Şimdi Ara

Golf 7 1.2 TSİ Süspansiyon ve Lastikler hakkında . [SS'li] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
7.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • reallist55 kullanıcısına yanıt
    Hocam paraya kıyıp Michelin alıcaz gibi duruyor , daha 70-80.000 e kadar lastikle uğraşmamış olurum kafam rahat olur
  • Kıyıcaz paraya hocam artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShotoWakizashi

    Aracım yokken çok kez Golf 7 TDİ kiraladım onda bu olay yoktu bağımsız süspansiyon olduğundan sanırım hocam

    Tdi da torsiyon yalnız.
    120 hp üzeri bağımsız olması lazım.
    Bence sizin lastiklerin boyutları ve nantlar bozuk yollara uygun değil. Aracın ağırlığına göre taban biraz genis ve yanaklar ince.
    16 jant konfor için daha iyi olur bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C4_1400 -- 21 Nisan 2016; 22:42:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o lastikler testlerde inanılmaz iyi sonuç veriyor ama ömrü de bir o kadar kısa.

    sertliği için lastik havalarını kontrol edin.
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Hocam genelde kiraladığım Golf 7 ler Comfort. + Manuel di yani o pakette ne varsa o ekstrası yok . Fakat benim araçtan gözle görülür derecede konforluydu arka süspansiyonları . Torsiyon olduğunu bilmiyordum şaşırdım doğrusu .

    Etme eyleme hocam benim aracı sunroof hariç highline donanım özellikleri ekletilmiş diye tercih ettim ne 16' jantı :) Şaka bir yana katlanacağız artık konfor olayına
  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    Lastikleri o kadar deneme şansım olmadı malesef ama doğrudur hocam inanırım , havaları olması gerektiği gibi kontrol ettim
  • Golf 7 1.2 tsi torsiyonmu kullanıyor bağımsız değilmi ? yoksa donanıma göre değişiyormu
  • TSI motorların geneli böyle. Maksimum torkunu verdiği devire geldiğinde 1.ve 2.viteslerde patinaja kalarak önden kayma yaşıyor.
  • xmxksk kullanıcısına yanıt
    Bütün donanım seçeneklerinde torsiyon hocam
  • Pritt31 kullanıcısına yanıt
    Motor canlı motor vesselam yalan yok hiç üzmedi şu zamana kadar , ama yumuşak kalkışlarda o şekilde tepki vermesini direk lastiğe bağlıyorum hocam
  • Conti sportcontact5 alip denemenizi tavsiye ederim,michelin filan continin yaninda hikaye..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En cok onerdigim golf modeli 1.2 tsi dir.suspansiyon konusunda haklisiniz fakat bagimsiz suspansiyonlu golfte de cok konfor farki yok.klasik c segment arac iste d segment veya agabeyi a3teki konforu beklemeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Bir lastik 87bin km kullanılmaz Türkiye yollarında akıldan bile geçirilmez.

    California gibi yil boyu 30 derece ve uzeri olan, yollari paramparca, heryerde kedigozu olan her yerde hiz kesici ve bumplarin oldugu yolllarda 70 80 bin km gidiyor da turkiyede neden gitmiyor ? Yoksa sizler lastik cekmeklemi geciyor surusleriniz ? Sana 60 bin km deki Fulda lastiklerimin resmini yolluyummu ? Ki bende pek normal surmem arabayi, virajlari ve koseleri hep hizli donerim, illa bi lastik gicirdama sesi cikar.

    Lastigin omru en az 70 bin km dir kardesim. Lastikcileri zengin etmeyin. Adamin lastim disi nerden baksan en az 4mm, degistir diyorsunuz. O lastik ericek alttaki ilk katman cikcak, onun altindaki cikcak, sonra teller var, yetmedi tel altindaki katmanda cikcak.. Anca oyle patlar lastik. Sagliklisi 4mm bittimi, uzun yol yapcaksan, lastigi degistirmektir. Ben teli gorene kadar degismem.

    2002 civic si de, telleri gordum, otobanda on sol patladi, arabada hic tepki olmadi, hizim 130 du. Sonra cektim degistim.

