Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (418. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
823.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 416417418419420
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhabalar 2007 model dizel otomatik mitsubishi colt aracımı satıp citroen picasso 5 kişilik olan versiyondan almak istiyorum aracını satmak isteyen olursa görüşmek isterim aracımın ilan numarası 232724912 hem takas hem normal satış olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunurgen -- 29 Eylül 2015; 16:54:25 >
  • ozgurefe09 kullanıcısına yanıt
    Hocam kısa zamanda istediğinize kavuşursunuz inşallah.
    Satma nedeniniz farklı bir araç için mi acaba, sakıncası yok ise belirtebilirmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunurgen

    arkadaşlar merhabalar 2007 model dizel otomatik mitsubishi colt aracımı satıp citroen picasso 5 kişilik olan versiyondan almak istiyorum aracını satmak isteyen olursa görüşmek isterim aracımın ilan numarası 232724912 hem takas hem normal satış olur.

    Size ve ilgili arkadaşımıza duyurusunu yapalım.
  • aracımdan çok memnunum hem yakıt hem masrafsız olması güzel fakat artık küçük geliyor bu yüzden çok istediğim picassoyu almak istiyorum.
  • harunurgen H kullanıcısına yanıt
    Hocam daha önce yazdım ama yine yazayım. 228887087 ilan nom. Aracimi burdaki arkadaslarim bilir. Herseyini buraya yazmisimdir. Bakimlarini daha yeni yaptirdim. Dusunurseniz iletisime gecebiliriz. Grand picasso istiyorum ben de. 4 kisi icin 5 lik picsso ideal ama ben biraz daha kalabaligim. Hayirlisi olsun. Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı satışlar olsun Numan Bey. Konuyu dağıtmadan : Bu konuda belirttiğiniz ve mart ayında aldığınız Dunlop Fm800 lastiklerle ilgili yorumunuzu rica etsem ? Mart ayında aldığınızı yazmıştınız. Kaç km yaptınız acaba ? Balon vs. sorun yaşadınız mı ? Lastiklerin dişlerinin erimesi normal ölçülerde mi ? Yani normal kullanımda 40-50 bin km yapar mı ? Bir de üretim yeri nedir acaba ? Teşekkürler.
  • supermen5 S kullanıcısına yanıt
    Hocam alirken aracim 106 yada 107 bindeydi sanirim. simdi 116binde.Yol tutus anlaminda kuru ve islak zeminde lastiklerin performansindan son derece memnunum. Ozellikle yagisli havada virajlarda cidden guven veriyo lastikler. Dişlerde erime durumuna bakmadım ama hocam dunlop zaten uzun omurlu olmasiyla meshurdur. Disleri kolay kolay erimez. Surekli kullanimda 50bini rahat gorur. Ben kis lastigiyle donusumlu kullaniyorum. Bu arada yazin canakkale zonguldak yaptim. Uzun yolda 150 km hizlarda bile cok fazla yol sesi hissetmedim diyebilirim. Gayet sessiz bi yolculuktu. Gereksiz yere bazi markalara cok fazla para vermeye gerek yok bence. Ben dordunu 880e aldim. Zaten benim ebatlar pahali. 215 55 16 93v. Bu arada balon durumu falan yok. 32psi basiyorum ben. Bi iki defa sert cukurlara girdim kontrol ettim herhangi bisey yoktu. Yapim yeri tayland 47.hafta 2014 uretim Saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitman298 -- 30 Eylül 2015; 17:41:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunurgen

    aracımdan çok memnunum hem yakıt hem masrafsız olması güzel fakat artık küçük geliyor bu yüzden çok istediğim picassoyu almak istiyorum.

