Şimdi Ara

Goldmaster NAV 558 HD Aldım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
5.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün GoldMaster NAV 558 HD ( Siyah ) aldım ( 228 tl Saturun'den ) fakat nette bu cihazla ilgili çok fazla bilgi bulamadım, menü geçişleri, harita yüklemesi vs. tatmin edici, fakat şöyle bir problem oldu, cihazı laptop'a usb ile bağladım ve bu şekilde yaklaşık 3 saat kadar öyle bıraktım, şimdi fişten çekince pat diye kapanıyor, acaba şarjmı etmiyor yada fişe takmadan çalışmıyor mu anlamadım? Şarj edilebilir Li-on pil özelliği var ama fişten çıkardığım gibi kapanmasını anlamadım??

    Bir fikri olan var mı?







  • Hangi cihazı alırsanız alın; ilk şarj 8-12 saat arası yapılmalıdır.

    Şarj edin sonra sonucu bizimle paylaşın lütfen.
  • Ürünü yaklaşık aracınızda 1.5A şarj aleti ile şarj etmeyi denediniz mi ? Bilgisayar 700mA lik bir akım sağlar -ki bu da yetersizdir. Eğer yeterli süre şarjdan sonra bir farklılık göremez iseniz en yakın teknik servise başvurunuz.

    info@goldmaster.com.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldMasterTekSer

    Ürünü yaklaşık aracınızda 1.5A şarj aleti ile şarj etmeyi denediniz mi ? Bilgisayar 700mA lik bir akım sağlar -ki bu da yetersizdir. Eğer yeterli süre şarjdan sonra bir farklılık göremez iseniz en yakın teknik servise başvurunuz.

    info@goldmaster.com.tr

    Sabah aracımla 30 dk. yol aldım busüre boyunca şarj ışığı kırmızı yanıyordu, aracımdan inerken kontağı kapattım ve makine pat diye kapandı, bu normal mi sizce? 10 sn'ye bile açık kalmıyor cihaz.
  • Direkt olarak kapanması anormal.

    0212 875 34 34 numaralı merkez yetkili servisten yönlendirme alabilirsiniz. Yada aldığınız yer ile görüşüp ürün değişimi isteyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldMasterTekSer

    Direkt olarak kapanması anormal.

    0212 875 34 34 numaralı merkez yetkili servisten yönlendirme alabilirsiniz. Yada aldığınız yer ile görüşüp ürün değişimi isteyebilirsiniz.

    Sabah 9 gibi mecidiyeköy kardeşler yetkili servisine götürdüm cihazı, kurtarma yazılımı atacaklarmış yarın, olmazsa portu değiştireceklermiş. Cuma günü tatile gidiyorum ne yapacağım bilmiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmn85


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldMasterTekSer

    Direkt olarak kapanması anormal.

    0212 875 34 34 numaralı merkez yetkili servisten yönlendirme alabilirsiniz. Yada aldığınız yer ile görüşüp ürün değişimi isteyebilirsiniz.

    Sabah 9 gibi mecidiyeköy kardeşler yetkili servisine götürdüm cihazı, kurtarma yazılımı atacaklarmış yarın, olmazsa portu değiştireceklermiş. Cuma günü tatile gidiyorum ne yapacağım bilmiyorum..

    Kurtarma yazılımı..İlginç ilk defa duydum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmn85


    Arkadaşlar bugün GoldMaster NAV 558 HD ( Siyah ) aldım ( 228 tl Saturun'den ) fakat nette bu cihazla ilgili çok fazla bilgi bulamadım, menü geçişleri, harita yüklemesi vs. tatmin edici, fakat şöyle bir problem oldu, cihazı laptop'a usb ile bağladım ve bu şekilde yaklaşık 3 saat kadar öyle bıraktım, şimdi fişten çekince pat diye kapanıyor, acaba şarjmı etmiyor yada fişe takmadan çalışmıyor mu anlamadım? Şarj edilebilir Li-on pil özelliği var ama fişten çıkardığım gibi kapanmasını anlamadım??

    Bir fikri olan var mı?


    Ben de 2 hafta kadar önce yeni bir navigasyon cihazında aynısını yaşamıştım. Dizüstü bilgisayarımdaki USB3.0 portundan biraz şarj ettim, cihaz açılıyordu ve sonra da bir anda kapanıyordu.

