Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (223. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2. el araba alacaksanız, gözünüze kestirdiğiniz araba hakkında plaka vb. bilgilerine sahipseniz araştıracağınız yerler:

    www.sbm.org.tr
    Anasayfa - Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi
    http://www.sbm.org.tr/?p=application&objectId=23

    (online işlemler bölümünden trafik ve kasko poliçelerinede bakabilirsiniz)
    http://otokontrol5664.com/
    www.gib.gov.tr
    Gelir İdaresi Başkanlığı
    http://www.gib.gov.tr/index.php?id=771


    ve tabiki e-devlet, çünkü ilk elden veya rehinsiz deyipte yanlış bilgiler verenlere karşı

    https://giris.turkiye.gov.tr/Giris/

    burada araç sorgulama kısmına gidiyorsunuz

    elim değmişken bunlarıda paylaşayım dedim

    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    konuyla ilgili birkaç site

    http://forum.donanimhaber.com/m_7367864/f_//tm.htm#7367864
    http://www.detailingturkey.net/

    ayrıca ürünler için ben buraları geziyordum

    http://www.elitecarcare.co.uk/
    http://www.cleanyourcar.co.uk/
    http://www.detailingworld.co.uk/forum/index.php
    http://www.meguiars.com.tr/
    http://www.performancemotorcare.com/
    http://www.i4detailing.co.uk/


    Bendeki ürünleri cleanyourcar.co.uk ve shinearama.co.uk sitelerinden almıştım. 3-4 yıl önce pek çok ürün çok pahalı idi. Şimdi yurtdışına pek gerek kalmadı heralde.

    Onun dışında dediklerinizi anladım. Pekiştirmis olduk :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Aracınız imzanızda belirtiğiniz araç ise orjinal ebatınız 215/55/16 olabilir. Kontrol etmenizde fayda var. Aracınızın modelinde 225 taban yok diye biliyorum.

    tekrar baktım lastiklerin ebatı 225 55 r16 yav nasıl değişmiştir acaba ebatlar orjinal jantlar var
  • yalnız2007 kullanıcısına yanıt
    Daha önce lastik değişiminde 215 yerine 225 takılmış olabilir çok büyük bir sorun değil.215 göre değişim yüzdeniz 1,68 oluyor 225 kullandığınızda. Maximum %3 oranında makul kabul edilebiliyor. 16 jantlara 225 veya 205 sorunsuz bir şekilde takılabilir.215 göre araştırma yapabilirsiniz.
  • Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnız2007

    Tesekkurler

    225 tabanla yakıt tuketiminiz ne durumda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar. Arabyi aldigim gunden beri neredeyse her firmadan yakit aldim. Kendimce bi siralama yaptim.

    Petrol Ofisi - Arac bu mazotta Biraz Sesli Calisiyor Yakit Tuketimi Makul Seviyede

    Total - Baya Sesli calisiyor Yakit Tuketimi İdare Eder

    BP - Digerlerine gore daha sessiz calisiyor ama yakit tuketimi fazla gibi geldi yada yol durumuna gore degisiklik gisterdi.

    Shell - Daha da sessiz calisiyor Yakit tuketimi nedense fazla gibi geldi yada litre fiyati daha pahali oldugundandir.

    Opet - En memnun kaldigim yer oldu. ses duzeyi makul seviyede yakit tuketimi yuz guldurucu.

    Malasef Bizim oralarda fazla opet yok cok fazla petrol ofisi var ama daha cok shell kullanmaya calisiyorum. Sizler hangi firmalari kullaniyorsunuz bu arac icin onerebileceginiz yer neresi ben opetten memnun kaldim su an icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracimda yazilim olmasi sebebi ile ve servisin onerisiyle shell GTL+ kullaniyordum fakat GTL+ artik satilmiyor. Son 3000km'dir shell nitro+ kullaniyorum. Diger markalari denemedigim icin bir karsilastirma yapamayacagim.
    Uzun yol degerlerimi burada bircok kez fotograflariyla paylastim.
    Uzun yol cc ile 100-110arasi hic gaza dokunmadan tuketim 3.9lt.
    Sehir ici yogun trafik ortalama hiz 24km/s sakin kullanim, otomatik modda 2000dd. Vites degisimi ile yaklasik 2000km
    ortalamasi 5.6lt.
    Bu degerleri 143hp / 326nm tork ile goruyorum.
    Standart picasso 1750 devirde 240nm tork verirken yazilimli aracimin dyno verilerine gore 240nm torku daha rolanti devrinin az uzerinde veriyor buda zorlanmadan araci yuruttugunden dolayi yakit tuketimine olumlu yansiyor.
    Chiptuning olayini performans icin kullananlarin tam aksine aracimi genellikle 2000-2250devir arasi kullaniyorum. Uzun yolda 110km/s gecmemeye calisiyorum. Ve yukarida verdigim tuketim degerlerini bir kez veya iki kez degil her zaman yakaliyorum.
    Shell nitro+ diesel tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Picasso11 kullanıcısına yanıt
    merhaba
    yazılım yükleme olayı nedir ?. Formu kısa bir tarama yaptım ama bulamadım. Chiptuning ve yazılım yükleme aynı şey mi. Yeni GP ye yapılabiliyormu ?
    tşk.ler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Merhaba arkadaslar. Arabyi aldigim gunden beri neredeyse her firmadan yakit aldim. Kendimce bi siralama yaptim.

