Şimdi Ara

GRANDE PUNTO (545. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.286
Cevap
31
Favori
884.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    GP 5K 1.4 FIRE 77 HP 23900TL bayi fiyat çekti nasıldır arkadaşlar bu araç hakkında genel ve kısa bir bilgi alabilirmiyim. ilk arabam olacak acemiliğimi bu aracda atmayı düşünüyorum :D


    Bunuda bi inceleyin 5 yıl garantiyide göz önünde bulundurun
    1.2 START 24.900 TL
    Bu fiyat liste fiyatı bayide mutlaka 1000tl ye kadar indirim yapıyor

    1.2 motor düşünmüyorum 1.2 motorlar hakkında hiçde olumlu şeyler duymadım bugune kadar meşhur o 4 kişi yokuş çıkma hikayeleri falan..

    Bu 1.2 ile 4 kişi klima açık çıkarsınız




  • yalnız GP lerde start modeli göremedim Evo lardan mı bahsediyorsunuz modeli tam anlamadım :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    yalnız GP lerde start modeli göremedim Evo lardan mı bahsediyorsunuz modeli tam anlamadım :S


    Hyundai i20 den bahsediyorum ben...
  • grande punto lardan bahsediyoruz ya hyundai nerden çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ttfvol

    grande punto lardan bahsediyoruz ya hyundai nerden çıktı

    Bi düşünün demiştim ama siz bilirsiniz
  • merhaba arkadaşlar

    bende 3 yıllık 1,3 palio deneyiminden sonra multijet motoru beğendim ve model yükseltmek amacı ile 1,3 multijet grande punto almaya niyetliyim.bir arkadaşta 2008 model 1,3 dizel 70000 de bir araç var 1 parça boyalı malum istanbul trafiği. 20000 tl istenmekte. km biraz fazla ama düşük km bulmasıda biraz zor. Sizce bu km ve bu yaştaki araç için fiyat nasıldır. tok alıcı sayılırım biraz daha arştırsam daha düşük fiyata denk gelirmi sizce fiyat konusunda piyasayı bilen arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum.

    ayrıca şu an kullandığım palio yu alırken expertiz için bir fiat servisine gitmiştim. beni hiç arabanın yanında içeri almadılar. bir usta içerde bakmış sözde.çırağı ile araç temiz diye yollamış. malum acemilikte var ilk araba. satıcı bana ön çamurlukta boya var derken servis araçta boya yok demişti. kısacası bu expertizden hiç memnun kalmamıştım.alacağım araç sonuçta dizel bu açıdan sağlam bir yere göstermek istiyorum. allaha şükür bişey çıkmadı araçta memnun kaldım. bazı yerlerde test sürüşünden falan bahsedilmiş hoşuma gitti.
    Expertiz için istanbul avrupa yakasında tavsiye edebileceğiniz yerler varmı

    son sorum ise punto performansı hakkında. açıkçası uzun süre sürme deneyimim pek olmadı ama o motor o kasayı kaldırmıyor vb yorumlar yapılmakta. şu na 1,3 paliomda yokuşta biraz performans sorunu oluyor ama benim için pek dert değil. fakan punto palio ya göre daha büyük bir araç ve bu performans düşüşü yokuşta ve araç sollama vs yerlerde nasıldır. 1,3 multijet kullanların yorumlarını ve tavsiyelerini bekliyorum. saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ovgun

    Arkadaşım geçen Hafta bende detaylı inceledim büyük bir ihtimalle Dualogic olanı full kitiyle birlikte alıcaz 27000 anlaştık.
    * ABS+EBD
    * Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları
    * Manuel klima
    * Direksiyondan kumandalı Radyo+CD+MP3 Çalar
    * Elektrikli siyah dış dikiz aynaları
    * Dualdrive City fonksiyonlu direksiyon
    * Yol bilgisayarı
    * Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    * Elektrikli ön camlar
    * Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
    * Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon
    * Kabin içinden açılabilen elektrik kumandalı bagaj kapağı
    * Gövde rengi tamponlar
    * Asimetrik katlanabilen arka koltuklar
    * Far yükseklik ayarı
    * ESP+ASR+MSR+HBA+Hillholder* ( Dualogic standart , Hillholder yokuşta geri kaçmama özelliği frenden ayagınızı çekince 2 saniye frene basılı tutuyor Bildiğim kadarıyla )
    Full Kit: 15" alaşım jantlar, ön sis farları,deri direksiyon simidi ve vites topuzu, gövde rengi kapı kolları, gövde rengi dış dikiz aynaları, boyalı ön ızgara, üç satırlı gösterge paneli, metal görünümlü orta konsol, kabiniçi metal görünümlü detaylar


    Arkadaşlar koyu yazılan kısımda dualogicde standart olan sadece hillholder mı yoksa esp+asr+msr+hba da dahil mi ?




  • Hepsi dualogic de standart, diğer versiyonda da mevcut değil.