    Neyse siz bildinizi yapin, yepyeni lastigi bitti diye degisin, lastik ide ohh enayi geldi, sifir lastigi birakti diye sevinip, birde ordan para kazansin. Iyiki varsiniz ne diyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nanoona -- 21 Nisan 2016; 23:55:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Süspansiyon sertliği için yorum yapamayacağım hangi araç ile kıyasladığınıza bağlı olarak değişir.. Golf 6 ya göre Golf 7 bir nebze daha sert doğrudur..

    Lastikler ise tamamen bitmiş değil ama ben olsam kesinlikle değiştirirdim. Diş derinlikleri baya azalmış ve yıpranma mevcut bu şekilde özellikle yüksek hızlarda frenlemeler çok tehlikeli olabilir.

    Lastik konusunda ise tavsiyem Goodyear olur. Hamur olarak daha yumuşak ses,yağmur,yakıt değerleri diğer lastiklerden genelde daha iyi.. Konfor anlamında da yumuşak olduğundan bir nebze aracınızı rahatlatır.

    O lastiğin daha en az 10bini var anlamıyorsun bari yorum yapma diyeceğimde her konuda öyle olduğunu bildiğim için demiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31

    TSI motorların geneli böyle. Maksimum torkunu verdiği devire geldiğinde 1.ve 2.viteslerde patinaja kalarak önden kayma yaşıyor.

    araçta asr var. bu sebeple patinaja kalmıyor. bende 1.4 golf var. süspansiyonu harika. torsiyonluları da çok iyi diyorlar testlerde.
  • 16 janta dönün bir de goodyear alın çok memnun kalırsınız. ben de 17 jantı hiç sevmeyenlerdenim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Bir lastik 87bin km kullanılmaz Türkiye yollarında akıldan bile geçirilmez.

    California gibi yil boyu 30 derece ve uzeri olan, yollari paramparca, heryerde kedigozu olan her yerde hiz kesici ve bumplarin oldugu yolllarda 70 80 bin km gidiyor da turkiyede neden gitmiyor ? Yoksa sizler lastik cekmeklemi geciyor surusleriniz ? Sana 60 bin km deki Fulda lastiklerimin resmini yolluyummu ? Ki bende pek normal surmem arabayi, virajlari ve koseleri hep hizli donerim, illa bi lastik gicirdama sesi cikar.

    Lastigin omru en az 70 bin km dir kardesim. Lastikcileri zengin etmeyin. Adamin lastim disi nerden baksan en az 4mm, degistir diyorsunuz. O lastik ericek alttaki ilk katman cikcak, onun altindaki cikcak, sonra teller var, yetmedi tel altindaki katmanda cikcak.. Anca oyle patlar lastik. Sagliklisi 4mm bittimi, uzun yol yapcaksan, lastigi degistirmektir. Ben teli gorene kadar degismem.

    2002 civic si de, telleri gordum, otobanda on sol patladi, arabada hic tepki olmadi, hizim 130 du. Sonra cektim degistim.

    Neyse siz bildinizi yapin, yepyeni lastigi bitti diye degisin, lastik ide ohh enayi geldi, sifir lastigi birakti diye sevinip, birde ordan para kazansin. Iyiki varsiniz ne diyim

    bi kaç kere daha patlat sen belki ölürsün




  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Orasini Allah bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nanoona N kullanıcısına yanıt
    Hocam çok güzel açıklamışsın üşenmeden yazmışsın sağolasın . Araca yaşım gereği 2.200 sigorta çıktı zaten 60.500 e aldığım araba ıvırı zıvırıyla 65.000 e geldi bana , daha da masraf etme yanlısı değilim ama lastik olayı beni korkuyor .1.400 tl az para değil lastik için vericem bu gidişle ne yapayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastikler 50 bin km gider normalde Taxi ci falan değilsen onlar genelde 100 bin deviren lastiğe iyi lastik derler ... Seninki lerde bi 10 bin daha idare edicektir ... Konforlu lastik alicam dersen Michelin ps3 yol tutuş olarakta çok iyi arkadaşın c180 coupe sine aldık çok memnun verdiğim paraya değdi diyor.. Fabrika çıkışı continentaller vardı hiç memnun değildi 35 binde değiştirdi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.