Şimdi Ara

Golf 7 1.6 tdi hantallık (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
15.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Arabanin her vitesinin orani uzun, motor da gucsuz olunca cigersiz tidiay ortaya cikmis oluyor

    Hocam sen f1 fitesle Schumacher geçmiş adamsın



    Tdi kimmiş?????

    F1 şanzumanlı tidiay tam bir saka makinesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 17 Mayıs 2017; 18:45:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O motor o aractan sonra 2.0 dizel cruze alip keyfinize bakacaktiniz.Allah bilir 2 cruze parasi verip yari gucte araba almışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnPlayerExitVehicle O kullanıcısına yanıt
    Uyumlu adamımdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Arabanin her vitesinin orani uzun, motor da gucsuz olunca cigersiz tidiay ortaya cikmis oluyor

    Hocam sen f1 fitesle Schumacher geçmiş adamsın



    Tdi kimmiş?????

    F1 şanzumanlı tidiay tam bir saka makinesi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Kardeşim olmaz dediklerine bakma, hem doğaya hem uzun vadede motora zarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet. Katalizör ameriganın oyunu. Sırf daha pahalı araba satmak için israil oyunu.



    Çıkıp doğuş grup "Yav hacı bizim arabalarda yoh problem. Hem saane emizyon falan pıffft salla" derse tabi millet de iplemez. Çoluğun çocuğun azotoksitten kanser olduğunda o "boşa" yakılan yakıttan tasarrufunu, beş beygir için tüm filtrelerin iptalini tatlı tatlı anlatırsın. "Senin hayatını otuz sene kısalttık ama 0-100 ü de 1sn kısalttık" diye anlat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 hp 1.4 tona yakın dizel motorlu araç ne kadar gidebilir ki zaten mantıken..O kasaya 105-110 hp lazım.
  • Megane 3 Coupe 1205 kg agirliga sahip.

    Golf'ten 112 kg kadar hafif.

    15 bg ve 20 nm guc fazlası var. 90'lık Golf'un hantal gelmesi cok normal.

    Ancak TDI 105 lik ve ozellikle yeni 110'luk motorlari cok basarili. 110 lugun yakit tuketimi de cok iddiali. Euro 6 her seyden onemlisi.

    105 dci max torkunu 2000 dd verirken tdi da 1500 dd.
    Aynı zamanda 250 nm torka da sahip. Hatta guncel dci 110 bg bile 1750 dd itibaren max torkunu veriyor.

    Golf Midline paketlerde var sadece 90 bg motor. Sadece bu sebeple Golf'e hantal demek mantiksiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 18 Mayıs 2017; 0:8:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    Megane 3 Coupe 1205 kg agirliga sahip.

    Golf'ten 112 kg kadar hafif.

    15 bg ve 20 nm guc fazlası var. 90'lık Golf'un hantal gelmesi cok normal.

    Ancak TDI 105 lik ve ozellikle yeni 110'luk motorlari cok basarili. 110 lugun yakit tuketimi de cok iddiali. Euro 6 her seyden onemlisi.

    105 dci max torkunu 2000 dd verirken tdi da 1500 dd.
    Aynı zamanda 250 nm torka da sahip. Hatta guncel dci 110 bg bile 1750 dd itibaren max torkunu veriyor.

    Golf Midline paketlerde var sadece 90 bg motor. Sadece bu sebeple Golf'e hantal demek mantiksiz.

    Size katiliyorum hocam. 2017 leon style 115 ps olani kullandim. Gercekten cok seri ve yakit anlaminda dusuk bir arac. 170 km suratle gittim ortalama olarak 25 km kullanmisimdir bu suratte. Ben aldigimda arac bilgisayari 6.3 tu. O sekilde 6.8 oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Megane III'lerde şanzıman aralıkları kısadır ve altı ileri şanzımana sahip.Bir tek ikinci vites oranı biraz uzun. 105 likler euro 4 motor oldukları için emisyon bakımından daha rahat tutulabilmiş ve performansları daha güçlü bir sonraki nesile göre biraz daha iyidir. Birde ani tork patlaması çok hissedilen ve performans hissi kuvvetli bir motordur. Golf'e geçince hantal gelmesi gayet doğal 5 ileri ve daha uzun vites oranları maalesef ara hızlanmaları Megane'nın yanında çok hantal kalır.Megane'nın ara hızlanmaları aynı kalibredeki tüm motorlardan iyidir diyebilirim , o yüzden bu yaşadıklarınız gayet doğal.

