Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (107. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: aasem

    Selam arkadaşlar,

    Bir sorum olacak: 2008 model 70.000 km de siyah boyasız bir grand picassoya ne kadar verilir? İlk sahibinden, Ankara aracı. Sahibinden de ilanı var ama koyamadım şimdi buraya aceleden.

    Kafam iyice karıştı, hergün başka bir araca bakıyorum neredeyse.

    Cevap verirseniz sevinirim.



    70.000 km çok iyi 2008 model için boya yoksa 38,500 e kadar gönül rahatlığıyla verebilirsin


    Teşekkür ederim cevabınız için.

    Ben bu işten bişey anlamadım, boyasız diyor az da olsa boya çıkıyor. 39.000 TL acente veriyor diyor takasta. 39.500 son diyor.

    2009 model 44000 km deki araca son fiyat 44.000 TL deniyor. Belki zorlasan 43.500 kabul edilecek ama onda da iki parça boya var.

    Forumda yazılan fiyatlarla dışarıda istenilen ve teklif edildiği iddia edilen fiyatlar biraz farklı oluyor.

    Hayırlısı bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aasem

    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: aasem

    Selam arkadaşlar,

    Bir sorum olacak: 2008 model 70.000 km de siyah boyasız bir grand picassoya ne kadar verilir? İlk sahibinden, Ankara aracı. Sahibinden de ilanı var ama koyamadım şimdi buraya aceleden.

    Kafam iyice karıştı, hergün başka bir araca bakıyorum neredeyse.

    Cevap verirseniz sevinirim.



    70.000 km çok iyi 2008 model için boya yoksa 38,500 e kadar gönül rahatlığıyla verebilirsin


    Teşekkür ederim cevabınız için.

    Ben bu işten bişey anlamadım, boyasız diyor az da olsa boya çıkıyor. 39.000 TL acente veriyor diyor takasta. 39.500 son diyor.

    2009 model 44000 km deki araca son fiyat 44.000 TL deniyor. Belki zorlasan 43.500 kabul edilecek ama onda da iki parça boya var.

    Forumda yazılan fiyatlarla dışarıda istenilen ve teklif edildiği iddia edilen fiyatlar biraz farklı oluyor.

    Hayırlısı bakalım.

    2009 model iki parçada boya olan araç için bence yüksek. 2010 model 46000'de sol arka çamurlukta avuç içi kadar boya olan aracı 43500'e aldık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orijinalden alıntı: aasem

    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: aasem

    Selam arkadaşlar,

    Bir sorum olacak: 2008 model 70.000 km de siyah boyasız bir grand picassoya ne kadar verilir? İlk sahibinden, Ankara aracı. Sahibinden de ilanı var ama koyamadım şimdi buraya aceleden.

    Kafam iyice karıştı, hergün başka bir araca bakıyorum neredeyse.

    Cevap verirseniz sevinirim.



    70.000 km çok iyi 2008 model için boya yoksa 38,500 e kadar gönül rahatlığıyla verebilirsin


    Teşekkür ederim cevabınız için.

    Ben bu işten bişey anlamadım, boyasız diyor az da olsa boya çıkıyor. 39.000 TL acente veriyor diyor takasta. 39.500 son diyor.

    2009 model 44000 km deki araca son fiyat 44.000 TL deniyor. Belki zorlasan 43.500 kabul edilecek ama onda da iki parça boya var.

    Forumda yazılan fiyatlarla dışarıda istenilen ve teklif edildiği iddia edilen fiyatlar biraz farklı oluyor.

    Hayırlısı bakalım.

    2009 model iki parçada boya olan araç için bence yüksek. 2010 model 46000'de sol arka çamurlukta avuç içi kadar boya olan aracı 43500'e aldık.

    Kardeşim 2009 un fiyatı da çok pahalı etmez o kadar vereceksen 2010 al yani 2009 a da 40.000 verebilirsin. fazla etmez temiz diye 40 bin diyorum. adamlara dediğim fiyatları teklif et isterlerse versinler. Vermezlerse biraz bekle elbet düşer böyle abartı fiyat verme bence




  • Arkadaslar bence bahsettiginiz fiyatlar bu araba icin cok dusuk. boyle guzel ve rakipsiz bir araci helede temizse kimse o fiyatlara vermez ve vermemelide.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    Arkadaslar bence bahsettiginiz fiyatlar bu araba icin cok dusuk. boyle guzel ve rakipsiz bir araci helede temizse kimse o fiyatlara vermez ve vermemelide.

