Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
845.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    quote:

    Orjinalden alıntı: arhun

    herkese iyi günler

    2007 Mayıs'ında aldığım Grand Picasso'mun sileceklerinin değişmesi gerekiyor.
    Öncelikle servise telefon ederek fiyat sordum.
    valeo marka muz silecekler
    sol ön 80 cm ve 57 tl
    sağ ön 75 cm ve 57 tl
    toplam 115 tl
    arkayı sormadım bile ama 35-40 tl den aşağı değlldir
    her sene her sene yaklaşık 150 tl mi vereceğiz?
    ankara'da bir çok yere sordum ama 80 ya da 75 cm lik muz tipi silecek hiç bir yerde yok

    bunu daha ucuza temin etmenin yolunu bilen var mı?


    Bizim bu 4.levent oto sanayide bir yer var, sileceğin iskeletlerini değiştirmeden, yalnızca eski silecek lastiklerini söküp yerine yeni lastik takıyor, bu konularda titizimdir, BOSCH marka silecekten hiç şaşmam, bu seferlik böyle sadece lastik değiştireyim dedim, çok da memnun kaldım. 8 lira bişey tutmuştu.

    Ayrıca silecek ömrünü uzatmak, yağmurlu havalarda görüşü arttırmak adına yağmur kaydırıcı kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim. Bu sıvıyı uyguladıktan sonra silecekleri %80 daha az çalıştırıyorsunuz, çünkü yağmurda bile cam o kadar net oluyor ki çalıştrıma ihtiyacı hissetmiyorsunuz. Hele 70 km üstünde seyrederken hiç çalıştırmıuyorsunuz çünkü su damlaları camdan yukarı doğru süzülüyor. Ayrıca bütün camlara ve aynalara da uygulamak lazım. Ancak yerli malı ürünlerden memnun kalmadım.

    Saygılar

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar sonunda Uşak bayiinden arabamı aldım ve çok keyifli bir yolculukla Ankara'ya getirdimi.
    Bir çok araç test ettim,bir çok aracı kullandım veya yolculuk ettim.Ancak bu araç gerçekten çok farklı.oturma pozisyonundan sürüş konforuna,vitesinden direksiyonuna,camından donanımına kadar farklı.çok keyifli ve fonksiyonel bir araç.bence bu araca sahip herkes kendini çok özel ve şanslı hissetmeli.

    jetranger abimiz bu araç çalıştır ve git tarzı bir araç değil yazmıştı.çok haklı.evet çalıştırıp gidiyorsunuz ancak hiçbir fonksiyonu bilmeden.kullanma kılavuzu şart.ben henüz bitiremedim ancak okuduğum kadaıyla son derece kötü hazırlanmış baştan savılmış bir kılavuz.

    aracı keşfettikçe ve boyutlarının getirdiği korkuyu attıkça daha çok seviyorum.ancak küçük bir problem yaşıyorum.sol sürücü camı tam kapanıp yerine otururken çıtır çıtır bir ses geliyor.bugün servise gittim,yaptık dediler 1 saat sonra tekrar başladı.bu konuda bilgisi olan var mı?araç ile ilgili diğer sorularımı ve izlenmilerimi anlatmaya kullandıkça devam edeceğim.
    _____________________________
    Skywell




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    arkadaşlar sonunda Uşak bayiinden arabamı aldım ve çok keyifli bir yolculukla Ankara'ya getirdimi.
    Bir çok araç test ettim,bir çok aracı kullandım veya yolculuk ettim.Ancak bu araç gerçekten çok farklı.oturma pozisyonundan sürüş konforuna,vitesinden direksiyonuna,camından donanımına kadar farklı.çok keyifli ve fonksiyonel bir araç.bence bu araca sahip herkes kendini çok özel ve şanslı hissetmeli.

    jetranger abimiz bu araç çalıştır ve git tarzı bir araç değil yazmıştı.çok haklı.evet çalıştırıp gidiyorsunuz ancak hiçbir fonksiyonu bilmeden.kullanma kılavuzu şart.ben henüz bitiremedim ancak okuduğum kadaıyla son derece kötü hazırlanmış baştan savılmış bir kılavuz.

    aracı keşfettikçe ve boyutlarının getirdiği korkuyu attıkça daha çok seviyorum.ancak küçük bir problem yaşıyorum.sol sürücü camı tam kapanıp yerine otururken çıtır çıtır bir ses geliyor.bugün servise gittim,yaptık dediler 1 saat sonra tekrar başladı.bu konuda bilgisi olan var mı?araç ile ilgili diğer sorularımı ve izlenmilerimi anlatmaya kullandıkça devam edeceğim.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı uğurlu olsun Kerem bey :)
    _____________________________
    Sinem Eylem KAYA /Honda Damla Plaza-ATAŞEHİR / İSTANBUL Tel:0216 572 42 02 sinem.kaya@hondadamla.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KELEBELEK

    Hayırlı uğurlu olsun Kerem bey :)

    Alıntıları Göster
    çok teşekkür ederim sinem hanım.hem iyi dilekleriniz hem de ilginiz için.size de verdiğim stres nedeniyle özür dilerim.umarım herşey gönlünüzce olur.

