesin düşündüğü emisyon.

    Fakat rallycross araçları fena değil. 2000 cc 600 beygir 900 tork var onlarda. 0-100 2 saniye. Sesleri de gayet güzel. Baya da çekişmeye sahne oluyor. Belki o ilginizi çekebilir.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 25 Mayıs 2016; 14:00:58 >




  • Elinize sağlık, çok dolu içerikli bir konu olmuş keyifle okudum.
    _____________________________
    Canon 60D'm çalındı seri no:2021202816
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    Ralli cros hangisi oluyor acaba ..ufak parkurda dönüyorlaronlarmı acaba ..peter solbergin yarıştığı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Vakit bulduğumda okuyacağım.Güzel gözüküyor elinize sağlık.
    _____________________________
  • murat8361 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam o oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 26 Mayıs 2016; 10:02:31 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.