    Arkadaşım sizce ne olmalı piyasası rayiç değer belirleyelim. bence
    2007 33-36 bin
    2008 35 - 38 bin
    2009 37 - 40 bin
    2010 42- 46 bin( ekran çift renk ve türkçe menü)
    2011 50-53 bin (e-Hdi motor seçeneği)
    2012 53-55 bin(e-Hdi motor seçeneği)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    Arkadaslar bence bahsettiginiz fiyatlar bu araba icin cok dusuk. boyle guzel ve rakipsiz bir araci helede temizse kimse o fiyatlara vermez ve vermemelide.

    Arkadaşım sizce ne olmalı piyasası rayiç değer belirleyelim. bence
    2007 33-36 bin
    2008 35 - 38 bin
    2009 37 - 40 bin
    2010 42- 46 bin( ekran çift renk ve türkçe menü)
    2011 50-53 bin (e-Hdi motor seçeneği)
    2012 53-55 bin(e-Hdi motor seçeneği)

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar son günlerde ufak bir sorunum baş gösterdi. sağ ayna geri vitese alınca otomatik ayarladığım konuma gelmiyor. gelmeye çalışıyor, değişik yönlerde hafif hareket ediyor ama hafizadaki konuma gelmiyor. tekrar ayarlamak zorunda kalıyorum ve düzeliyor. ancak bu gün ayarlama yaparkende zorluk çekmeye başladım. benzer sorunu olan varmı ve çözüm için ne yapmalıyım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaz-siyah -- 12 Ağustos 2012; 19:01:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    merhaba
    slbn arkadaşın iç kapı kollarını karbon kaplatmasından sonra bende benim soyulan kapılar için birşeyler düşünmeye başladım. az evvel iki kapı kolunuda çıkardım. çok basit çıkıyor, arkaya doğru olan ayrım yerlerinden tırnaklarınızı geçirerek hafif güç uygulamak gerekiyor. geçmeli bir yapısı (tırnaklı) olduğundan çıkıyor.
    karbon kaplatınca desenli bir şekli olduğu için büyük ihtimal plasti dip denilen sprey kaplama ile yapıcam, henüz almadım ama.

    asıl belirtmek istediğim şey şu:
    yaklaşık 1 yıl önce kapı kollarında hiçbirşey yoktu. şurdan hatırlıyorum;
    tam garanti bitmek üzereyken soyulan klima düğmelerini değiştirmiştim. değişim öncesi forumdaki arkadaşların problemlerini bildiğim için kapı kollarınada bakmıştım, sağlamdı. fakat servis sonrası dikkat etmedim, sadece klimaya bakıp tamam demiştim, değişimden 1 ay kadar sonra kapı kolu gözüme takıldı, bir soyulma başlamış hatta hafif ilerlemişti. tüh dedim 1 ay önce olsa yaptırırdım. bugün kapı kollarını açtığımda, daha önceden, büyük ihtimal tornavida ile açılmış olduğunu farkettim, içinde küçük bir çizik vardı.
    demek istediğim daha öncede sık duyduğum fakat başıma gelmemiş olan ; servis sonrası küçük problemli parçaların başka arabalardakilerle yer değiştirmesi olabileceği aklıma geldi.
    siz siz olun serviste arabanın başından ayrılmamaya çalışın, yoksa vicdansızların ne yapacağı belli olmuyor. bende periyodik bakımlarda birkaç kez küçük şikayetlerimi iletmiştim, akşam arabayı alırken bedelsiz yapmışlardı, şimdi düşünüyorumda acaba kimin arabasının parçalarından tamamladılar...

    düzeltme: yanda iki tane tırnak var, onları hafif ittirmeniz gerekli, yazmayı unutmuşum

    merhaba
    kapı kollarının soyulma durumu için bahsettiğim uygulamayı yaptım (plasti dip)
    resimde de gördüğünüz gibi bir sonuç aldım, fena değil, hatta iyi, ama ne kadar dayanır bilmiyorum, açıkçası servise bu kolların fiyatını sormadım, belkide değmez uğraşmaya...
    fakat diğer kapı kolu için çalışmaya devam ediyorum, ona sıkınca köpürüyor, üreticiye yazdım , bakalım neymiş