    Fiat bu 5 liyi kimi zaman kimi modellere standart koydu, şimdi bu modelde standart.
  • esp 1.3 mj. motor seçeneğindede olsaydı keşke.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    merhaba arkadaşlar

    bende 3 yıllık 1,3 palio deneyiminden sonra multijet motoru beğendim ve model yükseltmek amacı ile 1,3 multijet grande punto almaya niyetliyim.bir arkadaşta 2008 model 1,3 dizel 70000 de bir araç var 1 parça boyalı malum istanbul trafiği. 20000 tl istenmekte. km biraz fazla ama düşük km bulmasıda biraz zor. Sizce bu km ve bu yaştaki araç için fiyat nasıldır. tok alıcı sayılırım biraz daha arştırsam daha düşük fiyata denk gelirmi sizce fiyat konusunda piyasayı bilen arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum.

    ayrıca şu an kullandığım palio yu alırken expertiz için bir fiat servisine gitmiştim. beni hiç arabanın yanında içeri almadılar. bir usta içerde bakmış sözde.çırağı ile araç temiz diye yollamış. malum acemilikte var ilk araba. satıcı bana ön çamurlukta boya var derken servis araçta boya yok demişti. kısacası bu expertizden hiç memnun kalmamıştım.alacağım araç sonuçta dizel bu açıdan sağlam bir yere göstermek istiyorum. allaha şükür bişey çıkmadı araçta memnun kaldım. bazı yerlerde test sürüşünden falan bahsedilmiş hoşuma gitti.
    Expertiz için istanbul avrupa yakasında tavsiye edebileceğiniz yerler varmı

    son sorum ise punto performansı hakkında. açıkçası uzun süre sürme deneyimim pek olmadı ama o motor o kasayı kaldırmıyor vb yorumlar yapılmakta. şu na 1,3 paliomda yokuşta biraz performans sorunu oluyor ama benim için pek dert değil. fakan punto palio ya göre daha büyük bir araç ve bu performans düşüşü yokuşta ve araç sollama vs yerlerde nasıldır. 1,3 multijet kullanların yorumlarını ve tavsiyelerini bekliyorum. saygılar

    Cuma günü 0 km gp aldım (1,3 multijet, beyaz renk, bandrol ve sigorta dahil 27.000 tl Bandrol ve sigortayı çıkarırsanız 26.550 TL ye geliyor)
    1,3 multijet o kasayı kaldırmıyor diyen arkadaşların akli dengesinin olup olmadığını kontrol etmeleri lazım Ankara dikmende oturuyorum Buraların dik yokuşları meşhurdur biliyorsunuz 2004 model bora aracımın kesinlikle 2.vitesle çıkamayıp sadece 1.vitesle çıkabildiği dik ve uzun yokuşu gp ile hiç abartmıyorum 3. vitesle ok gibi çıkıyorum Aklınızda gp dizel varsa temiz bulabiliyorsanız hiç düşünmeyin




  • ben de 1 hafta kadar önce aldım. 1.3 mjet. 2007 model. gayet memnunum motoru bitene kadar kullanırım ben bu arabayı :D
  • Full kaskosu olmayanlar aman dikkat edin bikaç gündür istanbul anadolu yakasında gecede 30 araç yakıyor ne yediği belirsiz soysuz insanlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kronokrator

    ben de 1 hafta kadar önce aldım. 1.3 mjet. 2007 model. gayet memnunum motoru bitene kadar kullanırım ben bu arabayı :D

    Amcamların ticari fiat doblo model aracı var Biliyorsunuz bizim grande puntoyla aynı motoru kullanıyor 2009 model olan araç geçen hafta 170.000 km bakımına girdi Her 10.000 km de yapılan rutin bakımlar haricinde rahatsız ede hiçbir masrafı olmadı Onun için normal kullanıcılar bu aracın motorunu bitirmek için bayağı kullanmaları gerekir
  • 2007 grande punto 1.4 fire dualogic 38000km de aracım var. garantisi bitti. Dualogic ile ilgili olarak problem yasıyorum. 1 sene once vites kutusu degisti. simdi ise otomatik vites kırmızı ısıkta kendi kendine bosa alıyor. servise goturdum. vitesin sport denilen kısmı degismesi gerekiyor. sport yag sızdırdıgından sansıman yagı basıncı dusmus ve ondan boyle bır problem olmus. Arac 38ooo km de ve daha oncedende vites kutusu degisimi 750 tl tutmustu ve bunun 400 tlsini ben 350 tlsini fiat odemisti. sımdı ıse yaklasık 450 ytl lık bır masraf daha var.
    3 yıllık 38ooo deki bir aracın bu kadar masraf cıkarması sadece benim aracıma ozgu deilmis. Arastırdıgım kadarıyla dualogic ile ilgili problem yasıyanlar hic de az degil. musteri hizmetlerini aradım cevap bekliyorum. Arac 3 gundur serviste bekliyor. Bu konuda ne yapabilirim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondaaaa

    2007 grande punto 1.4 fire dualogic 38000km de aracım var. garantisi bitti. Dualogic ile ilgili olarak problem yasıyorum. 1 sene once vites kutusu degisti. simdi ise otomatik vites kırmızı ısıkta kendi kendine bosa alıyor. servise goturdum. vitesin sport denilen kısmı degismesi gerekiyor. sport yag sızdırdıgından sansıman yagı basıncı dusmus ve ondan boyle bır problem olmus. Arac 38ooo km de ve daha oncedende vites kutusu degisimi 750 tl tutmustu ve bunun 400 tlsini ben 350 tlsini fiat odemisti. sımdı ıse yaklasık 450 ytl lık bır masraf daha var.
    3 yıllık 38ooo deki bir aracın bu kadar masraf cıkarması sadece benim aracıma ozgu deilmis. Arastırdıgım kadarıyla dualogic ile ilgili problem yasıyanlar hic de az degil. musteri hizmetlerini aradım cevap bekliyorum. Arac 3 gundur serviste bekliyor. Bu konuda ne yapabilirim?

    Otomatik vites her zaman sıkıntı yaratmaya hazırdır Benimde daha önce bora otomatik vites aracım vardı Vuruntu problemi bir türlü çözülemedi Fiatta durum nedir bilmiyorum İnşallah kısa zamanda çözersiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hondaaaa

    2007 grande punto 1.4 fire dualogic 38000km de aracım var. garantisi bitti. Dualogic ile ilgili olarak problem yasıyorum. 1 sene once vites kutusu degisti. simdi ise otomatik vites kırmızı ısıkta kendi kendine bosa alıyor. servise goturdum. vitesin sport denilen kısmı degismesi gerekiyor. sport yag sızdırdıgından sansıman yagı basıncı dusmus ve ondan boyle bır problem olmus. Arac 38ooo km de ve daha oncedende vites kutusu degisimi 750 tl tutmustu ve bunun 400 tlsini ben 350 tlsini fiat odemisti. sımdı ıse yaklasık 450 ytl lık bır masraf daha var.
    3 yıllık 38ooo deki bir aracın bu kadar masraf cıkarması sadece benim aracıma ozgu deilmis. Arastırdıgım kadarıyla dualogic ile ilgili problem yasıyanlar hic de az degil. musteri hizmetlerini aradım cevap bekliyorum. Arac 3 gundur serviste bekliyor. Bu konuda ne yapabilirim?

    "grande punto tr" bunu arama motorunda arattır
    bu adreste senın gıbı problemler yasayanlar ve cozumlerı mevcut arkadasım, kimisi sorun fren sensorunden falan demiş bi bak istersen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wickersan -- 30 Aralık 2010; 9:30:22 >




  • Orta sınıf üreticilerin yaptıkları yarı otomatik şanzımanların hiç birinden hayır gelmemiştir bu zamana kadar... Ne dualogic , ne Asm , ne Mmt , ne easytronic hiç biri iflah etmedi türk tüketicisinin elinde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Orta sınıf üreticilerin yaptıkları yarı otomatik şanzımanların hiç birinden hayır gelmemiştir bu zamana kadar... Ne dualogic , ne Asm , ne Mmt , ne easytronic hiç biri iflah etmedi türk tüketicisinin elinde...

    adamlar duz yola gore yapıyorlar, üreticilerin hangisinin memleketinde yollar bizimkilerin kalitesinde
  • Herkese selamlar,

    2007 model G.Punto 1,3 multijet dynamic dualogic 90hp. sahibi olarak aranıza katıldım. daha önce 1,3 multijet motor tecrübem olmadı. özellikle 5 yıl dizel hyundai getz kullandıktan sonra puntoya alışmaya çalışıyorum. araç şu an 107.000 km'de ve 20400 TL'ye aldım. sağ çamurluk değişmiş onun dışında hiç bir işlem boya değşen vs. yok. Öncelikle aracımı eski arabam getz 1,5 crdi vgt 88 hp ile kıyaslayayım. Punto donanım, konfor ve yol tutuş açısından getzden çok daha iyi. ancak motor performansı olarak getzin dizel motoru daha iyi. Punto otomatik kullanımda çok düşük devirlerde vites yükseltiyor. rampalı yolda manuel kullanıma geçmek gerekiyor. konforu artırıp biraz performanstan vazgeçeceğiz dualogic vites uğruna.

    tecrübeli arkadaşlara bazı sorularım olacak:

    1- Fiyat normal mi?
    2- dualogic şanzıman bir haftalık kullanımımda hiç sorun çıkartmadı. bildiğiniz kronik sorunları var mı?
    3- uzun rampalarda çekiş sorunu yaşıyor musunuz?
    4- kapı kollarına biraz sert davranmak gerekiyor, bir çözümü var mı?

    şimdiden teşekkürler, kazasız sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wickersan


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Orta sınıf üreticilerin yaptıkları yarı otomatik şanzımanların hiç birinden hayır gelmemiştir bu zamana kadar... Ne dualogic , ne Asm , ne Mmt , ne easytronic hiç biri iflah etmedi türk tüketicisinin elinde...

    adamlar duz yola gore yapıyorlar, üreticilerin hangisinin memleketinde yollar bizimkilerin kalitesinde


    burada araç satıyorsa bu memlekete araç yapmayı da bilecek ki yapan yapıyor..
  • 
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.