    Evde 220V girişli ve 1500mAh akım çıkışlı USB adaptörle 13-14 saat şarj ettim. Sonra düzeldi. Tabi şarj sonuna kadar bitince dizüstü bilgisayarın USB portundan şarj etmeye kalkınca yine yetmiyor yine aynısı oluyor. USB2.0 porttan şarj ettiğimde ise cihazın bataryasının daha fazla dayandığını gördüm.

    Aynı dizüstü (ASUS N55sf i7) bilgisayarda daha önce USB kablo ile telefon şarj etmeye kalkmıştım. USB3.0 porttan şarj almayan telefon USB2.0 porttan şarj alıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    quote:

    Orijinalden alıntı: slmn85


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldMasterTekSer

    Direkt olarak kapanması anormal.

    0212 875 34 34 numaralı merkez yetkili servisten yönlendirme alabilirsiniz. Yada aldığınız yer ile görüşüp ürün değişimi isteyebilirsiniz.

    Sabah 9 gibi mecidiyeköy kardeşler yetkili servisine götürdüm cihazı, kurtarma yazılımı atacaklarmış yarın, olmazsa portu değiştireceklermiş. Cuma günü tatile gidiyorum ne yapacağım bilmiyorum..

    Kurtarma yazılımı..İlginç ilk defa duydum


    Sanırım ROM atmayı deneyecekler hocam. Belki de arkadaş bunu kast ediyor. Bu işlem donanım arızası yoksa cihazı kurtarıyor, anladığım kadarıyla navigasyon menüsünü yeniden yüklüyor.
    Temiz (format atılmış) bir SD/micro SD kartın içine fazla yer tutmayan sistem kurulum dosyalarını kopyalayıp ve o kartı cihazın kart okuyucusuna takıp açıyorsunuz. O karttan "BOOT" ediyor. Taş çatlasın 3-4 dakikalık bir işlem sonunda iş bitiyor ve akrtı çıkartıp aç-kapa yapıyorsunuz. Cihaz açılıyor...

    Bir keresinde aynısı Çin'den eBAY aracılığıyla aldığım "Yuang Feng" (YF) fabrikası üretimli bir cihazda başıma geldi. Cihazın güç düğmesine basınca ışık yanıyor ancak hiç görüntü vermiyordu. Garanti dahilinde Çin'e geri gönderecektim, satıcı son bir şeyi denememi istemişti ve bana üreticiden aldığı güncel "ROM" dosyalarını attı. Yukarıda anlattığım işlemi aynen yaptım ve cihaz yeni arayüzüyle çalışmaya başlmıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    quote:

    Orijinalden alıntı: slmn85


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoldMasterTekSer

    Direkt olarak kapanması anormal.

    0212 875 34 34 numaralı merkez yetkili servisten yönlendirme alabilirsiniz. Yada aldığınız yer ile görüşüp ürün değişimi isteyebilirsiniz.

    Sabah 9 gibi mecidiyeköy kardeşler yetkili servisine götürdüm cihazı, kurtarma yazılımı atacaklarmış yarın, olmazsa portu değiştireceklermiş. Cuma günü tatile gidiyorum ne yapacağım bilmiyorum..

    Kurtarma yazılımı..İlginç ilk defa duydum


    Sanırım ROM atmayı deneyecekler hocam. Belki de arkadaş bunu kast ediyor. Bu işlem donanım arızası yoksa cihazı kurtarıyor, anladığım kadarıyla navigasyon menüsünü yeniden yüklüyor.
    Temiz (format atılmış) bir SD/micro SD kartın içine fazla yer tutmayan sistem kurulum dosyalarını kopyalayıp ve o kartı cihazın kart okuyucusuna takıp açıyorsunuz. O karttan "BOOT" ediyor. Taş çatlasın 3-4 dakikalık bir işlem sonunda iş bitiyor ve akrtı çıkartıp aç-kapa yapıyorsunuz. Cihaz açılıyor...

    Bir keresinde aynısı Çin'den eBAY aracılığıyla aldığım "Yuang Feng" (YF) fabrikası üretimli bir cihazda başıma geldi. Cihazın güç düğmesine basınca ışık yanıyor ancak hiç görüntü vermiyordu. Garanti dahilinde Çin'e geri gönderecektim, satıcı son bir şeyi denememi istemişti ve bana üreticiden aldığı güncel "ROM" dosyalarını attı. Yukarıda anlattığım işlemi aynen yaptım ve cihaz yeni arayüzüyle çalışmaya başlmıştı.


