Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
847.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracın eksilerini tekrar şöyle sıralayayım

    öncelikle araçta vites yok.ben bulamadım.
    ikincisi yukarıya cam takmışlar.
    üçüncü olarak rengini beğenedim
    markasının şekli kötü


    başkada bi ekisisi yok:D
    _____________________________
  • Cam tavan ile ilgili kısa bir tanıtım filmi vardı. Bayilerde olması lazım. Orada gösteriyor. Cam özel yapılmış.Bildiğimiz oto cam karakteristiğini göstermiyor. Kırılmıyor, sadece çatlıyor. çatlıyor.Ayrıca güvenlik konusunda cirtroen sınıfını en iyilerindendir. 7-8 takla atıp burnu kanamadan çıkanı biliyorum. Farklı 3 kiriş üzerine kurulmuş olması tavan çökmesini engelliyor. Daha teknik arkadaşlar varsa açıklasınlar. Ayrıca diğer citroen başlıklarında yine kötü kazalar geçirip tekrar citroen alanlara rastlayacaksınız.

    Saygılarımla.Bu araba tam Türkiyeye göre. Güvenlik ve cimrilik. (yani yakıtta)Bakınız kaza oranları , bakınız dünya dizel-benzin fiyatları)
    quote:

    Orjinalden alıntı: izzet05

    arkadaşlar bende c4 picasso yu görüpde beğenenlerdenim ancak sizin yazdıklarınız haricinde bu arabayı hiç tanımıyordum
    cam tavanın sağlamlığından bahsedermisiniz gerçekten emniyetlimi

    _____________________________




  • Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel yazmışsın.
    Türkiye'de Citroene karşı bir ön yargı olduğu kesin ancak fiyat/performans ve konfor oranı kesinlikle aynı sınıf diğer markalarda mevcut değil.

    Adam sırf piyasası var malzeme ucuz diye Broadway e Dağana Şahine para veriyor (hak ettiğinden fazlasını kısaca)

    Son 3 arabam Citroen son aracım Grand Picasso arakadaşlarım genemi Citroen diye sorduklarında

    Bırakın Farkım olsun demekle yetiniyorum :)


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cez



    Cam tavan ile ilgili kısa bir tanıtım filmi vardı. Bayilerde olması lazım. Orada gösteriyor. Cam özel yapılmış.Bildiğimiz oto cam karakteristiğini göstermiyor. Kırılmıyor, sadece çatlıyor. çatlıyor.Ayrıca güvenlik konusunda cirtroen sınıfını en iyilerindendir. 7-8 takla atıp burnu kanamadan çıkanı biliyorum. Farklı 3 kiriş üzerine kurulmuş olması tavan çökmesini engelliyor. Daha teknik arkadaşlar varsa açıklasınlar. Ayrıca diğer citroen başlıklarında yine kötü kazalar geçirip tekrar citroen alanlara rastlayacaksınız.

    Saygılarımla.Bu araba tam Türkiyeye göre. Güvenlik ve cimrilik. (yani yakıtta)Bakınız kaza oranları , bakınız dünya dizel-benzin fiyatları)
    quote:

    Orjinalden alıntı: izzet05

    arkadaşlar bende c4 picasso yu görüpde beğenenlerdenim ancak sizin yazdıklarınız haricinde bu arabayı hiç tanımıyordum
    cam tavanın sağlamlığından bahsedermisiniz gerçekten emniyetlimi



    _____________________________




  • Ben bu aracı liste başına koydum. Ama satın almak için acelem yok. Geçen gün ankarada bir bayinin önünden geçerken vaktim vardı bir bakayım dedim. Bayide 5 kişilik model vardı, 7 kişiliğini göremedim. Bayinin ismi de "göral" bu arada, göremedik ki alalım. Herneyse, zaten aralarında fazla fark yokmuş, iç dizayn vesaire oldukça hoşuma gitti. Arabayı eşim işe gidip gelmek için kullanacak, bana da genellikle hafta sonları düşüyor. Şehir içinde park etmekte zorlanır mı acaba diye düşünüyorum, arabanın ön tarafının nerede bittiğini uzun boylu olmama rağmen göremedim, arka tarafı kestirmek daha da zor. Arabaya alışınca bu problem hallolur herhalde. Bir de yukarıdaki mesajda yazan elektronik donanımda meydana gelebilecek arıza ihtimali beni düşündürdü.
    _____________________________
  • arkadaşlar en son belek ankara 1300 km yol yaptım(biraz gezintiyle).uzun yol için biçilmiş kaftan bu araç.2 oto koltuğu,2 puset,4 valiz,2 yetişkin,yoldan alınansebze meyve buna rağmen daha da yer kaldı.klima açık 5.7 lt mazot.(yol bilgisayarı).kulandıkça daha çok seviyorum arabamı.

