Şimdi Ara

Golf-astra-focus üçlüsü artık i30-astra-focus haline mi geliyor ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
2.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu

    Bence o üçlü şu şekilde;

    Megane-i30-Focus

    Astra düzgün bir motorla gelirse iş yapar.

    Kia düzgün bir aktarma getirirse iş yapar.

    Golf fiyatları az aşağı çekerse iş yapar.



    Ceed ve i30 aynı alt yapıya, motorlara ve aktarma organlarına sahip araçlar.

    Eğer Ceed te bir aktarma sıkıntısı varsa i30 da da var demektir.

    Ben zaten aynı altyapıya sahip değiller demedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu

    Bence o üçlü şu şekilde;

    Megane-i30-Focus

    Astra düzgün bir motorla gelirse iş yapar.

    Kia düzgün bir aktarma getirirse iş yapar.

    Golf fiyatları az aşağı çekerse iş yapar.



    Ceed ve i30 aynı alt yapıya, motorlara ve aktarma organlarına sahip araçlar.

    Eğer Ceed te bir aktarma sıkıntısı varsa i30 da da var demektir.

    Ben zaten aynı altyapıya sahip değiller demedim.

    Motor ve aktarma organları da aynı.

    İ30 u en iyiler arasında gösterip Ceed e aktarma sorunları var diyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpakcayoglu

    Bence o üçlü şu şekilde;

    Megane-i30-Focus

    Astra düzgün bir motorla gelirse iş yapar.

    Kia düzgün bir aktarma getirirse iş yapar.

    Golf fiyatları az aşağı çekerse iş yapar.



    Ceed ve i30 aynı alt yapıya, motorlara ve aktarma organlarına sahip araçlar.

    Eğer Ceed te bir aktarma sıkıntısı varsa i30 da da var demektir.

    Ben zaten aynı altyapıya sahip değiller demedim.

    Motor ve aktarma organları da aynı.

    İ30 u en iyiler arasında gösterip Ceed e aktarma sorunları var diyorsun.

    Ben i30 u iyilere aldım.Çünkü Ceed de çok daha fazla görüyorum yollarda.




  • Alfa Romeo Giulietta bence bu segmentteki en iyi araçlardan biri. Maalesef ülkemizde hak ettiği rakamlara ulaşamıyor.
  • Nedense Golfün tek kusuru fiyatı. Demekki doguş fiyatı indirse Golf sırası bir yılı bulacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sınıfta benim edindiğim izlenime göre

    Konfor - C4

    Malzeme kalitesi - Megane GT

    Yol tutuş - Giulietta

    Motor - 1.6 dci ile Megane GT

    F/P - İ30 ve Cee'd

    Tasarım - Astra

    Donanım - İ30 ve Cee'd

    Elbette ki farklı düşünmek çok doğal ama şu an C segmenti araba alacak olsam muhtemelen Giulietta ve Megane GT arasında kalırım.

    Golf mü bence hepsinden var ama hiçbirinde en üst noktada değil belki de bu yüzden tercih ediliyor.
  • c4 otomatik bir konforlu bir konforlu ki sormayın halaya kalkıyor vites değiştirirken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    Golfün sınıfının üzerine çıktığı tek şey fiyatı

    Artıbir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    yine saçma sapan vw ve golf konularından birisi daha...


    heee heee golf artık merso a, bmw 1 segmentine yükseldi artık ...

    işiniz gücünüz yok böyle konular aklınıza nereden geliyor yahu ... düşünürken üşenmiyormusunuz...

    doğuş türkiyede kazığı geçiriyor bizim ergenlerde golfü premium sanmaya başlıyorlar... halbuki almanyada golf 16.000 euro auris 16.000 euro yani rakipleriyle 3-5 yüz euro farkla yada aynı fiyattan satılan basit sıradan c segment bir araç...


    Golf ile auris'in fiyatı aynı diyosun peki japonya'da aynı mı sence?
    Arkadaşım Almanya'ya göre bakarsan birisi ithal mal, birisi yerli üretim,buna rağmen aynıymış fiyatları diye aurisi yükseltmeye çalışıyosun.Geçen corolla'nın tasarım faciası konusunda da boş boş konuşuyordun şu forumda gördüğüm en boş adamsın açık ara.




  • Kesinlikle sıradan benim de sahip olduğum C sınıfı bir arabadır. Fiyatı hariç benim arabamdan fazla hiçbirşeyi yok hatta birçok eksiği vardır. Fiyatın yükselmesi segment arttırmıyo, bunun belli kriterleri vardır ancak anlayana.
  • Golf sınıfının üstüne mi çıkmış ? Yavaş çıkaydı bari DSG falan patlar aman diyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    c4 otomatik bir konforlu bir konforlu ki sormayın halaya kalkıyor vites değiştirirken

    ya şu aracı kullanmadan laf etmeyin ne olur, halaya falan kaldırmıyor kardeşim bak haluk23 gibi yarı otomatiklerden nefret eden bir adam bile bu fena değil diyor, birden ikiye geçerken alışana kadar manuelde nasıl hissediyorsanız öyle vites atar sonraki vites geçişlerini hissetmeniz imkansıza yakın. sonrasında onu da çok az hissederseniz o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    c4 otomatik bir konforlu bir konforlu ki sormayın halaya kalkıyor vites değiştirirken

    ya şu aracı kullanmadan laf etmeyin ne olur, halaya falan kaldırmıyor kardeşim bak haluk23 gibi yarı otomatiklerden nefret eden bir adam bile bu fena değil diyor, birden ikiye geçerken alışana kadar manuelde nasıl hissediyorsanız öyle vites atar sonraki vites geçişlerini hissetmeniz imkansıza yakın. sonrasında onu da çok az hissederseniz o kadar.

    he öyle imkansıza yakın he he
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uvb007

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    yine saçma sapan vw ve golf konularından birisi daha...


    heee heee golf artık merso a, bmw 1 segmentine yükseldi artık ...

    işiniz gücünüz yok böyle konular aklınıza nereden geliyor yahu ... düşünürken üşenmiyormusunuz...

    doğuş türkiyede kazığı geçiriyor bizim ergenlerde golfü premium sanmaya başlıyorlar... halbuki almanyada golf 16.000 euro auris 16.000 euro yani rakipleriyle 3-5 yüz euro farkla yada aynı fiyattan satılan basit sıradan c segment bir araç...


