Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (525. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
822.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Balatadan gelen bir ses gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barthez77 B kullanıcısına yanıt
    Mesajı okur okumaz soğuk motorda çıkan ses kötü ya da ciddi bir şey değildir derdim ama dinledikten sonra evet enteresan bir şey ama sürekli hareket eden bir parçadan çıkan bir ses değil sanki bir şey kurumuş siz her pedala bastığınızda kuruduğu yerden yavaş yavaş kurtuluyor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. 2009 grand Picasso aracımı alalı yaklaşık 1 ay oldu ve 5000 km civarı yol yaptım. Araç uzun yol için konforlu ve ekonomik. Sunduğu genişlik ve kullanım rahatlığı göz önüne alınırsa fiyat performans olarak çok iyi. Karma tüketim değerlerim 5.5 civarı ki şehir içi şehir dışı her şekilde yol yaptım. Ortalama 6 lt yi hiç geçmedi. İlk kalkıştaki hantallığı dışında motor performansı gayet iyi. Özellikle gezmeyi seven, tatile çıkınca kamp da yapabilirim pikniğe de gidebilirim diyen, yanına alacağı eşya konusunda kısıtlama yapmak istemeyen, fonksiyonel ve ekonomik bir araç isteyen aileler için güzel bir araç. Ki ben bu aracı almadan önce d segmenti sw almak isterken ve mpv almayı düşünmezken mpv lere, özellikle de grand picassoya yöneldim. Ve şimdiye kadarki dönemde iyi ki almışım diyorum. İşin ilginç yanı ben almak istediğimde pek sıcak bakmayan bazı arkadaşlarım da Picasso’yu düşünmeye başladılar. Sunduğu özellikler ve fiyatını düşününce en iyi seçeneklerden birisi bana göre. Tabi ki arabadan beklentiler kişiye göre değişir ama yukarıda bahsettiğim kitlenin beklentilerini yeterince karşılayabilecek bir araç. Herkese iyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dubiyayang D kullanıcısına yanıt
    Picasso önce ön yargılı yaklaşılır binince ise işler değişir. Benim aracıma binenlerde hep böyle olmuştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen değiniz gibi. Ben bile ön yargılı yaklaşıp sonradan fikrimin değiştiği birçok durum yaşadım. Bu da onlardan birisi oldu. Aslında tam da bize hitap eden bir araç olduğunu almadan önce inceleme safhasında fark etmiştim ama aldıktan sonra çok doğru karar verdiğimi gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,

    2007 model Citroen C4 Picasso SX 5 kişilik bir araç alarak bende aranıza katılmış bulunmaktayim...

    Aracı bayram öncesi satın aldım daha önce hep bakar, sonra vazgeçer sedan tip araç alırdım...

    Kısa süreli izlenimlerimden bahsetmek istiyorum.

    Öncelikle aracın koltuklarındaki konfor gerçekten muhteşem. Tamamen uzun yola göre tasarlanmış, uzun süre içinde kalmaktan keyif alınacak bir araç.. iç hacim genişliği, yola göre yüksek konumu, ön camın sağladığı ferahlık ve sürgülü guneşlikler harika. Arka koltukların hareketli oluşu ve yatışı, hep hayalini kurduğum arka kısımda yatak koyup uyuyarak seyahat etme şansını verecek..

    Bu araçtan sonra sanırım yine Picasso, yada benzeri aile araçlarıyla yola devam edeceğim, tabiki oluşacak masraflar ve arızalar geleceği şekillendirecek.

    Şuanda araçta bekleyen birkaç önemli tamir konusu var.

    Uzun farlar sürekli yanıyor, bu yüzden devre dışı bırakılmış, selektör yapamıyorum. Oto elektrikciler sigorta tablasindan olduğunu söyledi, hatta bir usta çekiçle hafifçe sigorta tablasına vurunca uzun farlar söndü. Değişiminin gerektiğini söyledi, bulabildiğim tabla da Fransa'dan siparişle 1 ayda gelecek. Tamirini yapabileceğini söyleyen Oto Anka var, ancak aracı bir gunlugune bırakmam gerek, bunada vakit ayıramadim. Ankara'da bu konuda onerebileceginiz yer varsa çok sevinirim...

