Şimdi Ara

Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
0
Favori
7.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Egea cılara astra focus ve civic leon ve golfçüler laf söylüyor. Egeacılar araçlarından memnun olduklarını ispat etmeye çalışıyor ama o teneke deniyor.

    Golfçüler, focusçular leoncular astracılara, bmw mercedes audi tayfa laf söylüyor, bu arkadaşlar araçlarından memnun olduklarını ispat etmeye çalışıyor ama o arabalara binilmez teneke o deniliyor.

    Bmw merso audicilere süper sportçular,maseraticiler bentleyciler sallıyor. Bu arkadaşlar araçlarinın onlardan geri kalmadığini anlatmaya çalışıyor vs. Vs. Bu böyle gider beyler.

    Ben egea sahibiyim. 130 kilo 180cm adamım. Kusura bakmayın golf 7 ye sığamadım. En rahat olduğum araç focustu. Honda çok güven vermedi, egeada rahat ettim diye egea aldım. Alırken fiata mı binecez, ben bunu 1 aya satarım dememe rağmen aldım. Hemde hb aldım, nietini sonradan anladığım 1.6 mj ini aldım. Arabayı satmaya elim gitmedi. 3 yıl 70bin km dir bende. Daha geçen haftasonu manisa zonguldak manisa yaptım. 1300 km de 350 tl yaktım.12 saat araç kullandıktan sonra uykum geldi. Yatacak yerim yoktu arka hep bagajımda duran malzemelerimle koltukları yatırıp yatak yaptım arabada iznik gölü manzarasında uyudum. Bagajından koltuk ısıtma minderini bağladığım 12v prizimle düz zeminimde bagajımda sıcak sıcak uyudum. 180cm 130 kilo adamım diyorum. İster b diyin ister c ben egea ile rahatım arkadaş. Bugün bayiyi aradım. Sw alıyorum. 215bine gırtlak dolu. Koltuk ısıtmasından kör nokta uyarısına. Şerit takibinden durkalklı adaptif hız controlcüsüne, tabela okumasından aktif frenleme sistemine her şey var. Bu kez benzinli 1.0 olacak. Olsun. Yeter bana ve çekirdek aileme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Sınıflar eskisi kadar keskin değil. Ara sınıflar oluşmaya başladı.

    Symbol, c elyse, 301 B sınıfı
    Egea B+ sınıfı
    Corolla, megane, focus C sınıfı

    Egea ne C sınıfı kadar iyi, ne de B sınıfı kadar kötü

    VW Polo, Egea'dan fersah fersah üstündür.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    senin gibiler ile uğraşmaktan bıktığım için kısa bir cevapla aradaki münakaşayı keseceğim.

    Egea projesi normalde sadece Türkiye Pazarı için üretilecek bir modeldi.
    Senin attığın resmî açıklama da kanıtı.
    Fakat daha sonra Fiat yetkilileri hazır yeni platform(bak burayı iyi oku,güzelce 5-10dk düşün) tasarlamışken bu aracı C sınıfı standartlarında bir model ailesine dönüştürmeye karar verdi.

    Gelelim argo meselesine o zaten ayrı bir ironi,Fiat markası Güney Amerika’da tamamen farklı bir yol izleyen firma.
    EMEA ile Güney Amerika tamamen farklı operasyonlar yürüten birimler.
    Oradaki araçların Avrupa’yla ilgisi bile yok.

    Gelelim boyutlarına:Egea,HB kasadan türetilen bir araç değil BAK İYİ OKU,İDRAK ET
    Senin piyasada gördüğün C sedanlar tamamen HB karasoer üzerine kurulmuş modeller.
    Egea tamamen sedan doğmuş bir model.
    Boyutları bir önceki kasa Focus ile neredeyse aynıydı.

    Egea,bir focus gibi yol tutmaz veya Golf kadar kaliteli değildir ama C sınıfının F/P aracıdır.
    Konforu,yalıtımı tepeye oynar.

