Şimdi Ara

GRAN TURİSMO 5 TUNİNG SETUP-ilk mesaja bakın (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
9
Favori
28.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre-34bjk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Biggqmerx


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre-34bjk

    Historic Car Race için Dodge Challenger ayarı verebilir misiniz?


    hocam dodge Challengerr lamı gırmeyı dusunuyosun bence deneme ben (GT-R 07,Lamborgini LP-60 vs Denedim adamlar bı adım arkanda en ufak bır vıraj da hata yapsan bıttı bida yakalıyamıyosun

    İyi de o yarışa 79 ve öncesi giriyor.Başka bir yarışla karıştırdın bence.


    aynen hocam sımdı aklıma geldı duzeltmek ıcın gırdım foruma malum kafa kalmadı sabah aksam dıreksıyon sallamakdan :) ben sellbey aldım 530 cr gıbı bır fıyatı var full madıfıye yaptım kıloyu dusurdum araç kafa kafaya bir deger kazandı ama yolda durmuyo
    sıkıntı o bı dene derım save dosyanı al yedekle (bosuna paran gitmesin) aracı alıp bır dene ben yolda tutamadım oyuzden bıraktım sende beyenmezsen save dosyanı kurarsın tekrardan




  • çok teşekkürler bu akşam all stars'ta deneyeceğim=)

    Saygılar
  • A spec formula GT yarışı için sayfa başında verilen ayarları denememe rağmen bir türlü başarılı olamadım, acaba bir yerde hata mı yapıyorum bu ayarlarla geçebilen var mı, yada farklı bir ayar bilen varsa paylaşırsa çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prostt

    TOYOTA MİNOLTA RACE CAR'89


    DOWN FORCE:60/85

    HIZ:380kmh

    LSD: 30/30/30

    Suspension:-28/-28

    Yaylar: 14.8/17.5

    Damperler (Dahili): 8 / 8

    Damperler (Com): 8 / 8

    Anti-Roll: 6 / 3

    Kamber: 0.5/0.5

    Toe:0/0.20

    Frenler: 8/7

    super gt'de bu ayarları kullanabilirsiniz 1 tur fark attırıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Süper konu...Adam gibi ayarları bulmak gerçekten çok zor...Mazda Familia 2.0 için rally ayarları yaptığımda, çok uğraşmıştım motorun performasını yere aktarabilmek için...Bu tip test ettiğiniz ayarları paylaşmanız süper...Tşkler...Yanlız sormak istediğim bir şey var, Uzman ve Kıdemli yarışlarışarını açmadım daha. Profesyonelde yarışıyorum. Özel etkinlikler haricinde Nascar yarışı varmı ?????

    Kıdemli'de 5 yarışlık şampiyona var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre-34bjk

    Historic Car Race için Dodge Challenger ayarı verebilir misiniz?


    HİSTORİC YARIŞI

    bende bu yarış için çok araç aramıştım bir iki araç denedim
    DODGE CHALLENGER R/T '70 ful modife edin 779 BG oluyor bu araç ile geçtim.

    yada B-Spec yarışlarından KIDEMLİ bölümünde LİKE THE WİND (RÜZGAR GİBİ) yarışını kazanınca da TOYOTA 7 veriyor.
    ama ben bu aracı kazanmadan önce yukardaki araç ile geçtim A-Spec historic yarışını kazandım
    b-specteki historic ilk yarışı toyota 7 geçiyor ama code azur'u geçemiyor.

    ayarlarını bilmiyorum aracı başkasına vermiştim
  • merhaba...

    bende ağırlıklı olarak B-Spek oynuyorum şuan dayanıklılık yarışlarındayım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vcx

    Ben B-Spec de dayanıklılık yarışlarına kadar geldim. Şu ana kadar hiçbir şekilde araçlarıma ayar yapmadm. Direkt olarak girdim ve tüm yarışları altınla aldım. Demem o ki ayarsız da yarışları kazanabilirsiniz Özellikle Formula GT için önerim kuru havalarda direkt olarak yarış yumuşak lastik ile başlayın. Diğerleri yarış sertle başlıyorlar ancak sert olan lastik yol tutuşu ve hızlanmayı olumsuz etkiliyor. Siz yumuşakla farkı açmaya bakın öyle bir fark açın ki pite girip çıktığınızda bile hala 1. sırada olun. Pite girdiğinizde de lastiklerinizi yine yumuşak olarak seçin. Hiçbir zaman sert seçmeyin yoksa fark açmanız zorlaşacak. Monza yarışına da direkt yağmur lastiği ile başlayın yarışa çünkü hava yağışlı olacak. Diğerleri sert ile başladığından spin ata ata ilerleyecekler ve neredeyse pistte zor duracaklar. Siz yağmurla başladığınız için fark açacaksınz. Son yarış yağmurlu yine ama yağmur lastiğine gerek kalmadan geçtim. Islaklık seviyesi sürüşümü etkilemediği için sorun olmadı. Takıldığınız bir konu olursa B-Spec hakkında yardımcı olurum.


