Şimdi Ara

GRAN TURİSMO 5 TUNİNG SETUP-ilk mesaja bakın (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
9
Favori
28.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @charnel
    çok teşekkürler .akşam deneyelim
  • Bu başlık çok iyi olmuş emeği geçenlere teşekkürler, özellikle nascar yarışı çileden çıkartmıştı beni bazı pistlerde zorlayarak 1. olsamda bazılarında ilk 5'e bile giremiyordum, akşam hallederiz inşallah.
  • bide klasörleyebilsek tektek:D 1000klasör ister :) ben Granturismonun sitesinden direk print diyerek 29 sayfada tüm araç listesini bastırdım. tektek araçların yanlarına alıp yağını motorunurektefiye ettğimdeki hp sini ve mod sonrasını ve sürüş sonrası tepe noktasındaki hpsini yazıyorum hp& torq



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TUTUdesign -- 30 Aralık 2010; 13:33:17 >
  • tüm araçların modife ayarlarınımı buldun anam anam kim hazırlamış o kadar arabanın setuplarını

    bende isterim nerden buldun
  • bu aero parçaları nereden alıyoruz?
    quote:

    Orijinalden alıntı: charnel


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkeremre

    Usta ben bi yerde hatamı yaptım acaba ya? Honda nın yarışında 10 saniye fark yedim. manuel vites kullandım bütün sürüş yardımlarınıda kapadım belirttiğin değerleri girdim ama 2. olabildim.




    Bende otomatik vitesti. Ama çok alakası yoktur muhtemelen. Aero parçaları alıp modifiyeleri beygir limitini geçmeyecek şekilde yapmışsındır. Ben tam olarak bu ayarlarla oynadım. Hiç restart bile yapmadan 1 de geçmiştim bunu. Vitesi otomatik dene istersen. Tur sürelerini 2.25 dk nın altında tutmaya çalış bir de..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkeremre

    bu aero parçaları nereden alıyoruz?
    quote:

    Orijinalden alıntı: charnel


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkeremre

    Usta ben bi yerde hatamı yaptım acaba ya? Honda nın yarışında 10 saniye fark yedim. manuel vites kullandım bütün sürüş yardımlarınıda kapadım belirttiğin değerleri girdim ama 2. olabildim.




    Bende otomatik vitesti. Ama çok alakası yoktur muhtemelen. Aero parçaları alıp modifiyeleri beygir limitini geçmeyecek şekilde yapmışsındır. Ben tam olarak bu ayarlarla oynadım. Hiç restart bile yapmadan 1 de geçmiştim bunu. Vitesi otomatik dene istersen. Tur sürelerini 2.25 dk nın altında tutmaya çalış bir de..



    gt auto dan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkeremre

    bu aero parçaları nereden alıyoruz?
    quote:

    Orijinalden alıntı: charnel


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkeremre

    Usta ben bi yerde hatamı yaptım acaba ya? Honda nın yarışında 10 saniye fark yedim. manuel vites kullandım bütün sürüş yardımlarınıda kapadım belirttiğin değerleri girdim ama 2. olabildim.




    Bende otomatik vitesti. Ama çok alakası yoktur muhtemelen. Aero parçaları alıp modifiyeleri beygir limitini geçmeyecek şekilde yapmışsındır. Ben tam olarak bu ayarlarla oynadım. Hiç restart bile yapmadan 1 de geçmiştim bunu. Vitesi otomatik dene istersen. Tur sürelerini 2.25 dk nın altında tutmaya çalış bir de..




    gt oto bölümünde




  • Arkadaşlar bir de bu çevrimiçi yarışlarında verilen modifiye ayarlarını yanında bir de Sürüş yardımlarında hangi ayarları uygulayacağımız bilgisi verilse harika olur.
  • Arkadaslar yeni etkinlikteki focus ayarlarını yazabilirmisiniz 3. olmama ragmen 1.ve 2. fark atıyo
  • Focus ve Mini yarışları en çok zorlayanlar oldu ama yine aşağıdaki ayarlarla altınla geçebildim.

    Mini Cooper - Cape Ring Inside - 5 Laps

    Tur zamanı mutlaka 1.05.xxx te olmalı. 1.04.xxx olan 1-2 turunuz olursa daha rahat olacaktır tabi.
    Baya bir süre geçemedim bu yarışı. Sonra şanzımanda son hızı 180km ye çektim ve geçebildim nihayet. Aracı savurmadan, hızlı virajlarda hızı pek düşürmeden kullanmak gerekiyor.


