Şimdi Ara

GM discovery'e hayır.. MOTO G alın memnun olacaksınız..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
2.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çıktığı ilk günden itibaren kronik şarj soketi sorunu ile defalarca servise gidip onarım masrafı çıkarılan GM discovery'den soğumamamı sağlayan Başta ilgisiz TEPLA ya sonra müşteri memnuniyetini telefonu alıncaya kadar ağzıyla telefon arıza yapınca arkasından konuşan GENERAL MOBILE teşekkürlerimi sunarım.. Çok düşünerek ve araştırarak öncelikle denediğim incelediğim daha sonra 775 TL ye satın aldığım MOTO G 'yi tercih ettiriğiniz için ayrıca teşekkürlerimi sunarım. Sayenizde artık yerli ürünlerin yerli ürün almayı vatanseverlik zanneden benim gibi salak müşterileri kazıklamaktan başka birşey olmadığı kavramış bulunmaktayım.. Ve yine teşekkür ederim sayenizde aslında mükemmel bir telefona sahiç oldum..

    Performans açısından sıkıntısız , suya ve darbelere dayanıklı bir telefon. Bana göre tek eksisi micro sd kart yuvası eksikliği ama o da çok sorun olmaz çünkü otg kablo desteği var. Çok ithiyacı olan yanında Usb belleklerini taşır..

    Hepinize iyi günler dilerim.
     GM discovery'e hayır.. MOTO G alın memnun olacaksınız..







  • Motorola kraldır. Benim aldığım zamanda Moto G piyasada olsaydı ben de Moto G'yi tercih ederdim.
  • Katılmıyorum
  • Bikere tamam almışsın hayırlı olsun ama GM Discovery e kazık atman hiç hoş değil o senin dediğin sorunlar telefon ilk çıktığı zamanlarda vardı, sonradan farkettiler ve sorunu düzelttiler ben alalı 3 ay oldu henüz herhangi bir sorun çıkmadı 16 gb lık modelinde tmm moto g belki daha iyi ama gm discovery e hayır diye birşey sözkonusu olamaz
  • 37 aydır discovery kullanıyorum ben ve 487418154 arkadaşımda aynı telefon var hiç birinde sorun yok. telefon kullanmayı bilmiyorsanız biz ne yapalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratorq_

    37 aydır discovery kullanıyorum ben ve 487418154 arkadaşımda aynı telefon var hiç birinde sorun yok. telefon kullanmayı bilmiyorsanız biz ne yapalım.

    Evet sınıfta benden sonra 6 kişi aldı hiçbirinde sorun yok, bu telefonları bozulanlar telefona nasıl davranıyorlar anlayamıyorum.
  • Şans. Eylülden beri kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9 ay oldu telefonu ne sarj soketi ne de ölü piksel veya batarya hiç bir sorunla karşılaşmadım iş biraz da kullanıcı da bitiyor.
  • telefonu nasıl kullandığın önemli tanıdıklarımda var hiç sorun duymadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizlere katılmıyorum.

    Moto G`yi övüp GMD berbat demek de yanlış yada tam tersi GMD sorunsuz bi telefon iyi kullanmasını bileceksin demek de.. Ben telefonu alalı altı ay oldu 2 kez servise gitti biri kendi hatam fakat ikisinde de ekran ile ilgili ayrı sorun vardı ve şimdi yine çıktı aynı sorun ortaya göndermeye üşeniyorum ki benim gibi mağdurların örnekleri çoğaltılır. Ama aynı zamanda telefon gayet iyi bu fiyata ki ben 16 GB versiyonunu 580 liraya aldım. Güzelce kullanıyorum yazılım olarak çok bi sıkıntısı olmadı. Yani telefonun da hakkını yememek lazım.

    Ortamı gerecek bir yazı olmuş keşke bi öneride bulunsaydınız sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOSMERCAN -- 6 Nisan 2014; 1:06:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 kisilik sinifta 8 kiside Gmd var ve servise gonderen olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Discovery turkiyede cep telefonu piyasasini tamamiyle yerinden oynatan tek modeldir. Ilk ciktigi haziran 2013 den beri ayri ayri 3 discovery kullandim. Hicbirinde en ufak sorun yasamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katilmiyorum GeneralMobile Su an icin Benim gordugum En iyi Telefonlardandir
  • Arkadaşlar hepinizi çok iyi anlıyorum fakat şunu söylemek istiyorum. GMD ye olan antipatimi anlattım. Herkes halinden memnun orası ayrı ben kullananlara güle güle kullanın derim sadece. Ama konu şu ki kronik şarj soketi sorununu GM kabul etmiyor. Soğuk lehimden dolayı şarj soketleri zamanla kopmaktadır. Bunun kullanıcı ile alakası da yoktur bilesiniz. Sizler demekki şanslısınız.