    Bir diğer problem de sol B sütununda yer alan havalandırma ızgarası sürekli çalışıyor. Kontağı kapattigimda kısa süreliğine kapanıyor, sonra tekrar çalışıyor, bir(kaç) dakika sonra kapanıyor. Ama kapıyı açtığımda tekrar çalışıp yine birkac dakika sonra kapanıyor. Arkadaki kumanda panelinden de kapanmıyor. Araç sürerken ensemde sürekli çalışan bir havalandırma var:) Bu bir özellik mi, arıza mı anlamadim belki sigorta paneli değişiminde düzelecektir, bilemiyorum, bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim...

    Tüm Picasso kullanıcılarına keyifli, güvenli sürüşler dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybora -- 17 Ağustos 2019; 20:30:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • baybora kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Aracınızdaki iki arıza da bu forumun açıldığından beri takip etmeme rağmen ilk defa duyduğum cinsten. Çekiçle far nasıl söner? Bir satıcı neden uzun farı devre dışı bırakır? Havalandırma meselesine gelince, arka havalandırma eğer ana kumandada 4 koltuk aktif ise kontrol edemezsiniz. motor kapandıktan sonra rest tuşuna (klima üzerindeki fan ayarı tuşlarından biri) araç 20dk kadar hava üfleyecektir, uzun yolsa camlar kapalıyken havalandırmayı çalıştırır, dinlenmek için. Belki de yanlışlıkla onu devreye soktunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybora

    Herkese merhaba,

    2007 model Citroen C4 Picasso SX 5 kişilik bir araç alarak bende aranıza katılmış bulunmaktayim...

    Aracı bayram öncesi satın aldım daha önce hep bakar, sonra vazgeçer sedan tip araç alırdım...

    Kısa süreli izlenimlerimden bahsetmek istiyorum.

    Öncelikle aracın koltuklarındaki konfor gerçekten muhteşem. Tamamen uzun yola göre tasarlanmış, uzun süre içinde kalmaktan keyif alınacak bir araç.. iç hacim genişliği, yola göre yüksek konumu, ön camın sağladığı ferahlık ve sürgülü guneşlikler harika. Arka koltukların hareketli oluşu ve yatışı, hep hayalini kurduğum arka kısımda yatak koyup uyuyarak seyahat etme şansını verecek..

    Bu araçtan sonra sanırım yine Picasso, yada benzeri aile araçlarıyla yola devam edeceğim, tabiki oluşacak masraflar ve arızalar geleceği şekillendirecek.

    Şuanda araçta bekleyen birkaç önemli tamir konusu var.

    Uzun farlar sürekli yanıyor, bu yüzden devre dışı bırakılmış, selektör yapamıyorum. Oto elektrikciler sigorta tablasindan olduğunu söyledi, hatta bir usta çekiçle hafifçe sigorta tablasına vurunca uzun farlar söndü. Değişiminin gerektiğini söyledi, bulabildiğim tabla da Fransa'dan siparişle 1 ayda gelecek. Tamirini yapabileceğini söyleyen Oto Anka var, ancak aracı bir gunlugune bırakmam gerek, bunada vakit ayıramadim. Ankara'da bu konuda onerebileceginiz yer varsa çok sevinirim...

    Bir diğer problem de sol B sütununda yer alan havalandırma ızgarası sürekli çalışıyor. Kontağı kapattigimda kısa süreliğine kapanıyor, sonra tekrar çalışıyor, bir(kaç) dakika sonra kapanıyor. Ama kapıyı açtığımda tekrar çalışıp yine birkac dakika sonra kapanıyor. Arkadaki kumanda panelinden de kapanmıyor. Araç sürerken ensemde sürekli çalışan bir havalandırma var:) Bu bir özellik mi, arıza mı anlamadim belki sigorta paneli değişiminde düzelecektir, bilemiyorum, bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim...

