Şimdi Ara

go-kart yapalım (269. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.353.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 267268269270271
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuzer can

    maalesef turkıyede o kanun gecerlı değil motorlu olan her araca ehlıyet ıstenıyor 49cc dahıl
    49cc ye kadar olan motorlu araclarda her motorlu aracda oldugu gıbı ruhsat plaka ehlıyet sart tek artı yonu vergıye tabı degıl 50cc dıyıp gecmeyın 50cc gucte olup 2 zamanlı motorlar var ortalama 14 beygır guc uretebılıyrlar


    ama sirkülere göre öyle bir yasa war
  • aracın geri gitmesi için geri vites gerekli o da zor ama muravey difransiyeli bulursan ileri we geri 2 tane vitesin olur
  • Merhaba;
    Arkadaşlar şase yaptırmak istiyorum.
    Yapabilecek arkadaşlarla görüşmek isterim.
    Ben yapacaktım ancak atalyöm yok.
    Profesyonel yarışlarda kullanabilceğim bir şase olcak.
    Plan proje hemen hemen hazır.
  • şase malzemesi olarak ne kullanmalıyım ne tavsiye edersiniz demir düşündüm fakat çok ağır olduğu için vazgeçtim
  • merhaba arkadaşlar öncelikle hepinizi tebrik etmek istiyorum hepiniz çok güzel çalışmalar ortaya koymuşsunuz bende kendi çapımda hobi amaçlı bi buggy yapmaya karar verdim ve hiç üşenmedim 90 sayfayı kelimesi kelimesine hiç atlamadan okudum(yaklaşık 1 hafta sürdü ve ve gece gündüz pc basındaydım)şimdi öncelikle kağıt üzerinde proje çizmek ardından okullar açılınca ünideki hocalarıma fikir danışmak (elktrk elktrnik mühendisliği öğrencisiyim) sonrasında malzeme toplama ve yapım aşamasına geçmek istiyorum basit ve 3 5 günde yapılacak bişey olmadığının farkındayım hele ki benim gibi bütçesi kısıtlı olanlar için ama benim acelem yok sabırla azimle çalıştıktan sonra 1 yılda bile olsa bu projeyi bitirip daha sonrada geliştirmeler yapmak istiyorum şimdi dediğim gibi tüm sayfaları okudum ancak aklımda halen bazı soru işareleri var
    1.difransiyel olayını tam olarak anlayamadım yani şöyle anlatayım ben aracı arazide kullancam yani hızla işim yok maksimum 30 40 yapması fazlasıyla yeterli bazı yerlerde arazi için yapılan araçlarda difransiyelin gereksiz olduğu bazı yerlerde ise çok önemli bi parça olduğu belirtiliyo şimdi sorum şu ki bi arazi aracı için difransiyelin önemi nedir
    2.arazi tipi araçlarda kilitli difransiyelden bahsedilmiş bu kilitli difransiyel olayı nedir(araziye çıktığında difransiyelin kilitlendiği söyleniliyo bu durumda mantıken arazi tipi aracım için difransiyel gereksiz oluyo)
    3.direksiyon konusunda standart go kart direksiyonu mu yoksa direksiyon kutusu mu olmalı eğer ki direksiyon kutusu olursa tur sayısını düşürmenin bi yolu var mı
    4.önler bağımsız salıncak olacak ancak arka taraf konusunda hala kararsızım eğer arka tarafta bağımsız yaparsam sistemi çözdüm ancak gerekli parçaların temini konusunda soru işaretleri var yani bağımsız olursa arka mili nasıl bişey yapmalıyım ve hangi aracın hangi parçasını kullanmam gerekir
    5.düşüncem otomatik bi 150 cc motor kullanmak ancak bu vitesli motorların arazi tipi için avantaj sağlayacağı kesin ancak aklımdaki soru işareti bu vitesli sistemin montajı yani debraj sistemi falan nasıl monte edilir