    Elbette ilk satışa sunulduğu zaman çok hoşumuza giden bir cihazdı kesinlikle buna katılıyorum. Hakkını bu konu da yemek yanlış olur fakat şu anda daha iyi özelliklerde bir cihaz varken durduk yere bu cihaz alınmaz. Ben böyle düşünüyorum. İnceliği çok güzel fakat keşke camını çoğu marka gibi gorilla glass kullansalardı. Camı zayıf ve kırılma oranları çok yüksek. Telefoncu arkadaşımın var ve " Gm den allah razı olsun ekmek kapımız " diyor. Şu güne kadar MOTO G gitmemiş servise! satışları düşük olduğu için diyorsunuz fakat en azından 1 tane gitmesi lazımdı şimdiye kadar.

    Ben fikirlerimi beyan ettim. İnşallah sorunsuz bir şekilde kullanırsıınız. İyi geceler.




  • discoveryi kötülemen çok yanlış moto g yi kötüleyen yok zaten telefon güzel bişey demiyoz ama discoverydeki sorunlar yavaş yavaş düzeltildi şuan ilk parti ürünlerden alanlar dışında sorun yaşayan görmedim ve discoveryde sorun yaşayan herkes her zaman heryerde discovery kötü fln diye her yerde konular açıp koplaya yapıştır yapıp o kötüleme mesajlarını her yerde yayınladığı için sizin gibiler yani bu telefonda sanki hala sorunlar yaşanıyomuş gibi söteriyorsunuz millete

    sorunlar çözüldü kardeşim 2 aydır discovery kullanıyor bu hafta ben de gidip alıcağım bi tane bu şekilde kötüleyenleri takmayın arkadaşlar güzel kullanımda hiç bir sorun çıkmayacağına inanın
  • oxgan kullanıcısına yanıt
    Burada yayınlanan röportaj videolarını izlemedin herhalde gm yetkilileri ilk parti cihazlarda soket sorunu olduğunu belirtmiş olup yeni revizyon ile bu sorunu düzelttiklerini söylediler şarj soketi soğuk lehimden dolayı değil soketi tutan bacakların yetersiz sayıda olduğundan dolayı meydana geliyordu ülkemizde geçen sene en çok satan cihaz gm oldu ekranı gorilla glass zaten yetkilileri açıklama yaptı ayrıca nereden biliyorsunuz moto g'nin servise gitmediğini yetkili servisinde mi çalışıyorsunuz ? arıza olayı sadece gm'ye aitmiş gibi sözlerden vazgeçin artık samsunglarda ki sayısız şarj ünitesi arızası anakartın durduk yere uçması gibi sorunlardan kimse bahsetmiyor zaten.
  • Ben kendi düşüncemi ilettim sadece. Size iyi geceler ve güle güle kullanın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gmd yeni aldım. moto g kullanmadım.

    gmd gayet güzel ve hızlı çalışıyor ve hanımın iphone 4 ünden daha hızlı

    video kalitesi fotoğraf kalitesinden daha iyi

    şarj soketi telefona biraz sert giriyor ve çıkıyor. sanırım buna biraz dikkat edersem problem olmayacak
  • TEPLA para isteyebilir sonuçta yetkili servisi değil adını ilk kez sizden duyuyorum. Cihazınızı yetkili servisi olan TELPA ya verin TEPLA ya değil ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GM discovery telefonumda ekranında beyaz lekeler oluştu ve sarj soketı kırılması başıma geldi , telefonu servise yolladım sarj soketi için 50 tl ücret taleb ettiler bende telefonum garantisi olduğu için ücreti kabul etmedim garanti dahilinde yapılmasını istedim , servis yetkilisi ile yaptığım görüşmelerde sarj soketinin kullanıcı hatası olduğunu söylediler

    bende bütün gmd cihazlarda bu arızanın olduğunu ve kronik sorun olduğunu soylememe rağmen kronik bir sorun olduğunu kabul etmedi baska hiçbir markada sarj soketi sorunu yok sadece bu telefonda var dedim ama siz o telefonlara 1500 tl civarı ücret ödüyorsunuz bu telefon ucuz malzeme kaliteside ona göre şeklinde bir cevap aldım

    bende samsung yada x bir markanın ucuz telefonlarındada bu sekilde sorun olmuyor sadece sizde oluyor dedim ayrıca tamir ettikleri malzeme tekrar kırılırsa ne olacak diye sordum 6 ay garantisi var dediler bende taktığınız malzemeye 6 ay garanti veriyorsunuz ama telefonun orjinaline neden garanti vermiyorsunuz diye sorduğum cevap veremedi sürekli kullanıcı hatası vs demekle geçiştirdi ve en sonunda sırada bekleyen insanlar var parayı veriyorsan yapalım yoksa bizi meşgul etmeye getirdiler olayı

    adamlar artık pişkinleşmiş birdaha asla bu markanın hiçbir malını almayacağım

    Edit: telefon bugün servisten geldi bütün arızaları ücretsiz giderip yollamışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRED BAKER -- 11 Nisan 2014; 0:09:14 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.