    Bir de dalga geçer gibi Renonun 3.dünya ülkeleri için tasarladığı dacia kırması aracı karşılaştırıyorsun.
    Bir üst sınıf Megane Sedan bile Avrupa’da satışa sunulmazken bu B sınıfı aracın satacağını filan düşünüyorsan vahkine vah.

    Yok ACC filan,nerde duydun? O araç tamamen ekonomik bir amaçla doğu Avrupa ülkelerinde bile satıp satmayacağı belli olmayan bir modelken,bahsettiğin donanımları firma resmî açıklama yapmadan sen yapıyorsan harbi sorun daha da büyük sende.

    Bak Fiat marka aracım yok ama sizin gibi çok bilmiş ama hiç bilmemiş tiplere karşı az çok cevapları vereceğim.

    '' Bir de dalga geçer gibi Renonun 3.dünya ülkeleri için tasarladığı dacia kırması aracı karşılaştırıyorsun.

    Bir üst sınıf Megane Sedan bile Avrupa’da satışa sunulmazken bu B sınıfı aracın satacağını filan düşünüyorsan vahkine vah.''



    Dalga geçer gibi dediğiniz araç 2016'da Avrupa'da 52 bin sattı Egea 60 bin sattı, sizin iddianız o araba satışa sunulmamış. Burada birileriyle dalga geçen sizsiniz, Taliant+Logan'da dünya geneli Latin Amerika vs. ile Egea'dan fazla satacak gibi görünüyor. Logan'da 0 km olarak Avrupa'da halen satılıyor.


    https://carsalesbase.com/europe-dacia-logan//


    ''Egea tamamen sedan doğmuş bir model.

    Boyutları bir önceki kasa Focus ile neredeyse aynıydı.''



    Şu an da önümüzdeki yaz gelecek olan Taliant Focus III'ten büyük, Egea'dan da büyük. Egea büyük C segment oluyorsa o zaman Taliant'ta C segment Polo MK6'da C segment. Egea Sedan doğmuş bir modelse dingil aralığı niye değişmiyor ve B-C Sedan en kısa dingil aralığına sahip? C-Elysee-301 Egea'dan uzun dingile sahip.



    ''Egea,bir focus gibi yol tutmaz veya Golf kadar kaliteli değildir ama C sınıfının F/P aracıdır.

    Konforu,yalıtımı tepeye oynar.''



    VW Polo konfor ve yalıtım olarak Egea'nın içinden geçer. C sınıfıymış... Koç Holding'in kendi ürünü Egea, Fiat da denemez esasen Tofaş sayılır.



    ''Yok ACC filan,nerde duydun? O araç tamamen ekonomik bir amaçla doğu Avrupa ülkelerinde bile satıp satmayacağı belli olmayan bir modelken,bahsettiğin donanımları firma resmî açıklama yapmadan sen yapıyorsan harbi sorun daha da büyük sende.''



    Övüp övüp bitiremediğiniz minivandan bozma Egea'dan daha büyük ve daha yeni, benzer donanımlarda bir araba gelecek diye bu kadar üzülmenize gerek yok. Koç Holding'in kendi cebinden tasarladığı bir araba, şasi B-MPV, motor şanzımanlar B-C karışımı, boyut olarakta artık B Sedan Taliant'tan küçük bir araba. Modası Avrupa'da geçti. Dolar 2 lira olsaydı Egea 5 bin tane bile satamazdı 2020'de.


    Şu kısım çok vahim: '' doğu Avrupa ülkelerinde bile satıp satmayacağı belli olmayan bir modelken,''



    https://www.dacia.it/configuratore-gamma.html


    Avrupa'da, İtalya'da Logan MCV satıyorlar yahu. Doğu Avrupa ülkelerinde satıp satmayacağı belli değil deyip hor gördüğünüz araba İtalya'da satıyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueSKYLINE

    O zaman skoda scala da B segment,

    çünkü polo şasisi üzerine kurulmuş bir araç.

    MQB'nin çeşitleri var, Polo MQB 01'e kurulu mesela. Golf ile destek metalleri, yoğun metal karışım oranları, şasi rijitliği vs. farklı.


    Egea'da bu durumdan söz edemeyiz çünkü Egea'nın tek şasi ortağı B segment minivan. Yol tutuşu da bu yüzden kötü sanırım.


