Kendinizle çelişiyorsunuz, Guilietta'dan daha önce teste girip yüksek puan alan Egea daha güvenliyse 2010'da 5 yıldız Guilietta'da o açıdan daha güvenli. Punto 2017'de 1 yıldız aldı ama 2004'te 5 yıldız aldı. 2004 model Punto Egea'lardan daha sağlam ama 2017 Punto'lar ölüm makinesi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.) (8. sayfa)





-
-
Aks aralığı iz genişliği denilmiş olsa tamam
Boyut denilmiş sadece , doğal olarak sadece uzunluk anlaşılabilir
Hepsini kapsaması en azından şu konuda o anlama gelmez
Eskiden olsa astra Golf focus vs Aks mesafelerini ve egea nın ölçülerini bakıp yazardım
Artık uğraşamıyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyenGenişlik, aks aralığı ?
Boyut diyince sadece uzunluğa bakılmıyor.
Alıntıları GösterMeksika'da Polo'ya Egea'dan iyi dediler koptum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Haklı çıkacam diye iyice dibe batıyorsun...
Yukarda koydugun videoyu çok aradın mı, neymiş egea ile ibiza aynı seviyeye konumlandırılıyormuş
videoyu yapan abla tam bir otomobil duayeni belli, üretim yeri polonya demiş egea için...
Senin otomobil bilgi birikimi seviyenle ablanınki aynı, tam sana yakışan bi örnek vermişsin tebrik ederim, saygı duydum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sepulnation
Egea cılara astra focus ve civic leon ve golfçüler laf söylüyor. Egeacılar araçlarından memnun olduklarını ispat etmeye çalışıyor ama o teneke deniyor.
Golfçüler, focusçular leoncular astracılara, bmw mercedes audi tayfa laf söylüyor, bu arkadaşlar araçlarından memnun olduklarını ispat etmeye çalışıyor ama o arabalara binilmez teneke o deniliyor.
Bmw merso audicilere süper sportçular,maseraticiler bentleyciler sallıyor. Bu arkadaşlar araçlarinın onlardan geri kalmadığini anlatmaya çalışıyor vs. Vs. Bu böyle gider beyler.
Ben egea sahibiyim. 130 kilo 180cm adamım. Kusura bakmayın golf 7 ye sığamadım. En rahat olduğum araç focustu. Honda çok güven vermedi, egeada rahat ettim diye egea aldım. Alırken fiata mı binecez, ben bunu 1 aya satarım dememe rağmen aldım. Hemde hb aldım, nietini sonradan anladığım 1.6 mj ini aldım. Arabayı satmaya elim gitmedi. 3 yıl 70bin km dir bende. Daha geçen haftasonu manisa zonguldak manisa yaptım. 1300 km de 350 tl yaktım.12 saat araç kullandıktan sonra uykum geldi. Yatacak yerim yoktu arka hep bagajımda duran malzemelerimle koltukları yatırıp yatak yaptım arabada iznik gölü manzarasında uyudum. Bagajından koltuk ısıtma minderini bağladığım 12v prizimle düz zeminimde bagajımda sıcak sıcak uyudum. 180cm 130 kilo adamım diyorum. İster b diyin ister c ben egea ile rahatım arkadaş. Bugün bayiyi aradım. Sw alıyorum. 215bine gırtlak dolu. Koltuk ısıtmasından kör nokta uyarısına. Şerit takibinden durkalklı adaptif hız controlcüsüne, tabela okumasından aktif frenleme sistemine her şey var. Bu kez benzinli 1.0 olacak. Olsun. Yeter bana ve çekirdek aileme.Hocam inat edeceksin, vücuduna hükmedeceksin, açlıktan karnın ağrıyacak o an evden çıkıp dışarıda yürüyeceksin Ramazan da sahursuz Oruç tutacaksın iftarda kuru ekmek yiyip hemen yatacaksın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lineanın ask mesafesi, dönemin golf 5 inden yaklaşık 3 santim uzunmuş. Güncel golften 2 santim kısa. Şimdi ne oldu? C sınıfı mı linea?