    amma ve lakin bu ön camı kapattığımda gelen çıtırtılar beni kanser edecek.kapıları söküp spreylediler,her cam açıp kapadığımda leş gibi oluyor,sorun maalesef düzelmiyor.bu sorun başka bir kullancıda var mı?lütfen cevaplayın yoksa kafayı yiyecem.tam camlar kapandıktan sonra motor hala itiyormuş gibi çıt çıt ses geliyor.bir de kapının vidası gevşemiş sol ön kapı her açılışta çat çut ediyor.bir de pütürlü yollarda rezonans artınca bir zırıltı geliyor.kapıları söktükleri için de olabilir.bunlar belki mühim şeyler değil ama küçük sinek mide bulandırıyor.

    bir de klimayı tam kapatmak için herkes rest tuşuna uzunca basıyor mu yoksa daha kolay bir yolu var mı?

    benim bu bahsettiğim sorunlar ufak mekanik problemler.şimdilik hiçbir elektronik sorun yaşamadım.motoru kuralına göre kullanyorum.biraz performans düştü gibi geliyor ama bana öyle gelmişte olabilir.herkese bu özel arabayla kazasız sürüşler.
    _____________________________
    Skywell




  • picasso nun eski kullanıcılarına bir soru sormak istiyorum " geriye dönük olarak düşünseler yinede bu aracı alırlarmıydı, birde aracı gönül rahatlığıyla 5 yıl rahat rahat binerim diyorlarmı.
    _____________________________
  • Yukarıda söz konusu edilenlere karışık cevaplar vermeye çalışayım..

    1. Tavan camı konusunda endişeniz olmasın.. Üzerine çıkıp zıplayabilirsiniz. ( Aşırı şişman değilseniz.. )

    2. Cam tıkırtıları ön cam güneş siperliklerinden gelebilir ve sizi yanıltabilir.. ( Bir ihtimal..)

    3. Klimayı ben AC tuşundan açıp kapatıyorum..

    4. Rodaj diye çok kesin kurallar yok. Birkaç bin km normal şartlarda otomatik viteste kullanın. 120 km yi pek geçmeyin. Kullanım hem şehir içi, hemde şehir dışı şartlarda olsun. Motoru susturmadan önce ( sadece rodajda değil, her zaman ) 1 dk rölantide soğutun. Vites değiştirme anlarında ayağınızı gaz pedalında birazcık yumuşatın..

    Herkese kolay gelsin..

    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jetranger



    1. Tavan camı konusunda endişeniz olmasın.. Üzerine çıkıp zıplayabilirsiniz. ( Aşırı şişman değilseniz.. )




    Bu konuda hiç kimse şüpheye düşmesin,Japonya'dan sumocu bile getirsen o cam kırılmaz.Taklaya karşı güvenli yapılıyor ne zıplaması.Bir anda neredeyse 1.5 tonluk araba belli bir süratle yani kinetik enerjile bile kırılmıyor...
    _____________________________
    Kawasaki Z1000 Rider
  • Stoklarımıza C4 PICASSO SXPK 1.6 HDI 5 KİŞİLİK MCP DDS CT Gümüş gri araç dahil olmuştur araç bekleyenlere duyrulur.
    Desil Otomotiv
    Sinem Kaya
    0266 221 78 68



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KELEBELEK -- 18 Mayıs 2009; 14:00:33 >
    _____________________________
    Sinem Eylem KAYA /Honda Damla Plaza-ATAŞEHİR / İSTANBUL Tel:0216 572 42 02 sinem.kaya@hondadamla.com
  • Sayın Sinem Kaya
    Ben sizin yerinizde olsaydım bu forumda daha aktif yer alır, biz kullanıcılar ile Baylas hatta Citroen Fransa arasında aracılık yapmaya çalışırdım.
    Bizim ulaşamadığımız bilgilere ulaşmaya çalışır, bizim ilgimizi daha fazla çekmiş olurdunuz, böylece hem kendinize hem de firmanıza daha fazla araç satış, bakım ve aksesuar satışı yapabilme ortamı hazırlardınız.
    Tabii ki size işinizi öğretecek halim yok. Sadece sizin yerinizde olsaydım...

