Şimdi Ara

Giulietta Makyajlanıyor (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
171
Cevap
5
Favori
6.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam mobilden resimleri goremiyoruz ne yazik ki ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Eski leonu da içi kötü diye yerden yere vurdular yıllarca, alan keyifle bindi, giu da aynı sebepten itekleniyor ama inanılmaz keyifli bir araç, compact hb sınıfında V40tan sonra 2. bence gayet yeterli iç mekanı var giunun, ama direksiyon daha kötü olmuş bu sefer keşke hiç dokunmasalarmış,

    Orası kötü burası kötü demektense alıp yıllarca keyifle binmek lazım, daha araçlara karar veremeyen orası kötü burası kötü diyen insanlar nasıl evlendi ben anlamıyorum. Ya mükemmeli buldular ya da hala yaşları çok küçük

    Aynen, biraz araç alıp satması gereken forumda bir çok kişi var.
    Ben şahsen 1.4 170 lik tct guli ye çok yakınım.
    İnsaflı bir galeri ile makul bir takas imkanı doğsa yarın ederim.

    Hadi bakalım hayırlısı, bence güzel bir düşünce, renk çok farketmez ama kırmızı al




  • gündüz farı dışında yenilik göremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    Boşuna demiyorum bu Giu Alfa'ya yakışmayan bir araba diye. Oquzdag da alıyormuş.Araçta bir alman sıkıcılığı var.

    haha, ben alıyorsam kötüdür. Diyorsunuz yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Sıklıkla 2012 Giu 170 Hp ve 2011 Golf 6 TDI kullanıyorum, iki araç da yakın arkadaşımın.


    Golf totalde daha iyi malzeme ve özenli işçiliğe sahip. Giu da ön cam dibindeki plastik, kapı tutamakları, cam açma düğmeleri ve bagaj kaplamaları/plastikleri aracın geneline göre basit hissettiriyor ancak şu da var ki yol sesi ve yaylanma konforu olarak Golf den kötü olsa da stabilize yolda Golf den az da olsa gelen çıtırtılar Giu da asla oluşmuyor ayrıca sert amortisörlerine rağmen derin darbelerde amortisörleri Golf ten sessiz.


    Golf daha sıradan tasarımına rağmen daha kaliteli malzeme-işçilik, daha yüksek konfor ve geniş yaşam alanı sergilerken Giu tasarım, sürüş kalitesi, ayrıcalık hissi ve sürücüyle yol arasındaki bağlantı hassasiyetiyle bence farklı kulvarda bir araç, ikisini de uzun yolda kullanınca Golf ün kalite konusunda hassas ve sınıfında tecrübe sahibi bir firmanın eseri olduğunu düşünüyorsunuz ancak araç biraz nesnel, Giu ise uzun yolun sonunda sanki canlı bir varlıkmış da sizle iletişim kuruyormuş gibi düşündürüyor ve araçtan inip bir kez daha baktığınızda tasarımıyla da bunu destekliyor.

    Aile Golf ü uzun seyahatlerde konforlu ve ekonomi için, Giu yu kısa mesafelerdeki keyif turları için kullanıyorlar zaten.


    benim leonda 1.6 tdi.

    sadece performans açısından ayrıntılı değerlendirirseniz. neler söylersiniz? 1.4 170 lik nasıl bir motor?

    Selamlar...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dostum gidip kullan o arabayı,zaten kararını verirsin.
    DNA yı spor moda al,koltuğa yapıştırıyor adamı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    benim leonda 1.6 tdi.

    sadece performans açısından ayrıntılı değerlendirirseniz. neler söylersiniz? 1.4 170 lik nasıl bir motor?

    Selamlar...

    Selam.

    170 Hp lik motor 105 lik TDI dan sonra çok sessiz ve titreşimsiz geliyor (Golf de bilhassa yol sesi yalıtımı daha özenli), hemen her devirde gaz pedalına çok canlı tepkiler veriyor bu yüzden Giu dan sonra Golf TDI a geçince TDI dan keyif vermesini beklemekten ziyade ekonomi potansiyelini kullanmak mantıklı bir hal alıyor.

    Giu motoru sadece rölanti dolaylarındaki devirlerinde biraz tepkisiz kalıyor ancak devir hızlı yükseldiğinden bu kolay kolay sorun olmuyor - motor anlık süreçte rölanti düzeyinden yükselip etkin devir bandına giriyor ve özellikle 2500 dd üzerinde ürettiği tork çok başarılı; motor aracı her viteste soluksuz biçimde hızlandırıyor ve işin güzel yanı sunduğu güce oranla tüketimi de aşırıya kaçmıyor yani yaktığı ile gittiğini kıyaslayınca tüketimi dert etmiyorsunuz.


    Bende 1.4 140Hp Astra var, bu aracın gaz pedalı tepkileri motorun gücünü bilhassa kalkışlarda gizleyen bir ağırlıkta ancak Giu motorunun pedalı normalde Astra dan da daha ağırkanlıyken sürüş modunu Dynamic e alınca 180 derecelik değişimle adeta şov yapmaya başlıyor ve 170 Hp ile Alfa markasının sizde oluşturduğu beklentiyi fazlasıyla sunmaya başlıyor, araç daha hafif karoseri, daha kısa vites oranları ve daha rahat devirlenen motoruyla 1.4T motorlu Astra ya ve bilhassa 1.6 TDI Golf 6 ya ciddi fark atmaya başlıyor.