    İsterseniz Polo ile Golf'ün MQB'lerin fotosunu atayım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    B olunca ne oluyor c olunca ne oluyor. Anlamsiz bir tartisma. Dışarıdaki halk daha otomobil siniflarini bilmiyor bir de b ve c diye karsilastirsin.

    B segment düşük gelir grubu, C segmentler gelişmiş ülke arabaları genel olarak.


    Örneğin İngiltere'de Golf daha çok satar Brezilya'da Polo.


    Avrupa geneli Golf kraldır, Latin Amerika ve Asya'da Polo kraldır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x



    Aaaaa golf den fazla iz açıklığı var D sınıfı bu sandero  



    Kaynak:Tüm araçlar var

    https://www.automobiledimension.com/model/volkswagen/golf



    EGEA C SINIFIDIR AKS MESAFESİNDEN İZ GENİŞLİĞİNE KADAR.Boşa atıp tutmayın.

    Taliant Egea'dan daha büyük.


    Taliant B segment.


    Egea B segmentlerden küçükken nasıl C segment oluyor?


    Golf'ün iç omuz mesafesi de Sandero ve Egea'dan büyük.Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.) 


    500L şasisinden C segment çıkmasını beklemek zaten saçma.



    Ve, fotoğraflar da iz açıklığı değil karoser genişliğini gösteriyor, daha fotoğrafın ne olduğunu bilmiyorsunuz 35 kişi de yorumunuzu beğenmiş. (Forumun seviyesinin düştüğü anlara güzel bir örnek verdiniz teşekkür ederiz.)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 1 Nisan 2021; 16:19:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    suv olmayalardan verdiğin en geniş örnekten bile 2.5 cm daha geniş.


    picanto ile s class arasında 20-25 cm oynayan bir gösterge için çok ciddi fark.



    arabanın aks mesafesi golf 7'den 1 mm uzun,


    ön iz mesafesi 6 mm dar, arka iz genişliği 23 mm geniş.


    aks mesafesini uzatıp kısaltmak mümkün ama b segmenti olup da bir üst segment ön-arka iz genişliği standartına sahip tek bir örnek yok.


    çünkü platform genişledikçe yatay mukavemeti arttırmak daha çok destek kulanmak zorunda kalınıyor, bu daha çok ağırlık, o da daha büyük motor demek oluyor. bu da zaten daha büyük segment demek otomatik olarak.



    Alıntıları Göster

    1-2 santimin hesabı çok doğru değil, Fiat iz açıklığını tekerlerin iz bıraktığı orta noktalardan mı alıyor, VW ve Renault en yakın noktadan mı alıyor bilmiyoruz. Fiat ağrılıklara 75 kg sürücüyü eski katalogda yazmamış ağrılığa da almamış mesela... VW hep yazar.


    T-Roc'ta iz açıklıkları 1546-1541,500L'den 3-4 santim büyük. T-Cross bir alt segment, benim dediğim gibi lastiklere göre iki farklı iz açıklığı almışlar 1534-1512 gelmiş T-Cross.



    Birde 1-2 santim fark eden var toplam 4 tane iz açıklığı yazmışlar. Egea daha büyük demek için gerekli parametreler yok yine de C segment araçlardan büyük B segmentler var, ve platform zaten Egea'yı B segment yapıyor.


    https://www.auto-data.net/tr/volkswagen-t-cross-1.0-tsi-115hp-dsg-opf-35317


    Golf 5 ön arka 1,539/1,529 mesela, o zaman Bravo 1532-1528, muadil araçlarda Golf'ten büyük olmuyor Fiat'ın C segmentleri.



    Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.)


    Ölçüleri de yakın, bakın aynı şaside Egea 179 santim 500L 178 santim ama Egea iz açıklıklarında bu arabadan 3 santim geniş isteyen genişliği şişirebilir ve 500L hem daha yüksek hem daha ağır.


    Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.)