    Petrol Ofisi - Arac bu mazotta Biraz Sesli Calisiyor Yakit Tuketimi Makul Seviyede

    Total - Baya Sesli calisiyor Yakit Tuketimi İdare Eder

    BP - Digerlerine gore daha sessiz calisiyor ama yakit tuketimi fazla gibi geldi yada yol durumuna gore degisiklik gisterdi.

    Shell - Daha da sessiz calisiyor Yakit tuketimi nedense fazla gibi geldi yada litre fiyati daha pahali oldugundandir.

    Opet - En memnun kaldigim yer oldu. ses duzeyi makul seviyede yakit tuketimi yuz guldurucu.

    Malasef Bizim oralarda fazla opet yok cok fazla petrol ofisi var ama daha cok shell kullanmaya calisiyorum. Sizler hangi firmalari kullaniyorsunuz bu arac icin onerebileceginiz yer neresi ben opetten memnun kaldim su an icin.

    Bende lpg ve benzini shell den alıyorum, uzun yolda bile shell bayilerinden almaya çalışıyorum, eskiden kalma bir güven algısı var galiba, ecnebi firmasıya ondan herhal. (Çoğu ecnebi ama olsun)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philpo

    merhaba
    yazılım yükleme olayı nedir ?. Formu kısa bir tarama yaptım ama bulamadım. Chiptuning ve yazılım yükleme aynı şey mi. Yeni GP ye yapılabiliyormu ?
    tşk.ler...


    BoostERPerformanceyoutube
    Citroen C4 1.6 HDI 112HP Chip Tuning by BoostER Performance
    http://m.youtube.com/watch?v=DEN51ctFwe8&hl=tr&guid=&client=mv-rim&gl=TR


    www.chiptuning.com.tr
    www.boosterperformance.com

    Yukarida verdigim linkteki c4 e-hdi motor 145hp 330nm tork vermis. Bendeki picasso 2008 model ve euro4 hdi motor oldugu icin 143hp 326nm veriyor.
    Kapsamli bilgileri yukaridaki linklerden alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Picasso11 -- 25 Ocak 2014; 23:39:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben total den memnunum. Total excellium veya shell nitro kullaniyorum. Total shelle göre daha uzun menzil veriyor bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trafik Sigortası yaptırdım. Anadolu sigorta 230tl ;) şehir istanbul. Plaka 09

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle merhabalar daha önce yenı c4 ve c3picasso kullanıcısı olarak picasso c4 almayı dusunuyorum fakat ilanlarda kmleri çok fazla araçların uzun süredir kullananlar için soruyorum aracın ağır bakımları nelerdir ve maliyetleri ve alırken nelere dikkat etmeliyim? Ve son olarak bu aracın en full modeli hangisi? Düşündüğümüz araç 7 koltuklu oyomatik dizel

    Şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    Öncelikle merhabalar daha önce yenı c4 ve c3picasso kullanıcısı olarak picasso c4 almayı dusunuyorum fakat ilanlarda kmleri çok fazla araçların uzun süredir kullananlar için soruyorum aracın ağır bakımları nelerdir ve maliyetleri ve alırken nelere dikkat etmeliyim? Ve son olarak bu aracın en full modeli hangisi? Düşündüğümüz araç 7 koltuklu oyomatik dizel

    Şimdiden teşekkür ederim

    Eğer turbo ve motorunda sıkıntı yoksa periyodik Bakım olarak pahalı 2 kalem var.

    Biri debriyaj bakatasi. Kullanıma bağlı olarak 40binde değiştiren de var 130bin kullanan da. Benim aracim 100bin kmde şuan. Tahmini 120bin gibi baskı değişecek. Ücreti de işçilik pahalı olduğu için 1100tl civarı.