    Golf ile auris'in fiyatı aynı diyosun peki japonya'da aynı mı sence?
    Arkadaşım Almanya'ya göre bakarsan birisi ithal mal, birisi yerli üretim,buna rağmen aynıymış fiyatları diye aurisi yükseltmeye çalışıyosun.Geçen corolla'nın tasarım faciası konusunda da boş boş konuşuyordun şu forumda gördüğüm en boş adamsın açık ara.


    yav heee heee




  • quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: undefined2

    c4 otomatik bir konforlu bir konforlu ki sormayın halaya kalkıyor vites değiştirirken

    ya şu aracı kullanmadan laf etmeyin ne olur, halaya falan kaldırmıyor kardeşim bak haluk23 gibi yarı otomatiklerden nefret eden bir adam bile bu fena değil diyor, birden ikiye geçerken alışana kadar manuelde nasıl hissediyorsanız öyle vites atar sonraki vites geçişlerini hissetmeniz imkansıza yakın. sonrasında onu da çok az hissederseniz o kadar.

    he öyle imkansıza yakın he he

    he canım he hepimiz salağız aracı alırken 15 20 yıllık şöförler kendimizi halay çekerken bulduk, ben 3'den 4'e geçerken kafamı vurdum, omzum çıktı, buna rağmen o kadar aptalız ki aldık.

    he canım bir sen akıllısın.




  • he ya he he

    Karga yavrusuna bakmış benim ak pak evladım demiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Bu sınıfta benim edindiğim izlenime göre

    Konfor - C4

    Malzeme kalitesi - Megane GT

    Yol tutuş - Giulietta

    Motor - 1.6 dci ile Megane GT

    F/P - İ30 ve Cee'd

    Tasarım - Astra

    Donanım - İ30 ve Cee'd

    Elbette ki farklı düşünmek çok doğal ama şu an C segmenti araba alacak olsam muhtemelen Giulietta ve Megane GT arasında kalırım.

    Golf mü bence hepsinden var ama hiçbirinde en üst noktada değil belki de bu yüzden tercih ediliyor.

    Yol tutuşa Focus'u da ekleyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Bu sınıfta benim edindiğim izlenime göre

    Konfor - C4

    Malzeme kalitesi - Megane GT

    Yol tutuş - Giulietta

    Motor - 1.6 dci ile Megane GT

    F/P - İ30 ve Cee'd

    Tasarım - Astra

    Donanım - İ30 ve Cee'd

    Elbette ki farklı düşünmek çok doğal ama şu an C segmenti araba alacak olsam muhtemelen Giulietta ve Megane GT arasında kalırım.

    Golf mü bence hepsinden var ama hiçbirinde en üst noktada değil belki de bu yüzden tercih ediliyor.

    Yol tutuşa Focus'u da ekleyin.

    Seni mi kiricam hocam ekleyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^^chicken_translate^^

    golf fiyattan kaybediyor,astra motordan kaybediyor,i30 geçmişten gelen hyundai önyargısından kaybediyor, renault fransız malı olmasından kaybediyor, meydan focusa kalmış

    Focus da tipten kaybediyor.
    Döngü tekrar başa sarıyor. Müşteri bu defa biraz daha fazla kredi çekip golf alıyor. Sonuç aslına rücu ediyor.
  • SIRA MARKA 2012 SATIŞ MİKTARI
    1 Fiat Linea 33.351
    2 Opel Astra 27.018
    3 Renault Fluence 26.818
    4 Ford Focus 18.014
    5 VW Jetta 15.686
    6 Honda Civic 13.788
    7 Toyota Corolla 12.485
    8 VW Golf 11.595
    9 Toyota Auris 11.457
    10 Renault Megane 7.661
    11 Citroen C4 6.683
    12 Hyundai i30 5052
    13 Audi A3 4.609
    14 BMW 1 3.366
    15 Kia Ceed 3.222
    16 Chevrolet Cruze 3.216
    17 Hyundai Elentra 3.193
    18 Peugeot 308 2.158
    19 Mercedes B 1.267
    20 Fiat Bravo 764
    21 Mazda 3 482
    22 Lancia Delta 276


    i30 ancak mazda 3-c4 ve belki megane 3 gibi araçlara rakip olur. yanlış anlamayın kalite olarak değilde marka algısı ve satılabilitesi olarak. benzer tablo avrupa satış rakamları içinde var. evet i30 pek çok açıdan astra-fosuc ve hatta golften kaliteli olabilir ama rekabet başka bişeydir. eğer satış politikaları a3- mercedesB ye rakip olmak ise o zaman evet başarılılar. bunun en büyük nedeni tutarsız fiyat politikaları ve buradan gelen marka imajı. bakın 2.elde kendi bayileri bile kendi araçlarına daha düşük fiyat veriyor. ama satarken aynı arabayı bir ay içinde hem 51 bine hemde 60 bine satabiliyor. işte sonuç. ( bu arada i30 çok beğendiğim bir araç sadece yakıt tüketimi hariç)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freshwind -- 20 Ocak 2013; 12:11:35 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.