    500L Clio'nun yerden yükseğiyle kapışırken.Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.) 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    B olmadığını sende biliyorsun, Gerçek c olmadığınıda biliyorsun, ona bakarsan Corollada b+, yani uygun fiyatlı c gibi bir araç

    Değerli hocam bende sizin gibi düşünüyordum.


    Arabayı Tofaş yapıyor, Tofaş+Koç Holding birlikte C segment araba çıkaracak parayı, yatırımı zaten bulamazlar. Bu adamlar tek başına Linea ile gidiyordu, Linea'nın yerine 15 sene satacakları bir düşük gelirli, 3. dünya ülkeleri için bir araba yaptılar.


    Aracın şasisi Bravo-Guiletta şasisi olsa C segment derdim, kabul de ederdim ama Viaggio örneği de ilk mesajda duruyor, 2012'de hayvan gibi C segment üreten adamlar niye 3 sene sonra C segment Sedan yapsın? Hem de yok parayla.


    Koç Holding kendi başının çaresine bakıyor, arababın yol tutuşu da zaten C segment gibi değil, C segment Guilietta şasisine kurulsaydı, tasarım aynı kalsaydı yol tutuşu Golf-Focus ayarında olurdu, NCAP'ten de 5 yıldız alırdı, dingil aralığı Sedan'da Viaggio gibi 2,70 metre ile Taliant ve 301'den büyük olurdu o zaman bizde bu araba C segment derdik.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Eğer egea B segmentiyse, Corolla da B segmentidir aralarında hiç fark yok.
    B+ mış şuymuş buymuş filan bunlar otomobil literatüründe olmayan şeyler.
    C’de referans Golf, kalite olarak mümkün değil fakat boyutlarından karşılaştırma yapılabilir.

    Corolla'nın baz donanımında arkada oturanlar için havalandırmalar var, baz araçta elektromekanik park freni var, NCAP 5 yıldız, arkalar bağımsız süspansiyon vs.


    Bunların hiç biri en üst donanım Egea'da bile yok.


    Ben Japon arabasından nefret ederim, forum da iyi bilir. Egea'nın yol tutuşu, esnemesi, viraja girişi vs. aynı C-Elysee-301-Symbol gibi zorlama, araba yolda akmıyor, yola yapışmıyor, direksiyon ölü hissettiriyor vs. Corolla bu konularda nefret etsem de Golf gibi viraj yiyen bir araba.


    Şu an da B segment arabalar çoğu firmada C'lerden büyük, Taliant buna bir örnek.


    Polo'da bagaj 351 litre Egea HB'de stepneli 380 litre, Clio 400 litre boyut olarak karşılaştırırsak bu işin içinden hiç çıkılmaz.


    Mantıklı olanlar şasi, üretim süreci ve mazisi, yerini aldığı araç.


    Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.)





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yerini alan araç dediğin zaman yeni modelin üretimi başlayınca eski modelin bitmiş olması gerekir.


    Egea ve linea 2 yıl beraber üretildiler, yerini alma gibi bi durum yok yani.


    Şasi demişsin, güncel jeep compass ile aynı şasiye sahip egea.


    Varsa başka çürütülecek yorumun, beklerim Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea hacimsel olarak C segmenti olan fakat platform ve kalite olarak B segmenti olan bir araçtır, Skoda Scala gibi.

    Araç sınıflandırılmasında ki en önemli kriter bulunduğu dönemde ki dingil mesafesidir.

    Örneğin Alfa Romeo 156 1997 de çıkmış D sınıfı bir araçtır fakat dingil mesafesi Egea'dan kısadır.

    Togg modeli de D segmenti hacmi sunan bir C segment olacak tamamen elektrikli temeli olan bir araç olduğu için, İYM temelli araçlarda ki hacim küçülten parça ve bileşenler olmayacak olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caner.Pasha -- 1 Nisan 2021; 16:24:53 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bende i20 araba var babamda egea

    i20 b sınıfı o arabadan ınıp egeaya bindiğimde C ye geçtiğimi net fark etıyorum gerek iç hacım gerek bagaj olsun.

    egeanın bagajı i20nun ön koltuguna kadar geliyor haberınız olsun kıyasladıgımız da :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    MQB'nin çeşitleri var, Polo MQB 01'e kurulu mesela. Golf ile destek metalleri, yoğun metal karışım oranları, şasi rijitliği vs. farklı.