    bugün servis cam çıtırtısına tekrar baktı.kapıları söküp sprey sıktılar.şimdilik bi problem yok.yolda meraklı gözlerin size çevrilmesi hem güzel hem de nazar bakımından korkutucu:) bu arada picassocular arabaları ile gezmekten yazmaya fırsat bulamıyor sanırım...
    _____________________________
    Skywell




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    çok teşekkür ederim sinem hanım.hem iyi dilekleriniz hem de ilginiz için.size de verdiğim stres nedeniyle özür dilerim.umarım herşey gönlünüzce olur.

    bugün servis cam çıtırtısına tekrar baktı.kapıları söküp sprey sıktılar.şimdilik bi problem yok.yolda meraklı gözlerin size çevrilmesi hem güzel hem de nazar bakımından korkutucu:) bu arada picassocular arabaları ile gezmekten yazmaya fırsat bulamıyor sanırım...

    Alıntıları Göster
    HAYIRLI OLSUN sayın dişçi79. Kazasız belasız sevdiklerinizle beraber gezmenizi dilerim. Cam sorunu bende de yeni çıktı araç 12.000 şu an. Bende de kasis geçişlerinde sol ön camda bir ses oluyor.Sanki metal bir cisimle cama vuruluyormuş gibi. Servis saati yaklaştı. Şimdilik bir o var.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    HAYIRLI OLSUN sayın dişçi79. Kazasız belasız sevdiklerinizle beraber gezmenizi dilerim. Cam sorunu bende de yeni çıktı araç 12.000 şu an. Bende de kasis geçişlerinde sol ön camda bir ses oluyor.Sanki metal bir cisimle cama vuruluyormuş gibi. Servis saati yaklaştı. Şimdilik bir o var.

    Alıntıları Göster
    Bu arabanın bir özelliği direksiyondan vitesli oluşu. Klasik vites yerinin boş olması. Bu durum başta alışkanlıklardan dolayı biraz bende sıkıntı yaratıyordu. Hatta geçmiş yazılarımızda oraya ne yapabileceğimiz ile ilgili yazılarda vardır.
    Ancak İstanbul gibi park sorunu olan yerlerde arabayı dar yere sürücü tarafından boşluk bırakmadan park edip diğer kapıdan sorunsuz çıkabilmek güzel bir uygulama oluyor. Bir nevi polyana.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    Bu arabanın bir özelliği direksiyondan vitesli oluşu. Klasik vites yerinin boş olması. Bu durum başta alışkanlıklardan dolayı biraz bende sıkıntı yaratıyordu. Hatta geçmiş yazılarımızda oraya ne yapabileceğimiz ile ilgili yazılarda vardır.
    Ancak İstanbul gibi park sorunu olan yerlerde arabayı dar yere sürücü tarafından boşluk bırakmadan park edip diğer kapıdan sorunsuz çıkabilmek güzel bir uygulama oluyor. Bir nevi polyana.

    Alıntıları Göster
    Bugün kaporamı gönderdim.

    Mayısın ilk haftası C4 Picasso ( 5 kişilik ) sahibi oluyorum.

    Konunun başından itibaren sömürmem gerekecek herhalde
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahta_bacak

    Bugün kaporamı gönderdim.

    Mayısın ilk haftası C4 Picasso ( 5 kişilik ) sahibi oluyorum.

    Konunun başından itibaren sömürmem gerekecek herhalde

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tahta_bacak

    Bugün kaporamı gönderdim.

    Mayısın ilk haftası C4 Picasso ( 5 kişilik ) sahibi oluyorum.

    Konunun başından itibaren sömürmem gerekecek herhalde


    Şimdiden hayırlı olsun, iyi gunlerde kullanın.
    Ben de 5 kişilik C4 Picasso almaya karar verdim. Siz aracınızı hangi bayiden alıyorsunuz, benim aradığım Istanbul daki pek çok bayi Mayıs sonundan dem vuruyor ve şu anki fiyatları garanti etmiyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volatile1

    quote:

    Orjinalden alıntı: tahta_bacak

    Bugün kaporamı gönderdim.

    Mayısın ilk haftası C4 Picasso ( 5 kişilik ) sahibi oluyorum.

    Konunun başından itibaren sömürmem gerekecek herhalde


    Şimdiden hayırlı olsun, iyi gunlerde kullanın.
    Ben de 5 kişilik C4 Picasso almaya karar verdim. Siz aracınızı hangi bayiden alıyorsunuz, benim aradığım Istanbul daki pek çok bayi Mayıs sonundan dem vuruyor ve şu anki fiyatları garanti etmiyor.

    Alıntıları Göster
    Tahmin ediyorum ben Türkiye'de şu anda stokta bulunan son aracı aldım.

    Bir de Baylas'dan aldığım bilgiye göre Tokat bayisinde varmış araç.