    Tüm Picasso kullanıcılarına keyifli, güvenli sürüşler dilerim...
    Uzun farlarınız sürekli yanıyor ve Sadece Sol arka fanınız başı boş bir şekilde çalışıyor diyorsunuz.
    Sigorta panelini ve röleleri kontrol ettirmek lazım.
    Sol arka havalandırma fanını, kapı switchi ile etkileşime geçmiş.

    Sigorta tablasında gerçekten sorun var anlaşılan

    BU tip sorunlar Beyin yada sigorta panelinden gerçekleşebilir.
    Kontrol etmekte fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Hayırlı olsun. Aracınızdaki iki arıza da bu forumun açıldığından beri takip etmeme rağmen ilk defa duyduğum cinsten. Çekiçle far nasıl söner? Bir satıcı neden uzun farı devre dışı bırakır? Havalandırma meselesine gelince, arka havalandırma eğer ana kumandada 4 koltuk aktif ise kontrol edemezsiniz. motor kapandıktan sonra rest tuşuna (klima üzerindeki fan ayarı tuşlarından biri) araç 20dk kadar hava üfleyecektir, uzun yolsa camlar kapalıyken havalandırmayı çalıştırır, dinlenmek için. Belki de yanlışlıkla onu devreye soktunuz.
    Üstadım devreye sokulmadigi halde uzun farlar sürekli yandığı için iptal etmiş. Arıza var işte :) usta da farların kablolarını yerine taktı, çekiçle sigorta tablasına yandan vurunca uzun farlar olması gerektiği gibi söndü. Tabla görevini kısa süreliğine doğru bir şekilde yerine getirdi.

    Rest özelliğine gelince,.sen söyleyince ona da baktım. Rest acildiginda arka soldan değil on göğüsten havalandırma yapıyor.

    Ayrıca dün akşam farkettim, kalorifer de calismiyor. Baştan soyleyim, üflüyor, ama ısıtmıyor...

    :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Uzun farlarınız sürekli yanıyor ve Sadece Sol arka fanınız başı boş bir şekilde çalışıyor diyorsunuz.
    Sigorta panelini ve röleleri kontrol ettirmek lazım.
    Sol arka havalandırma fanını, kapı switchi ile etkileşime geçmiş.

    Sigorta tablasında gerçekten sorun var anlaşılan

    BU tip sorunlar Beyin yada sigorta panelinden gerçekleşebilir.
    Kontrol etmekte fayda var.

    Alıntıları Göster
    Aynen dediğin gibi.

    Aracın elektronik aksamı fazla olunca, arıza da potansiyel olarak elektrik aksamdan geliyor.