    Tam uzun uzun yazicakken aynisini sen yazmissin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eee emisyonu azaltmak koydukları filitreler çekiş gücünden düşürecek tabi boşu boşuna yazılım hilesi yapmadı bu adamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aramazmert kullanıcısına yanıt
    Leon style dan diğer özellikler olarak memnun kaldınız mı ? İşçilik konfor filan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6LT 90 Beygir nedir arkadaş?
    Rakip 1.4 LT Dizeller 90 Beygir iken,
    Rakip 1.6 LT Dizeller 130-136 Beygir iken VW 1.6LT 90 Beygir pehh.

    Şu Golflere LPG uyumlu atmosferik motor getirseler bize daha cazip gelecek. Hep diyorum şimdiki aracımın motoru (Rio 1.4LT 109 Beygir Benzin/LPG) Golfte olsa 10 sene kafam rahat kullanırım.
  • Kendim 1.5 dci 90 bg fluence kullanıyorum.Performansa düşkün olduğum için beni pek tatmin etmiyor 1. Vites haricinde.Ama yeterli performansı var.Alt devirlerde canlı.Yakıt güzel.



    Bazen 1.6 tdi 105 bg dsg jetta kullanıyorum.Kendi aracımızla olan performans farkı bariz hissediliyor.110'luk fluence de kullanmıştım.O Jetta'dan da daha iyiydi ve keyifliydi.



    Fb7 civic 1.6 otomatik 125 beygir de kullanıyorum.Tork zaten düşük ve vites oranları da hayli uzun olduğu için akselerasyon yavaş ama devamlı oluyor.1. Viteste bile koltuğa yapışamıyorsunuz.90 bg lik fluence 1. Vitesi bitene kadar rahatça kafa tutabilir yani bu araca.Ama devrini alınca gayet güzel gidiyor.Uzun yolda 110'luk fluence'den iyi gider tahminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alın bir 120 bg 1.5 tdci focus rahat edin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    1.6 tdi 110luk golf sahibiyim. Almadan önce tüm c segmenti araçlarla teste çıktım. Ben de renault'un dci motoru kadar hantalını görmedim. Megane olsun kadjar olsun gitmiyor araba. Spor modda bile hantal. Hoparlörden yapay bir motor sesi geliyor spor moda alınca sadece

    Konu sahibi bu arkadaşın yorumunu kale almasın. Fanboy çünkü kendisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90lık olanın gitmediği doğrudur. Fakat 105-110 beygirlik CLH kodlu, Golf 7deki motor 1.5 dCi 110luktan daha iyi yürüyor. Torkunu daha erken ve daha geniş bir aralıkta veriyor. Beygir gücünü de sabit bir aralıkta veriyor.



    Kendim 1.6 tdi octavia kullanıyorum, otobanda yürüdüğüm 1.5 dcilerin sayısı oldukça fazla, octavianın sürücüsüz ağırlığı 1230 kg.



    A180d, CLA180d, Megane 4 sedan icon edc, fluence dci edc, megane 3 sw dci, kadjar qashqai, clio 4 ve symbolün 90lık olanları vb dci motorlu çoğu araç, en çok fluence ve symbol :)



    Bu araçlardan hiçbiri kullandığım octaviayı uzunda ve kısada geçemiyor.



    İçlerinde En iyi gideni 90lık symbol, bunu anca 150den sonra geçebilmiştim . Tdi'ın uzun vites oranları ve beygir gücünü 3000-4000 devir arasında sabit olarak vermesi, avantaj sağlıyor. Megane 4 ile yürüdüğümde araç sahibi tek, biz ise octaviada 2 kişiydik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 18 Mayıs 2017; 11:40:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    90 beygirlik c sınıfı araba almışsın ne bekliyorsun

    90 beygiri şirketçiler alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence en iyi dizel BlueHDi dir TDi değilde TSi yi severim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw dizel motordan performans beklemek zaten başlı başına hata
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.