    formula gt için arkadaşımızın önerisi ilk 3 turda geçerli ,monza pisti her oyunda farklı bir hava durumu olduğu için siz yinede lastik olarak sert yada yumuşağı tercih edin.üçüncü (kullanıcı prost) mesajdakı arkadaşımızın setup ayarları ile farklı galibiyet almanız kaçınılmazdır..

    konu için teşekkür ederim ve devamlılığının olmasını dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t_crash -- 3 Ocak 2011; 2:12:45 >




  • vites ayarlarını nereye giriyoruz bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t_crash

    merhaba...

    bende ağırlıklı olarak B-Spek oynuyorum şuan dayanıklılık yarışlarındayım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vcx

    Ben B-Spec de dayanıklılık yarışlarına kadar geldim. Şu ana kadar hiçbir şekilde araçlarıma ayar yapmadm. Direkt olarak girdim ve tüm yarışları altınla aldım. Demem o ki ayarsız da yarışları kazanabilirsiniz Özellikle Formula GT için önerim kuru havalarda direkt olarak yarış yumuşak lastik ile başlayın. Diğerleri yarış sertle başlıyorlar ancak sert olan lastik yol tutuşu ve hızlanmayı olumsuz etkiliyor. Siz yumuşakla farkı açmaya bakın öyle bir fark açın ki pite girip çıktığınızda bile hala 1. sırada olun. Pite girdiğinizde de lastiklerinizi yine yumuşak olarak seçin. Hiçbir zaman sert seçmeyin yoksa fark açmanız zorlaşacak. Monza yarışına da direkt yağmur lastiği ile başlayın yarışa çünkü hava yağışlı olacak. Diğerleri sert ile başladığından spin ata ata ilerleyecekler ve neredeyse pistte zor duracaklar. Siz yağmurla başladığınız için fark açacaksınz. Son yarış yağmurlu yine ama yağmur lastiğine gerek kalmadan geçtim. Islaklık seviyesi sürüşümü etkilemediği için sorun olmadı. Takıldığınız bir konu olursa B-Spec hakkında yardımcı olurum.


    formula gt için arkadaşımızın önerisi ilk 3 turda geçerli ,monza pisti her oyunda farklı bir hava durumu olduğu için siz yinede lastik olarak sert yada yumuşağı tercih edin.üçüncü (kullanıcı prost) mesajdakı arkadaşımızın setup ayarları ile farklı galibiyet almanız kaçınılmazdır..

    konu için teşekkür ederim ve devamlılığının olmasını dilerim.



    Ben yağmur hariç tüm açık havadaki yarışlara yumuşak lastikle başladım Formula GT de, böylelikle de hemen liderliğe oturuyorsunuz. Ondan sonra vereceğiniz direktiflerle farkı açmak size kalmış. Ne ayar yapmaya da gerek kalmıyor. Diğerleri açık havada sert ile başlıyorlar ama hızlanma ve yol tutuşları haliyle zayıf oluyor. Siz yumuşakla başlayınca sanki beygir gücünüz artmış gibi ciddi bir performans artışı yakalıyorsunuz. Çünkü araç yola tutunuyor ve hızlanmanız artıyor. Bu sayede fark açıp avantaj yakalıyorsunuz. Bir not daha: REAL MADRID formula GT de hiç ayar yapmadan A-Spec de tüm yarışları altınla tamamlamıştı. Yain ayar illa ki yapılacak diye bir şart yok. Nasıl uygun buluyorsanız öyle deneyin. Tamamemn sizin keyfinize ve oynayış mantığınıza kalmış bir durum. Ayarla da geçebilirsiniz, ayarsız da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre-34bjk

    Historic Car Race için Dodge Challenger ayarı verebilir misiniz?


