Şimdi Ara

go-kart yapalım (268. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.353.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 266267268269270
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Hutnu!

    Birincisi tork konventör kullanmak istemiyorum. Dolayısıyla scooter şanzımanı benim için kullanılır değil... Yapamayacağımdan emin olana kadar debriyajlı, manuel vitesli bir gokart hedefim var.

    İkincisi ben zaten ikinci el, işimi görecek en az 10hp'lik bir motoru 150-200TL'ye bulurum. O yüzden 150cc'lik motorunu ve parçalarını kullanmak için scooter almam.

    Amortisör konusunda scooter amortisörlerinin küçük olduğunu sanmıyorum. O yüzden scooter suspansiyonları benim gokart projemde arkada kullanılabilir. Önde benim hayal ettiğim şey basit ve küçük bir düzenek:
     go-kart yapalım


    Scooter'ın en büyük avantajı hidrolik fren ve 2 adet disk fren varsa... Yanlış bilmiyorsam çoğu disk/kampana.



    illa kendim yapıcam demezsen scooter motoru yerine şu MZ Jawa tipi motorlara bi bak derim mondiallerde de var o tipler manuel 4 veya 5 vites oluyo bende 150cc 82 model MZ motoru kullanıyorum 4 vites manuel işim otomatiğe kalsaydı başlamıcaktım bile arabaya bu motosikletlerde sıralı vites var bence işini görür bi incele derim




  • arkadaşlar genpower marka 163cc 5.5hp benzinli motorumu satıyorum motor iyi durumdadır 0507 682 33 66ya mesaj ya da arayabilirsiniz.... resimde gördüğünüz kayış kasnak yoktur motor orjinal satılacaktır...

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cassano_11 -- 18 Eylül 2010; 19:51:44 >




  • AKINCO ABİ SENİN ŞU ŞASE SİNİ FİLAN GÖSTERDİĞİN KART ONUN BOYUTLARI NE KADAR O KARTIN İKİ KİŞİLİK OLANINI YAPMAYI PLANLIYORUM
    HATTA PROFİLİNDE GÖSTERDİĞİN
  • beyler dün gece saat 1 civarı ilk turumu attım eksikler çok ama bu motor beklediğimden çok çok iyi götürdü arabayı şimdilik 2 sorum var: 1. karbüratör ayarı nasıl yapılır bilen var mı ?? 2. benim frende anlayamadığım bi sertlik oluştu fren pedalı kıpırdamıyo desem yeridir haliyle frende pek etkili tutmuyo sebebi ne olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestam

    beyler dün gece saat 1 civarı ilk turumu attım eksikler çok ama bu motor beklediğimden çok çok iyi götürdü arabayı şimdilik 2 sorum var: 1. karbüratör ayarı nasıl yapılır bilen var mı ?? 2. benim frende anlayamadığım bi sertlik oluştu fren pedalı kıpırdamıyo desem yeridir haliyle frende pek etkili tutmuyo sebebi ne olabilir


    Hayırlı olsun, gece 1 de deneme yapman bu işe ne kadar gönül verdiğini gösteriyor tebrikler.
    1) karbüratör ayarı karbüratör üzerindeki vidalarla yapılır, benzin hava, rölanti vs. anlamıyorsan çok kurcalama
    2) frendeki sertlik nedeni sistemdeki havadan kaynaklanır, sistemdeki havayı çok iyi alman gerekir ayrıca yağ merkezindeki depoda hava boşluğu bırakma, diske yakın kısımda pistonun olduğu kısımda hava almak için bir vida var onu gevşet, frene basıp basıp bırak ve yağ pompala sonra pedalı basılı tutup hava alma vidasını sık, tekrar pedal sertleşene kadar freni pompala ve hava alma vidasını gevşet, böyle böyle sisteminde hava bitene kadar tekrar et.Havayı tam aldıktan sonra fren yağı deposunu iyice doldurup contası ve kapağını kapa, sorun çözülecektir.
    fren yaptığın pedaldan sisteme hava girmeyecek şekilde konumlandırmalısın veyahut yağ eksik olmayacak.