    İyi günler dilerim

    Hatırlatmak için:

    25 Nisan 2009; 22:02:23

    Sayın FDLCTNR

    Siz sanırım benden daha iyi ısrar etmişsiniz ki bi-xenon amacınıza ulaşmışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Şartlarını ve süreç boyunca yaşananları öğrenmemiz mümkün mü?
    Sipariş kaç liraya nasıl yapıldı, ne kadar zamanda geldi ve takıldı, servis ne kadar montaj ücreti aldı, garanti kapsamında mı, tüvtürk'ün xenon farlar için şart koştuğu otomatik seviye ayarı ve far yıkama sistemi de monte edildi mi? ayrıca sizin de aklınıza gelen başka merak edilebilecek detaylar varsa öğrenmeyi çok isterim

    Bir soru da size yardımcı olan Bursa Citroen Sevisine, ya da bizi takip eden her hangi bir servis hatta Baylas Müşteri İlişkilerine:
    Hazır bi-xenon sayesinde Türkiye'ye getirilen modellerde bulunmayan parçaların yolu açılmışken acaba aşağıdaki listede yer alan ve örneğin Fransa'daki modellerde bulunan:
    1. İç-dış alarm
    1. Ön park sensörü
    2. Bluetooth telefon sistemi
    3. Far yıkama sistemi
    4. Lastik basınç sensörü
    5. Pnömatik süspansiyon sistemi
    6. Park boşluk sensörü
    7. Electro-chrome dikiz aynası
    8. Ek ısıtma/ek soğutma sistemleri
    vb donanımlardan hangisi ya da hangilerini ne gibi şartlarla getirtmek mümkün, eğer Citroen'in Türkiye temsilcilerinden bu konulara bir cevap gelirse çok sevinirim.




  • Sayın Arhun
    Öncelikle öneriniz için teşekkür ederim.
    Forumda elimden geldiğince katılımcı olmaya çalışıyorum ancak bu konuya tam konsantre olmak ciddi zaman gerektiriyor
    İşin satış bacağında olmamdan kaynaklı teknik konuda tam donanımlı olduğumu söyleyemem bu nedenle faydalı olableceğim konular sınırlı,
    Donanım haber ve citroenim.net te karşılıklı fayda edindiğimiz güzel işler çıkardıkta elimizden geldiğince.
    Citroen kullanıcısı olarak citroenim.net forum sitemizede üye olmanızı tavsiye ederim.
    _____________________________
    Sinem Eylem KAYA /Honda Damla Plaza-ATAŞEHİR / İSTANBUL Tel:0216 572 42 02 sinem.kaya@hondadamla.com
  • iyide sitenin adını yazmazsanız nasıl üye olabiliriz.dh zaten ilk girdigimiz site.onu yeri ayrı.zannetmiyorum onun yerini alacagınızı
    _____________________________
  • Site adı yasaklı sanırım
    Ayrıca dh nin yerini kıyaslamıyorum elbette ,şu an varolan en kapsamlı forum sitesi .
    ve neticede o oluşumda buradan çıktı.
    Oradaki katılmcıların neredeyse tamamı dh üyesi ve her iki taraftada amaç karşılıklı fayda sağlamak:)
    Yerini almak tanımıda çok doğru değil sanırım kurucuların amacının bu olduğunu düşünmüyorum.
    _____________________________
    Sinem Eylem KAYA /Honda Damla Plaza-ATAŞEHİR / İSTANBUL Tel:0216 572 42 02 sinem.kaya@hondadamla.com
  • picasso kullanıcıları ordu ilinden olan yada orayı iyi bilen varmı sonuçta picasso kardeşliğimiz var bir memur olarak taynim çıktı yardımcı olursanız sevinirim
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KELEBELEK

    Sayın Arhun
    Öncelikle öneriniz için teşekkür ederim.
    Forumda elimden geldiğince katılımcı olmaya çalışıyorum ancak bu konuya tam konsantre olmak ciddi zaman gerektiriyor
    İşin satış bacağında olmamdan kaynaklı teknik konuda tam donanımlı olduğumu söyleyemem bu nedenle faydalı olableceğim konular sınırlı,
    Donanım haber ve ****.net te karşılıklı fayda edindiğimiz güzel işler çıkardıkta elimizden geldiğince.
    Citroen kullanıcısı olarak ****.net forum sitemizede üye olmanızı tavsiye ederim.




    O siteye girip okuyabilmek ve bilgi sahibi olabilmek için illa Citroen sahibi olmak ve üye olmak şart mı? Hadi Citroen sahibi olmadık, üye olmayı neden şart koşuyorsunuz? Mesela G. Picasso'ya ilgi duyan biri olarak ben de C i t ro en im . net'e girip üye olmadan okumak isterim mesajları, ama illa üyelik istiyor.

