Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
847.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TÜM PİCASSO KULLANICILARINA MERHABA...BENDE ÖTV İNDİRİMİ İLE MRT SONU BALIKESİR DESİL DEN 40 BİN TL YE.. 5 KİŞİLİK VİZON GRİ ALDIM...ARABADAN ÇOK MEMNUNUM..UZUN SÜRDİR KULLANAN ARKADAŞLARA BİR KAÇ SORUM OLACAK..CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM..


    1- SAĞDA OLDUĞU GİBİ, SOL DİKİZ AYNASIDA GERİ VİTESE TAKINCA ARKA TEKERE KADAR İNİP GÖSTERİYORMU.....

    2- GERİ GERİ GİDERKEN FRENE BASINCA BİR SES GELİRMİ....

    3- NAVİGASYON TAKTIRAN YDA AAÇTIRABİLEN ARMI...

    4- BLUTOOTH KİTİ KULLANMAK İÇİN NE YAPMAMAIZLAZIM..BU ARAÇLARIN BEYNİNE BLUETOOTH TANITILAMAZMI TEŞEKÜRLER..HERKESE KAZASIZ BELASIZ İYİ GÜNLER..
    _____________________________
  • Merhaba,

    Benim araçta bulunan "arada sırada kontak anahtarını çevirince çalışmama" problemi çözülemedi. Çok sık olmuyor, servise götürdüğümde orada hiç olmadı, bu yüzden bir anlam veremediler.

    Neyse, benim başka bir sorum olacak. Malum, yaz geldi, klima sürekli kullanılıyor. Benim C4 Grand Picasso'da klimadan gelen havanın yeteri kadar soğuk olmadığını düşünüyorum. Sıcaklığı mesela 26 dereceye ayarlayıp klimayı otomatik moda getiriyorum. Aracın içi asla o sıcaklığa düşmüyor, o yüzden de klima sürekli MAX modunda çalışıp hava üflüyor. Daha önce Subaru Outback ve VW Golf kullandım. Bu iki arabada da klimanın en yüksek ayarında klimadan gelen hava bayağı soğuk olurdu ve 5-10 dakika içerisinde arabayı soğuturdu. Picasso'dan gelen hava ise serin, ancak arabayı soğutmaya yetmiyor. Araç biraz geniş hacimli olduğu için zaten biraz daha uzun sürüyor soğuması. Hızlı soğusun diye cam tavanı bile kapatıyorum. Kaldı ki henüz yaz tam olarak gelmedi bile!

    Aranızda da aynı fikirde olan var mı...15bin bakımı geliyor, götürdüğümde servise soracağım bakalım.

    İyi sürüşler.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DRÖZSOY

    TÜM PİCASSO KULLANICILARINA MERHABA...BENDE ÖTV İNDİRİMİ İLE MRT SONU BALIKESİR DESİL DEN 40 BİN TL YE.. 5 KİŞİLİK VİZON GRİ ALDIM...ARABADAN ÇOK MEMNUNUM..UZUN SÜRDİR KULLANAN ARKADAŞLARA BİR KAÇ SORUM OLACAK..CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM..


    1- SAĞDA OLDUĞU GİBİ, SOL DİKİZ AYNASIDA GERİ VİTESE TAKINCA ARKA TEKERE KADAR İNİP GÖSTERİYORMU.....

    2- GERİ GERİ GİDERKEN FRENE BASINCA BİR SES GELİRMİ....

    3- NAVİGASYON TAKTIRAN YDA AAÇTIRABİLEN ARMI...

    4- BLUTOOTH KİTİ KULLANMAK İÇİN NE YAPMAMAIZLAZIM..BU ARAÇLARIN BEYNİNE BLUETOOTH TANITILAMAZMI TEŞEKÜRLER..HERKESE KAZASIZ BELASIZ İYİ GÜNLER..



    Sayın Özsoy, aracınızı güzel günlerde güle güle kullanınız. Sorularınızın ilk ikisine cevap vereyim. Diğerleri benim ilgi alanımın dışında ..

    1. Her iki dikiz aynası da geri vitese takınca kaldırımı göstermeye ayarlanabilir. Ancak ikisini ayni zamanda kullanamazsınız. Hangisini ayarlamak isterseniz ayna ayar düğmelerinin orta manivelasını o yöne itiniz.