    Baylas ile yaptığım görüşmede %99.9 Mayıs'da aracın bir zam görmeyeceği, görmesin de zaten, daha Nisan başı 2000 YTL zamlandı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    HAYIRLI OLSUN sayın dişçi79. Kazasız belasız sevdiklerinizle beraber gezmenizi dilerim. Cam sorunu bende de yeni çıktı araç 12.000 şu an. Bende de kasis geçişlerinde sol ön camda bir ses oluyor.Sanki metal bir cisimle cama vuruluyormuş gibi. Servis saati yaklaştı. Şimdilik bir o var.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cez

    HAYIRLI OLSUN sayın dişçi79. Kazasız belasız sevdiklerinizle beraber gezmenizi dilerim. Cam sorunu bende de yeni çıktı araç 12.000 şu an. Bende de kasis geçişlerinde sol ön camda bir ses oluyor.Sanki metal bir cisimle cama vuruluyormuş gibi. Servis saati yaklaştı. Şimdilik bir o var.



    teşekkür ederim.aslında cam sorunu 30 dk lık bir işlem.toz ve pislik nedeniyle oluştuğunu söylediler ve spreylediler düzeldi.ancak şunu hissettirdiler; yeniden yababilir yaparsa çok da dikkate almayın.ama seslere takıntılı biri olarak başlarını daha çok ağrıtırım.

    uşak-ankara hattından sonra bugün ankara-samsun gidiş dönüş var.yakıt karma 6.6 gösteriyor ki bence çok iyi bir değer.

    yeni alacak arkadaşlara hayırlı olsun.ne kadar doğru karar verdiklerini kullandıkça daha iyi anlayacaklar.ufak tefek sorunlar olabiliyor ancak çözümleri var.fiyat-fayda açısından rakpsiz olduğunu düşünüyorum.

    benim en çok taktığım arka süspansiyonun sert olduğu bir gerçek.ancak bu sertlik derin çukurlarda çıkardığı 'tak' sesi dışında beni rahatsız etmedi.hele ki uzun yolda kayar gibi gidiyor.keşke imkan olsa da sehir içi için başka bir araç olsa gp'yi sadece gezmek ve keyif için kullansak.
    _____________________________
    Skywell




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cez

    HAYIRLI OLSUN sayın dişçi79. Kazasız belasız sevdiklerinizle beraber gezmenizi dilerim. Cam sorunu bende de yeni çıktı araç 12.000 şu an. Bende de kasis geçişlerinde sol ön camda bir ses oluyor.Sanki metal bir cisimle cama vuruluyormuş gibi. Servis saati yaklaştı. Şimdilik bir o var.



    teşekkür ederim.aslında cam sorunu 30 dk lık bir işlem.toz ve pislik nedeniyle oluştuğunu söylediler ve spreylediler düzeldi.ancak şunu hissettirdiler; yeniden yababilir yaparsa çok da dikkate almayın.ama seslere takıntılı biri olarak başlarını daha çok ağrıtırım.

    uşak-ankara hattından sonra bugün ankara-samsun gidiş dönüş var.yakıt karma 6.6 gösteriyor ki bence çok iyi bir değer.

    yeni alacak arkadaşlara hayırlı olsun.ne kadar doğru karar verdiklerini kullandıkça daha iyi anlayacaklar.ufak tefek sorunlar olabiliyor ancak çözümleri var.fiyat-fayda açısından rakpsiz olduğunu düşünüyorum.

    benim en çok taktığım arka süspansiyonun sert olduğu bir gerçek.ancak bu sertlik derin çukurlarda çıkardığı 'tak' sesi dışında beni rahatsız etmedi.hele ki uzun yolda kayar gibi gidiyor.keşke imkan olsa da sehir içi için başka bir araç olsa gp'yi sadece gezmek ve keyif için kullansak.

    Alıntıları Göster
    Yeni arabalarını kullanmaya başlayan tüm arkadaşlarıma kazasız, arızasız günler diliyorum. Güle güle binsinler..

    Camdan geldiğini düşündüğümüz sesler konusunda benim de başıma gelen bir olay var. Ama sizin bahsettiğinizden biraz farklı sanırım..

    Bir keresinde İzmir-Ankara yolunda asfaltın pürüzlü olduğu bir bölgede ön camdan geldiğine neredeyse yemin edebileceğim tıkırtıların bir tesadüt sonucu ön cam şöför tarafı güneş siperliğinin yuvasında oynamasından kaynaklandığını gülerek gördüm ve 2 cm ileri ittiğimde ses kesiliverdi..

    Bu tür kaynağı kolay bulunamayan seslerin nereden geldiğini sürüş esnasında lütfen kendiniz aramaya kalkmayınız. Yanınızda oturan bir arkadaşınıza gerekli kontrolleri yaptırınız..
    Aman dikkat..

    Bir diğer muhtemel ses kaynağı da Grand C4 lerde arka bagaj örtüsünün gövdeye oturduğu yuvalar olabiliyor. Küçük bir parça siyah lastiği arasına sıkıştırarak bu sorunu da kolayca giderebilirsiniz..
    Kolay gelsin..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger

    Yeni arabalarını kullanmaya başlayan tüm arkadaşlarıma kazasız, arızasız günler diliyorum. Güle güle binsinler..

    Camdan geldiğini düşündüğümüz sesler konusunda benim de başıma gelen bir olay var. Ama sizin bahsettiğinizden biraz farklı sanırım..

