Şimdi Ara

go-kart yapalım (387. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.352.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 385386387388389
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa232

    Slm arkadaşlar ben go-kart yapmayı planlıyorum yapacağım go-kart bu tür olacak :planım


    bunun için sizce ne kadar masraf olur (ileri geri vitesli olacak). Yorumlarınızı bekliyorum...



    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1226109/02A484B1E8794A769A8C8051D2A1D4CB.jpg


    kaynağını ben yapacam + koltuk deri olmayacak koltuk var..

    Sadece motor ve convertor 1000 tl tutacak.Ama scooter motoru kullanırsan 300 tl ye motor işinide halledersin.GErikalanlarda 300 tl ye kadar tutar. Ama geri vites işini nasıl halledersin orası sana kalmış.O zaten başlı başına bir dert.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonyalee -- 9 Ocak 2012; 15:48:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifsaral

    erkan benli ben aldığım ürün ruffle nin anlattığı ürünle mantıken aynı genelde atvlerde kullanılan sitemler gibi motor scoter larda motor çıkışı mille varyatöre varyatöre burdandan çıkışdişlisi yardımıyla arka tekerleğe bağlanır bu motorlarla yapılan atvler çıkış dişlisinden zincir vasıtası ile arka mile bağlı bir dişliye aktarılarak hareket sağlanır. geri viteslilerde ise varyatörden sonra bir şanzıman vardır mille varyatöre bağlıdır bu şanzıman geri iler ve boş olmak üzere üç kademeden oluşur şanzımanda çıkan güç çıkış dişlisi ile arka mile aktarılır ama atvlerde genelde bu sistem tümleşiktir. parça parça bulunmaz bütün bir bloktur yani.

    rufle senin söylediğin şey mantıklı ama söylediğin malzemeleri bulmak güç atvlerde genelde bu sistem bütün bir blok içinde bir birine kombine edilmiş. ben uzun uğraşlarımın sonunda bi ürün buldum senin dediğim mantıkla aynı ama ayrı bir kovan içinde toplanmış yani motor bloğundan ayrı.

    arkadaşlar ben bu parçayı yurt dışından sipariş ettim ne yapmaya çalıştığımı ve nasıl bir parça aradığımı anlata anlata bu ürün için tavsiye aldım ama ürün elime gelmeden aradığımızın %100 bu olduğundan emin olmadan size şurdan getirttim fiyatı şu isterseniz sizin içinden getirteyim demek istemiyorum farazi konuşmak istemiyorum sonra kimse benim için arif saral diye bi adam vardı işe yaramayan bir ürünü bize yağlayıp ballayıp bize sattı desin istemem sonuçta çoğumuz motorlar mekanik şanzımanlar defransiyeller hakkında çok fazla bilgiye sahip değiliz bu araçları hobi olarak yapıyoruz yada yapmaya çalışıyoruz. haksızmıyım ???

    ven son olarak ruffle reno difransiyelleri bildiğim kadarıyla önden çekişli araçlar olduğu için motor şanzıman defransiyel birbirine bağlanıtılı yani yarı tümleşik onun olabileceğini sanmıyorum ama tofaş defransiyelini biraz hafifleterek kullanabiliyorlar galiba bunu hakkında abuzercan ın tam bilgisi var yanılmıyorsam istersen ona ulaşmaya çalış

    bunun için yurt dışına hiç gerek yok yalnızca antalyaya gitmen gerek ya da ben antalyada ayhan abi den ayarlayabilirim sadece varyatör kısmı olarak ama benim şu mali durum kötü böyle bir projeye kalkışmam yanlış olur aracın süspansiyonlarını modifiye ediyorum o bile yarıda kaldı elinde ve ya hurdalıkta enduro tarzı ve ya kalın helezonlu motosiklet süspansiyonu olan arkadaşlar bana pm atarsa sevinirim.




  • abiler motoru nasıl durdurcaz??