    DH'de böyle bir şey yok...

    Amacım kıyaslamak değil, sadece yeni kurulan sitenin kurallarının biraz daha gevşetilmesi adına örnek vermek. Mesaj yazmak için üye olma konusunu anlayabilirim, ama okunma meselesindeki üyeliği anlayamıyorum.
    _____________________________
    .




  • Merhabalar,

    yukarıda iamrich arkadaşımızın yazdığı olumsuzlukları okuyunca bir an ben acaba başka
    bir siteyemi girdim diye (samimi olarak söylüyorum) adres satırına baktım.
    arabam 4800 km oldu ve ben hala arabaya binerken yüzümde bir mutluluk ifadesi oluyor.
    Bu arabayı ağırlıklı olarak doğacak ikizlerim için almıştım. Onlar doğdular ve
    biz araba ile aile büyüklerine giderken ne kadar doğru bir karar verdiğimi bir kez daha teyit ediyorum.
    herşey bagaja sığıyor ve 2 ana kucağı koltukta iken anneleride rahatlıkla yanlarına
    oturabiliyor. Arabama değen ilk nazarıda sizlerle paylaşayım;
    geçen hafta arabama gece park yerinde iken (01:30 civarı) köpek saldırdı
    ve ön tampona yaklaşık bir avuç büyüklüğü kadar zarar verdi (dişleyerek)
    hafta sonu mini onarım kapsamında auto kingde yaptıracağım.
    ama kime anlatsam gülüyor valla
    herhalde ilk köpek saldırılan araba sahibiyimdir.
    Sonuç olarak arabamın çekişi, vites değişimi, süspansiyonu, cam tavanı, büyük ön camı vs vs her şeyinden memnunum.
    NOT: Arabayı yeni alan arkadaşlar kullanım kılavuzunu tam okumadan asla arabalarına binmesinler
    bence.
    sn jetranger in dediği gibi bu konforlu bir aile arabasıdır. Başka beklentisi olan arkadaşlar
    bence MPV yerine diğer segment arabalarını düşünsünler
    _____________________________




  • Değerli Arkadaşlar,

    1 aylık bekleme sürecinden sonra C4 Picasso'ya (5 kişilik) kavuştuk. Şu ana kadar yazılan bütün olumlu görüşlere %100 katılıyorum, gerçekten aracın ferahlığı, sessizliği, motor gücü son derece tatmin edici. Bir

    spor araç gibi hızlanmıyor elbette ki ancak yokuşlarda, 120 km üstünde, düşük devirlerde bile son derece kuvvetli. Kullanma kılavuzunun son derece yetersiz, eksik ve kötü bir Türkçe ile yazıldığını düşünüyorum.


    Yıllar yılı otomatik araç kullanmış biri olarak anlamadığım bir husus var, araçta P olmadığı için sadece elektronik el frenine güvenmek zorundayız. Yani alıştığımız eski sistem gibi yokuşlarda aracı vitese takıp veya

    otomatik viteslerdeki gibi P(park) pozisyonuna alma şansımız yok. Geçenlerde dik sayılabilecek bir yokuşta elektrikli park frenine bastım ve el freni tutmadı yokuş aşağı kaymaya başladı. Böyle bir durumla karşılaşan

    kimse oldu mu acaba ?

    Ayrıca klimayı açtığımda şöyle bir sıkıntı var, aracın sıcaklığını düşürmek istediğim zaman hem yolcu tarafından düşürmem hem de yolcu tarafından düşürmem gerekiyor. İkisini de aynı anda azaltıp veya

    arttırmanın biryolu var mıdır ?

    Teşekkürler
    _____________________________




  • Merhaba,

    Bu yokuşta park ederken sadece elektronik el frenine güvenmek zorunda kalmak benide endişenlendiriyordu,
    tabi bu kullanım klavuzunu okuyup servisten teyit aldıktan sonra aslında boşuna endişelendiğim ortaya çıktı

    Yokuşta Park etmek için,

    Yokuş aşağı park ederseniz araba çalışırken R konumunda bırakın ,
    Yokuş yukarı park ederseniz araba çalışırken M yada A konumunda bırakın,
    araba çalışırken Park düğmesine "dong" diye bir ses duyana kadar uzun basın,
    (önce normal el freni çekiş sesi duyuluyor 2-3 sn sessizlikten sonra biraz daha çekiş sesi duyup sesli
    uyarı "dong" sesini duyacaksınız..)
    bu elfrenini süper kilitleme moduna alıyor, özellikle feribotlarda seyahat ederken ve dik yokuşlar için
    tasarlanmış
    en sonunda aracını stop edin