  • gayet güzel görünüyr, uygulama hakkında detaylı bilgi verirseniz yapmak isteyenler faydalanabilir. benim hoşuma gitti benim aarbada fazla syulma yok ama yinede düşünebilirim
  • merhaba
    yaptıklarımı anlatmaya çalışayım

    ama öncelikle belirtmeliyimki bursa da bu kapı kolları çerçevelerinin adet fiyatı 61 tl miş, solda 61, sağda 61, servisin verdiği fiyat, istanbulda stokta varmış...

    ben performix plasti dip denilen spreyi hepsiburadadan 52 tl ye aldım, kendi satış siteside var
    Uygulamam 5 kattan oluştu
    Başlamadan önce soyulan kısımları temizledim, , tırnakla soydum çünkü kazıyıcı birşey plastik yüzeye zarar verir, el değmeyen yerlerde soyulma olmuyor, hatta zorlasamda soyamadım, başka bir forumda sıcak su kullanıldığını okumuştum ama denemedim.
    yeterince kat atarsanız soyulan ve soyulmayan yerler arasında fark belli olmuyor
    zemini alkol ile temizleyip bekledim
    spreyin talimatlarına göre uygulama yaptım
    Her kat sonrası en az 45 dk bekledim, acelem yoktu, normalde 30 dk yazıyor
    kesinlikle arka yüzeyinden biryere asmak gerekiyor, eğer yaşken kenarları bir zemine değerse kuruduktan sonra kaldırmaya çalışırsanız zemine yapıştığı için kaplama soyuluyor. ben bant kullandım
    En son 2 gün boyunca kurumaya bıraktım, çünkü emin olmadan arbaya takmak istemedim
    orjinal kadifemsi dokuda olmuyor, daha çok direksiyonun görünüşüne benziyor.
    eğer 3 kattan fazla sıktıysanız ve yeterince kuruduysa kısa zaman içinde çizilme yapmaz gibi duruyor
    fakat üzerine biraz fazla toz çekiyor ve eğer olurda zedelenirse yırtığın devamı gelir
    kuru bezlede temizlenmiyor, nemli bez lazım gibi
    beğenmediyseniz çıkarması çok kolay, ilk uyguladığımda yapışma yüzünden tüm kaplamayı çıkarmıştım
    zaman içinde dayanıklılık durumunu yazarım, olmadı çıkmacılardan bulur takarım, hiç olmadı sevisten yenisini alırım, ama o soyulmuş görüntüyle arabada bulundurmam
    ilginç olan orjinal kaplamada soyulmayan yeri tırnakla çiziyorum ama ovalayınca iz bile kalmıyor, demekki zaman içinde elin teri yıpratıyor
    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    merhaba
    slbn arkadaşın iç kapı kollarını karbon kaplatmasından sonra bende benim soyulan kapılar için birşeyler düşünmeye başladım. az evvel iki kapı kolunuda çıkardım. çok basit çıkıyor, arkaya doğru olan ayrım yerlerinden tırnaklarınızı geçirerek hafif güç uygulamak gerekiyor. geçmeli bir yapısı (tırnaklı) olduğundan çıkıyor.
    karbon kaplatınca desenli bir şekli olduğu için büyük ihtimal plasti dip denilen sprey kaplama ile yapıcam, henüz almadım ama.

    asıl belirtmek istediğim şey şu:
    yaklaşık 1 yıl önce kapı kollarında hiçbirşey yoktu. şurdan hatırlıyorum;
    tam garanti bitmek üzereyken soyulan klima düğmelerini değiştirmiştim. değişim öncesi forumdaki arkadaşların problemlerini bildiğim için kapı kollarınada bakmıştım, sağlamdı. fakat servis sonrası dikkat etmedim, sadece klimaya bakıp tamam demiştim, değişimden 1 ay kadar sonra kapı kolu gözüme takıldı, bir soyulma başlamış hatta hafif ilerlemişti. tüh dedim 1 ay önce olsa yaptırırdım. bugün kapı kollarını açtığımda, daha önceden, büyük ihtimal tornavida ile açılmış olduğunu farkettim, içinde küçük bir çizik vardı.
    demek istediğim daha öncede sık duyduğum fakat başıma gelmemiş olan ; servis sonrası küçük problemli parçaların başka arabalardakilerle yer değiştirmesi olabileceği aklıma geldi.
    siz siz olun serviste arabanın başından ayrılmamaya çalışın, yoksa vicdansızların ne yapacağı belli olmuyor. bende periyodik bakımlarda birkaç kez küçük şikayetlerimi iletmiştim, akşam arabayı alırken bedelsiz yapmışlardı, şimdi düşünüyorumda acaba kimin arabasının parçalarından tamamladılar...

