Şimdi Ara

GRAN TURİSMO 5 TUNİNG SETUP-ilk mesaja bakın (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
9
Favori
28.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    formula gt de bu ayarlar ile ben 2 yarışı 1 saniye bile fark atamadan geçtim 4 yarışta en az bir pit stop farkı yakaladım aracı hiç ayar yapmazsan özellikle 2 yarışta kazanmak imkansız aşırı konsantre gerekli.
    bir kere çimlere kaptırdınmı hemen spin atıyor.
    zaten rakiplerde de ayı araç olduğu için pek farkı olmuyormuş gibi görünebilir fakat çok farkı var.
    bazı pistlerde de şikanları kestirme yap


    GT RALLY
    ilk seviyeyi ikinci elden aldığım bir araç ile geçtim

    orta ve ileri seviyeyi FORD FOCUS'un rally aracı ile geçtim
    ilk seviyede en az etapları toplamında 20 saniye far attım

    orta ve ileri seviyede 5 etap 8 etap sonlarında en az 1,5 dk en fazla 3,47 dk far attım

    aracların ayarına gelince pek bir ayar yapmadım yanlız arcın alınabilecek ağırlık azaltımı şanzıman gibi bg yükseltmeyecek parçalarını alıp sonrada sınır olan bg yükseltmesi yapacaksın fordu orta seviye için 342bg ileri seviye için 466 bg kullandım
    yol ayarlarına gelince
    patinaj önleme açık
    çekiş kontrol 3
    abs 1 di hepsinde

    sadece araca yarış başlamadan sol da yol haritası ve uzunluğuna bakarak şanzıman hızını ayarlaman gerek bol virajlı ise şanzıman hızı düşürmelisin düzlük çok ise şanzıman hızını arttırmalısın arttırmayı ve azltmayı fazla kaçırmayacaksın.
    istersen ben bir ford focus verebilirim fakat 2 gün beklemelisin sırada arkadaşlar var araç bekleyen

    Formula GT de en çok en son yarışta zorlandım.Arabanın yağı 300 km de bir değişmesi gerektiği için iyice gücü düştü,4 altın 1 gümüş aldığım ve puan 1. olmama yettiği için çekildim.Yağını değiştirdikten sonra biraz daha kolay geçti.Zaten yapay zeka belirli yerlerde sürekli hata yapıyor,ya spin atıyor yada biryerlere çarpıyor.

    GT Rally İleri seviye yarışlarında(çakıl) tam 5 arabayla en az 10 kez denedim ama değil 1 olmak 3. olmak bile çok zor.Mutlaka bir ayar olmalı,adamlar çarpa çarpa ilerlemelerine,en fazla 1-2 ufak hata yapmama rağmen her yarışta 20 sn fark atıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armag3d0N -- 5 Ocak 2011; 12:43:27 >




  • Armag3d0N
    formulada son yarışta çok yağışlı hava ce sürücü kafasına göre takılıyor o kadar yağmurda sert teker takmaya pite giriyor baştan yağmur takacan her turda pite girmek istiyor iptal edecen. faklı kazanıyor.

    ben orta ve ileri seviyede sadec ford focusu denedim kazandım
    ama önceki yazılarımda belirtmedim galiba araban kesinlikle 4X4 olmalı

    sen beni ekle yarın öğlen yada akşam vereyim sana ford focus

    psn birol-ozsoy
  • Usta bir sorum olacaktı, Formula yarışında, sürüş ayarlarını nasıl ayarladın? 2. sırada ki arkadaşın verdiği ayarları yaptım ama hiç te öyle anlatıldığı gibi bir fark oluşmuyor.
    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    Armag3d0N
    formulada son yarışta çok yağışlı hava ce sürücü kafasına göre takılıyor o kadar yağmurda sert teker takmaya pite giriyor baştan yağmur takacan her turda pite girmek istiyor iptal edecen. faklı kazanıyor.

    ben orta ve ileri seviyede sadec ford focusu denedim kazandım
    ama önceki yazılarımda belirtmedim galiba araban kesinlikle 4X4 olmalı

    sen beni ekle yarın öğlen yada akşam vereyim sana ford focus

    psn birol-ozsoy
  • @skywalkeremre ,

    3. mesajdaki ayarlar ile fark atiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    ZR1 RM tune Like the wind at indy için
    downforce 35/53
    şanzıman 420 km
    diff 10/20/10
    ride height 0/0
    spring rate 16.6/13.4
    damper ext 9/7
    damper comp 9/7
    anti roll 3/5
    camber 2.0/1.5
    toe 0.0/-.85
    tekerler yarış yumşak
    905 hp


    hocam 905 hp nasıl yaptın ben herşeyi yaptım 878 hp nin üstüne çıkmadı turbo kits'de yalnız supercharger seçilebiliyordu diğerleri yapılamıyor.Yarış modifikasyonu yaptıktan sonra tuninge girdim ondan olabilirmi?