    Bir keresinde İzmir-Ankara yolunda asfaltın pürüzlü olduğu bir bölgede ön camdan geldiğine neredeyse yemin edebileceğim tıkırtıların bir tesadüt sonucu ön cam şöför tarafı güneş siperliğinin yuvasında oynamasından kaynaklandığını gülerek gördüm ve 2 cm ileri ittiğimde ses kesiliverdi..

    Bu tür kaynağı kolay bulunamayan seslerin nereden geldiğini sürüş esnasında lütfen kendiniz aramaya kalkmayınız. Yanınızda oturan bir arkadaşınıza gerekli kontrolleri yaptırınız..
    Aman dikkat..

    Bir diğer muhtemel ses kaynağı da Grand C4 lerde arka bagaj örtüsünün gövdeye oturduğu yuvalar olabiliyor. Küçük bir parça siyah lastiği arasına sıkıştırarak bu sorunu da kolayca giderebilirsiniz..
    Kolay gelsin..

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    Formunuzu misafir olarak çok uzun süredir takip ediyor ve faydalanıyordum.Bugün itibari ile üye olarak aktif katılıma karar verdim.2008 10 aydan bu güne C4 Grand Picasso kullanıyorum.Sizlerinde bildiği gibi servislerin bilgisizliği hat safhada.Biliyorum ki bunun nedeni çalıştırdıkları teknisyenlerden kaynaklanıyor.Gerekli eğitimler verilmiş dahi olsa, kapasite olarak verim alamadığınız kişilerin teknisyen olarak işlerine devam etmesi maalesef,servis işletmecilerine maliyet bazında artış sağlayacağı için kaçınılmaz oluyor.Ben beyaz eşya yetkili servisiyim ve Bursa'da tek servis olduğum için hizmet sektörünü ve düzenini anlayabiliyorum.Olmaz dedikleri herşeyin olabileceği ama yapmayı bilmemelerinin faturası bizlere mal oluyor.Israr etmem neticesinde aracıma Bi-xenon far getirttim ve taktırdım.Ne hata nede problem yaşıyorum.Ve kullanılan yedek parça yurtdışındaki versiyonda kullanılan farlar.En kısa sürede fotoğraflarını eklerim.Ayrıca,aracımdan çıkan farları satmak istiyorum,ilgilenen arkadaşlar 532 276 09 40 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirler.
    Herkese selamlar.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FDLCTNR

    Merhaba,
    Formunuzu misafir olarak çok uzun süredir takip ediyor ve faydalanıyordum.Bugün itibari ile üye olarak aktif katılıma karar verdim.2008 10 aydan bu güne C4 Grand Picasso kullanıyorum.Sizlerinde bildiği gibi servislerin bilgisizliği hat safhada.Biliyorum ki bunun nedeni çalıştırdıkları teknisyenlerden kaynaklanıyor.Gerekli eğitimler verilmiş dahi olsa, kapasite olarak verim alamadığınız kişilerin teknisyen olarak işlerine devam etmesi maalesef,servis işletmecilerine maliyet bazında artış sağlayacağı için kaçınılmaz oluyor.Ben beyaz eşya yetkili servisiyim ve Bursa'da tek servis olduğum için hizmet sektörünü ve düzenini anlayabiliyorum.Olmaz dedikleri herşeyin olabileceği ama yapmayı bilmemelerinin faturası bizlere mal oluyor.Israr etmem neticesinde aracıma Bi-xenon far getirttim ve taktırdım.Ne hata nede problem yaşıyorum.Ve kullanılan yedek parça yurtdışındaki versiyonda kullanılan farlar.En kısa sürede fotoğraflarını eklerim.Ayrıca,aracımdan çıkan farları satmak istiyorum,ilgilenen arkadaşlar 532 276 09 40 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirler.
    Herkese selamlar.

    Alıntıları Göster
    Citroen C4 Sedan kullanıcısıyım aracımdan memnunum ama artık bende Picasso İstiyorum ama takata Citroenin kendi araçlarına değer vermemesine anlam veremiyorum.

    2008 Model Picasso ile takas yapabileceğimi belirtmek istiyorum.

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FDLCTNR

    Merhaba,
    Formunuzu misafir olarak çok uzun süredir takip ediyor ve faydalanıyordum.Bugün itibari ile üye olarak aktif katılıma karar verdim.2008 10 aydan bu güne C4 Grand Picasso kullanıyorum.Sizlerinde bildiği gibi servislerin bilgisizliği hat safhada.Biliyorum ki bunun nedeni çalıştırdıkları teknisyenlerden kaynaklanıyor.Gerekli eğitimler verilmiş dahi olsa, kapasite olarak verim alamadığınız kişilerin teknisyen olarak işlerine devam etmesi maalesef,servis işletmecilerine maliyet bazında artış sağlayacağı için kaçınılmaz oluyor.Ben beyaz eşya yetkili servisiyim ve Bursa'da tek servis olduğum için hizmet sektörünü ve düzenini anlayabiliyorum.Olmaz dedikleri herşeyin olabileceği ama yapmayı bilmemelerinin faturası bizlere mal oluyor.Israr etmem neticesinde aracıma Bi-xenon far getirttim ve taktırdım.Ne hata nede problem yaşıyorum.Ve kullanılan yedek parça yurtdışındaki versiyonda kullanılan farlar.En kısa sürede fotoğraflarını eklerim.Ayrıca,aracımdan çıkan farları satmak istiyorum,ilgilenen arkadaşlar 532 276 09 40 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirler.
    Herkese selamlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FDLCTNR

