< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
43 inç olanını aldım çok memnun kaldık kesinlikle tavsiye ederim. Şimdi salon için bir tane daha alacağım. Next'in TV'leri tam anlamıyla fiyat performans ürünü. Bilgi isteyene özelden yardımcı olurum. |
|
_____________________________
|
|
cihaz dün 3 saatte bir indirimiyle 1579 tl ye düşmüştü. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Giden Her Sevgilinin Ardından, Hep Biz Olduk El Sallayan,Haykırsak Duyarlar Mı Sesimizi, Hangi Sevdadan Galip Çıktık Ki? ![]() Zaten Aşklar Hep Yalan Dolan, Sonu Hep Acı Hüsran, Bize Her Sevdadan Geriye Kalan, Sadece Galatasaray. Umut K.
|
|
43'lük olanının panel kalitesi beklediğimden iyi çıktı. Renkleri falan tatmin etti ve 1080i de destekliyor. Bu da iyidir diye tahmin ediyorum. |
|
_____________________________
|