    Stock Car + Sports Intake Manifold + Full Transmission + Full Suspension + All Drivetrain parts + Comfort Soft tires.
    Driving Aids: Yardımlar full kapalı, sadece ABS 1.
    Transmission: 180 km.
    Brakes: F 6 / R 3
    LSD: 25/50/18
    Height: F -30 / R -15
    Spring: 6.0 / 7.5
    Ext: 4 / 5
    Comp: 4 / 5
    Roll: 3 / 3
    Camber: 0.5 / 1.5
    Toe: -0.20 / -0.30


    Ford Focus ST - Circuito de Madrid - 5 Laps

    Tur zamanı ortalaması mutlaka 1.43.xxx olmalı. Aero part a gerek yok. Virajlara ciddi şekilde geç frenle girmek gerekiyor. Tabi çıkarkende savrulmadan hızlı çıkmak

    Stock Car + Sports Intake Manifold + Full Transmission + Full Suspension + All Drivetrain parts + Comfort Soft tires.
    Driving Aids: Patinaj açık ve ABS 1. Diğer herşey kapalı.
    Transmission: 143mph
    Brakes: F 6/ R 4
    LSD: 25/40/20
    Height: F -20 / R -5
    Spring: 5.5 / 6.5
    Ext: 3 / 5
    Comp: 3 / 5
    Roll: 3 / 3
    Camber: 0.5 / 2.0
    Toe: -0.15 / -0.30




  • uzman serisinde 2 yarışta takıldım arkadaşlar

    1.Historic (79 ve oncesi spor araçlar)

    2.GT AllStars

    bu ıkı yarıştada rakipler (Race Car)

    GT Allstars için (GT-R 07) denedim full modifiyelı ama farkı açamıyorum ve gerıye dusersen ımkanı yok ondekını yakalamanın zaten kilo olarak da agır kalıyo rakipler 900 kg benım araç 1411 Kg.

    2.000.000.Cr vr suan

    bu yarışlar ıcın şimdi napmam lazım acill yardımlarınızı bekliyorum..
  • B-spec Nascar benim pilotla tam bir iskence. Ilk mesajlarda verilen ayarlar ile tekil yarislarda 1. oldu tamam, guzel, sorun yok...

    Lakin turnuvaya girince:

    1. yaris: 1.
    2. yaris: 12.!!! yavasla demekten joystick kirilacak ama dinleyen kim, lastikleri bitirdi ayi
    3. yaris: 3.
    4. yaris: 1.
    5. yaris: 1.

    sonuc:altin

    kafayi yedirtiyor bana, ulan her yaris 2.-3. turda birincilige cikartiyorum, sonra fazla zorlamadan/stres yaptirmadan devam ediyorum. Lakin yarisin son 3 turuna girildiginde hicbir komuta tepki vermiyor! Ve ilginctir yapay zeka bu son 3 turda ataga kalkiyor, daha once 7-8 saniye geriden gelen 2.-3. araclar birden sahlanip gecip gidiyor ve bizim okuz (21.seviye okuz) ne kadar hizlan-solla desem de inatla yapmiyor...

    stres bari kirmizi degil, lastikler hala saglam, fiziksel-zihinsel guc seviyesi de uygun ama yok arkadas yok yok yok!!! yanimda olsa wallaha dayaktan gebertirim

    icim sisti bee....




  • Özel etkinlik Focus yarışı ne bela birşey arkadaş! Mini yarışını mustang yarışını standart araçlarla rahat rahat 1. bitirirken modifiye edip ayar yaptığım focusla ancak 2. olabiliyorum. Aracın önden kaymasına 2 gündür bir çözüm bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biggqmerx

    uzman serisinde 2 yarışta takıldım arkadaşlar

    1.Historic (79 ve oncesi spor araçlar)

    2.GT AllStars

    bu ıkı yarıştada rakipler (Race Car)

    GT Allstars için (GT-R 07) denedim full modifiyelı ama farkı açamıyorum ve gerıye dusersen ımkanı yok ondekını yakalamanın zaten kilo olarak da agır kalıyo rakipler 900 kg benım araç 1411 Kg.

    2.000.000.Cr vr suan

    bu yarışlar ıcın şimdi napmam lazım acill yardımlarınızı bekliyorum..