    aracın yağınıda değiştir

    suzuki biraz uğraştırsada sonunda like the windy zr1 ile geçtim. Birde bu minolta ile A-Spec Extreme de gt serisinde yarışıırken tur bindirdim yarışırken -1 lap diye bir yazı çıktı ve daha 2 yarış daha varken onlarıda kendiliğinden altın verdi ama beleş araba vermedi ne oldu anlamadım




  • Sağolasın usta, bir deneyelim bakalım bir de onlarla.
    quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    @skywalkeremre ,

    3. mesajdaki ayarlar ile fark atiliyor.
  • sürüş yardımlarını nasıl ayarladın bir de ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    @skywalkeremre ,

    3. mesajdaki ayarlar ile fark atiliyor.
  • sürüş yardımlarını nasıl ayarladın bir de ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    @skywalkeremre ,

    3. mesajdaki ayarlar ile fark atiliyor.
  • skywalkeremre
    bende prostt 'un koyduğu ayarları kullandım aynı yerden almıştım gayet rahat geçtim 2 yarış biraz zorluyor hep ensende oluyorlar

    yol yardımları
    çekiş kontrol 3
    patinaj önleme açık
    abs 2
    kullandım formula gt de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    Armag3d0N
    formulada son yarışta çok yağışlı hava ce sürücü kafasına göre takılıyor o kadar yağmurda sert teker takmaya pite giriyor baştan yağmur takacan her turda pite girmek istiyor iptal edecen. faklı kazanıyor.

    ben orta ve ileri seviyede sadec ford focusu denedim kazandım
    ama önceki yazılarımda belirtmedim galiba araban kesinlikle 4X4 olmalı

    sen beni ekle yarın öğlen yada akşam vereyim sana ford focus

    psn birol-ozsoy

    Ford Focus WRC,Citroen C4 WRC 08 ve 3 standart rally arabası(full modf. edilmiş) var bende,hepsinle denedim ama 1. olmak mümkün değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    Armag3d0N
    formulada son yarışta çok yağışlı hava ce sürücü kafasına göre takılıyor o kadar yağmurda sert teker takmaya pite giriyor baştan yağmur takacan her turda pite girmek istiyor iptal edecen. faklı kazanıyor.

    ben orta ve ileri seviyede sadec ford focusu denedim kazandım
    ama önceki yazılarımda belirtmedim galiba araban kesinlikle 4X4 olmalı

    sen beni ekle yarın öğlen yada akşam vereyim sana ford focus

    psn birol-ozsoy

    Ford Focus WRC,Citroen C4 WRC 08 ve 3 standart rally arabası(full modf. edilmiş) var bende,hepsinle denedim ama 1. olmak mümkün değil.



    yanlış araba demiyorum dimi benim yarışları geçtiğim arac FORD FOCUS RS WRC 07 '08
    ve özel etkinliklerdeki 5'er ve 8'er etaplık yarışlardan bahsediyorum
    vallahi şaşırdım arac hiç ayar bile yapmadım çok kolay geçtim




  • akşam RALLY nin orta seviyesini oynadım
    araca aldığım parçalar
    spor-toprak-kar lastikleri
    esnemezliği arttırma parçası
    3.seviye motor
    342 BG oldu

    orta seviye rally yarışları Topra-kar- asfalt hepsi için ortak kullandım tüm arayları
    şanzıman 240km

    yol yardımları
    çakiş kontrol 3
    patinaj önleme açık
    abs 1

    zaman farkları aşağıdaki resimlerde

    toprak
     GRAN TURİSMO 5 TUNİNG SETUP-ilk mesaja bakın

    kar
     GRAN TURİSMO 5 TUNİNG SETUP-ilk mesaja bakın

    asfalt
     GRAN TURİSMO 5 TUNİNG SETUP-ilk mesaja bakın




  • uzman yarışlarında Hictoric Yarısını hangı araçla gecıcez bır arkadaş (Chalhencer R/T 70) ı modıfıye yaparak gectım dedı ama ben de tutmadı bu araç (toyota 7) dıye bır araç varmış ama onuda B-Space de verıyor oyun napmam lazım arkadaşlar.?? yada bırı bana (toyota 7) araçını 1 gunlugune odunç verebılırmı sadece bu yarış kaldı cunku .??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    ZR1 RM tune Like the wind at indy için
    downforce 35/53
    şanzıman 420 km
    diff 10/20/10
    ride height 0/0
    spring rate 16.6/13.4
    damper ext 9/7
    damper comp 9/7
    anti roll 3/5
    camber 2.0/1.5
    toe 0.0/-.85
    tekerler yarış yumşak
    905 hp


    hocam 905 hp nasıl yaptın ben herşeyi yaptım 878 hp nin üstüne çıkmadı turbo kits'de yalnız supercharger seçilebiliyordu diğerleri yapılamıyor.Yarış modifikasyonu yaptıktan sonra tuninge girdim ondan olabilirmi?