    birfaz uzun oldu farkındayım ancak kafama takılanlar şimdilik bunlar yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werock -- 17 Ağustos 2010; 19:34:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: werock

    merhaba arkadaşlar öncelikle hepinizi tebrik etmek istiyorum hepiniz çok güzel çalışmalar ortaya koymuşsunuz bende kendi çapımda hobi amaçlı bi buggy yapmaya karar verdim ve hiç üşenmedim 90 sayfayı kelimesi kelimesine hiç atlamadan okudum(yaklaşık 1 hafta sürdü ve ve gece gündüz pc basındaydım)şimdi öncelikle kağıt üzerinde proje çizmek ardından okullar açılınca ünideki hocalarıma fikir danışmak (elktrk elktrnik mühendisliği öğrencisiyim) sonrasında malzeme toplama ve yapım aşamasına geçmek istiyorum basit ve 3 5 günde yapılacak bişey olmadığının farkındayım hele ki benim gibi bütçesi kısıtlı olanlar için ama benim acelem yok sabırla azimle çalıştıktan sonra 1 yılda bile olsa bu projeyi bitirip daha sonrada geliştirmeler yapmak istiyorum şimdi dediğim gibi tüm sayfaları okudum ancak aklımda halen bazı soru işareleri var
    1.difransiyel olayını tam olarak anlayamadım yani şöyle anlatayım ben aracı arazide kullancam yani hızla işim yok maksimum 30 40 yapması fazlasıyla yeterli bazı yerlerde arazi için yapılan araçlarda difransiyelin gereksiz olduğu bazı yerlerde ise çok önemli bi parça olduğu belirtiliyo şimdi sorum şu ki bi arazi aracı için difransiyelin önemi nedir
    2.arazi tipi araçlarda kilitli difransiyelden bahsedilmiş bu kilitli difransiyel olayı nedir(araziye çıktığında difransiyelin kilitlendiği söyleniliyo bu durumda mantıken arazi tipi aracım için difransiyel gereksiz oluyo)
    3.direksiyon konusunda standart go kart direksiyonu mu yoksa direksiyon kutusu mu olmalı eğer ki direksiyon kutusu olursa tur sayısını düşürmenin bi yolu var mı
    4.önler bağımsız salıncak olacak ancak arka taraf konusunda hala kararsızım eğer arka tarafta bağımsız yaparsam sistemi çözdüm ancak gerekli parçaların temini konusunda soru işaretleri var yani bağımsız olursa arka mili nasıl bişey yapmalıyım ve hangi aracın hangi parçasını kullanmam gerekir
    5.düşüncem otomatik bi 150 cc motor kullanmak ancak bu vitesli motorların arazi tipi için avantaj sağlayacağı kesin ancak aklımdaki soru işareti bu vitesli sistemin montajı yani debraj sistemi falan nasıl monte edilir

    birfaz uzun oldu farkındayım ancak kafama takılanlar şimdilik bunlar yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...


    öncelikle hayırlı olsun diyelim ben başlamadan önce 1.5 sene kadar parça toplamıştım dediğin gibi uzun süren bişey ama hevesini kaybetme işin sonunda kendi yaptığın şeyi kullanmak çok keyifli :) gelelim sorulara