    Bende aynısını söyledim neden ertesi gün diye? fabrikadan usb bellek ile geliyor yazılım dediler.. Bende boyutu yüksek bişeymi ki maille göndermiyorlar dedim, yazılımı koruma amaçlı bu şekilde yapıyormuş Goldmaster??Aslında formatlamak gibi bişey olduğu belli ama fabrikadan usb bellek gelmesi falan da ilginç??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmn85

    Bende aynısını söyledim neden ertesi gün diye? fabrikadan usb bellek ile geliyor yazılım dediler.. Bende boyutu yüksek bişeymi ki maille göndermiyorlar dedim, yazılımı koruma amaçlı bu şekilde yapıyormuş Goldmaster??Aslında formatlamak gibi bişey olduğu belli ama fabrikadan usb bellek gelmesi falan da ilginç??

    "Yuang Feng" fabrikasından gelen yazılımın linkini eBay'deki satıcı kendi sitesine yükleyip oradan bana link vermişti. Öyle çok büyük bir şey değildi. İndirip basitçe kurmuştum.

    Tabi bunların şimdi kendilerine has menü koydurdukları ROM dosyaları vardır. Yayılmasını istemiyor olabilirler. Esasında garanti kapsamındaki makine için müşteriye bu dosyaları ulaştırmaları kendi açılarından iyi. Eğer müşteri orta düzey PC kullanıcısı ise bu işlemi rahatlıkla kendisi yapabilir. Belki de bilmediğimiz bir şeyler var. Kurulum sırasında makineye seri no (UID'miydi neydi) falan girilmesi lazımdır belki... Bana gelen dosyalarda ise gerekli her şey vardı. Hiç uğraşmamıştım.




  • Merkezi aradım, Ürünü servisten geri alıp aldığınız yere iade edip yenisini talep edin dediler. Saturun'e gidip ürünü iade ettim, stokta olmadığı için hediye çeki verdiler, akşam marmara forumdan gidip yenisini alacağım

    Paketi ilk açınca önereceğiniz bir şey var mı bana? tekrar aynı sorunları yaşamak istemiyorum. bildiğiniz gibi orada ayak üstü bir bakıyorlar alet açılıyormu açılmıyor mu diye o kadar, bunun dışında yapabileceğim başka bir şey var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldMasterTekSer

    Ürünü yaklaşık aracınızda 1.5A şarj aleti ile şarj etmeyi denediniz mi ? Bilgisayar 700mA lik bir akım sağlar -ki bu da yetersizdir. Eğer yeterli süre şarjdan sonra bir farklılık göremez iseniz en yakın teknik servise başvurunuz.

    info@goldmaster.com.tr

    Görmeden yazmadan marka olmadan nasıl anladımız 700mA i bravo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akşam Marmara forumdan aldım ürünü , normalde prize takıp şarj etme aksesuarı yok ürünün bir usb kablosu ve araç çakmağı için şarj aleti var, bende benim iphone'un başlığını navigasyonun usb kablosuna takarak prizden şarj ettim aleti, 3 saat sonra çıkardım şarj tamdı ve gayet iyi çalışıyor, update vs. leri de yaptım, sorun yok

    Sabah gelirken denedim, alet gayet hızlı, alternatif yollara girince de hemen yeni rotayı hesaplıyor. Menü geçişleri ve dokunmatiği de başarılı, bastımmı basamadımmı diye uğraşmıyorsunuz hafifçe dokununca bile algılıyor dokunmatik ekran.

    İşin ilginci şu oldu, akşam Marmara Forum Saturun'e gittim, benim 229 tl'ye aldığım cihaz burada 279 tl'ydi, neyse ki faturanın kopyasını almıştım, bir fark ödemeden yenisini aldım, Saturun yada Medyamarkt'larda her şube kendi fiyat prosedürünü uyguluyormuş, ben hepsinde fiyatların aynı olduğunu düşünüyordum ama değilmiş...




  • goldmaster nav558 hd cihaz naviextras tan ücretsiz güncellemeleri aldıktan sonra hoşgeldiniz ekranında sürekli açılıp kapanıyor.yan taraftan resetlememe rağmen hala aynı işlem devam ediyor.bilgisayarada bağlasam pc görmüyor.yardımcı olabilecek varmı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.