    aracın yağınıda değiştir

    suzuki biraz uğraştırsada sonunda like the windy zr1 ile geçtim. Birde bu minolta ile A-Spec Extreme de gt serisinde yarışıırken tur bindirdim yarışırken -1 lap diye bir yazı çıktı ve daha 2 yarış daha varken onlarıda kendiliğinden altın verdi ama beleş araba vermedi ne oldu anlamadım

    bu ayarlarlamı geçtin? hocam video varmı acaba?benim arabada 901 bg. uğraşmammı gerekiyor?püf noktalarını söylermisiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: charnel

    Ödül yarışı 2. bölüm son 3 yarışı alttaki ayarlarla 1. olarak geçebildim.

    RX-7 de ciddi olarak hataya yer yok.

    NASCAR ilk 1-2 oynayışımda heralde geçemem bunu dedim. Zira rakip pist burda. Ama 3-4 yarışla birazcık da olsa Nurburgring e alışıp alttaki tuningleri yaptıktan sonra ilk denememde geçtim. Bu pistte gerçekten kötüyüm. Yani ben geçtiysem herkes geçebilir bu ayarları kullanarak

    Mini yarışı bana çok cins geldi. Bunu bir türlü 1. bitiremedim. Çimden gittim 1-2 müsait yerde yine olmadı. O yüzden oranın ayarlarını yazmadım. Bu ayarlarla rahat geçtim diyen varsa paylaşırsa iyi olur.

    Focus u henüz denemedim.

    Ford Mustang V8 GT - Laguna Seca Raceway - 5 Laps

    Tur zamanını 1.40.xxx civarlarında tutmaya çalışın. En kolayı bu zaten. Spoiler taktım araca ama Mustang e o spoiler i takınca da araçtan tiksindim resmen :D

    Stock Car + Oil Change + Full Transmission + Full Suspension + All Drivetrain parts + Window Weight + Carbon Hood + Wing (spoiler) + ECU Chip + Sports Intake + Racing Filter + All Exhaust Parts about 383hp
    Tires: Sports Hard
    Downforce: Full
    Brakes: 6 / 4
    Driving Aids: Patinaj açık TCS 1 , ABS 1, onun harici kapalı.
    Transmission: 260 km
    LSD: 20/35/20
    Height: F -25 / R -15
    Spring: 7.0 / 10.0
    Ext: 3 / 6
    Comp: 3 / 6
    Roll: 3 / 3
    Camber: 1.0 / 2.5
    Toe: -0.15 / -0.30


    RX-7 394hp Tsukuba Circuit - 10 Laps


    Tur zamanına dikkat. 1.00.xxx i geçmemeli. Benim 2 tane 1.01.xxx vardı ama bir kaç turda 00.59.xxx şeklindeydi. Ben araç olarak alttakini değil RX-7 Spirit 02 yi kullandım.

    Car: RX-7 Type R Bathurst R (FD) '01, bought from online dealership.
    Parts: Oil Change, Stage 3 weight, window weight, wing, ECU chip, full exhaust parts, full transmission/drivetrain/suspension. About 390hp-1048kg
    Driving Aids: Trac 1, Patinaj açık, ABS 1, onun harici kapalı.
    Tires: Sports Hard
    Aero: Full
    Transmission: 260 km.
    LSD: stock
    Height: F -20 / R -10
    Spring: 14.0 / 8.0
    Ext: 8 / 3
    Comp: 8 / 3
    Roll: 4 / 4
    Camber: 1.5 / 2.5
    Toe: -0.20 / - 0.20


    NASCAR - Nurburgring Nordschleife - 2 Laps

    Tur zamanını 6.50.xxx in altında tutun. Ben 2. tura girdiğimde 23 saniye gerideydim. Esnemezlik upgrade ini yapmama gerek kalmadı. Daha rahat geçeyim derseniz onuda yapın.