    1-diferansiyelin hızla bi alakası yok diferansiyel sadece tekerlek aşınmalarını azaltıp viraj çapını azaltır. ancak arazide örnek vereyim tek tekerleğin çamura ya da sürtünmesi az olan bi zemine denk geldiğinde o tekerlek dönerken diğeri sabit kalır bu yüzedn araç ilerlemez bu durumda kilitli diferansiyel gerekir. aslına bakarsan piranha modeli araçların orjinaliinde diferansiyel yok... eğer arkaya bağımsız süspansiyon koyar ön tekerleklere de toe chamber açılarını iyi verebilirsen arazide de asfaltada rahatlık dönebiliyo araç ;)
    2-1'de bunuda cevapladım sanırım
    3- arazide kullanıcaksan direksiyon kutusu daha sağlıklı ama tur sayısı düşürmenin yolunu bilmiyorum bende onu araştırıyorum ;)
    4-eğer arkayı bağımsız yapıcam ve diferansiyel koyucam dersen arkadan itiş bağımsız süpansiyonu olan bi araç diferansiyeli kullanman gerek ben öyle yaptım ford sierra diferansiyeli bu iş için güzel ama ugraşmaya üşenmem diyosan daha ucuz tofaş gibi bi aracın diferansiyelini alıp her iki aksın iki tarafınıda kesip(toplam 4 tane oluyo) ıstavrozla birleştirebilirsin biraz zahmetli bi iş ama işini fazlasıyla görür fiyatıda daha ucuza gelir 2 3 hafta önce sierra diferansiyeline 350 lira fiyat verdiler tofaşlarınkini herangi bi hurdacıda kiloyla alabiliyosun aracın üstünden kendin sökersen 60 70 liraya alırsın :D
    5- vitesli motosikletlerin şanzımanı debriyajı falan hepsi motora dahil oluyo sen kendin debriyaj montajıyla falan ugrasmıyosun sadece debriyaj telini gaz telini pedallara kadar uzatıp bağlamak kalıyo ben öyle yaptım 4 vites MZ kullanıyorum debriyajı şanzımanı herşeyi motorun içinde dışarı sadece telleri cıkıyo ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestam


    quote:

    Orijinalden alıntı: werock

    merhaba arkadaşlar öncelikle hepinizi tebrik etmek istiyorum hepiniz çok güzel çalışmalar ortaya koymuşsunuz bende kendi çapımda hobi amaçlı bi buggy yapmaya karar verdim ve hiç üşenmedim 90 sayfayı kelimesi kelimesine hiç atlamadan okudum(yaklaşık 1 hafta sürdü ve ve gece gündüz pc basındaydım)şimdi öncelikle kağıt üzerinde proje çizmek ardından okullar açılınca ünideki hocalarıma fikir danışmak (elktrk elktrnik mühendisliği öğrencisiyim) sonrasında malzeme toplama ve yapım aşamasına geçmek istiyorum basit ve 3 5 günde yapılacak bişey olmadığının farkındayım hele ki benim gibi bütçesi kısıtlı olanlar için ama benim acelem yok sabırla azimle çalıştıktan sonra 1 yılda bile olsa bu projeyi bitirip daha sonrada geliştirmeler yapmak istiyorum şimdi dediğim gibi tüm sayfaları okudum ancak aklımda halen bazı soru işareleri var
    1.difransiyel olayını tam olarak anlayamadım yani şöyle anlatayım ben aracı arazide kullancam yani hızla işim yok maksimum 30 40 yapması fazlasıyla yeterli bazı yerlerde arazi için yapılan araçlarda difransiyelin gereksiz olduğu bazı yerlerde ise çok önemli bi parça olduğu belirtiliyo şimdi sorum şu ki bi arazi aracı için difransiyelin önemi nedir
    2.arazi tipi araçlarda kilitli difransiyelden bahsedilmiş bu kilitli difransiyel olayı nedir(araziye çıktığında difransiyelin kilitlendiği söyleniliyo bu durumda mantıken arazi tipi aracım için difransiyel gereksiz oluyo)
    3.direksiyon konusunda standart go kart direksiyonu mu yoksa direksiyon kutusu mu olmalı eğer ki direksiyon kutusu olursa tur sayısını düşürmenin bi yolu var mı
    4.önler bağımsız salıncak olacak ancak arka taraf konusunda hala kararsızım eğer arka tarafta bağımsız yaparsam sistemi çözdüm ancak gerekli parçaların temini konusunda soru işaretleri var yani bağımsız olursa arka mili nasıl bişey yapmalıyım ve hangi aracın hangi parçasını kullanmam gerekir
    5.düşüncem otomatik bi 150 cc motor kullanmak ancak bu vitesli motorların arazi tipi için avantaj sağlayacağı kesin ancak aklımdaki soru işareti bu vitesli sistemin montajı yani debraj sistemi falan nasıl monte edilir

    birfaz uzun oldu farkındayım ancak kafama takılanlar şimdilik bunlar yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...