    Klima için,

    Sürücü ve yolcu tarafındaki ısıyı eşitleyip aynı anda müdahale etmek için Klimadaki "Auto" tuşuna uzun basın
    klima göstergesindeki adamların siyah olduklarını göreceksiniz ve aynı zamanda Auto ve A/C konumuna geçmiş
    olacaksınız ,buradan istediğiniz gibi klimayı ayarlayabilirsiniz , yolcu tarafının ısısıda artık sürücü tarafından
    kontrol ediliyor olacaktır ,ama yolcu kendi tarafında + yada - tuşuna bastığı an kontrol yine yolcu tarafına geçer
    ve klima göstergesindeki yolcu tarafındaki siyah adamın içi beyazlaşır. bu kontrolün yolcu tarafına geçtiğini gösterir.


    Umarım açıklamalarım yardımcı olmuştur....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratakin -- 21 Mayıs 2009; 22:23:42 >
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: maxpayne1975


    Ayrıca klimayı açtığımda şöyle bir sıkıntı var, aracın sıcaklığını düşürmek istediğim zaman hem yolcu tarafından düşürmem hem de yolcu tarafından düşürmem gerekiyor. İkisini de aynı anda azaltıp veya

    arttırmanın biryolu var mıdır ?

    Teşekkürler




    Sanırım yolcu tarafını devreden çıkarmışsınız. Auto tuşuna basınca tüm kontroller sürücü tarafındaki havalandırma tuşlarına geçiyor ve siz hangi dereceyi ayarlarsanız diğer göstergede de o derece gözleniyor.
    _____________________________
  • Murat Bey,

    Yazdıklarınız için çok teşekkür ederim, dediklerinizi yapınca gerçekten araba artık kaymadı. Klima problemini de çözdüm.

    Keşke "Citroen 24 saat Yol Yardım" ı aradığım ve aracın dik yokuşta park freninin tutmadığını söylediğim zaman, telefondaki servis yetkilisi de en az sizin kadar bilgili olsa sizin söylediklerinizi onlar da söyleyebilseydi.
    Bana söyledikleri cevap şuydu. "Aracınızı en yakın servise getirin, baktıralım".
    Evet belki tembellik edip kullanma kılavuzunu iyice araştırmadım ama böyle bir konuda 24 saat yol yardımın da bilgili olması gerekmiyor mu ? Satıcı veya usta satılan ürünü malı çok iyi tanımalıdır diye düşünüyorum. Haksız mıyım ?

    Bu konuyu da diğer arkadaşlarla paylaşmak istedim.


    Herkese kazasız, belasız, keyifli yolculuklar dilerim...



    quote:

    Orjinalden alıntı: muratakin

    Merhaba,

    Bu yokuşta park ederken sadece elektronik el frenine güvenmek zorunda kalmak benide endişenlendiriyordu,
    tabi bu kullanım klavuzunu okuyup servisten teyit aldıktan sonra aslında boşuna endişelendiğim ortaya çıktı

    Yokuşta Park etmek için,

    Yokuş aşağı park ederseniz araba çalışırken R konumunda bırakın ,
    Yokuş yukarı park ederseniz araba çalışırken M yada A konumunda bırakın,
    araba çalışırken Park düğmesine "dong" diye bir ses duyana kadar uzun basın,
    (önce normal el freni çekiş sesi duyuluyor 2-3 sn sessizlikten sonra biraz daha çekiş sesi duyup sesli
    uyarı "dong" sesini duyacaksınız..)
    bu elfrenini süper kilitleme moduna alıyor, özellikle feribotlarda seyahat ederken ve dik yokuşlar için
    tasarlanmış
    en sonunda aracını stop edin

    Klima için,

    Sürücü ve yolcu tarafındaki ısıyı eşitleyip aynı anda müdahale etmek için Klimadaki "Auto" tuşuna uzun basın
    klima göstergesindeki adamların siyah olduklarını göreceksiniz ve aynı zamanda Auto ve A/C konumuna geçmiş
    olacaksınız ,buradan istediğiniz gibi klimayı ayarlayabilirsiniz , yolcu tarafının ısısıda artık sürücü tarafından
    kontrol ediliyor olacaktır ,ama yolcu kendi tarafında + yada - tuşuna bastığı an kontrol yine yolcu tarafına geçer
    ve klima göstergesindeki yolcu tarafındaki siyah adamın içi beyazlaşır. bu kontrolün yolcu tarafına geçtiğini gösterir.


    Umarım açıklamalarım yardımcı olmuştur....

    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.