    Egea'da bu durumdan söz edemeyiz çünkü Egea'nın tek şasi ortağı B segment minivan. Yol tutuşu da bu yüzden kötü sanırım.


    İsterseniz Polo ile Golf'ün MQB'lerin fotosunu atayım.



    Alıntıları Göster

    Tamam işte hocam aynı şeylerden bahsediyoruz, b segmenti Poloyla, c segmenti diye satışa çıkarılan skoda scala nın şasi leri aynı olmasına rağmen birisi b segment adı altında satışa sunuluyor, diğeri c segment adı altında satışa sunuluyor.


    E sizin dediklerinize göre egea b segmenti bir model ile aynı şasiyi paylaştığı için b segment oluyo dediniz,


    Ben de diyorum ki skoda scala da b segmenti bir araçla aynı şasiyi paylaşıyor, e o zaman sizin söylediklerinize göre skoda scala da b segmenti bir araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • içerden dışardan almak gibi bir şey yok. hepsi ortadan alınıyor.


    lastik ebatı veya jant offseti kaynaklı olarak donanım bazlı ufak sapmalar olur bazı modellerde.


    troc zaten mqb platformunda, alt yapısı c segmenti br model.

  • Forumun seviyesi mi ? sen belgeli resimli cevaplara bile itiraz edip göz kararı konuşuyorsun


    Sandero net B sınıfı ki B sınıfı hb ler içinde en genişi en uzunu polo dan çok daha ferah


    Egea hb ile golf arasında gram fark yok boyutsal anlamda ferahlık anlamında


    Yani egea C sınıfıdır resimli gördün sende resim ekle ölçülerle birlikte inanalım mesela golf ile egea nın aks mesafelerini yaz


    Egea Hb 2638mm -Golf 8 2636mm - Golf 7 2620 Galip C sınıfı Egea



    Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.)




    Sınıfları avrupada kurul belirliyor kıstaslarıda ölçüler değil


    mercedes c serisi adı üzerinde C sınıfı sedan ön cam arka cam arası çoğu C sınıfından da kısadır ama arkadan itişli olduğundan ön tekerlek buruna çok yakındır ve aks mesafesi uzundur ama iç hacmi tekrar yazayım çoğu C den dar ve kısadır mesela son civic deki sıkışmadan oturmayı c serisinde göremezsin ama ön tekerlek önde olduğu için bunun iç hacme hiçbir katkısı yok adamlar D sınıfı diyor


    Çünkü avrupa karar veriyor madde koymuşlar lüks segment izlenimi olmalıymış ölçüler kriter olmazmış :))





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murmeko

    Hayatımda gördüğüm en anlamsız konulardan, Avrupa'da segmentler araç boyuna göre ölçülür. Egea'ya B segmenti demek dünyaya düz demekten farksızdır.

    Egea C segment ise Egea'dan daha uzun dingil aralığına, daha büyük bir karoser genişliğine ve en önemlisi daha da büyük bir bagaja sahip Taliant'ta C segment olur.


    Üreticinin B Sedan dediği, fiyat avantajı haricinde çok espiris olmayan bir araba. Geliştiricisi Koç Holding'in C segmente girip Golf ile mücadele edecek bir araba yapması hayalperestlik, Linea'nın yerini alan araba sonuçta.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Vallahi tebrik ederim, bu kadar uzun yazı yazıp böyle boş bir içeriğe ulaşmak herkesin yapabileceği iş değil, öncelikle seni tekrar kutlarım. Gerçi yanlışı doğru gibi göstermek için böyle uzun uzun yazıp mantıklı şeyler yazıyorum imajı vermen lazım  



    Egea ile ortak başka şasi kullanan araç yok demişsin, başka bi konuda da yazdım, cevap veremedin, egea ile jeep compass aynı şasiyi kullanıyor, compass b segment suv oluyor o zaman ?