    öncelikle hayırlı olsun diyelim ben başlamadan önce 1.5 sene kadar parça toplamıştım dediğin gibi uzun süren bişey ama hevesini kaybetme işin sonunda kendi yaptığın şeyi kullanmak çok keyifli :) gelelim sorulara

    1-diferansiyelin hızla bi alakası yok diferansiyel sadece tekerlek aşınmalarını azaltıp viraj çapını azaltır. ancak arazide örnek vereyim tek tekerleğin çamura ya da sürtünmesi az olan bi zemine denk geldiğinde o tekerlek dönerken diğeri sabit kalır bu yüzedn araç ilerlemez bu durumda kilitli diferansiyel gerekir. aslına bakarsan piranha modeli araçların orjinaliinde diferansiyel yok... eğer arkaya bağımsız süspansiyon koyar ön tekerleklere de toe chamber açılarını iyi verebilirsen arazide de asfaltada rahatlık dönebiliyo araç ;)
    2-1'de bunuda cevapladım sanırım
    3- arazide kullanıcaksan direksiyon kutusu daha sağlıklı ama tur sayısı düşürmenin yolunu bilmiyorum bende onu araştırıyorum ;)
    4-eğer arkayı bağımsız yapıcam ve diferansiyel koyucam dersen arkadan itiş bağımsız süpansiyonu olan bi araç diferansiyeli kullanman gerek ben öyle yaptım ford sierra diferansiyeli bu iş için güzel ama ugraşmaya üşenmem diyosan daha ucuz tofaş gibi bi aracın diferansiyelini alıp her iki aksın iki tarafınıda kesip(toplam 4 tane oluyo) ıstavrozla birleştirebilirsin biraz zahmetli bi iş ama işini fazlasıyla görür fiyatıda daha ucuza gelir 2 3 hafta önce sierra diferansiyeline 350 lira fiyat verdiler tofaşlarınkini herangi bi hurdacıda kiloyla alabiliyosun aracın üstünden kendin sökersen 60 70 liraya alırsın :D
    5- vitesli motosikletlerin şanzımanı debriyajı falan hepsi motora dahil oluyo sen kendin debriyaj montajıyla falan ugrasmıyosun sadece debriyaj telini gaz telini pedallara kadar uzatıp bağlamak kalıyo ben öyle yaptım 4 vites MZ kullanıyorum debriyajı şanzımanı herşeyi motorun içinde dışarı sadece telleri cıkıyo ;)


    peki eğer ki difransiyel kullanmayıp arkayı bağımsız yaparsam nasıl bi parça kullanabilirimm genel oalrak sistemi anladım ancakk bu arka bağımsız süspansiyon ve difransiyel olayı kafamda hala oturmadı bide msn den göörüşebilirsek sevinirim xq.1@live.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cometube

    Merhabalar Herkesee Uzun Bir aradan sonra yine sevgili go kart severlerle birlikteyim... forumun yenii üyelerine hepsine başarılar ve iyi şanslar dilerim... Hepiniz hoşgeldiniz...


    Uzun bir aradan sonra dolu dolu projelerle geldim karşınıza .....

    Resimde gördüğünüz Trike Bugün itibariyle parçalanıp bir buggy haline dönüştürülecektir.. yaklaşık 5 ,6 buggy denemesinden sonra 2 tane buggy elde edebildim bir çok aksaklıklar çıktıı veyahutt ben beceremedim ama insan hata yapınca daha tecrubeli ve bilgili oluyor.... Bende aşşağıda gördüğnüüz resimdeki trikeyi buggye dönüştürdüm motoru 850 cc Moto Guzzi 1970 modell Bildiğiniz üzere ölümsüz motorlardır bunlarr ve baya pahalıdır....

