Şimdi Ara

Göstergeler çalışmıyor 1 kişi cevap yazmamış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar lütfen yardımcı olun aracım 2008 Seat Altea dün iş çıkışı aracımı çalıştırdım gösterge panelinde Işıklar Her şey normal araba çalışıyor giderinde hiçbir sıkıntı yok fakat ibreler sabit olduğu yerde öylece kalmış hepsi 0 da nedeni nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan-oztk -- 21 Ocak 2018; 23:1:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Hiç cevap yok Valla eski forumu çok özlüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • belki soketi filan çıkmıştır yada gösterge arızası olabilir göstergeler değişim isteyebilir
    _____________________________
  • panel elektronik olduğu için panelin devlerinde arıza vardır tamiri olmayacağı için çıkma bulursanız değiştirirsiniz
    _____________________________
    Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
    Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005
    Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010
  • Panele ışık geliyor anlık yakıt tüketimi falan görebiliyorum ama ibreler oynamıyor yerinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Gösterge paneli kablo bağlantılarında gevşeklik yada oksitlenme olabilir.Böyle göğüs panellerini tamir edebilecek bir ustayı bulun, belki düzeltir.

    Tamir ederken de arabanın KM kaydını son muayenesindeki KM kayıdının birz üzerine kadar düşürmesini küçük bir bedel karşılığında size teklif edebilirler.
    _____________________________
  • röle arızası olabilir
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Önce sigortalalara bakmak gerekir. Eğer sigortalarda atık yoksa gösterge sökülecek. İçindeki diyot ,direnç , entegre gibi elektronik parcalarda yanan , patlayan var mı diye bakilacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    CLİO SYMBOL 2003 1.5 dCi Authentique GP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan-oztk

    Hiç cevap yok Valla eski forumu çok özlüyorum

    Eskİ forumu özlüyorsunda ondan mı 5 yılda 46 iletin var.Bişey lazım olunca gelip sormuş işin bitince gitmişsin.İyi yine insanlar sana cevap yazmış ben sorunun cevabını bilsemde bişey yazmazdım sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    3008
  • Arkadaşlar isim dolayısıyla arabamı baktirma fırsatım olmadı geçen sabah Ya Allah dedim bi tik döndürdüm göstergeler normale döndü bende anlamadım bu nasıl iştir cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum en son yorum yapan arkadaş hariç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hsn_33 kullanıcısına yanıt
    Bu forumun amacı bildiklerini başkalarıyla paylaşmak yardımcı olmak laga luga yapmak değil böyle bir niyeti olan bir sürü chat siteleri var oraya gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan-oztk

    Bu forumun amacı bildiklerini başkalarıyla paylaşmak yardımcı olmak laga luga yapmak değil böyle bir niyeti olan bir sürü chat siteleri var oraya gider

    Evet forumun amacını bildiklerini paylaşmak bir bilsek bile yardimci olmaya çalışıyoruz senin gibi işimiz oldukça gelip sorup işimiz bittiğinde kapatmıyoruz.Unutmadan birde sitem ediyorsun forumun eski tadı kalmamış gelip ne kadar insanlara yardımcı oldunki forumun eski tadını biliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    3008
  • hakan-oztk H kullanıcısına yanıt
    Emrin olur paşam.
    _____________________________
    "The day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence." - Nikola Tesla
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.