    Merhaba,
    Formunuzu misafir olarak çok uzun süredir takip ediyor ve faydalanıyordum.Bugün itibari ile üye olarak aktif katılıma karar verdim.2008 10 aydan bu güne C4 Grand Picasso kullanıyorum.Sizlerinde bildiği gibi servislerin bilgisizliği hat safhada.Biliyorum ki bunun nedeni çalıştırdıkları teknisyenlerden kaynaklanıyor.Gerekli eğitimler verilmiş dahi olsa, kapasite olarak verim alamadığınız kişilerin teknisyen olarak işlerine devam etmesi maalesef,servis işletmecilerine maliyet bazında artış sağlayacağı için kaçınılmaz oluyor.Ben beyaz eşya yetkili servisiyim ve Bursa'da tek servis olduğum için hizmet sektörünü ve düzenini anlayabiliyorum.Olmaz dedikleri herşeyin olabileceği ama yapmayı bilmemelerinin faturası bizlere mal oluyor.Israr etmem neticesinde aracıma Bi-xenon far getirttim ve taktırdım.Ne hata nede problem yaşıyorum.Ve kullanılan yedek parça yurtdışındaki versiyonda kullanılan farlar.En kısa sürede fotoğraflarını eklerim.Ayrıca,aracımdan çıkan farları satmak istiyorum,ilgilenen arkadaşlar 532 276 09 40 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirler.
    Herkese selamlar.



    Sayın FDLCTNR

    Siz sanırım benden daha iyi ısrar etmişsiniz ki bi-xenon amacınıza ulaşmışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Şartlarını ve süreç boyunca yaşananları öğrenmemiz mümkün mü?
    Sipariş kaç liraya nasıl yapıldı, ne kadar zamanda geldi ve takıldı, servis ne kadar montaj ücreti aldı, garanti kapsamında mı, tüvtürk'ün xenon farlar için şart koştuğu otomatik seviye ayarı ve far yıkama sistemi de monte edildi mi? ayrıca sizin de aklınıza gelen başka merak edilebilecek detaylar varsa öğrenmeyi çok isterim

    Bir soru da size yardımcı olan Bursa Citroen Sevisine, ya da bizi takip eden her hangi bir servis hatta Baylas Müşteri İlişkilerine:
    Hazır bi-xenon sayesinde Türkiye'ye getirilen modellerde bulunmayan parçaların yolu açılmışken acaba aşağıdaki listede yer alan ve örneğin Fransa'daki modellerde bulunan:
    1. İç-dış alarm
    1. Ön park sensörü
    2. Bluetooth telefon sistemi
    3. Far yıkama sistemi
    4. Lastik basınç sensörü
    5. Pnömatik süspansiyon sistemi
    6. Park boşluk sensörü
    7. Electro-chrome dikiz aynası
    8. Ek ısıtma/ek soğutma sistemleri
    vb donanımlardan hangisi ya da hangilerini ne gibi şartlarla getirtmek mümkün, eğer Citroen'in Türkiye temsilcilerinden bu konulara bir cevap gelirse çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arhun

    quote:

    Orjinalden alıntı: FDLCTNR

    Merhaba,
    Formunuzu misafir olarak çok uzun süredir takip ediyor ve faydalanıyordum.Bugün itibari ile üye olarak aktif katılıma karar verdim.2008 10 aydan bu güne C4 Grand Picasso kullanıyorum.Sizlerinde bildiği gibi servislerin bilgisizliği hat safhada.Biliyorum ki bunun nedeni çalıştırdıkları teknisyenlerden kaynaklanıyor.Gerekli eğitimler verilmiş dahi olsa, kapasite olarak verim alamadığınız kişilerin teknisyen olarak işlerine devam etmesi maalesef,servis işletmecilerine maliyet bazında artış sağlayacağı için kaçınılmaz oluyor.Ben beyaz eşya yetkili servisiyim ve Bursa'da tek servis olduğum için hizmet sektörünü ve düzenini anlayabiliyorum.Olmaz dedikleri herşeyin olabileceği ama yapmayı bilmemelerinin faturası bizlere mal oluyor.Israr etmem neticesinde aracıma Bi-xenon far getirttim ve taktırdım.Ne hata nede problem yaşıyorum.Ve kullanılan yedek parça yurtdışındaki versiyonda kullanılan farlar.En kısa sürede fotoğraflarını eklerim.Ayrıca,aracımdan çıkan farları satmak istiyorum,ilgilenen arkadaşlar 532 276 09 40 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirler.
    Herkese selamlar.