    düzeltme: yanda iki tane tırnak var, onları hafif ittirmeniz gerekli, yazmayı unutmuşum

    merhaba
    kapı kollarının soyulma durumu için bahsettiğim uygulamayı yaptım (plasti dip)
    resimde de gördüğünüz gibi bir sonuç aldım, fena değil, hatta iyi, ama ne kadar dayanır bilmiyorum, açıkçası servise bu kolların fiyatını sormadım, belkide değmez uğraşmaya...
    fakat diğer kapı kolu için çalışmaya devam ediyorum, ona sıkınca köpürüyor, üreticiye yazdım , bakalım neymiş




    Arkadaşlar merhaba. Aynı sorunu bende yaşadım kapı kolunun soyulmasını) garantiden ücretsiz değişim yapmışlardı (2 yıl önce)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    Arkadaslar bence bahsettiginiz fiyatlar bu araba icin cok dusuk. boyle guzel ve rakipsiz bir araci helede temizse kimse o fiyatlara vermez ve vermemelide.

    Arkadaşım sizce ne olmalı piyasası rayiç değer belirleyelim. bence
    2007 33-36 bin
    2008 35 - 38 bin
    2009 37 - 40 bin
    2010 42- 46 bin( ekran çift renk ve türkçe menü)
    2011 50-53 bin (e-Hdi motor seçeneği)
    2012 53-55 bin(e-Hdi motor seçeneği)

    2009 model 42000 km de aracimi gecen sene 45500 e cok rahat sattim. Ne fazla ne azdi bana gore. Yani piyasasi bu kadar dusuk bir arac degil. Burada aracin km si ve temiz kullanimida onemli bir etken. Temiz bir 2009 model gpicasso icin 40000 tl cok cok iyi fiyat bulan yapissin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79


    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    Arkadaslar bence bahsettiginiz fiyatlar bu araba icin cok dusuk. boyle guzel ve rakipsiz bir araci helede temizse kimse o fiyatlara vermez ve vermemelide.

    Arkadaşım sizce ne olmalı piyasası rayiç değer belirleyelim. bence
    2007 33-36 bin
    2008 35 - 38 bin
    2009 37 - 40 bin
    2010 42- 46 bin( ekran çift renk ve türkçe menü)
    2011 50-53 bin (e-Hdi motor seçeneği)
    2012 53-55 bin(e-Hdi motor seçeneği)

    2009 model 42000 km de aracimi gecen sene 45500 e cok rahat sattim. Ne fazla ne azdi bana gore. Yani piyasasi bu kadar dusuk bir arac degil. Burada aracin km si ve temiz kullanimida onemli bir etken. Temiz bir 2009 model gpicasso icin 40000 tl cok cok iyi fiyat bulan yapissin bence.

    Hocam bence iyi satmışsın tabiki arabanın temizliği çok önemli fiyat konusunda.Ama geçen sene aracın daha pahalı olması normal çünkü satış fiyatı değişmedi(2011-12-13) şu an 57,5 kampanyalı fiyatı.Hal böyle olunca yani üst fiyat değişmediği sürece her yıl araçlar değerinden kaybeder.Ha tabi ki araç özelliklerine göre fiyatı çok iyi senden aracı alan arkadaş ta temiz araç aldığı için zarar etmemiştir. Ben sadece tahminimi yazdım ta bi ki farklı düşünebilirsiniz saygı duyarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79


    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    Arkadaslar bence bahsettiginiz fiyatlar bu araba icin cok dusuk. boyle guzel ve rakipsiz bir araci helede temizse kimse o fiyatlara vermez ve vermemelide.

    Arkadaşım sizce ne olmalı piyasası rayiç değer belirleyelim. bence
    2007 33-36 bin
    2008 35 - 38 bin
    2009 37 - 40 bin
    2010 42- 46 bin( ekran çift renk ve türkçe menü)
    2011 50-53 bin (e-Hdi motor seçeneği)
    2012 53-55 bin(e-Hdi motor seçeneği)

    2009 model 42000 km de aracimi gecen sene 45500 e cok rahat sattim. Ne fazla ne azdi bana gore. Yani piyasasi bu kadar dusuk bir arac degil. Burada aracin km si ve temiz kullanimida onemli bir etken. Temiz bir 2009 model gpicasso icin 40000 tl cok cok iyi fiyat bulan yapissin bence.