    ELİMDE BİR ÇOK YARIŞ MOTORU KAWASAKİ DE KULLANILAN YARIŞ LASTİKLERİ MEVCUTTUR VE DAHA BİR ÇOK FAZLA MALZEME ÖZELLİKLE TEKERLEK BAKIMINDAN ELİMDE GAYET ZENGİN ÇEŞİTLER VAR UYGUN FİYATLARLA VERİCEM.... VE ELİMDE 180 CC PİSTONU DEĞİŞTİRİLMİŞ SIFIR NİYETİNE KULLANABİLECEĞİNİZ... SCOOTER MOTORU MEVCUTTUR... İSTEDİĞİNİZ PARÇALAR İÇİNN İLETİŞİME GEÇİN.. cometube@musap.com ekleyin....


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    cometube resimlerini koyduğun trike hala satılık buggye falan döndüğüde yok başka kerizler bul kendine kardeşim




  • RUffle ( Hamza )) kardeşş .. . İLanı var evet ama o ilanı veren benim gıcıklığıma koymuş.. Fiyatı o değil.. Sende anlamışsındır hamza.. Şu an trike bende Ve ön tarafı kesip buggye dönüştürülmeye başlandı bile... 1 kaç güne kalmaz resimleri burda olur.... ayrıca bir tane daha buggy var o da 3 ay önce bitirdim fakat bunun kadar profesyonel olmadı... :):) resimleri koyucam .. . Hamzaa bu arada bu kadar kibirli olmaaa.... ||
  • Sizden bi konuda yardım istiyecem... Bendekii 1000 cc yarış motoruna verim alabilmem için dişli oranını ne yapmalıyım.... Çok acill beni bu konuda aydınlatırmısınız.. 1 / 2 yaparsam motoru ziyan mı etmiş olurum... Çok acill yardımm pls..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werock

    peki eğer ki difransiyel kullanmayıp arkayı bağımsız yaparsam nasıl bi parça kullanabilirimm genel oalrak sistemi anladım ancakk bu arka bağımsız süspansiyon ve difransiyel olayı kafamda hala oturmadı bide msn den göörüşebilirsek sevinirim xq.1@live.com


    nasıl bi parça derken sanırım hareketi tekerleklere aktarmak için kullanıcaan mili soruyosun eğer soru buysa cevap gene ıstavrozlu milden geçiyo resimde ki sistemin aynını yapman gerek ;)


     go-kart yapalım




  • bestam msn den görüşmek isterim xq.1@live.com yardımalrına ihtiyacım var
  • merhaba elimdeki parçalar
    1 adet çift silindir bmw marka motorsiklet motoru şanzımanıyla birlikte geri vitesli sadece pistonları takılıp marşa basılıcak bütün parçaları mevcut
    1 adet bmw defransiyeli sağlam
    1 adet moto guzzi defransiyeli
    1 adet moto guzzi arka jant ve jant mili bilyaları geniş jant yapabğilmek için malzeme custom chopper için
    1 adet 13 jant 245 lastik hiçbiryerde bulamazsınız chooper için
    4 adet karbiratör aprilia rs 250 suzuki rgv 250 için gaz teli exup ekipmanlarıyla beraber
    1 takım komple hidrolikli gaz kollu elcik
    4 adet amortisör 2 si profesyonel gazlı
    1 adet tek silindir 49 cc motor çalışır durumda karbiratörü ile birlikte
    4 adet çeşitli bmw moto guzzi kampana fren balatası sistemleri balatalar dahil
    2 adet km saati sağlam
    1 adet disk merkezi ile birlikte sağlam brembo
    1 adet rs 250 rgv 250 dinamo kapağı
    çeşitli farlar v.s hepsi dahil fiyattır ve çok acildir 500 tl dir fiyatı çok acildir ankara ostimde