    Sayın FDLCTNR

    Siz sanırım benden daha iyi ısrar etmişsiniz ki bi-xenon amacınıza ulaşmışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Şartlarını ve süreç boyunca yaşananları öğrenmemiz mümkün mü?
    Sipariş kaç liraya nasıl yapıldı, ne kadar zamanda geldi ve takıldı, servis ne kadar montaj ücreti aldı, garanti kapsamında mı, tüvtürk'ün xenon farlar için şart koştuğu otomatik seviye ayarı ve far yıkama sistemi de monte edildi mi? ayrıca sizin de aklınıza gelen başka merak edilebilecek detaylar varsa öğrenmeyi çok isterim

    Bir soru da size yardımcı olan Bursa Citroen Sevisine, ya da bizi takip eden her hangi bir servis hatta Baylas Müşteri İlişkilerine:
    Hazır bi-xenon sayesinde Türkiye'ye getirilen modellerde bulunmayan parçaların yolu açılmışken acaba aşağıdaki listede yer alan ve örneğin Fransa'daki modellerde bulunan:
    1. İç-dış alarm
    1. Ön park sensörü
    2. Bluetooth telefon sistemi
    3. Far yıkama sistemi
    4. Lastik basınç sensörü
    5. Pnömatik süspansiyon sistemi
    6. Park boşluk sensörü
    7. Electro-chrome dikiz aynası
    8. Ek ısıtma/ek soğutma sistemleri
    vb donanımlardan hangisi ya da hangilerini ne gibi şartlarla getirtmek mümkün, eğer Citroen'in Türkiye temsilcilerinden bu konulara bir cevap gelirse çok sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: arhun


    quote:

    Orjinalden alıntı: FDLCTNR

    Merhaba,
    Formunuzu misafir olarak çok uzun süredir takip ediyor ve faydalanıyordum.Bugün itibari ile üye olarak aktif katılıma karar verdim.2008 10 aydan bu güne C4 Grand Picasso kullanıyorum.Sizlerinde bildiği gibi servislerin bilgisizliği hat safhada.Biliyorum ki bunun nedeni çalıştırdıkları teknisyenlerden kaynaklanıyor.Gerekli eğitimler verilmiş dahi olsa, kapasite olarak verim alamadığınız kişilerin teknisyen olarak işlerine devam etmesi maalesef,servis işletmecilerine maliyet bazında artış sağlayacağı için kaçınılmaz oluyor.Ben beyaz eşya yetkili servisiyim ve Bursa'da tek servis olduğum için hizmet sektörünü ve düzenini anlayabiliyorum.Olmaz dedikleri herşeyin olabileceği ama yapmayı bilmemelerinin faturası bizlere mal oluyor.Israr etmem neticesinde aracıma Bi-xenon far getirttim ve taktırdım.Ne hata nede problem yaşıyorum.Ve kullanılan yedek parça yurtdışındaki versiyonda kullanılan farlar.En kısa sürede fotoğraflarını eklerim.Ayrıca,aracımdan çıkan farları satmak istiyorum,ilgilenen arkadaşlar 532 276 09 40 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirler.
    Herkese selamlar.



    Sayın FDLCTNR

    Siz sanırım benden daha iyi ısrar etmişsiniz ki bi-xenon amacınıza ulaşmışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Şartlarını ve süreç boyunca yaşananları öğrenmemiz mümkün mü?
    Sipariş kaç liraya nasıl yapıldı, ne kadar zamanda geldi ve takıldı, servis ne kadar montaj ücreti aldı, garanti kapsamında mı, tüvtürk'ün xenon farlar için şart koştuğu otomatik seviye ayarı ve far yıkama sistemi de monte edildi mi? ayrıca sizin de aklınıza gelen başka merak edilebilecek detaylar varsa öğrenmeyi çok isterim

    Bir soru da size yardımcı olan Bursa Citroen Sevisine, ya da bizi takip eden her hangi bir servis hatta Baylas Müşteri İlişkilerine:
    Hazır bi-xenon sayesinde Türkiye'ye getirilen modellerde bulunmayan parçaların yolu açılmışken acaba aşağıdaki listede yer alan ve örneğin Fransa'daki modellerde bulunan:
    1. İç-dış alarm
    1. Ön park sensörü
    2. Bluetooth telefon sistemi
    3. Far yıkama sistemi
    4. Lastik basınç sensörü
    5. Pnömatik süspansiyon sistemi
    6. Park boşluk sensörü
    7. Electro-chrome dikiz aynası
    8. Ek ısıtma/ek soğutma sistemleri
    vb donanımlardan hangisi ya da hangilerini ne gibi şartlarla getirtmek mümkün, eğer Citroen'in Türkiye temsilcilerinden bu konulara bir cevap gelirse çok sevinirim.


    Selamlar. Ksenon far konusunda daha öncede yazmıştım gerekliliği konusunda. Ancak şimdiye kadar tatmin edici bir cevaba bende ulaşamadım. Her servis farklı telden bir şeyler söylüyor. Ancak en son gittiğim Kartal Bostancıoğlu serviste Fransadan orjinal getirtebileceklerini söylediler. Araç beyninde ksenon far yazılımı olduğunu söylediler. Far montaj sırasında çok basit bir işlemle araç bilgisayarına tanıtılıyormuş. Maliyeti far başı 1700 ytl.