    Ben de colt 1.5 instyle dan geçtim. 3 yıl oldu. Coltu da 3 yıl kullanmıştım. Özellikle grand picasso colt sonrası mükemmel seçim. Zaten colt plus modeline benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Bir kaç defa 3,2 bar hava bastığım oldu. Bir zararını görmedim. Hatta son hava basışımda, petroldeki adam epey şaşırmış ve olmaz öyle şey filan demişti. Yüklü olarak yola çıkacağım için onu dinlemeyip dört lastiği de 3,2 bar olarak ayarlamıştım. Yüklüyken bir sorun olmuyor ama yük boşaldığı anda konfor çok düşüyor. Bu yaz yükü azalttıktan sonra bozuk bir yola girmiştim. Baktım araba çok kötü gidiyor, arabadan inip lastikleri göz kararı biraz indirdim, ondan sonra arabanın bozuk yolda gidişi rahatlamıştı. Sonra ilk petrolde lastik basınçlarını kontrol ettim ve 2,5 bar gibi bir değere tamamladım. Tatili bitirip yüklü olarak İstanbul'a dönerken de tekrar lastik basıncını arttırmaya üşendim, 2,5 bar basınçla geldim. Ama en doğrusu, hiç üşenmeyip yüke göre lastik basınçlarını mümkün olduğunca ayarlı tutmak.
  • hitman298 H kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    hocam ben normal kullanımda 36ps de tutuyorum ama yolculuğa çıkarken araç dolu olunca 40-42 yapıyorum ama gittiğim yerde araç yükten düşünce ilk iş tekrar 36 yapıyorum..

    benim tecrübelerim uzun yolda yüklü iken araç daha rahat yol alıyor düz yolda daha sessiz gidiyor zorlanmıyor ama yüklü düşük basınçta sanırım temas yüzeyi yada lastiğin genleşmesi gibi etmenlerden daha zorlanıyor ben denedim yakıtada oldukça etkisi oluyor..

    ama 40-42 ps de çok bozuk yolda araç gerçekten berbat bi hal alıyor her tümsek taş vs hissedilir bi duruma geliyor..
    42 üstünü ben denemedim..

    hocam benim merak ettiğim ortalama değerleriniz bana çok yüksek geldi 80km/h ortalamada 2 kat fark var araçlarımız arasında.. bu değerleri ben şehir içinde bile görmüyorum.. lasikten yada ekzoz dan falan kaynaklı bi durum olabilir mi hiç bakıttınız mı bi ustaya...




  • Oncelikle port bagajin etkisi kesinlikle var ama port bagaj yokken de 6.5-6.7 oluyor bu agirlikta. Arac dolu iken.(ama port bgj yokken daha hizli gidiyodum, portu takinca yavas gidiyosun vibrasyon yuzunden.)

    Diyelim ki yarim lt de lastik havasindan far olsun yine de sin degerlerden yuksek.

    Ben araci aldgimda 72000kmdeydi, bakima ek olarak sadece carbon clean yaptrdim.

    Simdi arac 85000 oldu.
    Haftaya hava akismetreyi temizletecegim, bunun da etkisi olur diyorlar.

    Bu kmde egzost falan skinti yapmamasi gerekir diyorum ama belli de olmaz.

    Araci bi dyno ya falan mi soksam acaba,kendi aracimdan baska picasso kullanmadigim icin motor cekis karsilastramiyorum, sadece birdan yakit tuketimi karsilastrabiliyoruz :) yarim lt dusse yakit yetcek bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 2 Ekim 2015; 0:46:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla benim son depom %80i İstanbul yoğun olmayan trafik + İstanbul/Sakarya yoğun yağmur yolculuğu idi. 950km de benzinliğie gittim. Daha 60km menzil vardı. Ortalama hız 44, tüketim 5.1 ölçmüştü.

    O depo Total'di. Bu kez kesin emin oldum Total daha az yakıyor ve performansı daha fazla..

    Çünkü şuanki depo BP. ortalaması 5.6. Ortalama hız yine 44 km. Bu kez de İstanbul Çorluya gittim geldim gerisi şehir içi yoğun olmayan trafik. ve 720km oldu ama 2 diş var.. Tahminim 800km de depo ışığı yanar..