    Hocam bence iyi satmışsın tabiki arabanın temizliği çok önemli fiyat konusunda.Ama geçen sene aracın daha pahalı olması normal çünkü satış fiyatı değişmedi(2011-12-13) şu an 57,5 kampanyalı fiyatı.Hal böyle olunca yani üst fiyat değişmediği sürece her yıl araçlar değerinden kaybeder.Ha tabi ki araç özelliklerine göre fiyatı çok iyi senden aracı alan arkadaş ta temiz araç aldığı için zarar etmemiştir. Ben sadece tahminimi yazdım ta bi ki farklı düşünebilirsiniz saygı duyarım.

    Grandpicasso camtavan metalik renk dahil 64600 tl liste satis fiyati var. Agustos fiyatlari. bu araci 57500 e almak pek mumkun degil. belki 5 kisilik olani olabilir ama o fiyata zor yine.
    İkinci el piyasasini saticilar ve alicilar belirler. Ben sadece aracin ikinci elinin kuvvetli oldugunu ve saticilarin iyi kullanilmis temiz araclarini sizin bahsettiginiz fiyatlara vermedigini dusunuyorum. İyi bayramlar herkese.

    Bu arada aracimin ugultu sorunu komple sanziman degiserek duzeldi.Ankara bayraktar citroen'e ve servis sefi Ugur ustaya burdan tekrar tesekkur ederim. simdi aracimdan tekrar keyif almaya basladim. banada bayram hediyesi oldu:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi akşamlar forumun yeni ve ne yazık ki geç bir takipcisiyim.
    2 gün önce 2010 model 35000 km de milessim yarı otomatik benzinli peugeot 207 mı 28000 tl ye saydırıp 63000 tl ye grande picassoyu cam tavan, metalik renk ve 17" jant ile aldım. Sizce aldigim fiyat ve eski arabamı saydirdigim fiyat makul mü?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınız hayırlı olsun, 207 fiyatını o aracı takip edenler daha iyi bilir ama G.P.'yi nakit olarak daha iyi fiyata alabilirdiniz bana göre. Güle güle kullanın aracınızı. Keyif alacağıniza hiç şüphem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207 nin ustunu kredi ile tamamladim. Bana gosterilen liste fiyatindan takas destekli en dusuk fiyat grande picassonun 62000 tl idi. Metalik renk, 17" jant ve cam tavan farkida 3500 tl idi. 65500 toplam fiyattan yapilan bir indirim olarak sunuldu ama dogrusu alirkende simdide icimde daha ucuza bulabilirmiyim diye bir suphe vardi. Bir kac bayi sordurduk onlarda daha ucuz fiyat vermediler. Velhasıl kelam aracı almış olduk. 2 gunluk kullanimimda simdilik aractan memnunum. Esimin araci 2010 otomatik sedan honda civic, bu aracı kullandiktan sonra onu kullanmak bana daha konforsuz gelmeye basladi. Peugeot aracimdaki şanzımanın bir benzeri oldugunu dusundugum şanzıman işin dogrusu hondanin ki kadar rahat geldi bana. Bir tek virajlarda eski aliskanligim nedeniyle sert girisim esp yi surekli devreye sokuyor, o da alisilabilecek bir olay sanirim. Bir de beni en cok memnun eden ozelligi yokuş performansı, sanki duz yolda basiyor gibi araclari sollayabiliyorum.