    Ayrıca Arhun'un sorularına bende katılmak istiyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    quote:

    Orjinalden alıntı: arhun


    quote:

    Orjinalden alıntı: FDLCTNR

    Merhaba,
    Formunuzu misafir olarak çok uzun süredir takip ediyor ve faydalanıyordum.Bugün itibari ile üye olarak aktif katılıma karar verdim.2008 10 aydan bu güne C4 Grand Picasso kullanıyorum.Sizlerinde bildiği gibi servislerin bilgisizliği hat safhada.Biliyorum ki bunun nedeni çalıştırdıkları teknisyenlerden kaynaklanıyor.Gerekli eğitimler verilmiş dahi olsa, kapasite olarak verim alamadığınız kişilerin teknisyen olarak işlerine devam etmesi maalesef,servis işletmecilerine maliyet bazında artış sağlayacağı için kaçınılmaz oluyor.Ben beyaz eşya yetkili servisiyim ve Bursa'da tek servis olduğum için hizmet sektörünü ve düzenini anlayabiliyorum.Olmaz dedikleri herşeyin olabileceği ama yapmayı bilmemelerinin faturası bizlere mal oluyor.Israr etmem neticesinde aracıma Bi-xenon far getirttim ve taktırdım.Ne hata nede problem yaşıyorum.Ve kullanılan yedek parça yurtdışındaki versiyonda kullanılan farlar.En kısa sürede fotoğraflarını eklerim.Ayrıca,aracımdan çıkan farları satmak istiyorum,ilgilenen arkadaşlar 532 276 09 40 numaralı telefonumdan bana ulaşabilirler.
    Herkese selamlar.



    Sayın FDLCTNR

    Siz sanırım benden daha iyi ısrar etmişsiniz ki bi-xenon amacınıza ulaşmışsınız. İyi günlerde kullanın.

    Şartlarını ve süreç boyunca yaşananları öğrenmemiz mümkün mü?
    Sipariş kaç liraya nasıl yapıldı, ne kadar zamanda geldi ve takıldı, servis ne kadar montaj ücreti aldı, garanti kapsamında mı, tüvtürk'ün xenon farlar için şart koştuğu otomatik seviye ayarı ve far yıkama sistemi de monte edildi mi? ayrıca sizin de aklınıza gelen başka merak edilebilecek detaylar varsa öğrenmeyi çok isterim

    Bir soru da size yardımcı olan Bursa Citroen Sevisine, ya da bizi takip eden her hangi bir servis hatta Baylas Müşteri İlişkilerine:
    Hazır bi-xenon sayesinde Türkiye'ye getirilen modellerde bulunmayan parçaların yolu açılmışken acaba aşağıdaki listede yer alan ve örneğin Fransa'daki modellerde bulunan:
    1. İç-dış alarm
    1. Ön park sensörü
    2. Bluetooth telefon sistemi
    3. Far yıkama sistemi
    4. Lastik basınç sensörü
    5. Pnömatik süspansiyon sistemi
    6. Park boşluk sensörü
    7. Electro-chrome dikiz aynası
    8. Ek ısıtma/ek soğutma sistemleri
    vb donanımlardan hangisi ya da hangilerini ne gibi şartlarla getirtmek mümkün, eğer Citroen'in Türkiye temsilcilerinden bu konulara bir cevap gelirse çok sevinirim.


    Selamlar. Ksenon far konusunda daha öncede yazmıştım gerekliliği konusunda. Ancak şimdiye kadar tatmin edici bir cevaba bende ulaşamadım. Her servis farklı telden bir şeyler söylüyor. Ancak en son gittiğim Kartal Bostancıoğlu serviste Fransadan orjinal getirtebileceklerini söylediler. Araç beyninde ksenon far yazılımı olduğunu söylediler. Far montaj sırasında çok basit bir işlemle araç bilgisayarına tanıtılıyormuş. Maliyeti far başı 1700 ytl.

    Ayrıca Arhun'un sorularına bende katılmak istiyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    Otomatik seviye ayarı için aracın arka kısmına kit takmaları ve tesisat çekilmesi gerektiğini belirttiler,bu parçanın siparişini verebiliyorlar.Bununla beraber silecek kol ve far kol grubunun değişeceğini ve AFL sisteminin çalışacağını söylediler.Program yazılımı dedikleri sadece 3 dakika ama AFL sistemi takılmadan olursa hata verecektir.Bu sebeple sistemde halojen dirençli far yazılımı kalması daha doğru.Far yıkama içinse bir girişimde bulunmadım ama dediğim gibi olmazsa olmaz değil hiç birşey.Diğer donanımları hiç araştırmadım desem yalan olmaz.Amacım bi-xenon du.Parçaları servise getirttim ama kendim taktım.Markası aracın üzerindeki farla aynı Hella,bağlantı ayakları ve soket girişi tamamen aynı.Farın içini incelediğinizde sistemin hiçte farklı olmadığı görülüyor zaten.Ayrıca farın herşeyi üzerinde balansı dahil.Yapmanız gereken sadece yerine monte edip soketini takmak.Yükseklik ayarı iptal oluyor,bu sebeple iyi ayar yaptırmanız gerekiyor.Tüvtürkle özellikle görüştüm,derler ki;far yıkama ve otomatik ayar olmaması aracın muayeneden geçmesine engel değil.Yedek parça olarak sağ far ve sol farların toplamını 2.771,00 TL. ye aldım.İsteyen arkadaşlara sipariş edebilirim.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FDLCTNR

