DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
GÖZÜMÜ KAYNAK ALDI FENA YANIYO
39
Cevap
0
Favori
68.254
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> GÖZÜMÜ KAYNAK ALDI FENA YANIYO
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      104 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:00:03 Konu Sahibi
      Ne yapabilirim bugün sabahtan akşama kadar kaynak yaptım acayip yanıyo gözlerim ilk defa kaynak yaptım o hevesle aksama kadar yaptım su an 10 dk da bir yüzxümü yıkıyom acayip yanıyyo gözlerim napabilirim ya bi solüsyon filan varmıdır yıkayam onunla gözlerimi ?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      442 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:00:50
      eczaneye git veya acile


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      318 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:01:16
      Haşlanmış patates koy.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:01:17
      Eczaneden bir göz damlası al sen söyle onlar verir.. Geçmiş olsun.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Editör aranıyor: http://nelerolmus.net/ Georgia!
    • Binbaşı
      1147 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:02:27
      Hocam çabuk doktora git. Aynısı dayımın başına geldi. Gece 3 de hastaneye gitmek zorunda kaldılar.

      Adam gözlerinin acısından uyuyamıyodu.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      104 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:04:28 Konu Sahibi
      saolun arkadaşlar ozaman ben hafiften eczanenin acilin yokunututayım.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      144 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:06:35
      geçmiş olsun ne diyelim


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________



      || AMD Phenom II P820 1.8Ghz , 3600Mhz BUS , 1.5Mb L2 Cache ||
      || 2Gb 1333Mhz 7-7-7-20 RAM || ATI Mobility HD5470 512Mb ||
      || 250Gb 7200Rpm HDD || 15.6" Wide Screen ||
    • Yarbay
      4405 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:06:53
      bencede sağlık şakaya gelmez en iyisini yaparsın gitmekle


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Ağustos 2008 21:10:11
      geçmiş olsun arkadaşım. biraz daha dikkatli olmanı tavsiye ederim. büyük ihtimalle gözlerin bozulacaktır 1 hafta içinde. kör olma ihtimalin düşük ama katarak olma riskin 2 ye katladı.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      I�m your number one fan,
      Baby, I�m your number one fan..
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Ağustos 2008 21:16:31
      patatesi ikiye böl enlemesine.tülbentle bağla gözlerine..ya da eczaneye..ben bi keresinde 5 metrelik profilin aynak olamayan ucunu tutuyordum akşamına yandı ya..bırak kaynağı yapan adam da bi şey yoktu..ikmizde de gözlükte yoktu..


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      159 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:17:39
      quote:

      Orjinalden alıntı: FrictionStirWelding

      Ne yapabilirim bugün sabahtan akşama kadar kaynak yaptım acayip yanıyo gözlerim ilk defa kaynak yaptım o hevesle aksama kadar yaptım su an 10 dk da bir yüzxümü yıkıyom acayip yanıyyo gözlerim napabilirim ya bi solüsyon filan varmıdır yıkayam onunla gözlerimi ?

      istanbuldaysan dünya göz hastanesine git. mutlaka bir doktora git geçmiş olsun.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Ağustos 2008 21:18:28
      patates sur aslanım gecer test edılıp okeylendı.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Penceresiz kaldım anne,uçurtmam tel örgülere takıldı,hani benim gençliğim nerde
    • Binbaşı
      1577 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:19:50
      buz parçalarını bir beze sar,
      gözüne masaj yap,
      bastırmadan,
      damlannda bi faydası olmaz,
      küçüklüğümde demircide çalışırken çok başıma geldi,
      patateste zaten soğuk olduğu için faydalı olur



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Dün geçti,
      Yarın varmı?
      Güvenme gençliğine,
      Ölenler hep ihtiyarmı
    • Binbaşı
      1753 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:26:21
      acile git
      şakası olmaz kalıcı hasar verebilir



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Saygılar,
      Ibrahim
    • Çavuş
      61 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:27:55
      Patates evet.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1014 Mesaj
      04 Ağustos 2008 21:33:28
      Lisedeyken Dersten kaçmak için gözlüksüz kaynak yapardık

      hey gidi günler beee

      dostum yapacağın tek şey gözlerini dinlendirmek şimdi yat sabaha bişi kalmaz



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      54 Mesaj
      16 Nisan 2010 11:22:27
      Arkadaslar benimde dun gece basima geldi patates kullandim,dayanilmaz bir agriydi,patatesi koyunca gozun sicakligini aliyor agir agir.Patetes kullan dyen arkadaslara sonsuz tessekkurler,simdi uyandim.Pek biseyim yok,gozlerim sismiz o kadar biraz,birazda zorlaniyorum hala gormekte.ama agrim yok.bu arada bi ek bilgi vereyim,hani su icinden tel cikan kaynak varya,elektrodu yok ince bakir tel gibi bisi cikiyor makinanin icinden de onla kaynak yapiliyor,isigi cok kuvvetli,normal kaynaga cok baktim bisi olmadi ama bu mahvetti beni.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Nisan 2010 11:32:14
      gözlüksüz yaptın dimi?!

      hem de mig mag ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      Yes, I'm Creeping Death!
      ferocious solo of the history
    • Yarbay
      2201 Mesaj
      16 Nisan 2010 11:35:12
      Patates cidden işe yarayacaktır,genelde 1-2 sürer acısı


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      54 Mesaj
      16 Nisan 2010 11:47:18
      ben yapmadim ya izlemek durumda kaldimdi:)felaket yaniyor ekrana bakarken bile zorluk cekiyorum hala :))
      gazalti kaynagina sakin bakmayin,babam insaat isiyle ugrasir elektrik kaynagina yillarca baktim ama bu kadar surede hic gozumu almamisti,gazalti resmen mahvetti :)



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.