    Bu arada bilmiyorum bir firsat olarak gorulur mu, bursa bayraktar citroende bir adet c4 picasso var, start stop ozelligi olmayan 1,6 hdi dizel motorlu, 16" jantli, cam tavani olan ,metalik renkli. Bu aracı pazarliksiz 56000 liraya biraktiklarini soyluyorlar. Aracin transport sirasinda on kaputuna tas gelmis ve kaputu bu yuzden boyatilmis ve fotograflarinin oldugunu soyluyorlar. Bu sorunu olmasa takas destegiyle 61000 tl ye sattiklarini soyledikleri bir modelmis. Ne kadar dogrudur eder mi etmez mi bilmem ama buradan ilgilenebilecek arkadaslarimiza duyurayım. Bence yine de ciddi bir aliciya pazarliga girebilirler gibime geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam Türkiye'de cam tavanı olmayan model satılmıyor bildiğim kadarıyla, ama 17" ve metalik renk farkı bile 2000 TL rahat eder. Ben alırken biraz aceleye gelmisti. Yoksa mutlaka 17" janti tercih ederdim. 16" GP'ye cok küçük duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok haklisin tr de cam tavansiz yok ama elemanlarin liste fiyatlari kapali tavan icin yazilmis. O yuzden 1900 tl o rakamin uzerine ekstradan sonradan yaziyorlar. Yani en azindan adamlarin bana aciklamasi o oldu, yersem yani:)
    17" jant olayinida esimin israri aldirdi bana, ben estetik duygu fakiri bir adam olarak sadece fonksiyonellige baktigimdan bu konuda algi eksigim var. Biraz gereksiz fazladan para vermis gibi hissettim ama sizin gibi bir iki arkadasimda 17" in gerekli oldugunu soylemesinden dolayi biraz da olsa icim rahatladi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam öncelikle aracınız hayırlı olsun.Kazasız belasız mutlu günlerde kullanmanız dileği ile.Aracınız hangi şehir ve hangi bayiiden aldınız acaba?Ben geçen ay İstanbulda bir bayiiden makyajlı kasa-start-stoplu ve beyaz renkli olanı için(full ve 7 kişilik) 58000TL fiyat almıştım.(Bu arada GP forumunu aylardır takip etmeme rağmen ilk defa yazıyorum.Tüm forumdaşların bayramı kutlu olsun)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79


    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79


    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    quote:

    Orijinalden alıntı: dişçi79

    Arkadaslar bence bahsettiginiz fiyatlar bu araba icin cok dusuk. boyle guzel ve rakipsiz bir araci helede temizse kimse o fiyatlara vermez ve vermemelide.

    Arkadaşım sizce ne olmalı piyasası rayiç değer belirleyelim. bence
    2007 33-36 bin
    2008 35 - 38 bin
    2009 37 - 40 bin
    2010 42- 46 bin( ekran çift renk ve türkçe menü)
    2011 50-53 bin (e-Hdi motor seçeneği)
    2012 53-55 bin(e-Hdi motor seçeneği)

    2009 model 42000 km de aracimi gecen sene 45500 e cok rahat sattim. Ne fazla ne azdi bana gore. Yani piyasasi bu kadar dusuk bir arac degil. Burada aracin km si ve temiz kullanimida onemli bir etken. Temiz bir 2009 model gpicasso icin 40000 tl cok cok iyi fiyat bulan yapissin bence.

    Hocam bence iyi satmışsın tabiki arabanın temizliği çok önemli fiyat konusunda.Ama geçen sene aracın daha pahalı olması normal çünkü satış fiyatı değişmedi(2011-12-13) şu an 57,5 kampanyalı fiyatı.Hal böyle olunca yani üst fiyat değişmediği sürece her yıl araçlar değerinden kaybeder.Ha tabi ki araç özelliklerine göre fiyatı çok iyi senden aracı alan arkadaş ta temiz araç aldığı için zarar etmemiştir. Ben sadece tahminimi yazdım ta bi ki farklı düşünebilirsiniz saygı duyarım.

    Grandpicasso camtavan metalik renk dahil 64600 tl liste satis fiyati var. Agustos fiyatlari. bu araci 57500 e almak pek mumkun degil. belki 5 kisilik olani olabilir ama o fiyata zor yine.
    İkinci el piyasasini saticilar ve alicilar belirler. Ben sadece aracin ikinci elinin kuvvetli oldugunu ve saticilarin iyi kullanilmis temiz araclarini sizin bahsettiginiz fiyatlara vermedigini dusunuyorum. İyi bayramlar herkese.

    Bu arada aracimin ugultu sorunu komple sanziman degiserek duzeldi.Ankara bayraktar citroen'e ve servis sefi Ugur ustaya burdan tekrar tesekkur ederim. simdi aracimdan tekrar keyif almaya basladim. banada bayram hediyesi oldu:)

    Ben 5 kişilik liste fiyatına bakmıştım. Ekstralara bakmadım. onları da katınca fiyat artar haliyle. Aracın ikinci eli kuvvetli ama alıcısını bulursan acil satmak zorunda kalırsan fiyatın dediğim seviyelere geleceğini düşünüyorum.
    Uğultu sorunun çözülmesine sevindim güle güle kullan. Umarım garantiden yapmışlardır.Gülücük yaptığına göre kesin garanti :) sana da hayırlı bayramlar.




  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.