    HİSTORİC YARIŞI

    bende bu yarış için çok araç aramıştım bir iki araç denedim
    DODGE CHALLENGER R/T '70 ful modife edin 779 BG oluyor bu araç ile geçtim.

    yada B-Spec yarışlarından KIDEMLİ bölümünde LİKE THE WİND (RÜZGAR GİBİ) yarışını kazanınca da TOYOTA 7 veriyor.
    ama ben bu aracı kazanmadan önce yukardaki araç ile geçtim A-Spec historic yarışını kazandım
    b-specteki historic ilk yarışı toyota 7 geçiyor ama code azur'u geçemiyor.

    ayarlarını bilmiyorum aracı başkasına vermiştim


    valla hocam CHALLENGER R/T '70 ıle gectıyse guzel ben de takıldım o yarışta bıraktım kıdemlıye atladım orda bır yarışta toyota 7 verıyormus dıye ayar yaptınmı hocam bıde zorlandınmı yoksa kolymı gectın solermısın cunku ordakı araçlar 800/900 KG ve 900 BG ortalama CHALLENGER R/T '70 hem agır hem 779 Bg .??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biggqmerx


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre-34bjk

    Historic Car Race için Dodge Challenger ayarı verebilir misiniz?


    HİSTORİC YARIŞI

    bende bu yarış için çok araç aramıştım bir iki araç denedim
    DODGE CHALLENGER R/T '70 ful modife edin 779 BG oluyor bu araç ile geçtim.

    yada B-Spec yarışlarından KIDEMLİ bölümünde LİKE THE WİND (RÜZGAR GİBİ) yarışını kazanınca da TOYOTA 7 veriyor.
    ama ben bu aracı kazanmadan önce yukardaki araç ile geçtim A-Spec historic yarışını kazandım
    b-specteki historic ilk yarışı toyota 7 geçiyor ama code azur'u geçemiyor.

    ayarlarını bilmiyorum aracı başkasına vermiştim


    valla hocam CHALLENGER R/T '70 ıle gectıyse guzel ben de takıldım o yarışta bıraktım kıdemlıye atladım orda bır yarışta toyota 7 verıyormus dıye ayar yaptınmı hocam bıde zorlandınmı yoksa kolymı gectın solermısın cunku ordakı araçlar 800/900 KG ve 900 BG ortalama CHALLENGER R/T '70 hem agır hem 779 Bg .??


    zorlanmadım ama bir arkadaştan daha hızlısını bulabiliyorsan daha iyi olur ama ben yukardaki araçla A-Specte ki historici zorlanmadan kazandım ama dediğim gibi B-Specte işe yaramıyor araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Biggqmerx

    uzman serisinde 2 yarışta takıldım arkadaşlar

    1.Historic (79 ve oncesi spor araçlar)

    2.GT AllStars

    bu ıkı yarıştada rakipler (Race Car)

    GT Allstars için (GT-R 07) denedim full modifiyelı ama farkı açamıyorum ve gerıye dusersen ımkanı yok ondekını yakalamanın zaten kilo olarak da agır kalıyo rakipler 900 kg benım araç 1411 Kg.

    2.000.000.Cr vr suan

    bu yarışlar ıcın şimdi napmam lazım acill yardımlarınızı bekliyorum..



    Biraz daha para biriktirebilirsen sezonluk ikinci elden Formula GT al. Onunla Kıdemli'deki Rüzgar Gibi ile All Stars'ı çok kolay geçersin. Veya Rüzgar gibi yarışlarında biraz uğraş. Galiba kazanırsan Toyota Minolta veriyordu. Onunla All Stars'ı da rahat geçersin. Ya da en kolayı bir arakadaşından Minolta, Toyota 7 Race car veya Gt Formula araçlarından birini hediye al. Arkadaşın yoksa ve benim gibi garibansan psn'm: omereraslan ekle beni, sana işin bittikten sonra iade etmek kaydıyla Toyota 7 Race Car'ı yollayayım. Yalnız şu an işteyim. Ancak bir aksilik olmazsa inşallah akşama yollayabilirim.




    Selam, geri göndermek şartıyla bana historical için aracı gönderebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Fidelity

    Selam, geri göndermek şartıyla bana historical için aracı gönderebilir misiniz?

    Yollarım tabii. Bir aksilik olmaz ise akşam hallederiz inşallah. Yalnız sen beni ekle de ben joyistikten yazı yazarken zorlanıyorum. psn: omereraslan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Fidelity

    Selam, geri göndermek şartıyla bana historical için aracı gönderebilir misiniz?

    Yollarım tabii. Bir aksilik olmaz ise akşam hallederiz inşallah. Yalnız sen beni ekle de ben joyistikten yazı yazarken zorlanıyorum. psn: omereraslan


    Eve geçince ekliyorum,teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    ZR1 RM tune Like the wind at indy için
    downforce 35/53
    şanzıman 420 km
    diff 10/20/10
    ride height 0/0
    spring rate 16.6/13.4
    damper ext 9/7
    damper comp 9/7
    anti roll 3/5
    camber 2.0/1.5
    toe 0.0/-.85
    tekerler yarış yumşak
    905 hp


    hocam 905 hp nasıl yaptın ben herşeyi yaptım 878 hp nin üstüne çıkmadı turbo kits'de yalnız supercharger seçilebiliyordu diğerleri yapılamıyor.Yarış modifikasyonu yaptıktan sonra tuninge girdim ondan olabilirmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kutillo -- 4 Ocak 2011; 21:01:59 >
  • motor açıldıktan sonra 900leri görür ;)
  • Formula GT için yazan ayarlarda bir hata veya eksik kısımlar var.Fazla işe yaramıyor,zar zor geçtim o yarışı.