  • geri vites iin bir arkadaşa danıştım söyledi atv lerin şanzımanını takınca iri-geri vites olu difransiyel felan kendisine taktıracam kendisi sanayide kaportacı.. yardımlarınız için tşkler
  • arkadaşlar go-kartı için motor alacaklar http://www.bahcemalzemelerim.com/ buraya baka bilirler öneriyorum..
  • her türlü tekerlekli araçta (el arabası hariç )neye basıyorsan (el veya ayakta)....İşte ona basacaksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuffLe

    quote:

    Orijinalden alıntı: arifsaral

    erkan benli ben aldığım ürün ruffle nin anlattığı ürünle mantıken aynı genelde atvlerde kullanılan sitemler gibi motor scoter larda motor çıkışı mille varyatöre varyatöre burdandan çıkışdişlisi yardımıyla arka tekerleğe bağlanır bu motorlarla yapılan atvler çıkış dişlisinden zincir vasıtası ile arka mile bağlı bir dişliye aktarılarak hareket sağlanır. geri viteslilerde ise varyatörden sonra bir şanzıman vardır mille varyatöre bağlıdır bu şanzıman geri iler ve boş olmak üzere üç kademeden oluşur şanzımanda çıkan güç çıkış dişlisi ile arka mile aktarılır ama atvlerde genelde bu sistem tümleşiktir. parça parça bulunmaz bütün bir bloktur yani.

    rufle senin söylediğin şey mantıklı ama söylediğin malzemeleri bulmak güç atvlerde genelde bu sistem bütün bir blok içinde bir birine kombine edilmiş. ben uzun uğraşlarımın sonunda bi ürün buldum senin dediğim mantıkla aynı ama ayrı bir kovan içinde toplanmış yani motor bloğundan ayrı.

    arkadaşlar ben bu parçayı yurt dışından sipariş ettim ne yapmaya çalıştığımı ve nasıl bir parça aradığımı anlata anlata bu ürün için tavsiye aldım ama ürün elime gelmeden aradığımızın %100 bu olduğundan emin olmadan size şurdan getirttim fiyatı şu isterseniz sizin içinden getirteyim demek istemiyorum farazi konuşmak istemiyorum sonra kimse benim için arif saral diye bi adam vardı işe yaramayan bir ürünü bize yağlayıp ballayıp bize sattı desin istemem sonuçta çoğumuz motorlar mekanik şanzımanlar defransiyeller hakkında çok fazla bilgiye sahip değiliz bu araçları hobi olarak yapıyoruz yada yapmaya çalışıyoruz. haksızmıyım ???

    ven son olarak ruffle reno difransiyelleri bildiğim kadarıyla önden çekişli araçlar olduğu için motor şanzıman defransiyel birbirine bağlanıtılı yani yarı tümleşik onun olabileceğini sanmıyorum ama tofaş defransiyelini biraz hafifleterek kullanabiliyorlar galiba bunu hakkında abuzercan ın tam bilgisi var yanılmıyorsam istersen ona ulaşmaya çalış

    bunun için yurt dışına hiç gerek yok yalnızca antalyaya gitmen gerek ya da ben antalyada ayhan abi den ayarlayabilirim sadece varyatör kısmı olarak ama benim şu mali durum kötü böyle bir projeye kalkışmam yanlış olur aracın süspansiyonlarını modifiye ediyorum o bile yarıda kaldı elinde ve ya hurdalıkta enduro tarzı ve ya kalın helezonlu motosiklet süspansiyonu olan arkadaşlar bana pm atarsa sevinirim.

    ruffle bana v aryatör kısmı değil dış şanzıman kısmı lazım aslında hepimize lazım iler - boş - geri vites onun sayesinde ayarlanıyor ayhan abi dediğin kişinin telefon numarası varmı nasıl irtibata geçebiliriz işyerinin ismi falan varmı yada başka birileri varmı irtibata geçmemizi sağlıyabileceğin bir parça için antalyaya gelemeyiz ama telefonda falan anlaşabiliriz belki adamlarla bu konuda yardımcı olursam hepimize yardımcı olursun sonuç itibari ile seninde dediğin gibi atv antalya bölgesinde fazlasıyla dolayısıyla ikinci eli hurdası çıkması vs vs fakat irtibata geçmemiz için telefon numaraları isimler firma adları falan lazım sen bize bu konuda yardımcı olursan sevinirim




