Şimdi Ara

Göknet Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık ikiyıldır göknet 35 mps AKK'siz paket kullanıyorum. Son üç güne kadar, akşamları ortaya çıkan aşırı yavaşlamaları saymaz isek memnundum denebilir. Ancak son üç gündür net artık kullanılabilir değil. İki gün geçici bir sorun olabilir düşüncesiyle müşteri hizmetlerini bile aramadım. Sonuçta yaşadığımız ülke belli, ne sorunsuz ki. Neyse, dün (cuma) günü müşteri hizmetlerini aradım. Beklediğim cevap, evet genel bir sorun var, çalışma bitince çözülecek cevabı almaktı. Ancak almayı umduğum bu cevap yerine duyduklarım, inşallah çağrı merkezindeki çalışanın bilgisizliğidir, zira söyledikleri şey kabul edilebilir bir açıklama değildi. Söyledikleri şu oldu. " Hattınızda yoğun kullanım var, 300 Gb kullanmışsınız, son AKK düzenlemelerinden sonra böyle bir sorun ortaya çıkıyor, eğer yalın internet yerine bir telefon hattı alır ve bize numarayı bildiriseniz bu sorun çözülür." Tekrar ifade edeyim AKK'si olmayan bir aboneliğim var. Dolayısı ile sorun AKK'ye bağlı hız düşümü de değil. bariz bir neti kullanamak sorunu var. Modem DSL hattından düşmediği halde, çok sık bir şekilde internet bağlantısı kopuyor, aşağıda Göknet'in kendi serverından aldığım hız testi de var. Bu hız testini başka bir serverdan bile yapmadım ki, gerçek iyice anlaşılsın diye. İlginçtir uploadda hiç bir sıkıntı yok.

    Binamızın altında telekomun saha dolabı var ve iç tesisat ile ilgili hiç bir sorun yok. Dolayısı ile tesisat sorunu yok, zira dsl hattından düşme yok saece internet'tten düşme var, hem de çok sık.

    Olay hakkındaki benim teorim şu, son AKK düzenlemesinden dolayı benim gibi AKK'siz ve yüksek hızlı AKK'li paketleri kullananları sistemden atmak istiyorlar. Önce bir yıl kullanmış ve sonra iki yıl taahhüt vermiş biri olarak sistemden ayrılmaya kalksam, tabiri mazur görün, dayayacakları fatıranın bin liranın çok üstünde olacağından emnim. Onarın amacı bizi yıldırıp ayrılmaya zorlamak gibi görünüyor ve bunun içinde modemi sürekli internetten düşürmek ve bağlantıyı aşırı derecede yavaşlatmak gibi, hiç bir ciddi firmaya yakışmayacak fiiller yaptıklarından şüpheleniyorum. Zira bir sorun var ve halledeceğiz demek yerine benden sabit hat istemeleri ve sorunun başka türli çözülmeyeceğini söyleyen bir çağrı merkezi çalışanı bana başka şekilde düşünme şansı bırakmıyor.

    Göknet firması eğer bu piyasada kalıcı olmak ve eski memnun olduğum haline dönmek arzusundaysa sorunu umarım çözer, eğer olumlu bir yaklaşım gösterirler ve sorun çözülürse, onu da burda yazacağım. Donanımhaber üyelerine, eğer yeni abonelik düşünüyorlarsa bu servis sağlayıcıdan şu aşamada uzak durmalarını salık veriyorum
    .

    Göknet Rezaleti







  • Bir haftadır devam eden sorunla ilgili GÖKNET'ten şimdiye kadar olumlu bir geri dönüş olmadı. Müşteri temsilcileri ezberlenmiş cümlelerden başka bir şey söylemiyorlar, ancak telefon hattı alırsam sorunun çözüleceğini, aksi takdirde yardımcı olamayacaklarını söylüyorlar. BTK'nın bir kadarı olduğu bu karara göre, yoğun kullanan abonelerin telefon hattı almalarının buna göre mecbur olduğunu söylüyorlar. Bu kararı bana yollayın dediğimde elbette bu kararı yollayamıyorlar, zira böyle bir karar zaten yok.

    Şu yaşadığımız durum bile gösteriyor ki, elinde gücü olan herkes kendi kuralını koyuyor ve bunu dayatmaktan da çekinmiyor. BTK'ya da şikayette bulundum. Firmaya ilettiklerini söylüyorlar, sonucunu göreceğiz. Kasıtlı hız sabitleme ve kasıtlı bağlantı kesmenin düzenleyici kurum tarafından bir yaptırımı olacak mı, yaşayıp göreceğiz. Firma açıkça hattımı iptal etmek istiyor ve benim abonelikten çıkmamı arzuluyor. O faturaları hiç hizmet almasam da ödemeye devam edip, vermedikleri hizmetten dolayı geri alacağım. Müşteriyle gereksiz ve haksız iken inatlaşmanın sonucunu yaşayıp göreceğiz.

    Konu altına atacağınız destek mesajlarından da ayrıca memnun oalcağımı belirtmek istiyorum. Hadi Donanımhaber ahalisi, bir el atın!




  • bu kadarda karaktersizlik olmaz dava açılması gerekli bence bu firmaya direk bu kadarda olmaz
  • @erkaninn59
    Cevabınız için teşekkür ederim. Hala aynı durumdayım. Hat her 15 dk'da bir resetleniyor. Bir 1/35 Mbit hız alıyorum ve videoyu falan geçtim, web sayfalarına bile doğru dürüst giremiyorum. Merakla BTK'nın kararını bekliyorum. Bakalım ondan sonra ne olacak. İşin ilginci başka bir şirketten bile hizmet alamıyorum, zira Turknet port yok diyor, ikinci bir açıklamada da bulundular, binanın özel altyapı bölgesi olduğu ve bu alt yapıda ancak telekomun hizmet verebildiği, üçüncü bir şirketin burada hizmet veremediğini söylediler. Bu açıklama zaten halihazırda üçüncü bir şirketten hizmet aldığım gerçeği karşısında geçerliliğini yitiriyor ki, komşularımdan biri de superonline'dan hizmet alıyor.

    Desteğinizi esirgemeyin. Destek mesajı yazan ve yazacak olanlara şimdiden teşekkür ederim.
  • bende de aynı sorun var maalesef. Göknette var Türk telekomda. Göknet 0.2mbps veriyor ttnette akşamları 1mbit vs. Ülke genelinde komple sorun var göknette telekom altyapısı kullanıyor sonuçta. Telekomun altyapısı çökmenin eşiğine geliyor bence. İnşallah çökerde komple ülke genelindeki altyapı bozulurda millet bu sömürücülere bir dur der yetti artık yıl oldu 2018 şu rezalete bak. Afrika ülkelerinden kötü internet.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.