    Ayrıca GT Rally ileri seviye çakıl ve kar yarışlarında araba tavsiyesi ve ayarları lazım.Sebastien Loeb Rallysinde 1 kez bile zorlanmadım ama bu yarışlarda adamlar 15-20 sn fark atıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    ZR1 RM tune Like the wind at indy için
    downforce 35/53
    şanzıman 420 km
    diff 10/20/10
    ride height 0/0
    spring rate 16.6/13.4
    damper ext 9/7
    damper comp 9/7
    anti roll 3/5
    camber 2.0/1.5
    toe 0.0/-.85
    tekerler yarış yumşak
    905 hp


    hocam 905 hp nasıl yaptın ben herşeyi yaptım 878 hp nin üstüne çıkmadı turbo kits'de yalnız supercharger seçilebiliyordu diğerleri yapılamıyor.Yarış modifikasyonu yaptıktan sonra tuninge girdim ondan olabilirmi?



    aracın yağınıda değiştir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N

    Formula GT için yazan ayarlarda bir hata veya eksik kısımlar var.Fazla işe yaramıyor,zar zor geçtim o yarışı.

    Ayrıca GT Rally ileri seviye çakıl ve kar yarışlarında araba tavsiyesi ve ayarları lazım.Sebastien Loeb Rallysinde 1 kez bile zorlanmadım ama bu yarışlarda adamlar 15-20 sn fark atıyor.



    formula gt de bu ayarlar ile ben 2 yarışı 1 saniye bile fark atamadan geçtim 4 yarışta en az bir pit stop farkı yakaladım aracı hiç ayar yapmazsan özellikle 2 yarışta kazanmak imkansız aşırı konsantre gerekli.
    bir kere çimlere kaptırdınmı hemen spin atıyor.
    zaten rakiplerde de ayı araç olduğu için pek farkı olmuyormuş gibi görünebilir fakat çok farkı var.
    bazı pistlerde de şikanları kestirme yap


    GT RALLY
    ilk seviyeyi ikinci elden aldığım bir araç ile geçtim

    orta ve ileri seviyeyi FORD FOCUS'un rally aracı ile geçtim
    ilk seviyede en az etapları toplamında 20 saniye far attım

    orta ve ileri seviyede 5 etap 8 etap sonlarında en az 1,5 dk en fazla 3,47 dk far attım

    aracların ayarına gelince pek bir ayar yapmadım yanlız arcın alınabilecek ağırlık azaltımı şanzıman gibi bg yükseltmeyecek parçalarını alıp sonrada sınır olan bg yükseltmesi yapacaksın fordu orta seviye için 342bg ileri seviye için 466 bg kullandım
    yol ayarlarına gelince
    patinaj önleme açık
    çekiş kontrol 3
    abs 1 di hepsinde

    sadece araca yarış başlamadan sol da yol haritası ve uzunluğuna bakarak şanzıman hızını ayarlaman gerek bol virajlı ise şanzıman hızı düşürmelisin düzlük çok ise şanzıman hızını arttırmalısın arttırmayı ve azltmayı fazla kaçırmayacaksın.
    istersen ben bir ford focus verebilirim fakat 2 gün beklemelisin sırada arkadaşlar var araç bekleyen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    ZR1 RM tune Like the wind at indy için
    downforce 35/53
    şanzıman 420 km
    diff 10/20/10
    ride height 0/0
    spring rate 16.6/13.4
    damper ext 9/7
    damper comp 9/7
    anti roll 3/5
    camber 2.0/1.5
    toe 0.0/-.85
    tekerler yarış yumşak
    905 hp


    hocam 905 hp nasıl yaptın ben herşeyi yaptım 878 hp nin üstüne çıkmadı turbo kits'de yalnız supercharger seçilebiliyordu diğerleri yapılamıyor.Yarış modifikasyonu yaptıktan sonra tuninge girdim ondan olabilirmi?


    bu ayarları bende yaptım indi de bir işe yaramadı, araba 350 yi düzlüğün sonunda zor görüyor, virajlarda ise hemen kayıyor, hız azaltıldığında ise arabalar vızır vızır geçiyor.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.