    Merhaba,
    Otomatik seviye ayarı için aracın arka kısmına kit takmaları ve tesisat çekilmesi gerektiğini belirttiler,bu parçanın siparişini verebiliyorlar.Bununla beraber silecek kol ve far kol grubunun değişeceğini ve AFL sisteminin çalışacağını söylediler.Program yazılımı dedikleri sadece 3 dakika ama AFL sistemi takılmadan olursa hata verecektir.Bu sebeple sistemde halojen dirençli far yazılımı kalması daha doğru.Far yıkama içinse bir girişimde bulunmadım ama dediğim gibi olmazsa olmaz değil hiç birşey.Diğer donanımları hiç araştırmadım desem yalan olmaz.Amacım bi-xenon du.Parçaları servise getirttim ama kendim taktım.Markası aracın üzerindeki farla aynı Hella,bağlantı ayakları ve soket girişi tamamen aynı.Farın içini incelediğinizde sistemin hiçte farklı olmadığı görülüyor zaten.Ayrıca farın herşeyi üzerinde balansı dahil.Yapmanız gereken sadece yerine monte edip soketini takmak.Yükseklik ayarı iptal oluyor,bu sebeple iyi ayar yaptırmanız gerekiyor.Tüvtürkle özellikle görüştüm,derler ki;far yıkama ve otomatik ayar olmaması aracın muayeneden geçmesine engel değil.Yedek parça olarak sağ far ve sol farların toplamını 2.771,00 TL. ye aldım.İsteyen arkadaşlara sipariş edebilirim.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..


    Alıntıları Göster
    kelebek hn, ben fransadaki 1.6 dizel+oto aracın en full ünü sipariş etsemde getirtemezmiyiz acaba, yani para farkını versek ve beklesek siparişle olmaz mı bu iş?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McManamann

    kelebek hn, ben fransadaki 1.6 dizel+oto aracın en full ünü sipariş etsemde getirtemezmiyiz acaba, yani para farkını versek ve beklesek siparişle olmaz mı bu iş?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SeKSandDoRT

    kelebek hn, ben fransadaki 1.6 dizel+oto aracın en full ünü sipariş etsemde getirtemezmiyiz acaba, yani para farkını versek ve beklesek siparişle olmaz mı bu iş?



    Bende istemiştim ama imkansız demişlerdi.( İst. ki bazı bayiler.) Size evet derlerse olay çıkarırım.

    Bu arada FDLCTNR cevap ve fotoğraflar için teşekkür ederim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    quote:

    Orjinalden alıntı: SeKSandDoRT

    kelebek hn, ben fransadaki 1.6 dizel+oto aracın en full ünü sipariş etsemde getirtemezmiyiz acaba, yani para farkını versek ve beklesek siparişle olmaz mı bu iş?



    Bende istemiştim ama imkansız demişlerdi.( İst. ki bazı bayiler.) Size evet derlerse olay çıkarırım.

    Bu arada FDLCTNR cevap ve fotoğraflar için teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    servisler periyodik bakımı kaç liraya yapıyorlar bende almayı düşünüyorum ama periyodik bakımın çık pahalı olduğu söylendi periyodik bakım yaptıran arkadaşlar kaça yaptırmışlar burada yazabilirler mi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: benzen

    servisler periyodik bakımı kaç liraya yapıyorlar bende almayı düşünüyorum ama periyodik bakımın çık pahalı olduğu söylendi periyodik bakım yaptıran arkadaşlar kaça yaptırmışlar burada yazabilirler mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: benzen

    servisler periyodik bakımı kaç liraya yapıyorlar bende almayı düşünüyorum ama periyodik bakımın çık pahalı olduğu söylendi periyodik bakım yaptıran arkadaşlar kaça yaptırmışlar burada yazabilirler mi?


    15 000 ve 30 000 km lik bakımlarda 320 tl den fazla vermedim.. Zaten 15 000 km yi bir yılda ancak yapıyorsunuz..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cez

    quote:

    Orjinalden alıntı: SeKSandDoRT

    kelebek hn, ben fransadaki 1.6 dizel+oto aracın en full ünü sipariş etsemde getirtemezmiyiz acaba, yani para farkını versek ve beklesek siparişle olmaz mı bu iş?



    Bende istemiştim ama imkansız demişlerdi.( İst. ki bazı bayiler.) Size evet derlerse olay çıkarırım.

    Bu arada FDLCTNR cevap ve fotoğraflar için teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    İmkanısz mı bilmem ama ben 1-2 sene önce arabam.com'da Türkiye'de satılmayan bir donanıma sahip Grand Picasso satıldığını görmüştüm. 80.000 ytl civarı istiyordu. Hidroaktif süspansiyon vs diye de yazmıştı. Belki de kesin dönüş sırasında getirdiği arabasını satan biridir ama ilanı çok iyi hatırlıyorum.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Cez


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeKSandDoRT

    kelebek hn, ben fransadaki 1.6 dizel+oto aracın en full ünü sipariş etsemde getirtemezmiyiz acaba, yani para farkını versek ve beklesek siparişle olmaz mı bu iş?



    Bende istemiştim ama imkansız demişlerdi.( İst. ki bazı bayiler.) Size evet derlerse olay çıkarırım.

    Bu arada FDLCTNR cevap ve fotoğraflar için teşekkür ederim.

    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.