Şimdi Ara

Golf 7 1.2 TSİ Süspansiyon ve Lastikler hakkında . [SS'li] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
7.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Bir lastik 87bin km kullanılmaz Türkiye yollarında akıldan bile geçirilmez.

    California gibi yil boyu 30 derece ve uzeri olan, yollari paramparca, heryerde kedigozu olan her yerde hiz kesici ve bumplarin oldugu yolllarda 70 80 bin km gidiyor da turkiyede neden gitmiyor ? Yoksa sizler lastik cekmeklemi geciyor surusleriniz ? Sana 60 bin km deki Fulda lastiklerimin resmini yolluyummu ? Ki bende pek normal surmem arabayi, virajlari ve koseleri hep hizli donerim, illa bi lastik gicirdama sesi cikar.

    Lastigin omru en az 70 bin km dir kardesim. Lastikcileri zengin etmeyin. Adamin lastim disi nerden baksan en az 4mm, degistir diyorsunuz. O lastik ericek alttaki ilk katman cikcak, onun altindaki cikcak, sonra teller var, yetmedi tel altindaki katmanda cikcak.. Anca oyle patlar lastik. Sagliklisi 4mm bittimi, uzun yol yapcaksan, lastigi degistirmektir. Ben teli gorene kadar degismem.

    2002 civic si de, telleri gordum, otobanda on sol patladi, arabada hic tepki olmadi, hizim 130 du. Sonra cektim degistim.

    Neyse siz bildinizi yapin, yepyeni lastigi bitti diye degisin, lastik ide ohh enayi geldi, sifir lastigi birakti diye sevinip, birde ordan para kazansin. Iyiki varsiniz ne diyim

    Hey maşallah.

    Lastik konusunda şahsi gorusum: Tüm lastikler 2 sene/20.000km sonunda büyük kondüsyon kaybı yasar. 3 sene/40.000km'den sonrası "uzatmalar"i oynamaktır.

    Can güvenliğiniz için lastiği 70-80bin kullanmaya çalışmayın arkadaşlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Bir lastik 87bin km kullanılmaz Türkiye yollarında akıldan bile geçirilmez.


    Lastigin omru en az 70 bin km dir kardesim. Lastikcileri zengin etmeyin. Adamin lastim disi nerden baksan en az 4mm, degistir diyorsunuz. O lastik ericek alttaki ilk katman cikcak, onun altindaki cikcak, sonra teller var, yetmedi tel altindaki katmanda cikcak.. Anca oyle patlar lastik. Sagliklisi 4mm bittimi, uzun yol yapcaksan, lastigi degistirmektir. Ben teli gorene kadar degismem.

    2002 civic si de, telleri gordum, otobanda on sol patladi, arabada hic tepki olmadi, hizim 130 du. Sonra cektim degistim.

    Neyse siz bildinizi yapin, yepyeni lastigi bitti diye degisin, lastik ide ohh enayi geldi, sifir lastigi birakti diye sevinip, birde ordan para kazansin. Iyiki varsiniz ne diyim

    İnsanları lastik konusunda bu kadar yanlış yönlendirmeyin araba ferrari olsa hikaye canını 4 lastiğe bağlıyorsun milletin günahına girmeyin birisi kazayla ciddiye alıcak.

    Ben sana sıfır gibi dişleri olan lastik gösteririm ama ömrünü doldurup bildiğin taşa dönüşmüş frene bas abs sürekli devrede araba durmuyo, yağmurda patinajdan kalkamıyo bırak tellerinin çıkmasını

    Lastik arabada tasarruf yapılabilecek en yanlış yerdir




  • 1- süspansiyon sertliği konusunda yorum yapmak zor. beklentiler farklı olabiliyor. ancak yol tutuşu bu kadar iyi olan bir araç için bence kabul edilebilir seviyede. arkadaşımda da aynı kombinasyonda araç var. bir sıkıntı hissetmedik.

    2- michelin cross climate şu an kullandığınız lastiklerden yaz kullanımında kötü bir lastiktir. 4 mevsim lastiğinin Dunlop gibi kaliteli bir lastikten iyi olma şansı yok. Dunlop SportMaxx RT oldukça iyi bir lastiktir. bana sorarsanız muadil michelin lastik olan PS3 modelden başarılıdır. bu sene Michelin PS4 çıkardı. testlerden sonra onun için yorum yapabiliriz. ancak Michelin en iyi lastik diye bir kural yoktur. geçmişten gelen bir tabudur.


    yeni bir takım alacaksanız. aşağdıaki lastikleri tavsiye ederim.

    - goodyear eagle F1 assymetric 3
    - dunlop sport maxx RT
    - hankook ventus prime s1 evo2
    - pirelli p7
    - conti premium contact5 ( spoer contact çok sert kalıyor.)

    bridgestone hiçbir modelini tavsiye etmem. bu ölçülerde çok gürültülü modeller var. mevcut golf'te Potenza S001 var. kumho kış lastiklerim bile daha az ses yapıyor. daha önceki aracımda 225/45 r17 Turanza vardı. onlar daha beterdi. bir de ne hikmetse bridgestone içlerinde en pahalı fiyatı çekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    1- süspansiyon sertliği konusunda yorum yapmak zor. beklentiler farklı olabiliyor. ancak yol tutuşu bu kadar iyi olan bir araç için bence kabul edilebilir seviyede. arkadaşımda da aynı kombinasyonda araç var. bir sıkıntı hissetmedik.