    2. Özellikle nemli havalarda bir süre kullanılmayan araçlarda fren diskinin alışılmış dönüş yönünden farklı yöne dönüşünde hafif korozyon nedeni ile balatalardan fren esnasında böyle bir sesin gelmesi normaldir ve her araçta olabilir. Hiç endişeniz olmasın..

    Diğer iki soruya cevap veremeyeceğim.

    Esen kalın..
    _____________________________




  • Arkadaşlar tekrar merhaba,
    daha önceki msjımda yazmış olduğum tavan perdesiyle ilgili deneyimi olan ve sorularımı cevaplayacak arkadaşları forumda görmek isteriz.
    Bunun yanında bende deneyimlerimi aktarmaya patlayan lastiği değiştirmek ile başlayacağım zira biraz allengirli bir araba olduğu için patlak lastiği stepneyle değiştirmek pek kolay olmadı.O nedenle diğer deneyimsiz arakadaşlarada ışık tutmasını istiyorum.
    Lastiğinizin patlamış olduğunu farkettiğiniz anda eğer seyirde iseniz aracınızı kenarı çektikten 4 lü flaşörleri yakarak trafik kiti içerisinde bulunan üçgen reflektörü çıkarınız.Bunu aracınızdan min 50m geriye bulunduğunuz şeridin en soluna yerleştiriniz. Aracın lastik değiştirmde kullanılacak letleri(Kriko,bijon anahtarı vs) 2.sıra koltuklardan yolcu tarafı arkasına gelen(aracın sağındaki 2. sıra koltuk) koltuğun ayak koyma boşluğunun altında gizlidir.Eğer burada paspasınız varsa kaldırıp orada göreceğiniz vidayı çevirerek kapağı açınız.İçinden çıkacak olan alet kutusunu alınız.Daha sonra sağ taraf 3. sıra koltuğu oturma konumuna getiriniz.Aracın stepnesi bagajın altında ve aracın dışına doğru araca sabitlenmiştir.Bu sabitlemeyi açabilmek için sağ taraf 3. sıra koltuğun yuvasının arkasında asılı buluna metal cubuğu yerinden alarak orada bulunan gevşetme vidasına takınız.ve vidayı saat yönüne doğru(dikkat burası normal vidalama yönüne ters işliyor) çevirerek stepnenin aracın altına düşmesini sağlayınız.stepneyi aracın altından alabilmek için tel ile bağlı bulunan metal parçayı stepnenin göbeğinden yan çevirerek çıkarınız.Gevşetme için kullandığımız çubuğu saat yönü tersinde çevirerek biraz boşunu alınız.Zira tel boş olduğu için araç giderken yere sürtecek ve ses çıkartacaktır.Ayrıca biryerlere takılıp kopma,hasar verme riskide vardır.Aracın altından çıkan stepne orjinal lastik boyutlarında olmayıp en fazla 80 km hızdaki yüke dayanabilecek özelliktedir dolayısıyla aracınızın lastiğini değiştirdikten sonra hız limitleyicinizi 80 kmye ayarlamayı unutmayınız.
    Alet kutusunun içinde bulunan ve bir tarafında tırnaklar bulunan 6gen parçayı tırnaklar arabaya doğru gelecek şekilde bijon yuvalarına sokunuz ve daha sonra geri çekiniz.Böylelikle bijonların üzerinde bulunan plastik koruyucuları çıkartmış olacaksınız.4 plastik kapağıda bu şekilde alınız.alet çantanızda bulunan metal parçaları 3 gen yaparak oluşturduğunuz takozları değiştirilmeyecek olan tekerleklerin altına yerleştirerek aracınızı sabitleyiniz.Alet çantasında bijon anahtarı vasıtasıyla 3 adet bijonu 1 tur gevşetiniz.4. bijon lastiğin çalınmasına karşı önlem olarak farklı bir yapıdadır(şifreli) bunu açabilecek bijon başı ya anahtar kutusunda yada torpido gözünde bulunabilir.Bu anahtar başı bijon anahtarına geçirerek 4. bijonuda gevşetiniz.bu noktada bir dipnot yazmak isterim.aracınızda lastiğiniz patlamadan bu şifreli anahtarı,anahtar kutularının yerini,stepneyi indirecek vidanın ve cubuğun yerini öğrenmede çok fayda var.Lastik patlayınca telaş içinde daha sıkıntılı olabilir.Devam edelim Anahtar kutusunda bulunan krikoyu alarak aracın marjpierinde ok ile işaretli kısmın(ön astikler için ön lastiğin arkasında,arka lastikler için arka lastiğin önünde) aracın altında kalan kısmında bulunan metal kızağa oturacak şekilde yerleştirerek krikonun kolunu çevirelim patlak lastik yavaş yavaş yerden kesilecektir.Burada dikkat edilecek nokta krikonun metal kızağa tam oturtulmasıdır zira marjpiere hasar verebilirsiniz.lastik yerden kesildikten sonra gevşetilmiş olan bijonları tamamen gevşeterek çıkartınız ve stepneyi bijon yuvalarına gelecek şekilde ayarlayıp bijonları sırasıyla yerleştiriniz ve fazla yüklenmeden sıkınız.Krikoyu indirip bijonların boşlarını alarak tatlısert şekilde sıkınız.Aracın patlak lastiği stepne yuvasına uymayacak ölçülerde olduğu için patlak lastiği bagajınıza alınız.stepne sabitleyici telin boşta olmadığından emin olunuz.Takozlarınız toplayınız ve reflektörünüzü almayı unutmayınız.