    Biraz daha para biriktirebilirsen sezonluk ikinci elden Formula GT al. Onunla Kıdemli'deki Rüzgar Gibi ile All Stars'ı çok kolay geçersin. Veya Rüzgar gibi yarışlarında biraz uğraş. Galiba kazanırsan Toyota Minolta veriyordu. Onunla All Stars'ı da rahat geçersin. Ya da en kolayı bir arakadaşından Minolta, Toyota 7 Race car veya Gt Formula araçlarından birini hediye al. Arkadaşın yoksa ve benim gibi garibansan psn'm: omereraslan ekle beni, sana işin bittikten sonra iade etmek kaydıyla Toyota 7 Race Car'ı yollayayım. Yalnız şu an işteyim. Ancak bir aksilik olmazsa inşallah akşama yollayabilirim.




  • Ben B-Spec de dayanıklılık yarışlarına kadar geldim. Şu ana kadar hiçbir şekilde araçlarıma ayar yapmadm. Direkt olarak girdim ve tüm yarışları altınla aldım. Demem o ki ayarsız da yarışları kazanabilirsiniz Özellikle Formula GT için önerim kuru havalarda direkt olarak yarış yumuşak lastik ile başlayın. Diğerleri yarış sertle başlıyorlar ancak sert olan lastik yol tutuşu ve hızlanmayı olumsuz etkiliyor. Siz yumuşakla farkı açmaya bakın öyle bir fark açın ki pite girip çıktığınızda bile hala 1. sırada olun. Pite girdiğinizde de lastiklerinizi yine yumuşak olarak seçin. Hiçbir zaman sert seçmeyin yoksa fark açmanız zorlaşacak. Monza yarışına da direkt yağmur lastiği ile başlayın yarışa çünkü hava yağışlı olacak. Diğerleri sert ile başladığından spin ata ata ilerleyecekler ve neredeyse pistte zor duracaklar. Siz yağmurla başladığınız için fark açacaksınz. Son yarış yağmurlu yine ama yağmur lastiğine gerek kalmadan geçtim. Islaklık seviyesi sürüşümü etkilemediği için sorun olmadı. Takıldığınız bir konu olursa B-Spec hakkında yardımcı olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vcx -- 1 Ocak 2011; 12:53:35 >




  • Historic Car Race için Dodge Challenger ayarı verebilir misiniz?
  • Bu ayarları hangi bölümden yapıyosunuz ben bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Biggqmerx

    uzman serisinde 2 yarışta takıldım arkadaşlar

    1.Historic (79 ve oncesi spor araçlar)

    2.GT AllStars

    bu ıkı yarıştada rakipler (Race Car)

    GT Allstars için (GT-R 07) denedim full modifiyelı ama farkı açamıyorum ve gerıye dusersen ımkanı yok ondekını yakalamanın zaten kilo olarak da agır kalıyo rakipler 900 kg benım araç 1411 Kg.

    2.000.000.Cr vr suan

    bu yarışlar ıcın şimdi napmam lazım acill yardımlarınızı bekliyorum..



    Biraz daha para biriktirebilirsen sezonluk ikinci elden Formula GT al. Onunla Kıdemli'deki Rüzgar Gibi ile All Stars'ı çok kolay geçersin. Veya Rüzgar gibi yarışlarında biraz uğraş. Galiba kazanırsan Toyota Minolta veriyordu. Onunla All Stars'ı da rahat geçersin. Ya da en kolayı bir arakadaşından Minolta, Toyota 7 Race car veya Gt Formula araçlarından birini hediye al. Arkadaşın yoksa ve benim gibi garibansan psn'm: omereraslan ekle beni, sana işin bittikten sonra iade etmek kaydıyla Toyota 7 Race Car'ı yollayayım. Yalnız şu an işteyim. Ancak bir aksilik olmazsa inşallah akşama yollayabilirim.



    eyvallah hocam bıraz kasıyım ozaman eher tıkanırsam yardımını başvururum teşekkurler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre-34bjk

    Historic Car Race için Dodge Challenger ayarı verebilir misiniz?


    silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kabasaakall -- 1 Ocak 2011; 17:49:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biggqmerx


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre-34bjk

    Historic Car Race için Dodge Challenger ayarı verebilir misiniz?


    hocam dodge Challengerr lamı gırmeyı dusunuyosun bence deneme ben (GT-R 07,Lamborgini LP-60 vs Denedim adamlar bı adım arkanda en ufak bır vıraj da hata yapsan bıttı bida yakalıyamıyosun

    İyi de o yarışa 79 ve öncesi giriyor.Başka bir yarışla karıştırdın bence.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.