Egea b olsa ne değişecek C olsa ne değişecek? O da ayrı bir konu. İnsanlar ucuz diye alıyor zaten. Kimse gidip golf, focus ayarında araç aldım diye almıyor. Clio alıp çoluk, çocuk sıkıntı çekeceğine aynı paraya daha büyük egea alıyor. Örneğin bir fiesta sürüşü ile, Polo kalitesi ile müşteri çekiyorsa, egeanın olayıda büyük olması.
Biri de demiş golfe sığmadım. Golfte spor koltuk var. 1.80 e 130 kilo olman arabanın sorunu değil. Önce bunu kabullenmelisin. Ben daha uzun boyla golfe çok rahat sığıyorum. Sınıfının geniş ve rahat araçlarından biri. 1.90 üzerinin en rahat edeceği araçlar markadan bağımsız Alman araçları olur. Sadece nereli olduğu belirsiz fordda bu durum yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyenYerini alan araç dediğin zaman yeni modelin üretimi başlayınca eski modelin bitmiş olması gerekir.
Egea ve linea 2 yıl beraber üretildiler, yerini alma gibi bi durum yok yani.
Şasi demişsin, güncel jeep compass ile aynı şasiye sahip egea.
Varsa başka çürütülecek yorumun, beklerim
Linea'nın yerini aldı diyen ben değilim aracı üreten holding diyor.
Octavia'da A4 kasa 1997-2011 arası üretildi, 2003-2008 arası A5 kasa üretidli, 2009'da A6 kasa çıktı yani VAG gruptan itibaren 3. nesil çıktığında 1. nesil üretiliyordu.
3 kasa hepsi de 2009 model.
''Yerini alan araç dediğin zaman yeni modelin üretimi başlayınca eski modelin bitmiş olması gerekir.''
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Zeen
bende i20 araba var babamda egea
i20 b sınıfı o arabadan ınıp egeaya bindiğimde C ye geçtiğimi net fark etıyorum gerek iç hacım gerek bagaj olsun.
egeanın bagajı i20nun ön koltuguna kadar geliyor haberınız olsun kıyasladıgımız da :)i20 yerine Accent Blue ya da C-Elysee'den inseydiniz bu durumla karşılaşmazdınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracı üreten holding kompakt sedan diyor ama sen b segment dediler diye yalan söylüyorsun onu nasıl yapalım?
Octavia örneğiyle benim dedigimi tescillemişsin aslında bu 3 araç da aynı anda üretildiğine göre hangisi hangisinin yerini almış ? Düşün şimdi sen bu soruyu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 18 Nisan 2021; 13:54:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: blueSKYLINETamam işte hocam aynı şeylerden bahsediyoruz, b segmenti Poloyla, c segmenti diye satışa çıkarılan skoda scala nın şasi leri aynı olmasına rağmen birisi b segment adı altında satışa sunuluyor, diğeri c segment adı altında satışa sunuluyor.
E sizin dediklerinize göre egea b segmenti bir model ile aynı şasiyi paylaştığı için b segment oluyo dediniz,
Ben de diyorum ki skoda scala da b segmenti bir araçla aynı şasiyi paylaşıyor, e o zaman sizin söylediklerinize göre skoda scala da b segmenti bir araç.
Alıntıları GösterPolo, Ibiza, A1 MQB'nin sadece FWD ve torsiyon çubuklu arka süspansiyon mimarisine uyumlu 01'ini kullanıyor yoksa Egea'daki gibi tamamen aynı şasi değil.
Golf'te 4 çeker ve bağımsız Panhard süspansiyonlu versiyonlar var, bunun için şasinin zaten değişmesi lazım. Egea'da mesela FCA grup 4X4 Compass Renegade vs. şasisi kullanılsa kalitesiz bir C segment derdik ama yol tutuşu, konforu, güvenliği vs. çok farklı olurdu.