    Yakıt harcamıyla ilgili tecrübemde şöyle:
    Son seyahatlerimde yapmış olduğum 1750 kmlik yolda genelde 98 km sabit hızda 5,2-5,3 litre/100 km yakmış olup fiyat hesabındada 13 krşa denk gelmektedir.Gayet ekonomik olduğunu düşünüyorum:bunun yanında ayağımın altında gazladığımda çekişten düşmeyecek bir makinanında olduğunu bilmek hakikatten güzel bir duygu.
    Herkese iyi günler dilerim.Bilenin bilgisini bilmeyenle daha çok paylaştığı bir forum dileğiyle...
    Not.Tavan perdesiyle ilgili sorularıma yanıt beklemekteyim.Cevaplayabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
    _____________________________




  • bu güzel paylaşım için eline sağlık.2 kere okudum.başıma böyle bir şey gelirse eminim çok faydalı olacak.tavan perdesini deneyeceğim ve sana sonucu bildireceğim.bir de sanırım camları anahtardan kapama var ancak açmak yok.bu özelliğin olmamasına üzüldüm.yazın aracı dışardayken serinletmek iyi oluyordu.

    sürücü ve yolcu camlarından gelen çıtırtıları kesemedikleri için yeni parça siparişi verdiler.umarım bu sefer hallolur.bunların dışında arabamı çok seviyorum:)
    _____________________________
    Skywell
  • quote:

    Orjinalden alıntı: clankquee

    Arkadaşlar tekrar merhaba,
    daha önceki msjımda yazmış olduğum tavan perdesiyle ilgili deneyimi olan ve sorularımı cevaplayacak arkadaşları forumda görmek isteriz.
    Bunun yanında bende deneyimlerimi aktarmaya patlayan lastiği değiştirmek ile başlayacağım zira biraz allengirli bir araba olduğu için patlak lastiği stepneyle değiştirmek pek kolay olmadı.O nedenle diğer deneyimsiz arakadaşlarada ışık tutmasını istiyorum.
    Lastiğinizin patlamış olduğunu farkettiğiniz anda eğer seyirde iseniz aracınızı kenarı çektikten 4 lü flaşörleri yakarak trafik kiti içerisinde bulunan üçgen reflektörü çıkarınız.Bunu aracınızdan min 50m geriye bulunduğunuz şeridin en soluna yerleştiriniz. Aracın lastik değiştirmde kullanılacak letleri(Kriko,bijon anahtarı vs) 2.sıra koltuklardan yolcu tarafı arkasına gelen(aracın sağındaki 2. sıra koltuk) koltuğun ayak koyma boşluğunun altında gizlidir.Eğer burada paspasınız varsa kaldırıp orada göreceğiniz vidayı çevirerek kapağı açınız.İçinden çıkacak olan alet kutusunu alınız.Daha sonra sağ taraf 3. sıra koltuğu oturma konumuna getiriniz.Aracın stepnesi bagajın altında ve aracın dışına doğru araca sabitlenmiştir.Bu sabitlemeyi açabilmek için sağ taraf 3. sıra koltuğun yuvasının arkasında asılı buluna metal cubuğu yerinden alarak orada bulunan gevşetme vidasına takınız.ve vidayı saat yönüne doğru(dikkat burası normal vidalama yönüne ters işliyor) çevirerek stepnenin aracın altına düşmesini sağlayınız.stepneyi aracın altından alabilmek için tel ile bağlı bulunan metal parçayı stepnenin göbeğinden yan çevirerek çıkarınız.Gevşetme için kullandığımız çubuğu saat yönü tersinde çevirerek biraz boşunu alınız.Zira tel boş olduğu için araç giderken yere sürtecek ve ses çıkartacaktır.Ayrıca biryerlere takılıp kopma,hasar verme riskide vardır.Aracın altından çıkan stepne orjinal lastik boyutlarında olmayıp en fazla 80 km hızdaki yüke dayanabilecek özelliktedir dolayısıyla aracınızın lastiğini değiştirdikten sonra hız limitleyicinizi 80 kmye ayarlamayı unutmayınız.
    Alet kutusunun içinde bulunan ve bir tarafında tırnaklar bulunan 6gen parçayı tırnaklar arabaya doğru gelecek şekilde bijon yuvalarına sokunuz ve daha sonra geri çekiniz.Böylelikle bijonların üzerinde bulunan plastik koruyucuları çıkartmış olacaksınız.4 plastik kapağıda bu şekilde alınız.alet çantanızda bulunan metal parçaları 3 gen yaparak oluşturduğunuz takozları değiştirilmeyecek olan tekerleklerin altına yerleştirerek aracınızı sabitleyiniz.Alet çantasında bijon anahtarı vasıtasıyla 3 adet bijonu 1 tur gevşetiniz.4. bijon lastiğin çalınmasına karşı önlem olarak farklı bir yapıdadır(şifreli) bunu açabilecek bijon başı ya anahtar kutusunda yada torpido gözünde bulunabilir.Bu anahtar başı bijon anahtarına geçirerek 4. bijonuda gevşetiniz.bu noktada bir dipnot yazmak isterim.aracınızda lastiğiniz patlamadan bu şifreli anahtarı,anahtar kutularının yerini,stepneyi indirecek vidanın ve cubuğun yerini öğrenmede çok fayda var.Lastik patlayınca telaş içinde daha sıkıntılı olabilir.Devam edelim Anahtar kutusunda bulunan krikoyu alarak aracın marjpierinde ok ile işaretli kısmın(ön astikler için ön lastiğin arkasında,arka lastikler için arka lastiğin önünde) aracın altında kalan kısmında bulunan metal kızağa oturacak şekilde yerleştirerek krikonun kolunu çevirelim patlak lastik yavaş yavaş yerden kesilecektir.Burada dikkat edilecek nokta krikonun metal kızağa tam oturtulmasıdır zira marjpiere hasar verebilirsiniz.lastik yerden kesildikten sonra gevşetilmiş olan bijonları tamamen gevşeterek çıkartınız ve stepneyi bijon yuvalarına gelecek şekilde ayarlayıp bijonları sırasıyla yerleştiriniz ve fazla yüklenmeden sıkınız.Krikoyu indirip bijonların boşlarını alarak tatlısert şekilde sıkınız.Aracın patlak lastiği stepne yuvasına uymayacak ölçülerde olduğu için patlak lastiği bagajınıza alınız.stepne sabitleyici telin boşta olmadığından emin olunuz.Takozlarınız toplayınız ve reflektörünüzü almayı unutmayınız.

    Yakıt harcamıyla ilgili tecrübemde şöyle:
    Son seyahatlerimde yapmış olduğum 1750 kmlik yolda genelde 98 km sabit hızda 5,2-5,3 litre/100 km yakmış olup fiyat hesabındada 13 krşa denk gelmektedir.Gayet ekonomik olduğunu düşünüyorum:bunun yanında ayağımın altında gazladığımda çekişten düşmeyecek bir makinanında olduğunu bilmek hakikatten güzel bir duygu.
    Herkese iyi günler dilerim.Bilenin bilgisini bilmeyenle daha çok paylaştığı bir forum dileğiyle...
    Not.Tavan perdesiyle ilgili sorularıma yanıt beklemekteyim.Cevaplayabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.




    Tüm kullanıcı arkadaşlar için son derece faydalı olduğu tartışılmayacak bu detaylı ve eksiksiz anlatımınız için çok teşekkür ederim. Umarım kimsenin başına gelmez. Ama gelirse size herkes hatırlayacaktır...