    2- michelin cross climate şu an kullandığınız lastiklerden yaz kullanımında kötü bir lastiktir. 4 mevsim lastiğinin Dunlop gibi kaliteli bir lastikten iyi olma şansı yok. Dunlop SportMaxx RT oldukça iyi bir lastiktir. bana sorarsanız muadil michelin lastik olan PS3 modelden başarılıdır. bu sene Michelin PS4 çıkardı. testlerden sonra onun için yorum yapabiliriz. ancak Michelin en iyi lastik diye bir kural yoktur. geçmişten gelen bir tabudur.


    yeni bir takım alacaksanız. aşağdıaki lastikleri tavsiye ederim.

    - goodyear eagle F1 assymetric 3
    - dunlop sport maxx RT
    - hankook ventus prime s1 evo2
    - pirelli p7
    - conti premium contact5 ( spoer contact çok sert kalıyor.)

    bridgestone hiçbir modelini tavsiye etmem. bu ölçülerde çok gürültülü modeller var. mevcut golf'te Potenza S001 var. kumho kış lastiklerim bile daha az ses yapıyor. daha önceki aracımda 225/45 r17 Turanza vardı. onlar daha beterdi. bir de ne hikmetse bridgestone içlerinde en pahalı fiyatı çekiyor.



    Önceki aracım 1.2 Tsi şimdiki 1.4 Tsi highline.

    Torsiyon ve bağımsız farkının çok bariz olduğunu belirtmek isterim.

    18 Durban janta goodyear eagle F1 assymetric 2 lastikle kullanıyorum tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeneryongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Süspansiyon sertliği için yorum yapamayacağım hangi araç ile kıyasladığınıza bağlı olarak değişir.. Golf 6 ya göre Golf 7 bir nebze daha sert doğrudur..

    Lastikler ise tamamen bitmiş değil ama ben olsam kesinlikle değiştirirdim. Diş derinlikleri baya azalmış ve yıpranma mevcut bu şekilde özellikle yüksek hızlarda frenlemeler çok tehlikeli olabilir.

    Lastik konusunda ise tavsiyem Goodyear olur. Hamur olarak daha yumuşak ses,yağmur,yakıt değerleri diğer lastiklerden genelde daha iyi.. Konfor anlamında da yumuşak olduğundan bir nebze aracınızı rahatlatır.

    O lastiğin daha en az 10bini var anlamıyorsun bari yorum yapma diyeceğimde her konuda öyle olduğunu bildiğim için demiyorum.

    Birak 10 bini ben o lastikle 100 km bile gitmem. Canimi sokakta bulmadim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 37000 km yapmış lastik değiştirilir , bence yeni lastik alın , zaten gözüme pek iyi görünmedi
  • Şu an C segmentinde en ideal konforlu ve performanlı süspansiyonlar Ford Focus'da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 22 Nisan 2016; 11:39:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 golf-6 1.6 MPİ kullandım 3 sene üzerinde 195-65-16 lastik vardı (arkalar bağımsız) lastiğinde etkisiyle uçan halı gibiydi

    2015 golf-7 1.4 Tsi aldım üzerinde 225 45 17 lastik var bundan mı bilmem ama kesinle golf 6 ya göre sert araba.
  • budak_1903 kullanıcısına yanıt
    Bridgestone turanza er300 kullandım bu lastiği evlat olsa sevmezsin bu kadar çabuk özelliğini kaybeden kötüleşen bir ürün olmaz. Son zamanlarda arabamın arkası virajlarda bağımsızlığını ilan etmişti kafasına göre takılıyordu
  • Arkadaşlar 2016 Mart üretimi Michelin Cross Climate aldım

     Golf 7 1.2 TSİ Süspansiyon ve Lastikler hakkında . [SS'li]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShotoWakizashi

    Arkadaşlar 2016 Mart üretimi Michelin Cross Climate aldım

     Golf 7 1.2 TSİ Süspansiyon ve Lastikler hakkında . [SS'li]


    Eski lastik dişiyle neredeyse aynı hocam. Boş yere masraf etmişsin bence. Ama yinede hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.




  • Lastik hayirli olsun gule gule kullanin.

    225 45 17 ebatli bravo kullandim 5 yil.

    Lastikler gercekten cabuk bitiyor bu ebatta 205 55 16 gibi ebatlara gore. Ortalama 35 bin tam performansli kullaniliyor. Sonrasinda guven vermiyor.

    Sectiginiz lastigin normalden de hizli bir sekilde yiprandigini okudum. Muhtemelen iki yila onu da degistirirsiniz.