    Ama tahminimce aşılamaz şeyler değil...
    Şimdi bana BSM L-08 kodlu sigorta tablası gerekli, umarım sihirli değnek gibi tablayi değiştirince cozmus olurum(yazarken kendim bile inanmadim )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    2008 c4 grand Picasso yu yaklaşık 3 aydır kullanıyorum
    .sadece sağa dönerken araç yağ basıncı arızası dur diye bir yazı cıkıyor sonra susuyor. Melet sadece Direksiyonu sağa cevirince veriyor sonra susuyor başka zaman yapmıyor.
    Klima on numara soğutuyor ama ama nedense sıcak hava üflemiyor. Dereceyi yükseltsemde yine soğuk geliyor.
    Birde egzos emisyon arızası vermeye başladı yeni. Ama arabanın çekişi de çalışmasında bir sorun yok
    Bu sorunları yaşayan yada bu sorunlar hakkında bilgisi olan varmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapsodi_in_blue -- 21 Ağustos 2019; 2:15:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisi olan yokmu lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Benim araçla ilgili tek bir sorunum var. O da sürücü tarafındaki cam ve ayna kumandaları. Daha önceki sayfalarda eli yatkın forum arkadaşlarından bazıları söküp temizleyip aluminyum folyo falan koyup bir şeyler yapmışlardı okuduğum kadarı ile. Ama benim ne elim öyle şeylere yatkın ne de vaktim var. Bu işlerden anlayan oto elektrikçi var mı bilen.
  • Kışlık lastik bakıyorum. 205/55/16 Goodyear ug8 300tl fiyat verdi bir lastikçi. Ama en azından Eylül 15 i gör kampanyalar olur diyor. Bana da fiyat gittikçe artar gibi geliyor. Ne önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün petlas a uğradım. 205/55/16 snowmaster a 310tl (3 taksit) fiyat verince gidip Goodyear ultra grip 8 i aldım. 300 TL (6 taksit)
    Üretim tarihi 21/18
    Sanırım bu yüzden uygun fiyatlı.
    Bir de sava vardı 250tl ye..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, 2012 model 508 aracim var. 3 arka koltuklu olması sebebiyle bu araclar ilgimi çekti. Arkada 2 çocuk koltuğu koyunca koca 508de bir kisi çok sıkışıyor. Acaba Picasso da arka yaşam alani nasıldır? Yani 2 çocuk koltuğu konunca bir kisi ortada yada yanda rahat oturur mu? Aracimi degistirmeme değer mi? Bir de malum 508 d segmenti, Picassolar mpv olduğu için segment olarak nereye konumlayabiliriz? O konuda da yorumlarınızı bilgilerinizi almak istiyorum. Teşekkürler.
  • Arka koltukların bağımsız olması kenarlara daha rahat yaklaşabilmeyi sağlıyor. Bitişik olduğunda d segmentinde dahi çocuk koltuğunu kapıya doğru yaklaştıramıyorsunuz. O bakımdan avantaj olur. Ama en önemlisi sizin çocuk koltuklarının şekli. Bazıları yan yana konulmaya uygun tasarlanırken, bazıları çok daha fazla yer kaplıyor. İç içe geçen ve geçmeyen plastik sandalyeler gibi..
    Araç sınıfı olarak mpv aile kullanımına birebir. Ancak şehir içi kullanımı dert. Sadece boyut değil hantallık da dert. Kişisel öncelik meselesi aslında. Fransız arabalarının narin yapısı nedeniyle taksiye göre daha dikkatli kullanmak gerekiyor. Aslında sw ler de öyle ama mpv de durum daha net..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aydnlgn A kullanıcısına yanıt
    Benim bu aracı almamdaki en büyük etkenlerden birisi arka kısmın 3 bağımsız koltuklu olması ve ortada şaft tüneli olmaması idi. Normal bir araçta koltukları ancak 2 yana koyabiliyorsunuz. Tek koltuk koysanız bile arkaya 2. bir kişinin daha oturması çok zor. 2 koltuğu koyunca ortada kalan alana birinin oturabileceğini düşünemiyorum bile. Ama Picassoda böyle bir durum yok. Ben koltuğu ortaya koyuyorum ve kenarlara 2 kişi çok rahat bir şekilde oturabiliyor. Hatta eşim biraz zayıf olduğu için seyahat esnasında gerektiğinde önden arkaya geçebiliyor. Ayrıca çocuk da ortadan yolu görerek keyifle ve kenarlara nazaran daha güvenli şekilde yolculuk ediyor. Picasso olmasa bile aile aracı düşünüyorsanız bu kriteri kesinlikle göz önünde bulundurun. 3 bağımsız koltuk 3 İsofix ve düz bir zemin. Bir aile aracında olmazsa olmaz bence.
  • Merhaba arkadaşlar, 2008 model mcp c4 picasso ilanları aklıma çeliyor, punto kullanıcısıyım. Babamın 2011 model 5008 almasından sonra mpv araçlar acaip cezbeder oldu.

    Sormak istediğim hdi ve e-hdi motor hangi yıllarda ve yakıt tüketimleri nasıl?

    hdi motorda şehir içi 6.8, şehir dışı 5.1 olarak göstermekte fabrika verisi.

    Özellikle hdi motorlar için yakıt tüketimi nasıldır?
  • Benim gözlemlerim Hdi için konuşuyorum : Sıkışık şehir içi trafik 7,5 - 8 / Trafiksiz şehir içi: 6 - 6,5 / Şehir dışı 5-5,5 lt yakıt tüketimi vardır. Bu değerler benim hesapladığım gerçek pompa değerleridir.
  • 
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.