    Tavan perdesi konusunda fazla kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım. Üzgünüm..
    _____________________________




  • Merhaba arkadaşlar
    Kısmetse 19.06.2009 günü C4 Grand Picasso aracımı teslim alıyorum. Daha önceki sayfalarda vites geçişlerinde bazı sorunlar olduğunu okudum. Aşağıdaki bilgiye c4fanclub sayfalarında rastladım. Bu bilgi belki işinize yarar diye düşündüm. Ayrıca c4fanclub a üye olmanızı öneririm. Ben bu sayfalardan da oradan da pek çok yararlı bilgi edindim.

    quote:

    Blow off turbonun yığılmasını engeller (özellikle vites geçişlerinde) ve turbonun pal ve yataklarının daha uzun ömürlü olmasını sağlar. Genelde hoş bir uygulama ama performans artışı bg gücü artışı olarak değil tepki süresi kısalması (response time) olarak görülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Remlak -- 12 Haziran 2009; 11:44:55 >
    _____________________________
  • Merhaba arkadaşlar,

    yeni picasso alan arkadaşlara hayırlı olsun.. (bence picasso kullanmak bir tarz bir keyiftir)

    Arabamda eksikliğini hissettiğim bir özelliğin meğerse varolduğunu öğrendim. Sizlerle
    paylaşmak isterim;

    arabanın herhangi bir kapısı açık kaldığında bir uyarı vermediğini sanıyordum
    (en sağdaki genel bir kırmızı işaret hariç) .Geçen sağ arka kapım açıkken hareket edince,
    ana ekranda bir araba resmi (sağ kapısı açık şekilde) ve yazı ile sağ arka kapı açık
    uyarısı geldi.

    Arkadaşlarımın bilgilerine sunuyorum.

    NOT: arkadaşlar sizinde keşfettiğiniz özellikler varsa lütfen paylaşın.
    _____________________________
  • Ben de önümüzdeki hafta başı 5 kişilik picassoma kavuşuyorum.
    Forumu baştan sona okudum, daha aracı almadan pek çok bilgi edindim, katkıda bulunan herkese teşekkürler. Aracımı kullanmaya başladıktan sonra ben de izlenimlerimi yazmaya çalışacağım.

    Bu arada Citroen kullanım kılavuzlarını internet üzerinde buldum, Türkçe dahil pek çok dilde ve her model için var. C4 Picasso kılavuzunu okumaya başladım bile. Benim gibi almadan önce göz atmak isteyen veya okumak isteyenler için link;



    Saygılar
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volatile1


    Ben de önümüzdeki hafta başı 5 kişilik picassoma kavuşuyorum.
    Forumu baştan sona okudum, daha aracı almadan pek çok bilgi edindim, katkıda bulunan herkese teşekkürler. Aracımı kullanmaya başladıktan sonra ben de izlenimlerimi yazmaya çalışacağım.

    Bu arada Citroen kullanım kılavuzlarını internet üzerinde buldum, Türkçe dahil pek çok dilde ve her model için var. C4 Picasso kılavuzunu okumaya başladım bile. Benim gibi almadan önce göz atmak isteyen veya okumak isteyenler için link;



    Saygılar



    Bu harika oldu. Ellerinize sağlık.
    _____________________________




  • güncel
    _____________________________
    MEVLAM GÖRELİM NEYLER..NEYLERSE GÜZEL EYLER....
  • Herkese merhaba,

    C4 Grand Picasso aracımızı Üsküdar Arkas'tan 48900 TL karşılığı aldık, aracımızın gümrükte olduğunu ve salı günü teslim edilebileceğini söylüyorlar. Güncel bir Scenic II kullanıcısı olarak, 2 yıldır takip ettiğimiz bu araca sahip olmak gerçekten güzel bir duygu. MPV sınıfı bir aracın avantajlarını iyi bilen bir kullanıcı olarak, seçimimizden çok memnun kalacağımızı düşünüyordum, ancak bu forumda geçen iki günün ardından, aklımda en ufak bir şüphe dahi kalmadı.