    Daha fazla konfor istiyorsaniz tavsiyem bir sonraki degisimde 205 55 16 ebadina gecin. Boyle devam edecekseniz de contisporcontact5 tavsiye edebilirim. Harika lastiktir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Bridgestone turanza er300 kullandım bu lastiği evlat olsa sevmezsin bu kadar çabuk özelliğini kaybeden kötüleşen bir ürün olmaz. Son zamanlarda arabamın arkası virajlarda bağımsızlığını ilan etmişti kafasına göre takılıyordu

    0 km aldığım seat leon fr aracımda vardı. bırakın ıslak yolu tozlu yolda bile araç gaza biraz yüklenince araç gezmeye başlıyordu. kumho, hankook gibi lastikler çok daha iyi bence.
  • wetkopat kullanıcısına yanıt
    sadece lastik dişine bakarak yorum yaparsak işimiz var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Bir lastik 87bin km kullanılmaz Türkiye yollarında akıldan bile geçirilmez.

    California gibi yil boyu 30 derece ve uzeri olan, yollari paramparca, heryerde kedigozu olan her yerde hiz kesici ve bumplarin oldugu yolllarda 70 80 bin km gidiyor da turkiyede neden gitmiyor ? Yoksa sizler lastik cekmeklemi geciyor surusleriniz ? Sana 60 bin km deki Fulda lastiklerimin resmini yolluyummu ? Ki bende pek normal surmem arabayi, virajlari ve koseleri hep hizli donerim, illa bi lastik gicirdama sesi cikar.

    Lastigin omru en az 70 bin km dir kardesim. Lastikcileri zengin etmeyin. Adamin lastim disi nerden baksan en az 4mm, degistir diyorsunuz. O lastik ericek alttaki ilk katman cikcak, onun altindaki cikcak, sonra teller var, yetmedi tel altindaki katmanda cikcak.. Anca oyle patlar lastik. Sagliklisi 4mm bittimi, uzun yol yapcaksan, lastigi degistirmektir. Ben teli gorene kadar degismem.

    2002 civic si de, telleri gordum, otobanda on sol patladi, arabada hic tepki olmadi, hizim 130 du. Sonra cektim degistim.

    Neyse siz bildinizi yapin, yepyeni lastigi bitti diye degisin, lastik ide ohh enayi geldi, sifir lastigi birakti diye sevinip, birde ordan para kazansin. Iyiki varsiniz ne diyim

    Bence teli meli gormeyi gec, lastik komple eriyip patladiginda jantlarin uzerinde gidilebilir hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Bir lastik 87bin km kullanılmaz Türkiye yollarında akıldan bile geçirilmez.

    California gibi yil boyu 30 derece ve uzeri olan, yollari paramparca, heryerde kedigozu olan her yerde hiz kesici ve bumplarin oldugu yolllarda 70 80 bin km gidiyor da turkiyede neden gitmiyor ? Yoksa sizler lastik cekmeklemi geciyor surusleriniz ? Sana 60 bin km deki Fulda lastiklerimin resmini yolluyummu ? Ki bende pek normal surmem arabayi, virajlari ve koseleri hep hizli donerim, illa bi lastik gicirdama sesi cikar.

    Lastigin omru en az 70 bin km dir kardesim. Lastikcileri zengin etmeyin. Adamin lastim disi nerden baksan en az 4mm, degistir diyorsunuz. O lastik ericek alttaki ilk katman cikcak, onun altindaki cikcak, sonra teller var, yetmedi tel altindaki katmanda cikcak.. Anca oyle patlar lastik. Sagliklisi 4mm bittimi, uzun yol yapcaksan, lastigi degistirmektir. Ben teli gorene kadar degismem.

    2002 civic si de, telleri gordum, otobanda on sol patladi, arabada hic tepki olmadi, hizim 130 du. Sonra cektim degistim.

    Neyse siz bildinizi yapin, yepyeni lastigi bitti diye degisin, lastik ide ohh enayi geldi, sifir lastigi birakti diye sevinip, birde ordan para kazansin. Iyiki varsiniz ne diyim

    Bence teli meli gormeyi gec, lastik komple eriyip patladiginda jantlarin uzerinde gidilebilir hocam.

    Biraz abartmisim harbiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShotoWakizashi

    Aracım yokken çok kez Golf 7 TDİ kiraladım onda bu olay yoktu bağımsız süspansiyon olduğundan sanırım hocam

    Maalesef golf TDI da da bağımsız suspansuyon yok. Sadece 1.4 TSI bagimsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wetkopat kullanıcısına yanıt
    Hocam eski lastiklerim yarı yarıya çıktı , bir aletle ölçtük 4 mm in biraz altındaydı bende sonradan başım ağrımasın diye gittim değiştirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emr256 kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için teşekkür ederim hocam . Sanırım 17 jant ebatlı lastiklerin genel kaderi bu :) tavsiyeniz benim için çok değerli fakat 17 den 16 jant geçmeyi düşünmüyorum ama lastik tavsiyenizi aklımda bulunduracağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr_emn34 M kullanıcısına yanıt
    Bu arada ilk sayfada bahsettiğim süspansiyon sertliği sanırım lastikle de alakalıymış çünkü yeni lastiklerde bu sorunum %70 oranında azaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.