    Total çok farklı ya.. Üstelk BP ile çekiş resmen düştü.. 2 ile kolayca çıktığım bir dik yokuş var. Özellikle bu hafta resmen deniyorum. çıkamıyor 1e düşüyor.. Bir daha Maslak BP'den uzak duracam.
  • Arkadaşlar merhaba,
    Birkaç kez bu sayfalarda bahsetmiştim buyuk araç merakımdan. Bugün bir araç için kapora verdim terslik olmaz ise önümüzdeki hafta aracı teslim alacağım. Arac Toyota Land Cruiser Prado.
    Picassoyu malum siteye henüz satış için koymayı düşünmüyorum.Satış yapma planım var ilk size duyurmuş olayım.(acelesi yok)
    Arac 2011 model 46 binde (ledli değil).Akü yeni değişti garantili.Lastikler 10bin km yol yaptı.Kış lastikleri de mevcut bir kış kullanıldı park da.
    Kulağınıza su kaçırmış olayım.
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    2004 yılında Dizel aracların yoğunlaşmaya başladığı dönemde cilo kullanıyordum.Bana o zaman direkt Totali tavsiye etmişlerdi Fransız olduğu için değil totalin kendine ait olan istasyonu olduğu için.Bende son 2 depodur opet yerine shellden alıyorum tüketim adına cok bir fark görmedim.Shell duruma göre az cok gibi geldi ortalama biraz fazla tüketim degeri diye düşünüyorum veriye baglı değil görselliğe baglı diyelim.
  • Nedense Citroen'e çok çamur atılıyor yıllardır. Citroen 60'lardan 90'lara kadar arabada çığır açan köklü bir markadır. Sahibi Andre Citroen'in ölmesi sebebiyle bir takım anlaşmazlıklar sonucu 2000'li yıllara doğru baya geriledi ve şimdi tekrar özüne döndü. Öncelikle Citroen'in birkaç arabasını kullandım. (C2,DS3,DS5,CACTUS,C3) Kendim de bir C2 sahibiyim zaten. Daha çok param olsa DS serisine yönelmeyi düşünüyorum. Kardeşim öncelikle hayırlı olsun yeni araban. C4 Picasso'nun seni yanıltmayacağından eminim. Yeni nesil Citroenler eşi bulunmaz teknoloji örnekleriyle yine önlerde yerini alacak umarım. Kimse de şu diyaloğu lütfen kurmasın benimle. ''ABİ FRANSIZ ARABALARINDAN HAYIR GELMEZ.'' Şu kafanızdaki Fransız = Kalitesiz düşüncesini kaldırın artık. O eski dönemlerdeydi. Artık yeni çıkan her araba teknolojik nerdeyse ve her araba kendine göre iyi. Kazasız belasız kullanman dileğiyle kardeşim. Hayırlı uğurlu olsun. Tek eleştirim araçtaki her şey neredeyse elektronik ve arıza çıkarma olasılığı da artıyor bu durumda. Yeni nesil Citroen'ler analoglara pek yer vermiyor artık :)




  • Aracim bi kac gundur gec mars aliyor.
    Her zaman calistgi sekliyle anahtari kisacik mars yapip birakiyorum ve arac calismiyo, el freni arizasi, vites arizasi veriyo.el aliskanligi bi saniyede marstan cekiyorum elimi diye oluyo. Tik diye calisiyodu hep eskiden.


    Bunun yaninda bugun degsik birseyle karsilastim.

    Bugun kaldrima tam yanasmistim, araci calistrdim, dreksiyonu cevirirken (kaldrima dayali oldugu icin donmedi, zorlandi) arac stop etti. Dusuk yag basinci uyarisi verdi, ardindan otmtik el freni arizasi, ardindan sanziman uyarisi.

    Buna bnzer birseyle karsilasaniniz var mi? Yakitla alakali olabilir gibi geliyo, ama daha once karsilasan varsa tecrubelerinizi bkliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bitik aku arizalari gibi duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Aracim bi kac gundur gec mars aliyor.
    Her zaman calistgi sekliyle anahtari kisacik mars yapip birakiyorum ve arac calismiyo, el freni arizasi, vites arizasi veriyo.el aliskanligi bi saniyede marstan cekiyorum elimi diye oluyo. Tik diye calisiyodu hep eskiden.


    Bunun yaninda bugun degsik birseyle karsilastim.

    Bugun kaldrima tam yanasmistim, araci calistrdim, dreksiyonu cevirirken (kaldrima dayali oldugu icin donmedi, zorlandi) arac stop etti. Dusuk yag basinci uyarisi verdi, ardindan otmtik el freni arizasi, ardindan sanziman uyarisi.

    Buna bnzer birseyle karsilasaniniz var mi? Yakitla alakali olabilir gibi geliyo, ama daha once karsilasan varsa tecrubelerinizi bkliyorum.



    Enjektör arızasına işaret ediyor...aracın mars basmaması,yada geç calismasi,stop etmesi,ekranda değişik arızaların çıkması,hepsi kötü mazot ve enjektör gibi geliyor bana..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mp71_71 -- 2 Ekim 2015; 22:06:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 416417418419420
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.