  • beyler sürekli yazıyorum sizde sıkıldınız aynı şeyi okumaktan ama yine yazacağım muraveyyyy diferansiyel lazım tanıdığı olan bulabilecek olan elinde olup satmak isteyen var mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa232

    geri vites iin bir arkadaşa danıştım söyledi atv lerin şanzımanını takınca iri-geri vites olu difransiyel felan kendisine taktıracam kendisi sanayide kaportacı.. yardımlarınız için tşkler

    hmm. Ne motoru kullanacan acaba kaç hp?
  • Max. güç : 6.5 Hp/3600 rpm.
    Motor hacmi : 196 cc
    Net Güç : 4,0 Kw (5,4 Hp) / 3600 rpm
    Net Tork : 11 N.m / 2500 rpm
    ÇapxStrok : 68X54
    Sıkıştırma oranı : 8:5:1
    Yağ : 20/50 Yağ
    Yağ hazne: 0.6 Lt
    Yakıt : Kurşunsuz Benzin
    Yakıt Hazne : 3,6 Lt
    Çalıştırma : İpli
    Ağırlık : 16 kg
    Ebatlar: 390 mm x 320 mm x 345 mm
    ...


    http://www.bahcemalzemelerim.com/index.php?page=urun_detay&kat=104&alt_kat_id=653&id=6605#sekme

    motor tek motor....




  • motorumun fiyatı da
    Havale Nakit Ödeme
    : 280,49 TL
    Kredi kartı ile Tek ödeme
    : 289,17 TL
    Bahcepuan
    :
    1,20 TL ,,
  • safari232 keske motoru almadan önce foruma sorsaydin bu motorlar şanzimansiz bunu baglaman için tork convertor alman gerek yoksa sorun cikartabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa232

    motorumun fiyatı da
    Havale Nakit Ödeme
    : 280,49 TL
    Kredi kartı ile Tek ödeme
    : 289,17 TL
    Bahcepuan
    :
    1,20 TL ,,

    Bunu aldın bide torq convertor alacan heralde.Kavrama pek tavsiye edilmiyor.Convertor zaten 500 tl gibi bişeydi zaten fazladan epek masraf olacak sana.Scooter motoru kullnsan oldu bitti.




  • bende yeni üye oldum sıf bunun için ama öncedende burayı takip ediyodum sayfaları baştan sona okudum cok güzel bilgiler var ben önceden araba yapam ama silah felan yaparım dedim ama şimdi araba da yaparım dedim ne ise konuya dönelim bana plan lazım nerden temin edebilirim konuda verilmişti ama paralı bedava olanları da varda bulmak uzun sürer bu arada bende yazın başlamayı düşünüyom iş başarırız buggy işini sonra sürat için gokart yapacam ....
  • korkmayın yav almadım sadece gösterdim alacaktım ama yorumlar pek iyi görünmüyor onun için ban ane tavsiye edersiniz..
  • tevfik53 bak bu sitede planlar var istediğini seçebilirsin.
    safari232 300 liraya scooter motorlari var hem daha guclu olur hemde daha ekonomik.
  • www.eziplans.com/CategoryProducts.aspx?CategoryID=9

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nerde bi bulda bizahmet olmasa cok önemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim ege

    www.eziplans.com/CategoryProducts.aspx?CategoryID=9

    abi bedava yokmu daha yaw verdğin link parayıla
  • valla hiç bilmiyorum bu rakamlarda çok pahali değil hiç değilse iyi tasarlanmış sorun çıkmaz.
  • 
Sayfa: önceki 385386387388389
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.