  • motor olarak ne kullandınız gücü ne kadar
  • sen kendine yapmak istiyorsan ölçleri boşver kendi kafandan yap kimse belli bir ölçü ve plana daylı yapmıyo kendi kafandan mesela koltuk genişliği aradaki boşluk felan bir ölçü yap bir büyük resim defterine çizim yap üstüne ölçüleri yaz ona göre yap ve 13 hp felan kullanmıştır ama tam bilmiyorum ve onun gibi yaparsan kavrama(bir nevi debriaj :clutch) kullanman gerekir ve çok pahalı
  • by yusuf şasi için gereklı eşyaları nerden temin edebilirim.?
  • yakınlarda bir sanayi warsa oradan temin edebilirsin ne gerekirki kaynak makinası profil flan flan
  • yok hayır sizin kullandığınız motor ney gücü nekadar
  • beni soruyorsan ben daha bişeylere başlayamadım parasızlıktan dolayı ama topiği 1 sayfadan 90 a kadar okudum we pcyi her açtığımda girip bakıyom bir gelişme warmı diye
  • Merhabalar Herkesee Uzun Bir aradan sonra yine sevgili go kart severlerle birlikteyim... forumun yenii üyelerine hepsine başarılar ve iyi şanslar dilerim... Hepiniz hoşgeldiniz...


    Uzun bir aradan sonra dolu dolu projelerle geldim karşınıza .....

    Resimde gördüğünüz Trike Bugün itibariyle parçalanıp bir buggy haline dönüştürülecektir.. yaklaşık 5 ,6 buggy denemesinden sonra 2 tane buggy elde edebildim bir çok aksaklıklar çıktıı veyahutt ben beceremedim ama insan hata yapınca daha tecrubeli ve bilgili oluyor.... Bende aşşağıda gördüğnüüz resimdeki trikeyi buggye dönüştürdüm motoru 850 cc Moto Guzzi 1970 modell Bildiğiniz üzere ölümsüz motorlardır bunlarr ve baya pahalıdır....

    ELİMDE BİR ÇOK YARIŞ MOTORU KAWASAKİ DE KULLANILAN YARIŞ LASTİKLERİ MEVCUTTUR VE DAHA BİR ÇOK FAZLA MALZEME ÖZELLİKLE TEKERLEK BAKIMINDAN ELİMDE GAYET ZENGİN ÇEŞİTLER VAR UYGUN FİYATLARLA VERİCEM.... VE ELİMDE 180 CC PİSTONU DEĞİŞTİRİLMİŞ SIFIR NİYETİNE KULLANABİLECEĞİNİZ... SCOOTER MOTORU MEVCUTTUR... İSTEDİĞİNİZ PARÇALAR İÇİNN İLETİŞİME GEÇİN.. cometube@musap.com ekleyin....


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aracyap -- 15 Ağustos 2010; 22:19:34 >




  • BUDA DİĞER RESİMLER....

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profezor


    quote:

    Orijinalden alıntı: bestam

    beyler dün gece saat 1 civarı ilk turumu attım eksikler çok ama bu motor beklediğimden çok çok iyi götürdü arabayı şimdilik 2 sorum var: 1. karbüratör ayarı nasıl yapılır bilen var mı ?? 2. benim frende anlayamadığım bi sertlik oluştu fren pedalı kıpırdamıyo desem yeridir haliyle frende pek etkili tutmuyo sebebi ne olabilir