    Uluslararası bütün kuruluşlar arabayı c segmentte konumlandırıyor, şu forumda 3-5 otomobil uzmanı B diyor, yutubır diyor odd diyor. 300-350 bin verip alınan sıradan arabalarla 130 binlik arabanın aynı segmentte geçmesi bazılarının zoruna gidebiliyor tabi anlıyorum  

    Bu arada fiat da b segment diyor falan birşeyler karalamışsın, yalan dolan uzerine kurulu bi yazı tamamen, buyrun koç gurubu 2015 yılı raporu

    https://ir.koc.com.tr/annual-reports/2015/tr/tofas.html

    İçinde geçen bi cümle "yeni kompakt sedan egea modelinin tanıtımı yapılmıştır."

    Segmenti satış fiyatıyla, donanımla falan belirlemeye çalışmışsın bir de, otomobil forumunda utanç verici bir yazı olmuş.

    Başka bir konuda yazdıysanız kusura bakmayın görmemişim.


    ODD’ye göre Linea ve Accent Blue’da C segment. Mercedes CLA ile Accent Blue ve Linea’yı aynı segmente koyan bir kurumu ciddiye alıyorsanız zaten tartışmanın anlamı yok.


    Youtuber’lar 1.5 Corolla’nın 1.6’dan iyi gittiğini söyledi. Benzin TV, Carviser vs. reklam yapıyorlar artık, Octavia ile SuperB kıyaslayıp Octavia daha iyi diyorlar. Ben somut veriyle konuşuyorum, şasi 500L şasisi, B segment minivandan bozma bir araba. Bende sürdüğümde niye böyle ucube bir gidişi var demiştim 500L sürüyormuşum meğer…


    Compass’ta kullanılan şasi aynı şasi değil, alakası da yok, bir kere Compass zaten 4X4 ve arka diferansiyeli olan,ön ve arka bağımsız süspansiyonlu bir araba. Hayaller Compass.Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.) 


    Wikipedia linki de verdim 500L şasisi, platformu ortada aynı sayfada platform ortaklarında Fullback ve 500L var, Bravo sayfasına bakarsanız Lancia ve Alfa’da orada çünkü aynı şasi. Compass’taki şasinin kodlarına bakarsanız Renegade ile aynı olduğunu görürsünüz. Övüp övüp bitiremediğiniz araba altı minivan üstü B Sedan zaten C segment olamayacak kadar kalitesiz bir araba.


    Fiat'ın uluslararası kodu Small Wide LWB olan şasisini sadece dediğim 3 araç kullanıyor, Renegade, Compass 4X4 versiyonları olan araçlar, 4X4 yapabilmen için arka tarafın bağımsız olması lazım, Compass ile Renegade ve 500X aynı şasi, 500X ve Renegade B segment. Yani aynı şasi de olsa Egea yine B segment.


    Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.)


    Fiat'ın zaten kendisinin kullandığı aktif bir C segment şasisi yok gibi geldi bana, 124 Spider'da MX-5'ten bozmaymış.


    https://tr.wikipedia.org/wiki/Fiat_124_Spider_(2016)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: aNTIWIRUS

    Passat kullanici olarsk egeayi cok guzel buluyorum aracin urban paketi cok tatmin edici yuruyusude guzel bi tek parca kalitesi dusuk oda fiyatlari goz onune aldiginizda sifir egea 1.3 dizel urban 185.000 tl passat 1.6 tdi manuel elegans 600.000 tl bence cok makul herkese kazasiz belasiz surusler

    Her Egea konusunda ne hikmetse Corolla, Civic, Megane, Passat ve ille de bir VAG grup araç kullanıcısı geliyor, ama Egea'da hep alınabilir oluyor.Golf ile Egea kıyaslayanlar- Fia Egea B segmenttir- Değerlendirme(Tofaş'ta B segment sedan demiş.) 


    Urban pakette far,yağmur sensörü yok, kararan ayna yok 185 bin bomboş bir Egea'ya verene kadar çift bölgeli tam otomatik klima, 8'' multimedya,far, yağmur sensörü, kararan ayna olan hem de otomatik vites TSi DSG Polo alırım. Nasıl olsa Polo, al 190'a bir sene bin 210'a sat.





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.