    Diğer bir pahalı kalem ise lastikler. 215 55 16 ölçü genelde. Marka modele göre 800 - 1500tlyi buluyor. Arabayı alırken kontrol etmesi de kolay.

    Onun dışında pek birşey yoj bildiğim. B sınıfı aracimin parcasi ne kadarsa bu da o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • daha önce bahsettiğim kollarda soyulmalar içim mat siyah boya uyguladım...
    şiddetle tavsiye ederim:

    önce elle hızlıca soyulanları soyun
    sonra 100-200 artık kaç numara varsa kalın zımparayla hafif devam edin
    iyice eskileri soyduktan sonr 1000 numara kum ile güzelce seviyeyi eşitleyin
    sonra boyamacıların tekniği ile (biriktirmeden, damlatma yapmayacak şekilde) mat siyah sprey boya ile birkeç kat atık
    her katta belli bir süre bekleyinki kuruma sağlansın











  • Hocam nasıl soktun kapı tutamaclarini. Benim de ön kol tutamaclari soyulmuş belli yerlerde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    daha önce bahsettiğim kollarda soyulmalar içim mat siyah boya uyguladım...
    şiddetle tavsiye ederim:

    önce elle hızlıca soyulanları soyun
    sonra 100-200 artık kaç numara varsa kalın zımparayla hafif devam edin
    iyice eskileri soyduktan sonr 1000 numara kum ile güzelce seviyeyi eşitleyin
    sonra boyamacıların tekniği ile (biriktirmeden, damlatma yapmayacak şekilde) mat siyah sprey boya ile birkeç kat atık
    her katta belli bir süre bekleyinki kuruma sağlansın









    Elinize sağlık. Çok güzel olmuş.

    Yetkili serviste fiyat aşağıdaki gibi.

    - KAPI İÇ ÇEKME KOL PLASTİĞİ: 85,97 TL +KDV (1 ADET) (SİPARİŞ ÜZERİNE TEDARİK EDİLİR!)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Yaz lastiği adına bende şuan bir hayli arayış içinde bir çok alternatif ürettim hatta bir başlık açmayı da düşünmedim desem yalan olur. Üst segment, orta segment, alt segment sınıfındaki lastikleri genel inceledim. Simetrik, asimetrik ve yönelim desenli lastikleri inceledim.
    Daha çok araştırmalarımı üst segment dışında yaptım.(hala devam ediyor) Kime sorulsa michelin, continental tavsiye ediliyor.Alternaatifler üretmek adına çalışmaya devam diyerek belirlemiş olduğum birkaç lastiği paylaşıyorum.
    Rastgele sıralama yapılmıştır.(fiyat aralığı 160.-TL ile 250.-TL arası)
    DUNLOP 215/55 R 16 93V LM703
    FULDA 215/55 R 16 93V CARAT PROGRESSO
    Kumho KU31 215/55R16 97W
    Falken Ziex ZE914 215/55R16 97V
    Petlas Velox Sport PT741 215/55R16 97W RF ZR
    Hankook K115 215/55R16 93V
    Toyo Proxes CF1 215/55R16 93V
    Toyo TYDRB 215/55R16 93V
    Dunlop Sport BluResponse



    Ufak bir update yapayım.
    Yaz lastiği araştırmalarım devam ediyor.Ağırlıklı olarak Orta Segmentdeki lastiklere yoğunlaşmış durumdayım.Bu yoğlaşmada yelpaze geniş fakat suan geldiğim nokta 4 lastik.
    Hankook Ventus S1 EVO K107
    Hankook Ventus Prime2 K115
    Falken Ziex ZE914
    Kumho KU31

    Bugun fırsat bulup Falken lastiğe bir bakayım dedim.Orta Segmente Japon teknolojisi Ek olarak AKO (abdulkadırozcan) tarafından Çankırı'da fabrikası kurulacak.
    Lastiğin özelliklerine gelince resimlerde de göreceğiniz üzere lastik etiketinde yakın tuketimi C ıslak yol tutuş B ses 70 db.Lastik üretim tarihi 2013 yılı 32 hafta tayland üretimi.Gelelim fiyatına adet 160.-TL sökme takma ve lastik oteli hizmeti dahil.Bir başka satıcıdan aldığım fiyat ise 150.-TL.




  • soskay S kullanıcısına yanıt
    Hankook Ventus prime2+ 215/55r16 97w icin fiyat aldinizmi?
    Aracimin uzerinde bulunan lastikler ve fayda/maliyet olarak gayet basarili lastik.
    Butcem musait ise continantal fakat butcem kisitli ise alacagim lastik yine hankook ventus prime2+ olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.