  • ARKADAŞLAR AYRICA BU RESİMLERDE GÖZÜKEN MUSAP COMETUBE İSİMLİ GENÇ TECRÜBESİZ ARKADAŞIN BENDE ALMIŞ OLDUĞU MOTOR ÇALINTI OLUP YANINDA BİRSÜRÜ YEDEK PARÇAYLA BENDE PARASININ BİR KISMINI GETİRİCEM SÖZÜYLE ALMIŞ VE GERİ KALAN BORCUNU VERMEMİŞTİR MOTORA ŞU AN ÇALINTI KONULMUŞ ARANMASI VARDIR BU ARKADAŞIN ELİNDEKİ JANT LASTİKLER BENİM TARAFIMDAN VERİLMİŞTİR ŞU AN POLİSTEKİ TAKİP LİSTESİNDE JANT LASTİK VE BU VATANDAŞIN TELEFONUDA BULUNMAKTADIR ONDAN HİÇBİR ŞEKİLDE PARÇAALMAMANIZI ÖNERİYORUM KENDİSİ YALANCI VE SAHTEKARDIR DAHA YAŞI 17 AMA ÇOK ÖĞRENECEĞİ ŞEY VAR BEN ÇANAKKALEDEN SIRF BU MOTOR İÇİN İŞİMİ GÜCÜMÜ BIRAKIP YARIN SABAH GELİYORUM ALLAH RIZASI İÇİN BU ŞEREFSİZİN ADRESİNİ BİLENLER VERSİN BANA HEPİNİZ SAYGILAR
  • ama zaten bu cometubeyi gözüm hiç tutmamıştı zaten arkasından konuşmak gibi olmasın ama önceki sayfaları bir incelerseniz ne dediğimi anlarsınız:D
  • herhalde bu motor çalınt değil ama cometube nickli şahıs parayı wermeden alıp kaçmış ve arkadaşımız polise şikayet etmiş şimdi bu motor çalıntı durumunda herhalde
    ama çalıntı olarak aldıysa herhalde bit pazarından almıştır :D:D:D:D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by yusuf 15 -- 19 Ağustos 2010; 19:48:10 >




  • MERHABALAR

    bende yıllardır 3 tekerli bi araç yapmak istiyordum okul nedeniyle bir türlü fırsatım olmadı şimdi ise gece gündüz aklımda hiç çıkmıyor malzeme toparlamaya başladım 3 adet el arabası tekeri aldım en ucuzu oydu bide soyberg marka 250 amper kaynak makinesi aldım demir ve diğer aletler hazır tek sorun nasıl bir motor kullanmam gerektigi elektrikli olmasını istiyorum ve sizce çamaşır makinesi motoru kullansam işimi görürmü acaba ? resimde az çok ne yapmak istedigimi belirttim yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.

     go-kart yapalım
  • abicim 220 volt elektriği çamaşır makinası motoruna nasıl wermeyi düşünüyorsun acaba nasıl yürütücen birde o kaynak makinası yeterlimi




  • 1. sayfadan beri takip ediyorum babamla bereber yapıcaz tasarladım arabaya benziyecek bayramdan sonra başlıyoz amcam yurt dışında bazı malzemeleri ondan temin edicez herkese kolay gelsin
  • İnan abi 45 tl için bunu bana yapıyorsun ya ben o paraya bu kadar rezil neden olayımm... Bu sıcakta oruc oruc ptt arıyorum ki yatırayım... Telim de evde kalmışş kaç gündür uğraşıyorum bununla kuzeninin telini bana ver ben arayım elden vereyimm hiç gerek yokk..... biliyosun ki bu parayı sana verecem bu kadar kepazeliğe ne gerek var yanii.... ben sana karşı bi art niyet beslemedim 45 tl bu yaa yapma bunu bana veriyim.. hiç sorun değill ben ptt bulamıyorum yaa napabilrim telim de yanmda değil arıyamıyorum.... söyleee ne yapabilriim...
  • 
Sayfa: önceki 267268269270271
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.