    Hayırlı olsun, gece 1 de deneme yapman bu işe ne kadar gönül verdiğini gösteriyor tebrikler.
    1) karbüratör ayarı karbüratör üzerindeki vidalarla yapılır, benzin hava, rölanti vs. anlamıyorsan çok kurcalama
    2) frendeki sertlik nedeni sistemdeki havadan kaynaklanır, sistemdeki havayı çok iyi alman gerekir ayrıca yağ merkezindeki depoda hava boşluğu bırakma, diske yakın kısımda pistonun olduğu kısımda hava almak için bir vida var onu gevşet, frene basıp basıp bırak ve yağ pompala sonra pedalı basılı tutup hava alma vidasını sık, tekrar pedal sertleşene kadar freni pompala ve hava alma vidasını gevşet, böyle böyle sisteminde hava bitene kadar tekrar et.Havayı tam aldıktan sonra fren yağı deposunu iyice doldurup contası ve kapağını kapa, sorun çözülecektir.
    fren yaptığın pedaldan sisteme hava girmeyecek şekilde konumlandırmalısın veyahut yağ eksik olmayacak.



    tamamdır profezor çok saol sabah frenle ugrasıcam gene motor şu an güzel calısıyo ama bi ayar istiyo gibi gene de bu arada kullandıgım motor 150cc 4 vites MZ




  • Dj_Hutnu! al sana debriaj sistemi birde şanzuman yaptınmı düz duvara tırmanır otobandan 120 gidersin draglarda 106 kapışırsın ama dragda pek iyi olmaz (ALINTIDIR)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by yusuf 15 -- 16 Ağustos 2010; 13:05:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by yusuf 15

    hibrit olmasın birde şehir içi olması için plaka ruhsat cart curt lazım oda zor iş yani kolay olsa herkes paraya kıyar bir canawar yapar takar plakayı baz gaza ama olmuyo bir sürü para harcayıpta bir polisin derdine hepsi hurdalığa gidebilir birde 30*40 3-4 mm kalınlığında profil yeter



    Abi benim bildiğim kadarıyla belli bir beygir gücü sınırı war o sınırı gecmıyen butun araclar motorlu taşıt sayılmıyor ve elektrikli motorsikletler war onlar neden plaka ruhsat ıstenmeden trafıkte kullanılabılıyor??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkPehlivan


    quote:

    Orijinalden alıntı: by yusuf 15

    hibrit olmasın birde şehir içi olması için plaka ruhsat cart curt lazım oda zor iş yani kolay olsa herkes paraya kıyar bir canawar yapar takar plakayı baz gaza ama olmuyo bir sürü para harcayıpta bir polisin derdine hepsi hurdalığa gidebilir birde 30*40 3-4 mm kalınlığında profil yeter



    Abi benim bildiğim kadarıyla belli bir beygir gücü sınırı war o sınırı gecmıyen butun araclar motorlu taşıt sayılmıyor ve elektrikli motorsikletler war onlar neden plaka ruhsat ıstenmeden trafıkte kullanılabılıyor??




    beygir gücü sınırı değilde cc sınırı var 50 ccyi geçmeyen motoru olan taşıtlara ruhsat plaka ehliyet vs istenmiyor ama bu forumda yapılan hiç bi taşıt 50 cc gibi ufak bi motorla gitmiyor bildiğim kadarıyla o motorla anca mobiletler hareket edebilir.. sanırım 3 5 beygirlik bişey olur en iyileri




  • quote:

    beygir gücü sınırı değilde cc sınırı var 50 ccyi geçmeyen motoru olan taşıtlara ruhsat plaka ehliyet vs istenmiyor ama bu forumda yapılan hiç bi taşıt 50 cc gibi ufak bi motorla gitmiyor bildiğim kadarıyla o motorla anca mobiletler hareket edebilir.. sanırım 3 5 beygirlik bişey olur en iyileri
    evet ya 49cc yada 50 cc sınırı ama tam bilmiyom
  • maalesef turkıyede o kanun gecerlı değil motorlu olan her araca ehlıyet ıstenıyor 49cc dahıl
    49cc ye kadar olan motorlu araclarda her motorlu aracda oldugu gıbı ruhsat plaka ehlıyet sart tek artı yonu vergıye tabı degıl 50cc dıyıp gecmeyın 50cc gucte olup 2 zamanlı motorlar var ortalama 14 beygır guc uretebılıyrlar
  • aracın geri gitmesi için ney gerekli
  • 
Sayfa: önceki 266267268269270
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.