  • 2014 Alfa Romeo Giulietta gün ışığına çıktı

    İtalyan otomobil üreticisi Alfa Romeo, hafifçe yenilediği 2014 Giulietta modelini 12 Eylülde başlayacak Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtmaya hazırlanıyor.

    Önümüzdeki ay satışa sunulmuş olacak

    2014 model yılı, Giulietta’ya dış görünüm için birkaç adet kozmetik dokunuş getiriyor. Kompakt hatchback’de yeniden tasarlanmış ön ızgara, sis farı çerçeveleri ve yeni 16, 17 veya 18 inçlik alaşım jantlar dikkat çekiyor. Dış boya şemasına üç adet yeni renk (Bronze, Anodizzato Blue ve Moonlight Pearl) seçeneği ekleyen Alfa Romeo, kabin içinde Uconnect imzalı bilgi eğlence sistemini 5 ya da 6.5 inçlik dokunmatik ekran ile birlikte sunuyor.

    Yeni Giulietta için geçerli olacak diğer değişiklikler arasında depo ve bagaj kompartımanları, farklı aksanlara sahip kuşatan koltuklar, yeni kapı panel ve kulpları, yeni gösterge panosu ve yeni direksiyon tasarımları mevcut.

    2014 Alfa Romeo Giulietta’nın kaputu altında görev yapacak yeni 2.0 litrelik JTDM 2 motor, 150 beygir güç ve 380 Nm tork üretecek.

    http://www.turkeycarblog.com/2013/09/2014-alfa-romeo-giulietta-gun-isigina-cikti/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmonte -- 10 Eylül 2013; 11:58:02 >




  • önü biraz olsa 156 ya benzeseydi olurdu
     Giulietta Makyajlanıyor
  • 159
  • aracın önünü değiştirdiler sandım heyecanlandım

    maalesef önü düzelmeden beni cezbetmiyor
  • Zaten güzeldi daha güzel olmuş
  •  Giulietta Makyajlanıyor
     Giulietta Makyajlanıyor
     Giulietta Makyajlanıyor
     Giulietta Makyajlanıyor
     Giulietta Makyajlanıyor
     Giulietta Makyajlanıyor
     Giulietta Makyajlanıyor
     Giulietta Makyajlanıyor




  • Alfa Romeo'ya yakıştıramadığım 2 önemli sorun var.

    Biri boyle bir firmanın sadece 2 model ile kac senedir devam etmesi. (2014 farklı olacak)

    Bir digeri ise her ne kadar Fiat servisi baksa da büyük iller dışında ozel servisin bulunmaması.

    Suan 10 bin bakımı icin Kayseri'den Ankara'ya veya İstanbula gideceğim. 10 bin bakımı icin gidilir mi gereksiz diyebilirsiniz ama Alfa kullanıcıları olarak biraz böyleyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç mekan kalitesine dikkat,adamlar aşmış






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 6 Aralık 2013; 10:44:40 >
  • 2012 1.4 tct sahibiyim. 38binde... Sanziman ve motor sikayetim yok. İyi takip etmeme ragmen henuz bu ikili ile ilgili sikayet duymadim.
    Trim sesleri var, dogru.. 2 ayda bir Teroson silikon spreyi sikinca ses falan kalmiyor.
    Servis, garanti kapsmindaki aracla ilgili problemler icin asla naz yapmiyor. 3 yil garantisi var.
    Giulietta, bir yere gitmek icin kullandiginiz araba degil; araba kullanmak icin bir yere gitme duygusunu yasatan bir model..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç mekanda ciddi düzeltme var

    ocak sonu 2014 model olarak gelir

    fiyatlar bir miktar yüksek olacaktr Euro 2,8 e çıktı maalesef

    yine de BMW 1 alacaklar için 170 hp tct iyi bir alternatif

    golf gibi sıradan 140 hp bir araca 70 bin vereceğime zaten alfayı tercih ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Alfa Romeo premium'dan ziyade VW gibi arada derede kalmış bir marka


    VW nin yeri belliki derede
  •  Giulietta Makyajlanıyor


    Yeni cockpit ve direksiyon tasarımı oldukça başarılı olmuş. Ama o arka stop lambalarını hala çok kötü buluyorum. Bu arada merak edenlere şimdiki fiyatlarını da yazalım: Araç şu an kampanyalı fiyattan satış yapıyor.

    1.4 TB Progression Plus (120 HP) 54.560 TL
    1.4 TB MultiAir Distinctive (170 HP) 61.630 TL
    1.4 TB MultiAir TCT (Otomatik) Distinctive (170 HP) 66.200 TL
    1.6 JTD Progression Plus (105 HP) 67.716 TL
    1.6 JTD Distinctive (105 HP) 63.920 TL
    1.750 TB Quadrifoglio Verde (235 HP) 89.130 TL
  • Begenmediginiz fiat yapiyor bu arabayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.