    Aracımızı teslim aldıktan sonra, sürüş izlenimlerimizi aktarmaya başlayacağım. Buradaki herkese, bilgilendirmeleri ve görüşleri için teşekkür ederim.
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...
  • Hayırlı günlerde kullanın.
    _____________________________
    MEVLAM GÖRELİM NEYLER..NEYLERSE GÜZEL EYLER....
  • Çok teşekkürler, ruhsatımız çıkmış ama araç PDI denen bir kontrol sonrasında bayiye sevk edilecekmiş, sabırsızlıkla bekliyoruz. Sizlerin yazdığı olumlu düşüncelere katılmak ve aracı benzin döküp yakmamak dileği ile. İyi akşamlar...
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...
  • wkwwlwig hayırlı olsun.Güle güle kullanın kazasız belasız...
    _____________________________
  • Arkadaşlar Grand C4 Picasso için çok güzel görsel anlatımların olduğu bir site veriyorum. Ancak bu sitede gördüğünüz her özellik maalesef ülkemizde yok.

    http://grandc4picasso.citroen.com/uk/
    _____________________________
  • Liteon, çok teşekkürler, ben de herkese kazasız sürüşler diliyorum, hala alamadım aracımı, PDI denen kontrol bugün bitecek ve araçlar bayilere yarın sevk edilmeye başlanacakmış, askerdeyim ve şafak sayıyorum gibi oldu, inşallah bugün doğan güneş!!!
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...
  • Gelmiş! Hazırmış! Alabilirmişim! Birazdan çıkacağım, şürüş deneyimi bugün akşama doğru... Herkese iyi günler diliyorum.
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...
  • Günaydın,

    İlk izlenimler : Aracın plastik kalitesi Scenic'e göre düşük, özellikle torpido üzerindeki iki kapak çok tıngır tıngır, ancak dokunma hissi güzel. Bazılarının dediği gibi vites değişimlerinde yığılma ve sarsıntı yapmıyor, zaten vites değişmeden 1-2 sn önce göstergede geçilecek vites yazmaya başlıyor, buna dikkat edilirse yağ gibi. 1.6lt benzinli ve tam otomatik Scenic ten sonra kalkış ve ara hızlanmalar bizde fişek etkisi yaptı, çok memnun kaldık. Hızı belli etmeme konusu ise hem avantaj hem de dezavantaj bence, daha ilk günden pert edecektik arabayı. Scenic'in 80-85 km de ESP yi devreye soktuğu bir viraja, yeni aracımızla temkinli bir şekilde!!! girdik, meğer süratımız 100 km civarı imiş, ESP falan yırttık işi, ama alışana kadar göstergeyi sık takip etmek gerekecek. Bir de cam tavanın perdesinin açılması konusu karmaşık, her seferinde düğmeye bastırıp birşeyler yapmak gerekiyor sanırım. Sanırım diyorum zira : (büyük harfler için özür dileyerek) ARAÇLAR TÜRKİYE'YE GELMİŞ AMA KULLANMA KILAVUZU OLMADAN!!!!! EFENDİM, İSTEMİŞLER 10-15 GÜN İÇİNDE BURADA OLACAKMIŞ, BİZE DE KARGO İLE GÖNDERİLECEKMİŞ!!!!! Jetranger abinin dediği gibi, bas marşa kullan bir araba değil, ama biz öyle yaptık açıkcası. Diğer yandan :

    KENDİMLE BİR KERE DAHA GURUR DUYDUM, ARAÇ SEÇİMİMDEN DOLAYI...

    Herkese iyi günler, kazasız sürüşler dilerim.
    _____________________________
    We Know What We've Lost When It's Gone...




  • Merhaba,
    Yeni arabanız hayırlı olsun,hhosafci arkadaşımızın verdiği sitede(http://service.citroen.com/ddb/code/index_tr_tr.htm)
    aracın kullanma kılavızu var bence dikkatlice okuyun.Zira araba gerçekten öyle basga gitsin tarzı bir araç değil. Kullanma kılavuzunda aracın avrupa full versiyonlarında olan özelliklerde anlatılmış.Acaba buda bende varmı diye şaşırmayın.Bide virajlara yüksek hızlara girme konusunda da dikkatli olmak gerekiyor zira tarzı ve yüksekliği gereği öyle bir araba değil, yatma eğilimi bariz belli oluyor ama bunun bir kusur olup olmadığıda tartışılır.Zira aile sınıfı bir aracı bu şekilde zorlamanında bir mantığı yok bence.
    Bu arada benim takıntım olan tavan perdesinin aracı kapattıktan sonra camlarla birlikte otomatik olarak kapanmasıyla ilgili tecrübesi olan arkadaşlara bana yardımcı olmaları husunda birkez daha çağrı yapıyorum.Zira servise götür,getir işleriyle uğraşmak istemiyorum.Ayrıca servistekilerinde bu araç hakkında bazı konularda tam donanımlı olduklarını zannetmiyorum.
    İyi günler..
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.