Golf 7 MQB
Polo 6 MQB A0
Polo'da araç haifif olsun diye arka çamurluğun üstüne direkt karoser giydiriliyor, yan taraflara bakarsanız marşpiyel hizası da farklı, tampon içi destek demiri altında ek muhafaza yok. Çıplak gözle de görülüyor Golf'ün amortisör başları arası mesafe de daha fazla yani şasinin kafası büyük.
Scala demek Octavia HB demek, ikisi de C segmet. Zaten Skoda'nın Fabia ve Rapid modelleri B segment.
Fiat'ta Viaggio ve Bravo ya da ilk mesajda yazdığım Delta, Guilietta son C segmentler, bunların platformu da belli. C segmentlerdeki şasi Egea'da yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu arabanın rakibi accent blue iken , ve accent B+ segment iken egea nasıl c oluyor ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyenAracı üreten holding kompakt sedan diyor ama sen b segment dediler diye yalan söylüyorsun onu nasıl yapalım?
Octavia örneğiyle benim dedigimi tescillemişsin aslında bu 3 araç da aynı anda üretildiğine göre hangisi hangisinin yerini almış ? Düşün şimdi sen bu soruyu.
Tofaş CEO'su(Sanki dalga geçiyormuşum gibi gelebilir ama adamın gerçek sıfat bu.) Sedan'a B segment demiş, HB ve SW'a da B-C arası demiş. Linea'dan kasıtta belki de arabanın da Linea olacaktı sonradan vaz geçtiler ben öyle anladım.
Octavia örneği sadece bir örnek, Brezilya'da geçen sene eski kasa Polo halen satılıyordu.
İlginç bir açıdan bakalım, Viaggio C segment ve ABD-Latin pazarınd Dodge Dart olarak satılırken Egea Latin pazarında Dodge Neon olarak satılıyor. C segment olarak görmüyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yine Hz. Egea'ya B segment yakıştırmaları yapılmış. Egea gruplarında D mi, E mi diye tartışıyorlar. Siz hâlâ B-C kavgası yapıyorsunuz
-
Altın kolyeli kazma arabası Bazzat’ın Dodge Charger’dan daha iyi olduğunu iddia edenlerin bulundukları bir ortamda böyle ucuz konulara balıklama atlamamak lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben yazıda egea sedan b segment hb ve sw ise b-c arasıdır diye birsey görmedim, sen görüyor musun yoksa kendi temennini mı söylüyorsun ?
2015 sonu faliyet raporunu açıp görebilirsin kompakt sedan ibaresini, önceki sayfalardan birinde ben ekran görüntüsünü koymuştum zaten.
Onun üzerine ne yazsan boş istersen a segment de , kendi karın ağrın, yapacak birşey yok...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
Tek başına boyut belirlemez sınıfı
İnsignia grand sport SW D sınıfı
Audi A6 SW den uzun
Biri D biri E segmentiSadece uzunluğu değil genel büyüklüğü, iç hacmi falan göz önüne almak lazım. Ayrıca Fiat'ın b sınıfı için farklı bir arabası zaten var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben anlamadim arkadaslar paylasmis arac golften buyuk ama golf c egea b segmentimi? Nasi oluyo bu is
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Boşuna uğraşıyorsunuz arkadaşlar konu sahibi işsizin teki.Siz ne yazarsanız yazın onu ikna edemezsiniz.Bırakın kendi doğruları ile cebelleşip dursun.Tofaş ceo sunu aracı tasarlayan mühendisleri Fıat ceosunu foruma davet etsek C sınıfı olduğunu söyleseler gene inanmaz.Düşünün siz daha iyi şartlarda yetiştirmek için az çocuk yaptım diyorsunuz ama bu çıkıp size karşı tam tersini iddia ediyor.Hayatta en nefret ettiğim insan tipi 2+2 nin 5 ettiğini ısrarla savunan insan tipidir. -
VAG botlar egea ile baş edemeyince dellenmiş...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X