    Car: Herhangi bir NASCAR, modifiye yok, Yağ değiştirmeyin sakın !!!
    Aids: Traction 1, Patinaj açık, Dümenleme orta, ABS 1, onun harici kapalı.
    Transmission: 360 km.
    Downforce: Full ön arka
    LSD: 30 / 60 / 5
    Height: -20 / -20
    Toe: 0.00 / 0.00



    ayarlar süper sayesinde hepsini altın aldım teşekkürler paylaşım için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smurf1971


    quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: kutillo

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    ZR1 RM tune Like the wind at indy için
    downforce 35/53
    şanzıman 420 km
    diff 10/20/10
    ride height 0/0
    spring rate 16.6/13.4
    damper ext 9/7
    damper comp 9/7
    anti roll 3/5
    camber 2.0/1.5
    toe 0.0/-.85
    tekerler yarış yumşak
    905 hp


    hocam 905 hp nasıl yaptın ben herşeyi yaptım 878 hp nin üstüne çıkmadı turbo kits'de yalnız supercharger seçilebiliyordu diğerleri yapılamıyor.Yarış modifikasyonu yaptıktan sonra tuninge girdim ondan olabilirmi?



    aracın yağınıda değiştir

    suzuki biraz uğraştırsada sonunda like the windy zr1 ile geçtim. Birde bu minolta ile A-Spec Extreme de gt serisinde yarışıırken tur bindirdim yarışırken -1 lap diye bir yazı çıktı ve daha 2 yarış daha varken onlarıda kendiliğinden altın verdi ama beleş araba vermedi ne oldu anlamadım

    bu ayarlarlamı geçtin? hocam video varmı acaba?benim arabada 901 bg. uğraşmammı gerekiyor?püf noktalarını söylermisiniz?

    bu ayarlarla geçtim birde eğer yol virajlı ve düzlük yoksa şanzımandan km düşürürsen geçersin düzlük varsada yükseltirsin




  • GT Rally yarışlarını bitirdim,1 tek ayar ile 2 dk fark atıyorsunuz.(Kazanmak için mutlaka yapmanız lazım).Önce aracı full modifiye edip tork ayarını ön 50/arka 50 olarak ayarlayın tamamdır.
  • smurf1971

    ben zr1 ile geçmedim Like the wind yarışını DODGE CHALLENGER RT 70 ile geçtim full parçaları aldım pek bir ayar yapmadan rahat geçtim

    bir arkadar zr1 ayarları istemişti onun için ayarları vermiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    smurf1971

    ben zr1 ile geçmedim Like the wind yarışını DODGE CHALLENGER RT 70 ile geçtim full parçaları aldım pek bir ayar yapmadan rahat geçtim

    bir arkadar zr1 ayarları istemişti onun için ayarları vermiştim.

    yaw youtube videolarında zr1 ile adam viraja 300 le girip çıkıyor indide. ben 250 anca yapabiliyorum bu ayarlarla bu nasıl oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smurf1971


    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    smurf1971

    ben zr1 ile geçmedim Like the wind yarışını DODGE CHALLENGER RT 70 ile geçtim full parçaları aldım pek bir ayar yapmadan rahat geçtim

    bir arkadar zr1 ayarları istemişti onun için ayarları vermiştim.

    yaw youtube videolarında zr1 ile adam viraja 300 le girip çıkıyor indide. ben 250 anca yapabiliyorum bu ayarlarla bu nasıl oluyor?



    Hi all, this is a M&M "Mix and Match" tune I'm using. Credit to the guys who led the way.

    1) Buy the Corvette ZR1 from the Chevrolet Dealership.

    2) Go into GT Auto and change the oil.

    3) In GT Auto apply Race Modifications.

    4) Go to the Tuning Shop and buy all available upgrades. Some are already fitted by the Race Mod process.

    5) Buy Racing Tyres> Soft.


    Fully upgraded the ZR-1 RM gives 905hp after about 300kms. When you hit 905 and see BHP dropping change the oil.

    Havacry's M&M Tune.

    Aero Downforce> 35 Front / 55 Rear
    Transmission> 360 KPH
    LSD Initial torque> 10
    LSD Acc. sens> 20
    LSD Brake sens> 30
    Ride height> 5 Front / 5 Rear
    Spring Rate> 12.3 Front and 12.6 Rear
    Dampers (Ext)> 4 Front / 5 Rear
    Dampers (Comp)> 3 Front / 4 Rear
    Anti Roll Bars> 3 Front / 3 Rear
    Camber> 2.0 Front / 1.5 Rear
    Toe> 0.0 Front / -0.30 Rear
    Brake Balance> 6 Front / 6 Rear

    I use a controller so your wheel experience may differ.

    demiş gplanet




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.